Підвищення показів конверсії
Список типових запитань від власника сайту, який вирішив самостійно розібратися у вебаналітиці:
- Чому трафіку достатньо, а продажів — замало?
- Чому мої відвідувачі не стають покупцями?
- Чому на етапі оформлення замовлення я втрачаю 32% користувачів?
- Як знайти «вузьке місце» у моїй воронці продажів?
- Показник відмов 68% — це погано?

Підвищити показник конверсії важливіше
за збільшення трафіку
Підвищуючи показник конверсії цільових сторінок, ви економите кошти. За бюджетування реклами того ж рівня, ви зможете отримати більше продажів. Тому втрачається сенс збільшувати рекламний бюджет, видатки на пошукове просування або контекстну рекламу, допоки ви не навчитеся конвертувати відвідувачів в покупців.
Наприклад, збільшивши показник конверсії з 1% до 1,5%, кількість звернень цільових відвідувачів зросте на 50%. При цьому ви не будете витрачати додатково ані центу рекламного кошторису для залучення відвідувачів.
У багатьох конкурентних тематиках робота з конверсіями — єдиний спосіб збільшити продажі.

Розробка посадкових сторінок
Посадкова сторінка відкривається після кліку на рекламне оголошення. Як правило, така сторінка є логічним продовженням оголошення, тож її створено задля спонукання користувача до цільової дії.

А/Б-тестування
Ви створили посадкову сторінку й запустили рекламну кампанію. Що далі? А далі варто почати тестування різних варіантів виконання й постійно її покращувати.
Бізнес кожного нашого клієнта — унікальний та має власні відмінні риси. Тому ми не продаємо стандартні послуги «з коробки», а для кожного клієнта розробляємо стратегію збільшення його продажів. Але застерігаємо: не треба уявляти собі товстий документ з багатьох сторінок зі словом «Стратегія» у заголовку, який затверджується один раз на рік.

Робота над підвищенням конверсії — процесс постійний
Роботу з підвищення кількості конверсій більшість клієнтів уявляють якось так: магічні кнопки «купити», залізобетонні спонукаючі фрази у описах товарів, хитрі шаблони сторінок і т.п. Та лишень використання будь-якого з цих трюків не призведе до істотних поліпшень.
Збільшення показника конверсії — це важка робота, що вимагає постійних експериментів й аналізу досягнутих результатів. І найголовніше — прийняття рішень щодо необхідності змін на сайті, а після цього — їх впровадження. Саме це кожного дня роблять наші співробітники для клієнтів.

Перший крок
Ви хочете дізнатися, на якому з етапів втрачаєте своїх покупців? Надішліть нам заявку просто зараз, не відкладаючи.
Після ретельного аналізу ми підготуємо пропозицію щодо підвищення показнику конверсії для вашого бізнесу.