Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці
Клієнт
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
За даними аналітичної компанії Pew Research Center, у 2019 році смартфонами користувалися близько 59% дорослого населення планети, тобто, приблизно 4.3 млрд юзерів. Аналітики стверджують, що у 2020-2021 роках цей показник сягне 6 млрд, збільшуючи частку активних користувачів смартфонів до 75%. Але статистика не враховує, що багато користувачів, окрім смартфону, мають ще й планшети, а також інші пристрої на популярних операційних системах — iOS та Android.
Саме для цих платформ розробники щомісяця випускають сотні додатків — ігор, сервісного, торгового, контентного, соціального софту та багато іншого, — яким все складніше потрапити до пристроїв користувачів, навіть якщо їх вільно можна завантажити з Google Play й Apple App Store.
А між іншим, розробка софту — це колосальні інвестиції. Тож, якщо він «не злетів» або лишився непоміченим з боку користувачів — тяжкий фінансовий тягар лягає на компанію-розробника. Добре, якщо ви вкладали у розробку власні кошти — в цьому випадку ризикуєте лише своїми накопиченнями. А якщо — ні?
В умовах сучасної жорсткої конкуренції між додатками, аби домогтися завантаження та встановлення користувачем саме вашого софту, не обійтися без просування мобільного додатка — ASO (App Store Optimization).
Просування мобільного додатку — це комплекс заходів, які спрямовано на покращення позицій вашого софту у результатах пошукової видачі Google Play та App Store.
Правила Google Play й App Store, як і в цілому інтернет-простору, — досить прості: якщо вашого софту немає на перших трьох-п'яти сторінках видачі — користувач ніколи не встановить ваш додаток, який би чудовий функціонал він не пропонував.
Окрім того, є й друга, менш відома сторона розкрутки додатків: якщо у видачі магазину ви опинилися на перших трьох сторінках, але іконка вашої програми, її назва або низька оцінка не привернула увагу вимогливого користувача — ви втратите його назавжди.
Якщо ж вам вдалося заманити користувача на сторінку додатку, то підштовхнути до завантаження та встановлення софту буває ще складніше, ніж спрогнозувати поведінку урагану «Катріна».
Адже в уяві користувача, на сторінці все має бути ідеальним й продуманим. А тому «картину» здатні зіпсувати неякісний текст опису (цим досить часто грішать іноземні розробники, які не звертаються по допомогу до професійних перекладачів та копірайтерів), або недостатньо інформативні скріншоти — й користувач не повернеться до вашого додатку ніколи.
Отже, завдання фахівця з просування додатків — максимально відпрацювати та продумати кожен з етапів залучення користувача, вірно визначити цільову аудиторію та максимально повно, за допомогою різних інструментів, донести інформацію про продукт, зацікавивши потенційного користувача.
Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.
Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:
Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.
Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.
Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.
Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.
Незважаючи на гігабайти інформації, проведених дослідів і висунутих припущень, точного алгоритму просування в топ вам ніхто не дасть. Все тому, що Apple і Google зберігають секретність, щоб досягнення лідируючих позицій визначали користувачі цих платформ, голосуючи установками і оцінками, а & nbsp, не маркетологи.
Наші фахівці, що мають досвід в розкрутці додатків, відібрали основні показники, ось деяких з них:
Незважаючи на загальні показники, зазначені вище, кожен з магазинів додатків керується власною політикою, дотримуючись якої можна просувати програми. Серед усіх, можна виділити загальні і головні чинники:
Всі ці пункти необхідно відпрацювати ще до першого релізу, щоб у додатки була «твердий грунт» для подальших ітерацій ASO. До речі, всі магазини сповідують політику планомірності, тому готуйтеся до тому, що «на вчора» вивести мобільне додаток в топ НЕ вийде — це тривалий і делікатний процес, в якому важливий кожен наступний крок.
До тому ж, на кожному з етапів, при виникненні підозр на нечесну конкуренцію, Google і Apple можуть знизити в рейтингу або зовсім видалити ваш софт з магазина.
Щоб цього не трапилося, розкрутку мобільного додатка варто довіряти професіоналам, для яких маркетинг — НЕ набір невизначеностей, а конкретна стратегія, дотримуючись якої ваш продукт досягне мети.
Фахівці компанії Aweb пропонують вам послугу просування мобільного софта, щоб ви могли сконцентруватися на розвитку свого продукту. А метриками, конверсіями та іншими необхідними даними займуться наші професіонали.
Питання вартості просування — важливий і невід’ємний. Ми підписуємо з вами договір, де вказуємо повний перелік робіт, а також узгоджені цілі і проміжні KPI.
Наші менеджери використовують прозору політику формування ціни робіт, тому ви завжди знаєте, за що платите, і можете оптимізувати витрати, спираючись на щомісячний звіт від наших фахівців.
Зв'яжіться з нами сьогодні, щоб вже завтра вашим додатком користувалися тисячі користувачів!
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах кожні 12 місяців.