⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

+380 44 538-01-61



Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Форма заявки

Залиште заявку. Наш фахівець вивчить ваше завдання і передзвонить, щоб уточнити деталі.


Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

ASO-оптимізація та просування додатків

Аналітична компанія Pew Research Center опублікувала результати опитування щодо проникнення смартфонів: згідно даних, у 2019 році «розумними» телефонами користувалися 59% населення планети у віці 18+, що становить приблизно 4,3 млрд користувачів.

І ринок смартфонів продовжує свій розвиток, нарощуючи міць: за різними прогнозами, у 2020-2021 роках проникнення смартфонів досягне 75%, тобто, 6 млрд користувачів.

Оскільки часи використання кнопкових телефонів без додатків (на калькулятор та «змійку» зважати не будемо) канули у Лету — на арену вийшли сторонні розробники софту, які отримують прибутки за рахунок прийнятої політики монетизації.

Найпоширеніші операційні системи:

У різні періоди власні операційні системи розробляли Microsoft (Windows Phone), Samsung (Bada), Research In Motion Limited (BlackBerry OS), Hewlett-Packard (WebOS), Firefox (FirefoxOS) та Nokia (Symbian), однак досягти світового поширення й найвищого рівня сервісу, як Android та iOS, вони не змогли, тому з часом відмовилися від виробництва та підтримки систем.

2856
успішних проектів за 14 років
2856 успешных проекта за 14 лет

Саме для Play Market та App Store розробники щомісяця випускають сотні додатків: ігри, сервісні та бізнес-помічники, планувальники, плеєри, хмарні сховища та багато іншого. Однак, за нинішньої високої конкуренції, домогтися встановлення до пристрою користувачів може один з десяти додатків, адже кількість софту в app-магазинах становить понад 3 млн, й цей показник щодня збільшується. У таких умовах не обійтися без просування мобільного додатку, яке називається ASO (App Store Optimization).

ASO — це комплекс робіт з пошукової оптимізації додатку для збільшення його видимості та позицій у видачі Apple Store й Google Play. Основна мета просування — впливати на пошуковий трафік та отримати максимальну кількість встановлень на мобільні пристрої.

Можна стверджувати, що App Optimization дозволить розробникам:

Слід пам'ятати, що для успішного ASO-просування, цінність має органічний трафік — саме він визначає зацікавленість користувачів у вашому продукті, а відповідно — і його положення у магазинах операційних систем.

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування з розділеним бюджетом

  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Працюємо не тільки над позиціями, а й конверсією.
  • Збільшуємо трафік і установки через місяць робіт.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 4 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.

Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравців:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та кількості завантажень додатку. Несе відповідальність за результат.

Копірайтер

Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.

Майстер з вебпосилань (лінкер)

отримує посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. Використовує у своїй роботі біржі, сайти з оглядами, коментарі користувачів на сайтах, форумах та у блогах.

Приклади ефективного ASO просування

Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Розкрутка мобільного додатка «Добробут»

Клієнт

Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів"

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Google Premier Partner Awards 2018

ASO: стратегія і внутрішня оптимізація

Починати ASO-optimization потрібно з створення стратегії. Незважаючи на те, що обидва магазину демонструють загальні правила ранжирування додатків, є і деякі відмінності. Тому в кінцевому підсумку необхідно буде розробити дві стратегії просування — під Google Play і Apple App Store.

І це — величезна робота, адже поведінка користувачів, тенденції, тренди і інтереси змінюються щодня, тому потрібно постійно вносити коректування і уточнення в стратегію, щоб залишатися «на гребені хвилі».

Почати необхідно з аналізу ніші і конкурентів, що дозволить створити умови для виділення вашого продукту серед тисяч подібних, далі перейти до внутрішньої і продовжувати зовнішньої оптимізацією.

Ранжування вимагає:

  • оптимізації назви;
  • текстової оптимізації і локалізації опису;
  • оптимізації іконки та інших графічних елементів на сторінці додатка в магазині;
  • високого рейтингу додатки і оцінок користувачів;
  • приблизно рівноцінного кількості загальних установок і активних користувачів.

Ключові слова для App Store Optimization

Як і в SEO, для успішного просування додатків потрібно зібрати семантичне ядро, яке дозволить просувати софт за допомогою ключових слів. Однак складність у тому, що офіційної статистики за запитами не існує — Google і Apple зберігають їх в секреті. Це пов’язано з політикою магазинів, яка має на увазі, що тільки користувачі можуть впливати на популярність, рейтинг і видимість додатків за допомогою установок, оцінок і коментарів. Відповідно, збір семантичного ядра утруднений.

Правда, існують кілька сервісів, які за власними алгоритмами оцінюють запити користувачів, проте дані в них відрізняються настільки, що розібратися без досвіду — практично неможливо. А так само, і вся стратегія може виявитися під загрозою.

Наші фахівці, що мають вагомий досвід в просуванні додатків, вивели власні правила збору ключових слів шляхом аналізу і порівняння даних різних сервісів.

Графічні елементи для ASO App

Візуальним елементам на сторінці необхідно приділити не менше уваги, ніж текстового наповнення. Це пов’язано НЕ тільки з тим, що користувачі стали більш розбірливими в тому, що потрапляє в їх телефони і планшети, але і з тим, що це — одна з «головних скрипок» для підвищення видачі в пошуку.

  • Іконка повинна бути високої якості, потрібно, щоб вона запам’ятовувалася і відображала функціонал.
  • Скріншоти — якісні, що показують ключові функції і особливості роботи програми, бажано з поясненнями до кожному, щоб зацікавити користувача встановити софт.
  • Крім того, на сторінку можна вставити відеоролик, який в Apple App Store запускається автоматично, а в Google Play — примусово. Це ще один чудовий спосіб розповісти про функціонал додатка, його інтеграції в повсякденне життя користувача, адже хороший ролик підвищує зацікавленість користувача приблизно на 25%.
  • Всі елементи, спрямовані на впізнаваність і популяризацію додатки, необхідно тестувати в рамках ASO-оптимізації. Це дозволить краще конвертувати просування в установку і згодом заощадити на вартості ліда.
  • Відгуки та рейтинг — то, на що звертає увагу кожен другий користувач iOS і Android, а також сам магазин при ранжируванні додатки. Чим вище рейтинг, краще відгуки, а також чим швидше реакція розробників на негатив в коментарі — тим більше довіри від користувачів отримає ваш софт.

ASO програми: зовнішня оптимізація

Прокладаючи шлях в топ, що не обійтися і без роботи у зовнішньому інформаційному поле — зі ЗМІ та тематичними ресурсами. це можуть бути:

  • різні огляди з згадкою про вас;
  • добірки додатків схожого функціоналу;
  • інтерв’ю з СЕО або розробниками програми;
  • статті з посиланням на сторінку вашого додатка в магазині;
  • думка opinion-лідерів, опубліковані в блогах або соціальних мережах.

Крім того, досвідчені оптимізатори працюють з закупівлею «вічних» посилань для постійного ранжирування додатки, а також з різними форумами, де користувачі можуть ділитися або обговорювати корисний софт.

Крім цього, можна створити сайт (Лендінгем), який допоможе розповісти про додатку, його функціонал, історії створення куди більше, ніж опис в магазині, обмежене 4000 символів.

Вам варто знати, що на будь-якому етапі просування Google і Apple можуть знизити в рейтингу, забанити або видалити з магазина ваше додаток, запідозривши «чорні» або «сірі» методи розкрутки, а одно і нечесну конкуренцію з боку розробників. Тому варто довіряти розкрутку тільки професіоналам — дилетанти можуть «убити» всі ваші плани і очікування від випуску софта.

Замовити ASO «під ключ» — в Aweb!

ASO — це не «чарівна паличка» для потрапляння в топ, а комплекс продуманих дій, що дозволяють залишатися в поле видимості: необхідно постійно відслідковувати тренди, перевіряти, змінювати і тестувати нові інструменти, Щоб ви залишалися задоволені результатом.

Якщо ви & nbsp, не хочете освоювати професію оптимізатора, компанія Aweb пропонує скористатися послугою розкрутки додатків професіоналами, що мають вагомий досвід в просуванні за допомогою різних інструментів.

App Store Optimization від Aweb — це:

  • досягнення високих позицій в результатах видачі;
  • збільшення органічного трафіку на сторінку додатка;
  • збільшення конверсії і зменшення відмов;
  • зниження витрат на залучення користувачів;
  • тільки «білі» методи просування, що гарантує відсутність санкцій з боку майданчиків;
  • лояльна вартість просування, яку ви можете коригувати в залежно від цілі і на підставі щомісячних звітів.

Зверніться в Aweb сьогодні — і завтра насолоджуйтеся результатом продуманого ASO!

Анжеліка Кумуржі
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію