⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

App Store Optimization (ASO) - оптимізація та просування додатків

ASO (App Store Optimization) — це оптимізація сторінки мобільного додатка в App Store і Google Play для підвищення його видимості та перетворення відвідувачів на завантаження. Іншими словами, це процес, завдяки якому більше користувачів знаходять додаток у магазині та вирішують його завантажити.

Аналітична компанія Pew Research Center опублікувала результати опитування щодо проникнення смартфонів: згідно даних, у 2019 році «розумними» телефонами користувалися 59% населення планети у віці 18+, що становить приблизно 4,3 млрд користувачів.

І ринок смартфонів продовжує свій розвиток, нарощуючи міць: за різними прогнозами, у 2020-2021 роках проникнення смартфонів досягне 75%, тобто, 6 млрд користувачів.

Оскільки часи використання кнопкових телефонів без додатків (на калькулятор та «змійку» зважати не будемо) канули у Лету — на арену вийшли сторонні розробники софту, які отримують прибутки за рахунок прийнятої політики монетизації.

Найпоширеніші операційні системи:

У різні періоди власні операційні системи розробляли Microsoft (Windows Phone), Samsung (Bada), Research In Motion Limited (BlackBerry OS), Hewlett-Packard (WebOS), Firefox (FirefoxOS) та Nokia (Symbian), однак досягти світового поширення й найвищого рівня сервісу, як Android та iOS, вони не змогли, тому з часом відмовилися від виробництва та підтримки систем.

3108
успішних проектів за 16 років
count

Саме для Play Market та App Store розробники щомісяця випускають сотні додатків: ігри, сервісні та бізнес-помічники, планувальники, плеєри, хмарні сховища та багато іншого. Однак, за нинішньої високої конкуренції, домогтися встановлення до пристрою користувачів може один з десяти додатків, адже кількість софту в app-магазинах становить понад 3 млн, й цей показник щодня збільшується. У таких умовах не обійтися без просування мобільного додатку, яке називається ASO (App Store Optimization).

Можна стверджувати, що App Optimization дозволить розробникам:

Слід пам'ятати, що для успішного ASO-просування, цінність має органічний трафік — саме він визначає зацікавленість користувачів у вашому продукті, а відповідно — і його положення у магазинах операційних систем.

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування з розділеним бюджетом

  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Працюємо не тільки над позиціями, а й конверсією.
  • Збільшуємо трафік і установки через місяць робіт.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 4 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.

Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравців:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та кількості завантажень додатку. Несе відповідальність за результат.

Копірайтер

Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.

Майстер з вебпосилань (лінкер)

отримує посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. Використовує у своїй роботі біржі, сайти з оглядами, коментарі користувачів на сайтах, форумах та у блогах.

Приклади ефективного ASO просування

Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Розкрутка мобільного додатка «Добробут»

Клієнт

Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів"

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Google Premier Partner Awards 2018

ASO: стратегія і внутрішня оптимізація

Починати ASO-optimization потрібно з створення стратегії. Незважаючи на те, що обидва магазину демонструють загальні правила ранжирування додатків, є і деякі відмінності. Тому в кінцевому підсумку необхідно буде розробити дві стратегії просування — під Google Play і Apple App Store.

І це — величезна робота, адже поведінка користувачів, тенденції, тренди і інтереси змінюються щодня, тому потрібно постійно вносити коректування і уточнення в стратегію, щоб залишатися «на гребені хвилі».

Почати необхідно з аналізу ніші і конкурентів, що дозволить створити умови для виділення вашого продукту серед тисяч подібних, далі перейти до внутрішньої і продовжувати зовнішньої оптимізацією.

Ранжування вимагає:

  • оптимізації назви;
  • текстової оптимізації і локалізації опису;
  • оптимізації іконки та інших графічних елементів на сторінці додатка в магазині;
  • високого рейтингу додатки і оцінок користувачів;
  • приблизно рівноцінного кількості загальних установок і активних користувачів.

Ключові слова для App Store Optimization

Як і в SEO, для успішного просування додатків потрібно зібрати семантичне ядро, яке дозволить просувати софт за допомогою ключових слів. Однак складність у тому, що офіційної статистики за запитами не існує — Google і Apple зберігають їх в секреті. Це пов’язано з політикою магазинів, яка має на увазі, що тільки користувачі можуть впливати на популярність, рейтинг і видимість додатків за допомогою установок, оцінок і коментарів. Відповідно, збір семантичного ядра утруднений.

Правда, існують кілька сервісів, які за власними алгоритмами оцінюють запити користувачів, проте дані в них відрізняються настільки, що розібратися без досвіду — практично неможливо. А так само, і вся стратегія може виявитися під загрозою.

Наші фахівці, що мають вагомий досвід в просуванні додатків, вивели власні правила збору ключових слів шляхом аналізу і порівняння даних різних сервісів.

Графічні елементи для ASO App

Візуальним елементам на сторінці необхідно приділити не менше уваги, ніж текстового наповнення. Це пов’язано НЕ тільки з тим, що користувачі стали більш розбірливими в тому, що потрапляє в їх телефони і планшети, але і з тим, що це — одна з «головних скрипок» для підвищення видачі в пошуку.

  • Іконка повинна бути високої якості, потрібно, щоб вона запам’ятовувалася і відображала функціонал.
  • Скріншоти — якісні, що показують ключові функції і особливості роботи програми, бажано з поясненнями до кожному, щоб зацікавити користувача встановити софт.
  • Крім того, на сторінку можна вставити відеоролик, який в Apple App Store запускається автоматично, а в Google Play — примусово. Це ще один чудовий спосіб розповісти про функціонал додатка, його інтеграції в повсякденне життя користувача, адже хороший ролик підвищує зацікавленість користувача приблизно на 25%.
  • Всі елементи, спрямовані на впізнаваність і популяризацію додатки, необхідно тестувати в рамках ASO-оптимізації. Це дозволить краще конвертувати просування в установку і згодом заощадити на вартості ліда.
  • Відгуки та рейтинг — то, на що звертає увагу кожен другий користувач iOS і Android, а також сам магазин при ранжируванні додатки. Чим вище рейтинг, краще відгуки, а також чим швидше реакція розробників на негатив в коментарі — тим більше довіри від користувачів отримає ваш софт.

ASO програми: зовнішня оптимізація

Прокладаючи шлях в топ, що не обійтися і без роботи у зовнішньому інформаційному поле — зі ЗМІ та тематичними ресурсами. це можуть бути:

  • різні огляди з згадкою про вас;
  • добірки додатків схожого функціоналу;
  • інтерв’ю з СЕО або розробниками програми;
  • статті з посиланням на сторінку вашого додатка в магазині;
  • думка opinion-лідерів, опубліковані в блогах або соціальних мережах.

Крім того, досвідчені оптимізатори працюють з закупівлею «вічних» посилань для постійного ранжирування додатки, а також з різними форумами, де користувачі можуть ділитися або обговорювати корисний софт.

Крім цього, можна створити сайт (Лендінгем), який допоможе розповісти про додатку, його функціонал, історії створення куди більше, ніж опис в магазині, обмежене 4000 символів.

Вам варто знати, що на будь-якому етапі просування Google і Apple можуть знизити в рейтингу, забанити або видалити з магазина ваше додаток, запідозривши «чорні» або «сірі» методи розкрутки, а одно і нечесну конкуренцію з боку розробників. Тому варто довіряти розкрутку тільки професіоналам — дилетанти можуть «убити» всі ваші плани і очікування від випуску софта.

Замовити ASO «під ключ» — в Aweb!

ASO — це не «чарівна паличка» для потрапляння в топ, а комплекс продуманих дій, що дозволяють залишатися в поле видимості: необхідно постійно відслідковувати тренди, перевіряти, змінювати і тестувати нові інструменти, Щоб ви залишалися задоволені результатом.

Якщо ви & nbsp, не хочете освоювати професію оптимізатора, компанія Aweb пропонує скористатися послугою розкрутки додатків професіоналами, що мають вагомий досвід в просуванні за допомогою різних інструментів.

App Store Optimization від Aweb — це:

  • досягнення високих позицій в результатах видачі;
  • збільшення органічного трафіку на сторінку додатка;
  • збільшення конверсії і зменшення відмов;
  • зниження витрат на залучення користувачів;
  • тільки «білі» методи просування, що гарантує відсутність санкцій з боку майданчиків;
  • лояльна вартість просування, яку ви можете коригувати в залежно від цілі і на підставі щомісячних звітів.

Зверніться в Aweb сьогодні — і завтра насолоджуйтеся результатом продуманого ASO!

Анна Журба
менеджер проєктів

Дізнайтеся вартість вашого проєкту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію