⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Розкрутка мобільних додатків у ТОП

За даними аналітичної компанії Pew Research Center, у 2019 році смартфонами користувалися близько 59% дорослого населення планети, тобто, приблизно 4.3 млрд юзерів. Аналітики стверджують, що у 2020-2021 роках цей показник сягне 6 млрд, збільшуючи частку активних користувачів смартфонів до 75%. Але статистика не враховує, що багато користувачів, окрім смартфону, мають ще й планшети, а також інші пристрої на популярних операційних системах — iOS та Android.

Саме для цих платформ розробники щомісяця випускають сотні додатків — ігор, сервісного, торгового, контентного, соціального софту та багато іншого, — яким все складніше потрапити до пристроїв користувачів, навіть якщо їх вільно можна завантажити з Google Play й Apple App Store.

А між іншим, розробка софту — це колосальні інвестиції. Тож, якщо він «не злетів» або лишився непоміченим з боку користувачів — тяжкий фінансовий тягар лягає на компанію-розробника. Добре, якщо ви вкладали у розробку власні кошти — в цьому випадку ризикуєте лише своїми накопиченнями. А якщо — ні?

В умовах сучасної жорсткої конкуренції між додатками, аби домогтися завантаження та встановлення користувачем саме вашого софту, не обійтися без просування мобільного додатка — ASO (App Store Optimization).

3108
успішних проектів за 16 років
count

Крок назустріч юзеру: для чого потрібна розкрутка мобільного додатку?

Просування мобільного додатку — це комплекс заходів, які спрямовано на покращення позицій вашого софту у результатах пошукової видачі Google Play та App Store.

Правила Google Play й App Store, як і в цілому інтернет-простору, — досить прості: якщо вашого софту немає на перших трьох-п'яти сторінках видачі — користувач ніколи не встановить ваш додаток, який би чудовий функціонал він не пропонував.

Окрім того, є й друга, менш відома сторона розкрутки додатків: якщо у видачі магазину ви опинилися на перших трьох сторінках, але іконка вашої програми, її назва або низька оцінка не привернула увагу вимогливого користувача — ви втратите його назавжди.

Якщо ж вам вдалося заманити користувача на сторінку додатку, то підштовхнути до завантаження та встановлення софту буває ще складніше, ніж спрогнозувати поведінку урагану «Катріна».

Адже в уяві користувача, на сторінці все має бути ідеальним й продуманим. А тому «картину» здатні зіпсувати неякісний текст опису (цим досить часто грішать іноземні розробники, які не звертаються по допомогу до професійних перекладачів та копірайтерів), або недостатньо інформативні скріншоти — й користувач не повернеться до вашого додатку ніколи.

Отже, завдання фахівця з просування додатків — максимально відпрацювати та продумати кожен з етапів залучення користувача, вірно визначити цільову аудиторію та максимально повно, за допомогою різних інструментів, донести інформацію про продукт, зацікавивши потенційного користувача.

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування із роздільним бюджетом

  • Ми використовуємо лише безпечні методи просування.
  • Працюємо не тільки над позиціями софту, а й конверсією.
  • Збільшуємо трафік та встановлення за місяць з початку робіт.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 4 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.

Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.

Копірайтер

Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.

Майстер з вебпосилань (лінкер)

Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.

Приклади ефективного ASO-просування

Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Розкрутка мобільного додатка «Добробут»

Клієнт

Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві  — найбільша в Україні

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Google Premier Partner Awards

Висновок додатки в топ: правила ранжирування

Незважаючи на гігабайти інформації, проведених дослідів і висунутих припущень, точного алгоритму просування в топ вам ніхто не дасть. Все тому, що Apple і Google зберігають секретність, щоб досягнення лідируючих позицій визначали користувачі цих платформ, голосуючи установками і оцінками, а & nbsp, не маркетологи.

Наші фахівці, що мають досвід в розкрутці додатків, відібрали основні показники, ось деяких з них:

  • релевантність контенту на сторінці додатка пошуковому запиту;
  • кількість відкривається програма, час їх роботи;
  • повернення в додаток в різні дні після установки;
  • загальна кількість установок;
  • кількість вилучень за останні 30 днів;
  • загальна кількість вилучень софта;
  • відгуки і оцінок;
  • кількість збоїв і автоматичного закриття програми;
  • зовнішні посилання на додаток з згадок і оглядів в Мережі.

Головне в розкрутці мобільного додатка

Незважаючи на загальні показники, зазначені вище, кожен з магазинів додатків керується власною політикою, дотримуючись якої можна просувати програми. Серед усіх, можна виділити загальні і головні чинники:

  • запам'ятовується і просту назву — бажано, щоб воно відображало суть додатки і його функціонал;
  • ключові слова, використані в описі, по яким вас знайде потенційний користувач;
  • іконка програми — як і в випадку з назвою, бажано, щоб вона запам’ятовувалася і відображала функціонал;
  • якісні скріншоти з поясненнями до ним, щоб ще більше зацікавити користувача встановити софт;
  • оцінки та відгуки користувачів — по статистикою, кожен юзер перед установкою читає як мінімум три відкликання від тих, хто вже користувався додатком, приділяючи підвищену увагу негативним.

Всі ці пункти необхідно відпрацювати ще до першого релізу, щоб у додатки була «твердий грунт» для подальших ітерацій ASO. До речі, всі магазини сповідують політику планомірності, тому готуйтеся до тому, що «на вчора» вивести мобільне додаток в топ НЕ вийде — це тривалий і делікатний процес, в якому важливий кожен наступний крок.

До тому ж, на кожному з етапів, при виникненні підозр на нечесну конкуренцію, Google і Apple можуть знизити в рейтингу або зовсім видалити ваш софт з магазина.

Щоб цього не трапилося, розкрутку мобільного додатка варто довіряти професіоналам, для яких маркетинг — НЕ набір невизначеностей, а конкретна стратегія, дотримуючись якої ваш продукт досягне мети.

Розкрутка додатків від Aweb: чітко і по лояльною ціною

Фахівці компанії Aweb пропонують вам послугу просування мобільного софта, щоб ви могли сконцентруватися на розвитку свого продукту. А метриками, конверсіями та іншими необхідними даними займуться наші професіонали.

Що ми робимо:

  • плануємо, розписуємо і узгоджуємо стратегію розкрутки додатки;
  • створюємо необхідне текстовий супровід програми, при цьому орієнтуючись на носіїв мови, щоб в кожній країні просуваннятекст досяг свого читача;
  • відстежуємо ефективність застосування по порівнянні з іншим софтом, при необхідності — даємо список пунктів, які необхідно усунути або доопрацювати;
  • збираємо дані для семантичного ядра, використовуючи кілька сервісів і більше 10 різних параметрів, щоб ні одна позиція не залишилася без уваги;
  • моніторимо позиції, опис та використання ключових слів в додатках конкурентів, щоб охопити всі дані і зацікавити потрібну аудиторію;
  • відстежуємо встановлені і затверджені KPI для вашого застосування;
  • розміщуємо посилання на додаток в різних статтях і оглядах, а також закуповуємо якісні «вічні» посилання для підвищення позицій в видачу;
  • розкручуємо додаток з допомогою таргетированной реклами в соціальних мережах, залучаючи тільки цільову аудиторію, певну вами;
  • генеруємо нові ідеї для креативів, тестуємо і використовуємо нетривіальний підхід до просуванню.

Вартість розкрутки мобільного додатка

Питання вартості просування — важливий і невід’ємний. Ми підписуємо з вами договір, де вказуємо повний перелік робіт, а також узгоджені цілі і проміжні KPI.

Наші менеджери використовують прозору політику формування ціни робіт, тому ви завжди знаєте, за що платите, і можете оптимізувати витрати, спираючись на щомісячний звіт від наших фахівців.

Зв'яжіться з нами сьогодні, щоб вже завтра вашим додатком користувалися тисячі користувачів!

Анна Журба
менеджер проєктів

Дізнайтеся вартість вашого проєкту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію