Перелік робіт по контекстній рекламі
Технічні підготовчі роботи
Незалежно від обраних інструментів та джерел контекстної реклами, для кожного проекту ми обов’язково виконуємо наступний перелік робіт:
- вивчаємо предметну область, тобто занурюємося у особливості бізнесу клієнта;
- уточнюємо мету, якої необхідно досягти. Ставимо задачі. Спільно з замовником формуємо стратегію запуску контекстної реклами;
- перевіряємо працездатність ключових елементів та функцій сайту: навігаційних елементів, фільтрів, форм;
- визначаємо цільові сторінки, на які буде запущено трафік за каналом контекстної реклами;
- переглядаємо головні текстові блоки на цільових сторінках на предмет помилок, неточностей, логічних нестиковок;
- перевіряємо коректність позначки сервером трафіку з каналу контекстної реклами;
- визначаємо елементи сайту, на які можна налаштувати відстеження макро- та мікроконверсій;
- створюємо тестові заявки за формами оформлення замовлення, зворотного зв’язку і т.п. для подальшого налаштування цілей;
- готуємо специфікацію змін на сайті — узагальнюючий документ з технічною інформацією для фахівця з контекстної реклами та програміста, а також рекомендації для клієнта;
- перевіряємо якість впровадження специфікації.
Результати технічних підготовчих робіт
Налаштовано цілі для форм, фільтрів, елементів
Виведено готову специфікацію змін на сайті
Налаштування систем аналітики
Для підбору ядра ключових слів фахівець витрачає близько 6 годин.
Для оптимізації рекламних кампаній ми використовуємо Гугл Аналітикс.
- створюємо нові представлення у Гугл Аналітикс (це потрібно, щоб не втратити надбані дані по сеансах);
- налаштовуємо цілі в Аналітикс;
- налаштовуємо фільтри;
- налаштовуємо двосторонній зв’язок Гугл Аналітикс та рекламної системи Гугл Едвордс;
- налаштовуємо передачу призначених для користувача параметрів та змінних через Гугл Аналітикс;
- створюємо списки ремаркетингу в Гугл Аналітикс;
- налаштовуємо Вебвізор;
- за необхідності, налаштовуємо відстеження транзакцій електронної торгівлі.
Для більш ефективного налаштування систем вебаналітики, ми використовуємо Гугл Тег Менеджер (ГТМ). Це дозволяє не звертатися до програміста щоразу, як у налаштування відстеженнь потрібно внести деякі зміни.
- вставляємо у контейнери ГТМ коди Гугл Аналітикс, коди ремаркетингу та відстеження конверсій Гугл Едвордс;
- налаштовуємо блок прослуховування подій: кліки по посиланнях, відправки форм;
- налаштовуємо теги транзакцій;
- налаштовуємо передачу параметрів, призначених для користувача;
Для 85% наших клієнтів характерною є перевага офлайн-конверсій (у вигляді дзвінків або продажів у офлайн-точках) над онлайн-конверсіями. Тож для відстеження офлайн-конверсій використовуємо один з трьох способів:
- динамічний або комбінований колтрекінг (сервіси Istat або RingoStat);
- відстеження за допомогою промокоду;
- простий скрипт статичної підміни номерів.
Зв’язавши всі дані, ми отримуємо повну картину перебігу рекламної кампанії (РК) й проводимо такі види аналізу:
- порівняльний аналіз ефективності трафіку по джерелах та каналах;
- оцінюємо ефективність трафіку за часом доби та днях тижня: виявляємо найбільш конверсійний час із урахуванням вартості кожного ліда;
- аналізуємо показник втрачених показів через бюджет і рейтинг;
- аналізуємо поведінку відвідувачів.
Результати налаштування систем аналітики
Налаштовано цілі у Аналітиксі
Налаштовано системи аналітики у ГТМ
Налаштовано систему колтрекінгу (наприклад, Ringostat)
Налагодження та супровід рекламної кампанії
У залежності від бізнес-цілей клієнта, ми налаштовуємо одну або кілька найбільш ефективних рекламних кампаній. На етапах налаштування й ведення, ми виконуємо наступний перелік робіт:
- розраховуємо денний бюджет, виходячи з місячної суми та розкладу показів;
- формуємо структуру облікового запису та виконуємо первинні налаштування (до цього пункту входять налаштування таргетингу за географією та часом, коригування по пристроях та регіонах, налаштування розширень);
- переробляємо структуру РК з урахуванням даних аналізу (поділ РК за містами, часом доби тощо);
- коригуємо ціни за клік відповідно до обраної стратегії;
- розширюємо охоплення та/або підвищуємо деталізацію РК;
- аналізуємо оголошення конкурентів;
- визначаємо оптимальні позиції показу оголошень, виходячи з кількості конверсій, денного бюджету та ROI за кожною товарною категорією;
- проводимо А/Б-тестування оголошень з метою визначення найбільш релевантного для користувача тексту тексту;
- підключаємо різні скрипти, які забезпечують автоматизацію (скрипт контролю балансу облікового запису, скрипт А/Б-тестування за принципом «шахівниці», скрипт актуалізації вартості, скрипт відключення оголошень, що ведуть на непрацюючі сторінки, скрипт відключення реклами товарів, що наразі відсутні у продажі й т.п.);
- за необхідності, створюємо та оптимізуємо посадкові сторінки. Домагаємося максимально високого показника конверсії;
- надаємо клієнту докладні звіти.
Результати налаштування та супроводу рекламної кампанії
Сформовано РК у редакторі Гугл Едвордс
Проаналізовано оголошення конкурентів у пошуку
Проведено А/Б-тестування оголошень
Підключено скрипти автоматизації
Сформовано детальний звіт
Рекламна кампанія в Гугл Едворд у пошуку
У цій рекламній кампанії оголошення показуються у вигляді відповідей на запит користувача в пошуковому рядку Гуглу.
Для цього ми виконуємо такий перелік робіт:
- підбираємо ефективні ключові та «мінус»-слова для кожної групи оголошень;
- налаштовуємо типи відповідності;
- створюємо перелік «мінус»-слів;
- створюємо привабливі оголошення для кожної персони (з урахуванням ціннісної та унікальної торговельної пропозиції);
- додаємо цільові URL на рівні ключових слів (щоб користувач потрапляв не на сторінку категорій, а прямо на сторінку товару);
- аналізуємо пошукові запити користувачів з метою додавання їх до переліку ключових або «мінус»-слів (залежно від релевантності);
- налаштовуємо автоматичні правила коригування ставок, правил відключення неефективних ключових слів й оголошень.
Результати рекламної кампанії у Гугл Едвордс
Підібрано перелік мінус-слів
Створено оголошення для кожної персони
Проаналізовано пошукові запити користувачів
Запущено рекламну кампанію
Рекламна кампанія в контекстно-медійній мережі (КММ)
В середньому, фахівець налаштовує в Аналітиксі 4 мети для одного проєкту.
За цією рекламною кампанією, текстові та/або медійні оголошення (банера) показують користувачам на різних сайтах партнерської мережі Гугл.
Для неї ми виконуємо такий перелік робіт:
- обраємо моделі таргетингу: за ключовими словами, місцями розміщення, інтересами або з використанням комбінованої моделі;
- створюємо текстові оголошення;
- створюємо медійні оголошення за допомогою «Галереї медійних оголошень»;
- підключаємо одну зі стратегій оптимізації конверсій;
- переглядаємо рекламні майданчики: відключаємо неефективні та збільшуємо ставки для ефективних;
- коригуємо ставки за ефективними ключовими словами, темами або аудиторіями інтересів.
Результати рекламної кампанії в КММ
Створено оголошення та підібрано оптимальний таргетинг
Відключено неефективні рекламні майданчики
Запущено рекламну кампанію
Ремаркетинг у КММ
У цій рекламній кампанії текстові та/або медійні оголошення (банера) показують користувачам на різних сайтах партнерської мережі Гугл . На відміну від РК в КММ, за ремаркетингом оголошення показують тільки тим користувачам, які вже відвідували ваш сайт.
Для цього ми виконуємо такий перелік робіт:
- встановлюємо коди ремаркетингу;
- формуємо «плюс» і «мінус»-списків ремаркетингу для показу оголошень у потрібний проміжок часу після останнього відвідування сайту;
- створюємо текстові оголошення;
- створюємо медійні оголошення за допомогою «Галереї медійних оголошень»;
- переглядаємо рекламні майданчики: відключаємо неефективні та збільшуємо ставки для ефективних;
- коригуємо ставки за ефективним переліком ремаркетингу;
- додаємо до таргетингу «схожі аудиторії» (look-a-like).
Результати налаштування та супроводу рекламної кампанії
Проаналізовано пошукові запити користувачів
Підключено скрипти автоматизації
Запущено ремаркетинг у КММ
Ремаркетинг у пошуку Гугла
Ця рекламна кампанія — симбіоз пошукової РК та кампанії з ремаркетингу: текстові оголошення у пошуку Гуглу показують тільки тим користувачам, які вже відвідували ваш сайт.
Для такої РК ми виконуємо наступний перелік робіт:
- підбираємо список ключових слів;
- створюємо привабливі оголошення;
- складаємо перелікі ключових або «мінус»-слів;
- налаштовуємо автоматичні правила коригування ставок;
- налаштовуємо автоматичні правил відключення неефективних ключових слів.
Результати ремаркетингу у пошуку
Сформовано списки для ремаркетингу
Створено тексти оголошень
Запущено ремаркетинг у пошуку
Рекламна кампанія за моделями
У цьому випадку оголошення веде безпосередньо на картку товару, а його показ викликається максимально точними, конкретними запитами. Наприклад, оголошення для пральної машини Indesit IWSC 61051 UA:
Для такой РК ми виконуємо роботи:
- створюємо групи оголошень за кожною товарною позицією;
- підбираємо відповідні ключові слова для кожної групи оголошень;
- створюємо оголошення із найменуванням товарів.