Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці
Клієнт
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
ASO (App Store Optimization) — це оптимізація сторінки мобільного додатка в App Store і Google Play для підвищення його видимості та перетворення відвідувачів на завантаження. Іншими словами, це процес, завдяки якому більше користувачів знаходять додаток у магазині та вирішують його завантажити.
Аналітична компанія Pew Research Center опублікувала результати опитування щодо проникнення смартфонів: згідно даних, у 2019 році «розумними» телефонами користувалися 59% населення планети у віці 18+, що становить приблизно 4,3 млрд користувачів.
І ринок смартфонів продовжує свій розвиток, нарощуючи міць: за різними прогнозами, у 2020-2021 роках проникнення смартфонів досягне 75%, тобто, 6 млрд користувачів.
Оскільки часи використання кнопкових телефонів без додатків (на калькулятор та «змійку» зважати не будемо) канули у Лету — на арену вийшли сторонні розробники софту, які отримують прибутки за рахунок прийнятої політики монетизації.
Найпоширеніші операційні системи:
У різні періоди власні операційні системи розробляли Microsoft (Windows Phone), Samsung (Bada), Research In Motion Limited (BlackBerry OS), Hewlett-Packard (WebOS), Firefox (FirefoxOS) та Nokia (Symbian), однак досягти світового поширення й найвищого рівня сервісу, як Android та iOS, вони не змогли, тому з часом відмовилися від виробництва та підтримки систем.
Саме для Play Market та App Store розробники щомісяця випускають сотні додатків: ігри, сервісні та бізнес-помічники, планувальники, плеєри, хмарні сховища та багато іншого. Однак, за нинішньої високої конкуренції, домогтися встановлення до пристрою користувачів може один з десяти додатків, адже кількість софту в app-магазинах становить понад 3 млн, й цей показник щодня збільшується. У таких умовах не обійтися без просування мобільного додатку, яке називається ASO (App Store Optimization).
Можна стверджувати, що App Optimization дозволить розробникам:
Слід пам'ятати, що для успішного ASO-просування, цінність має органічний трафік — саме він визначає зацікавленість користувачів у вашому продукті, а відповідно — і його положення у магазинах операційних систем.
Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.
Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравців:
Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.
Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та кількості завантажень додатку. Несе відповідальність за результат.
Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.
отримує посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. Використовує у своїй роботі біржі, сайти з оглядами, коментарі користувачів на сайтах, форумах та у блогах.
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.
Починати ASO-optimization потрібно з створення стратегії. Незважаючи на те, що обидва магазину демонструють загальні правила ранжирування додатків, є і деякі відмінності. Тому в кінцевому підсумку необхідно буде розробити дві стратегії просування — під Google Play і Apple App Store.
І це — величезна робота, адже поведінка користувачів, тенденції, тренди і інтереси змінюються щодня, тому потрібно постійно вносити коректування і уточнення в стратегію, щоб залишатися «на гребені хвилі».
Почати необхідно з аналізу ніші і конкурентів, що дозволить створити умови для виділення вашого продукту серед тисяч подібних, далі перейти до внутрішньої і продовжувати зовнішньої оптимізацією.
Ранжування вимагає:
Як і в SEO, для успішного просування додатків потрібно зібрати семантичне ядро, яке дозволить просувати софт за допомогою ключових слів. Однак складність у тому, що офіційної статистики за запитами не існує — Google і Apple зберігають їх в секреті. Це пов’язано з політикою магазинів, яка має на увазі, що тільки користувачі можуть впливати на популярність, рейтинг і видимість додатків за допомогою установок, оцінок і коментарів. Відповідно, збір семантичного ядра утруднений.
Правда, існують кілька сервісів, які за власними алгоритмами оцінюють запити користувачів, проте дані в них відрізняються настільки, що розібратися без досвіду — практично неможливо. А так само, і вся стратегія може виявитися під загрозою.
Наші фахівці, що мають вагомий досвід в просуванні додатків, вивели власні правила збору ключових слів шляхом аналізу і порівняння даних різних сервісів.
Візуальним елементам на сторінці необхідно приділити не менше уваги, ніж текстового наповнення. Це пов’язано НЕ тільки з тим, що користувачі стали більш розбірливими в тому, що потрапляє в їх телефони і планшети, але і з тим, що це — одна з «головних скрипок» для підвищення видачі в пошуку.
Прокладаючи шлях в топ, що не обійтися і без роботи у зовнішньому інформаційному поле — зі ЗМІ та тематичними ресурсами. це можуть бути:
Крім того, досвідчені оптимізатори працюють з закупівлею «вічних» посилань для постійного ранжирування додатки, а також з різними форумами, де користувачі можуть ділитися або обговорювати корисний софт.
Крім цього, можна створити сайт (Лендінгем), який допоможе розповісти про додатку, його функціонал, історії створення куди більше, ніж опис в магазині, обмежене 4000 символів.
Вам варто знати, що на будь-якому етапі просування Google і Apple можуть знизити в рейтингу, забанити або видалити з магазина ваше додаток, запідозривши «чорні» або «сірі» методи розкрутки, а одно і нечесну конкуренцію з боку розробників. Тому варто довіряти розкрутку тільки професіоналам — дилетанти можуть «убити» всі ваші плани і очікування від випуску софта.
ASO — це не «чарівна паличка» для потрапляння в топ, а комплекс продуманих дій, що дозволяють залишатися в поле видимості: необхідно постійно відслідковувати тренди, перевіряти, змінювати і тестувати нові інструменти, Щоб ви залишалися задоволені результатом.
Якщо ви & nbsp, не хочете освоювати професію оптимізатора, компанія Aweb пропонує скористатися послугою розкрутки додатків професіоналами, що мають вагомий досвід в просуванні за допомогою різних інструментів.
App Store Optimization від Aweb — це:
Зверніться в Aweb сьогодні — і завтра насолоджуйтеся результатом продуманого ASO!
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах кожні 12 місяців.