Створення та оптимізация посадкових сторінок
Посадкова сторінка — це спеціально розроблена сторінка, яка має спонукати користувача до будь-якої активної дії, наприклад, придбати товар, зателефонувати або залишити заявку на вашому сайті.
Задачі посадкової сторінки
Зростання продажів за рахунок привабливого дизайну, конкретної інформації, рекламних текстів, розміщення якісних зображень.
Збір інформації — дати згоди на отримання розсилки, зібрати контактні дані потенційних клієнтів.
У якому випадку варто розробити посадкову сторінку?
Якщо ваш сайт має низький показник конверсії, а багато покупців йдуть з нього, нічого не купуючи, але коштів або часу для розробки нового сайту бракує.
Якщо ви запустили новий продукт, який необхідно представити широкому колу споживачів у найкращому вигляді, а також сфокусувати на ньому контекстну рекламу.
Якщо перед вами поставлено конкретні вузькі маркетингові задачі, які неможливо розв’язати за допомогою основного сайту.
Складові елементи сторінки
Дізнайтеся більше про посадочних сторінках в нашому блозі
Цільові сторінки мають показники конверсії від 2% до 10%, що значно перевищує показники звичайних сайтів. Таким чином, клієнт може отримати стрімке зростання продажів.
Переваги посадкової сторінки
Висока швидкість розробки та мінімальна вартість.
Мотивування відвідувача до виконання потрібної дії — на сторінці немає жодної інформації, яка потенційно може відволікати.
Можна проводити різні види експериментів задля покращення посадкової сторінки.
План робіт
Додатково ми проводимо такі роботи
- Запускаємо контекстну рекламу
- Збираємо статистику та розробляємо сценарії для А/Б-тестування.
- Створюємо макети елементів для А/Б-тестування (тексти, заголовки, зображення, структуру).
- Проводимо тестування та знаходимо максимально конверсійні варіанти посадкової сторінки.
Команда проекту
Менеджер
Копірайтер
Дизайнер
Верстальник
Програміст
Розроблені нашими спеціалістами посадкові сторінки
Житловий комплекс «Ірпінські Липки»
Задача:
Збільшити кількість продажів квартир у житловому комплексі, який наразі будує клієнт.
Що було зроблено:
- Ми переробили та оптимізували контекстну рекламну кампанію клієнта в Google Adwords.
- Створили окрему висококонверсійну посадкову сторінку, за допомогою якої у рази збільшили показання конверсії за трафіку того ж рівня.
Результат:
- Клієнт успішно продав усі квартири на етапі будівництва ЖК.
- Коефіцієнт онлайн-конверсій склав 0,53%, що у 4 рази вище, аніж показник за чотири попередні місяці.
- Середня вартість залучення клієнта зменшилася у 3 рази!
Інші посадкові сторінки
Вартість робіт та строки виконання
Вартість розробки посадкової сторінки — 14 900 грн.
Строк реалізації — від 2 тижнів.