⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Контекстна реклама автосервісу

Гугл ефективно допомагає збільшити кількість клієнтів автосервісу з інтернету. Це гнучкий інструмент, який дозволяє врахувати особливості бізнес-цілей СТО, сезонність послуг та цільову аудиторію.

Авеб є Преміум партнером Google і входить до 3% найкращих рекламних агенцій України. Ми маємо 15 років успішної практики. За цей час сформували перевірені принципи роботи з рекламними кампаніями для автосервісів.

Як контекстна реклама збільшує кількість клієнтів автосервісу?

  1. Реклама у пошуку Гугл - запропонуйте послуги вашого автосервісу тим, хто вже їх шукає.
  2. Ремаркетинг – повертайте клієнтів своєчасними нагадуваннями про планове та сезонне обслуговування автомобіля через оголошення.
  3. Інтеграція Google Ads та Google My Business - розкажіть про відкриття нової локації вашим потенційним клієнтам у потрібному районі, місті чи області.
  4. Використовуйте автостратегії Google Ads для пошуку потенційних клієнтів, які принесуть максимальний прибуток.
  5. Банерна реклама Google підвищить впізнаваність вашого бренду.
  6. Відео реклама допоможе розповісти про переваги вашого сервісу та отримати заявки на ТО з інтернету.
3108
успішних проектів за 16 років

Авеб враховує особливості контекстної реклами для автосервісу

Ми налаштовуємо рекламу протягом понад 15 років. Це дозволяє нам передбачити популярні помилки під час запуску реклами для СТО:

  1. Для реклами необхідно відібрати ті послуги, які мають високу маржинальність та достатню кількість запитів в інтернеті. Інакше ви отримуватимете від залучених клієнтів менше, ніж витрачати на кліки.
  2. Послуги, які ви рекламуєте, повинні мати достатню популярність в інтернеті, інакше ваші оголошення будуть рідко показуватися і кількість клієнтів буде недостатньою для вашого бізнесу.
  3. Кожна рекламована послуга повинна мати окрему сторінку. Фахівці Авеб проводять експрес-аудит вашого сайту до старту реклами. Важливо переконатися, що він максимально сприяє продажу ваших послуг. Інакше ви втрачатимете гроші на кліках, поки ваш сайт зливає потенційних клієнтів.
  4. Деякі послуги СТО мають регулярний характер. Команда Авеб налаштовує збір списків клієнтів. Списки дозволяють налаштувати автоматичний показ об'яв саме тоді, коли необхідно підштовхнути ваших клієнтів до запису на наступне ТО.

Спецпропозиції для клієнтів

Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу

Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу

Безкоштовний експрес аудит з пошукового просування, контекстної реклами

Безкоштовний експрес аудит рекламного кабінету Google Ads

+2000 грн на кліки у Google Ads

+10 000 грн на кліки для нових рекламних кабінетів

«Бути клієнтом агенції, що має статус преміум-партнера Гугла — це вже неабияка перевага. Преміум-партнери отримують ексклюзивну підтримку від старшого менеджера Гугла, доступ до найбільш повного обсягу статистичних даних, ранні оновлення та доступ до бета-версій продуктів Гугла.
Бути клієнтом «Авеб» — значить, отримувати максимально ефективну рекламну кампанію

Галина Ліман,
Керівник відділу контекстної реклами «Авеб»

Приклади ефективності Google Ads

Інфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

нфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

Контекстна реклама, або PPC (pay per click) – це один з найефективніших, найшвидших і найнадійніших каналів залучення цільового трафіку на ваш сайт.

Кейс: Зростання числа конверсій у 2,2 рази

Кейс: Зростання числа конверсій у 2,2 рази

Клієнт

Клієнт – інтернет-магазин косметичної продукції

1,21$ за лид для интернет-магазина шин и дисков

1,21$ за лид для интернет-магазина шин и дисков

Клієнт

ShinaDiski - інтернет-магазин шин та дисків.

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервіс»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія – сертифікований партнер Google, забезпечить просування та постійний розвиток вашого сайту, що привабить безліч нових клієнтів

Aweb Award
Google Premier Partner Awards

Як оцінити ефективність контекстної реклами для автосервісу?

Для оцінки результатів контекстної реклами необхідно розуміти, скільки кліків за оголошенням перетворилося на замовлення. Тому команда Авеб приділяє велику увагу налаштуванню відстеження статистики:

  1. Під час запуску проєкту ми налаштовуємо відстеження дзвінків та відправлених форм із сайту через Google Tag Manager та Google Analitics. Завдяки цьому у вас буде інформація про кількість отриманих звернень через оголошення.
  2. За необхідності ми допоможемо налаштувати відстеження дзвінків через динамічний та статичний колтрекінг. Це дозволить вам чітко розуміти, скільки дзвінків прийшло завдяки контекстній рекламі, а скільки прийшло через флаєр або рекламу на бігборді.
  3. Якщо ви використовуєте СРМ, фахівці Авеб допоможуть налаштувати автоматичну передачу даних до рекламного кабінету Google Ads. У результаті ви отримаєте вичерпний звіт про повернення інвестицій у контекстну рекламу та зможете приймати стратегічні рішення опираючись на статистику.

Як Авеб звітує щодо ефективності реклами для СТО?

Після першого періоду співпраці ми надаємо звіт у форматі Google Data Studio. Фахівці Авеб налаштовують імпорт даних з вашого облікового запису Google Аналітики та кабінету Google Ads у цей звіт. Таким чином ви можете переглядати показники ефективності рекламних кампаній за потрібний для вас період у зручний саме для вас час. Кількість кліків та отриманих конверсій, вартість звернення, - все це буде візуалізовано у зручному читабельному форматі:


Щомісяця ми надаємо:

  • перелік виконаних робіт з налаштування та оптимізації рекламних кампаній;
  • перелік запланованих робіт на наступний період.

Якщо вам знадобиться додати якісь специфічні показники до щомісячного звіту або отримати додатковий позаплановий звіт, наші фахівці підготують дані у зручному для вас форматі.

Які етапи запуску рекламних кампаній для СТО?

Перед тим, як розпочати підготовку оголошень, фахівці Авеб вивчають бізнес-процеси вашої компанії. Уточнюють переваги ваших послуг, нюанси, на які клієнти звертають увагу під час ухвалення рішення, графік роботи, способи комунікації тощо.

Після ознайомлення з цією інформацією команда починає підготовку рекламних кампаній. Ми погоджуємо з вами всі кроки:

  1. Визначаємо список послуг для рекламування.
  2. Фіксуємо цілі для рекламних кампаній (дзвінки, надіслані форми тощо)
  3. Підбираємо запити, за якими буде показ ваших оголошень.
  4. Складаємо тексти оголошень, надаємо технічні вимоги для банерів чи відео.
  5. Узгоджуємо бюджет на кліки та надаємо попередні прогнози результатів.
  6. Налаштовуємо відстеження цілей на вашому сайті.
  7. Перевіряємо посадкові сторінки: роботу кнопок та форм, якість інформації на сторінках, коректність структури тощо.
  8. Запускаємо рекламні кампанії, відстежуємо показники, проводимо роботи з оптимізації.

Авеб - це надійний діджитал партнер для автосервісів. Замовте консультацію та дізнайтеся як контекстна реклама може бути корисною для вашої компанії.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!