Переможці в номінації
Search Innovation Google Premier Partner Awards
Наша компанія – сертифікований партнер Google, забезпечить просування та постійний розвиток вашого сайту, що привабить безліч нових клієнтів
Як оцінити ефективність контекстної реклами для автосервісу?
Для оцінки результатів контекстної реклами необхідно розуміти, скільки кліків за оголошенням перетворилося на замовлення. Тому команда Авеб приділяє велику увагу налаштуванню відстеження статистики:
- Під час запуску проєкту ми налаштовуємо відстеження дзвінків та відправлених форм із сайту через Google Tag Manager та Google Analitics. Завдяки цьому у вас буде інформація про кількість отриманих звернень через оголошення.
- За необхідності ми допоможемо налаштувати відстеження дзвінків через динамічний та статичний колтрекінг. Це дозволить вам чітко розуміти, скільки дзвінків прийшло завдяки контекстній рекламі, а скільки прийшло через флаєр або рекламу на бігборді.
- Якщо ви використовуєте СРМ, фахівці Авеб допоможуть налаштувати автоматичну передачу даних до рекламного кабінету Google Ads. У результаті ви отримаєте вичерпний звіт про повернення інвестицій у контекстну рекламу та зможете приймати стратегічні рішення опираючись на статистику.
Як Авеб звітує щодо ефективності реклами для СТО?
Після першого періоду співпраці ми надаємо звіт у форматі Google Data Studio. Фахівці Авеб налаштовують імпорт даних з вашого облікового запису Google Аналітики та кабінету Google Ads у цей звіт. Таким чином ви можете переглядати показники ефективності рекламних кампаній за потрібний для вас період у зручний саме для вас час. Кількість кліків та отриманих конверсій, вартість звернення, - все це буде візуалізовано у зручному читабельному форматі:
Щомісяця ми надаємо:
- перелік виконаних робіт з налаштування та оптимізації рекламних кампаній;
- перелік запланованих робіт на наступний період.
Якщо вам знадобиться додати якісь специфічні показники до щомісячного звіту або отримати додатковий позаплановий звіт, наші фахівці підготують дані у зручному для вас форматі.
Які етапи запуску рекламних кампаній для СТО?
Перед тим, як розпочати підготовку оголошень, фахівці Авеб вивчають бізнес-процеси вашої компанії. Уточнюють переваги ваших послуг, нюанси, на які клієнти звертають увагу під час ухвалення рішення, графік роботи, способи комунікації тощо.
Після ознайомлення з цією інформацією команда починає підготовку рекламних кампаній. Ми погоджуємо з вами всі кроки:
- Визначаємо список послуг для рекламування.
- Фіксуємо цілі для рекламних кампаній (дзвінки, надіслані форми тощо)
- Підбираємо запити, за якими буде показ ваших оголошень.
- Складаємо тексти оголошень, надаємо технічні вимоги для банерів чи відео.
- Узгоджуємо бюджет на кліки та надаємо попередні прогнози результатів.
- Налаштовуємо відстеження цілей на вашому сайті.
- Перевіряємо посадкові сторінки: роботу кнопок та форм, якість інформації на сторінках, коректність структури тощо.
- Запускаємо рекламні кампанії, відстежуємо показники, проводимо роботи з оптимізації.
Авеб - це надійний діджитал партнер для автосервісів. Замовте консультацію та дізнайтеся як контекстна реклама може бути корисною для вашої компанії.