Інфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

Контекстна реклама, або PPC (pay per click) – це один з найефективніших, найшвидших і найнадійніших каналів залучення цільового трафіку на ваш сайт.
Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Гугл ефективно допомагає збільшити кількість клієнтів автосервісу з інтернету. Це гнучкий інструмент, який дозволяє врахувати особливості бізнес-цілей СТО, сезонність послуг та цільову аудиторію.
Авеб є Преміум партнером Google і входить до 3% найкращих рекламних агенцій України. Ми маємо 15 років успішної практики. За цей час сформували перевірені принципи роботи з рекламними кампаніями для автосервісів.
Ми налаштовуємо рекламу протягом понад 15 років. Це дозволяє нам передбачити популярні помилки під час запуску реклами для СТО:
Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу
Безкоштовний експрес аудит рекламного кабінету Google Ads
+10 000 грн на кліки для нових рекламних кабінетів
«Бути клієнтом агенції, що має статус преміум-партнера Гугла — це вже неабияка перевага. Преміум-партнери отримують ексклюзивну підтримку від старшого менеджера Гугла, доступ до найбільш повного обсягу статистичних даних, ранні оновлення та доступ до бета-версій продуктів Гугла.
Бути клієнтом «Авеб» — значить, отримувати максимально ефективну рекламну кампанію
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Тому ми завжди в курсі всіх новинок у царині онлайн-реклами.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах щороку.
Контекстна реклама, або PPC (pay per click) – це один з найефективніших, найшвидших і найнадійніших каналів залучення цільового трафіку на ваш сайт.
Наша компанія – сертифікований партнер Google, забезпечить просування та постійний розвиток вашого сайту, що привабить безліч нових клієнтів
Як оцінити ефективність контекстної реклами для автосервісу?
Для оцінки результатів контекстної реклами необхідно розуміти, скільки кліків за оголошенням перетворилося на замовлення. Тому команда Авеб приділяє велику увагу налаштуванню відстеження статистики:
Як Авеб звітує щодо ефективності реклами для СТО?
Після першого періоду співпраці ми надаємо звіт у форматі Google Data Studio. Фахівці Авеб налаштовують імпорт даних з вашого облікового запису Google Аналітики та кабінету Google Ads у цей звіт. Таким чином ви можете переглядати показники ефективності рекламних кампаній за потрібний для вас період у зручний саме для вас час. Кількість кліків та отриманих конверсій, вартість звернення, - все це буде візуалізовано у зручному читабельному форматі:
Щомісяця ми надаємо:
Якщо вам знадобиться додати якісь специфічні показники до щомісячного звіту або отримати додатковий позаплановий звіт, наші фахівці підготують дані у зручному для вас форматі.
Які етапи запуску рекламних кампаній для СТО?
Перед тим, як розпочати підготовку оголошень, фахівці Авеб вивчають бізнес-процеси вашої компанії. Уточнюють переваги ваших послуг, нюанси, на які клієнти звертають увагу під час ухвалення рішення, графік роботи, способи комунікації тощо.
Після ознайомлення з цією інформацією команда починає підготовку рекламних кампаній. Ми погоджуємо з вами всі кроки:
Авеб - це надійний діджитал партнер для автосервісів. Замовте консультацію та дізнайтеся як контекстна реклама може бути корисною для вашої компанії.
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах кожні 12 місяців.