⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

+380 44 538-01-61



Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Форма заявки

Залиште заявку. Наш фахівець вивчить ваше завдання і передзвонить, щоб уточнити деталі.


Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

План робіт

Що буде виконано під час просування сайту

1-й місяць

«Запуск» проєкту

  • Ми надаємо клієнтам доступ до зручного та інформативного особистого кабінету. У ньому ви зможете переглядати оперативну статистику щодо позицій сайту, графіку їх зростання за кожним запитом, а також рівня відвідуваності ресурсу за обраними ключовими словами.
  • Надалі ми надсилаємо клієнтам запит на доступ до ваших акаунтів задля проведення аудиту. Скоріш за все, нам знадобляться доступи до FTP сайту, його бази даних, адмінки та, можливо, до адмін-панелі хостингу, кабінету Гугл Аналітиксу та інструментів для вебмайстрів.
  • * Аналіз бізнес-моделі презентованого проєкту та цільової аудиторії сайту

* Необов’язкові роботи. Виконуються за домовленістю з клієнтом.

Збір семантичного ядра

  • Розподіл семантичних груп за цільовими сторінками.
  • * Розширення семантичного ядра до проєкту.

Аналіз контенту на сайті

  • Аналіз заголовків для title та метаописів description для цільових сторінок сайту. Складання списку метатегів на основі семантичного ядра.
  • Оцінка рівня унікальності наявного контенту (текстів та використаних зображень), його відповідності до вимог академічного навантаження, а також низки вимог з боку пошукових систем.
  • Оцінка опублікованого контенту на наявність прихованих елементів.
  • Складання, узгодження контент-стратегії та плану з підготовки текстів.
  • Складання технічного завдання та написання першого блоку текстів для сайту.
  • Аналіз інших метатегів, що використовуються на сайті.
  • Аналіз використання тегів у заголовках <h1>—<h6> під час оптимізації текстів.
  • Аналіз використання атрибутів alt й title у процесі роботи над зображеннями.

Налаштування систем збору статистики.

У перший місяць технічні фахівці приділяють проекту від 15 до 40 годин в залежності від складності.

  • Підключення панелі для вебмайстрів Гуглу та Яндексу.
  • Налаштування Гугл Аналітиксу та Яндекс.Метрики.

Аудит сайту. Складання технічного завдання з оптимізації.

  • Аналіз сайту щодо можливих проблем з його індексуванням.
  • Аналіз сайту на наявність вірусів.
  • Аналіз виявлених помилок у інструментах для вебмайстрів.
  • Пошук та усунення дублів контенту.
  • Перевірка на коректність відповідей серверу на адреси сторінок, що просуваються, неіснуючих сторінок, а також сторінок з www та без них.
  • Перевірка коду сторінок на коректність та аналіз їх вихідного коду.
  • Перевірка, аналіз та налаштування файлів sitemap.xml та robots.txt.
  • Аналіз урлів щодо якості їх формування. Використання SEO-friendly урлів.
  • Оптимізація схеми зі створення урлів на цільові сторінки.
  • Впровадження схеми з внутрішнього перелінкування між високо-, середньо- та низькочастотними запитами.
  • Аналіз прогресу з індексації сайту пошуковими системами. Складання детального плану дій щодо закриття від індексування сторінок низької якості виконання.
  • * Аналіз та формування схеми внутрішнього перелінкування. Меню навігації, «хлібні крихти».
  • * Пошук та усунення непрацюючих посилань.
  • * Складання технічного завдання до змін у юзабіліті, що дозволить підвищити рівень конверсії.

Реєстрація у адресних сервісах Гуглу.

Робота над зовнішніми факторами ранжування

  • Аналіз наявної маси посилань.
  • Складання стратегії з надбання зовнішніх посилань.

Результати роботи першого місяця

Сформоване базове семантичне ядро.

Складено технічне завдання із переліком змін на сайті, що потребують впровадження.

Зареєстровано картку у сервісі адрес Гугла.

Написано тексти на ключові цільові сторінки.

Складено стратегію та надбано перші зовнішні посилання.

2-й місяць

Робота над внутрішніми факторами ранжування

Робота над зовнішніми факторами ранжування

  • Запуск робіт з надбання якісних зовнішніх посилань.
  • Оптимізація картки компанії у Гугл Картах.
  • Аналіз сайту щодо можливості застосування санкцій з боку ПС: виявлення факторів ризику, складання детального плану з їх зняття.

* Вебаналітика

  • * Налаштування вебаналітики у Гугл Аналітикс: цілей, відстеження внутрішнього пошуку.
  • * Складання специфікації з впровадження змін до системи збору додаткових даних: налаштування з відстеження подій, з сегментування користувачів та зі змінних даних, призначених користувачеві.

Результати роботи другого місяця

Впровадження правок, наданих після технічного аудиту.

Розміщення текстового контенту.

Написання додаткових текстів.

Надбано погоджену кількість зовнішніх посилань.

Звітування щодо надбаних позицій, обсягу трафіку, переліку виконаних робіт.

3-й місяць

Робота над внутрішніми факторами ранжування

  • Внесення виправлень до текстів, метатегів та заголовків, згідно аналізу позицій сайту.
  • Контроль робіт за чек-листом.
  • * Залучення юзер-генерейтед контенту: відгуків, коментарів.
  • * Розширення семантичного ядра шляхом пошуку додаткових запитів.
  • * Написання текстів, статей у блог під низькочастотні інформаційні запити, згідно плану копірайтингу.

Робота над зовнішніми факторами ранжування

  • Надбання зовнішніх посилань, в т.ч. «природних», на форумах, у коментарях та в соцмережах.
  • Просування картки компанії в Гугл Картах, залучення користувацьких відгуків до неї.

Результати роботи третього місяця

Покращення видимості сайту у ПС за НЧ-СЧ запитами.

Написано додаткові тексти.

Надбано погоджену кількість зовнішніх посилань.

Складено звіт щодо позицій сайту та рівня трафіку.

4-й місяць

Робота над внутрішніми факторами ранжування

  • * Залучення юзер-генерейтед контенту: відгуків, коментарів.
  • * Розширення семантичного ядра шляхом пошуку додаткових запитів.
  • * Написання текстів, статей у блог під низькочастотні інформаційні запити, згідно плану копірайтингу.
  • * Аналіз видимості ресурсу у ПС та структури сайтів конкурентів.

Робота над зовнішніми факторами ранжування

  • Надбання зовнішніх посилань, в т.ч. «природних», на форумах, у коментарях та в соцмережах.
  • Просування картки компанії в Гугл Картах, залучення користувацьких відгуків до неї.
  • * Розміщення пресрелізів (новин компанії) у провідних онлайн-ЗМІ.
  • * Аналіз рівня зовнішньої оптимізації конкурентів.

Результати роботи четвертого місяця

Досягнуто цільових позицій.

Отримано погоджену кількість зовнішніх посилань.

Написано додаткові тексти.

5-й місяць

Робота над внутрішніми факторами ранжування

  • Коригування пріоритетів та цілей проєкту, що ґрунтується на аналізі проведеної роботи та досягненнях.
  • * Розширення семантичного ядра шляхом пошуку додаткових запитів.
  • * Написання текстів, статей у блог під низькочастотні інформаційні запити, згідно плану копірайтингу.

У залежності від початкових показників, за п'ять місяців роботи нам вдається збільшити трафік у 2-10 разів.

Робота над зовнішніми факторами ранжування

  • Надбання зовнішніх посилань, в т.ч. «природних», на форумах, у коментарях та в соцмережах.
  • Просування картки компанії в Гугл Картах, залучення відгуків та «+1» на сторінку картки.
  • Розробка подальшої стратегії просування та встановлення нових цілей зі збільшення кількості зовнішніх посилань, згідно аналізу досягнень.

* Аналіз відвідуваності сайту

  • * Загальна кількість відвідувань сайту за звітний період: джерела, сторінки входу, демографія та географія.
  • * Складання пропозицій щодо подальшої стратегії просування.

Результати работи

Досягнуто цільових позицій.

Складено звіт за результатами пошукового просування.

Складено звіт за результатами аналізу відвідуваності сайту.

Анжеліка Кумуржі
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію