⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Блог Авеб

Зростання трафіку в 9 разів для сайту бізнес-стартапу із продажу продуктів харчування

0 коментарів
Зростання трафіку в 9 разів для сайту бізнес-стартапу із продажу продуктів харчування

Клієнт

EAT-ME-AT — компанія з виробництва та продажу рослинного м’яса на основі текстурованого соєвого білку

Наша задача

Основна мета — покращити позиції сайту по запитах пріоритетних груп:

Читати далі →

Збільшення вдвічі кількості заявок з органіки для стоматологічної клініки

0 коментарів
Збільшення вдвічі кількості заявок з органіки для стоматологічної клініки

Клієнт

«Клініка доброго стоматолога» — приватна стоматологічна клініка у Києві з двома філіями на Позняках.

Пріоритетні напрямки лікування:

  • Імплантація зубів
  • Встановлення вінірів
  • Лікування зубів дітям під седацією
  • Лікування під мікроскопом
  • Установка коронок всіх видів
  • Виправлення прикусу (ортодонтія)
  • Встановлення брекетів
  • Типове та атипове видалення зуба
  • Реставрація та нарощування зубів
  • Відбілювання
  • Пародонтологія
  • Комп’ютерна томографія зубів
  • Лікування карієсу
  • Пломбування зубів
Читати далі →

Збільшення кількості дзвінків на 41% для закордонної клініки

0 коментарів
Збільшення кількості дзвінків на 41% для закордонної клініки

Клієнт

Приватна медична клініка в Лондоні, що пропонує повний комплекс медичних послуг, зокрема консультації сімейного лікаря, обстеження та лікування у фахівців за різними напрямами, лабораторні дослідження та інші діагностичні процедури.

Задачі

За допомогою якісного налаштування контекстної реклами Google Ads клієнт планував досягти наступних цілей:

  • Збільшити об’єм трафіку на сайт за пріоритетними напрямками
  • Забезпечити його високу якість та релевантність
  • Збільшити кількість дзвінків та записів на прийом
  • Керувати завантаженням лікарів за напрямками практики
Читати далі →

Збільшення органічного трафіку в 7 разів за 2 роки для інтернет-магазину годинників

0 коментарів
Збільшення органічного трафіку в 7 разів за 2 роки для інтернет-магазину годинників

Клієнт

Інтернет-магазин швейцарських годинників, який надає послуги з придбання та доставки оригінальних годинників та ювелірних прикрас провідних світових брендів.

Наша задача

Зростання позицій та цільового органічного трафіку за пріоритетними брендами швейцарських годинників:

  • Rolex
  • Audemars Piguet
  • Hublot
  • Breguet
  • Zenith
  • Cartier
  • Richard Mille
  • Vacheron Constantin
  • Omega
  • та інших.

Загальна кількість пріоритетних брендів у просуванні – 35.

Читати далі →

Як зміна стратегії допомогла збільшити конверсії на 60%

0 коментарів
Як зміна стратегії допомогла збільшити конверсії на 60%

Клієнт

Стоматологічна клініка в Києві

Мета

Клієнт звернувся до нас з амбітною метою: 900 конверсій на місяць з контекстної реклами. Стартові умови та поточні показники в рекламному акаунті вказували на те, що отримати бажаний результат раніше, ніж за 8 місяців — малоймовірно.

Читати далі →

Як Discovery Ads збільшили кількість конверсій у 2 рази без додаткового бюджету

0 коментарів
Як Discovery Ads збільшили кількість конверсій у 2 рази без додаткового бюджету

Клієнт:

ТОВ «Укропак»(ukropack.com.ua) — інтернет-магазин пакувальних матеріалів та обладнання для пакування (поліетиленова стрічка, пакувальне обладнання, вакууматор для продуктів). Офіційний дилер брендів POLIVEKTRIS, PLASTICBAND в Україні.

Ціль:

Наявність дзвінків потенційних клієнтів та присутність сайту у видачі за цільовими запитами.

Співпраця:

2019 — грудень 2022 року

Читати далі →

Зростання трафіку в 6+ разів для ніші «Навчання у Польщі»

0 коментарів
Зростання трафіку в 6+ разів для ніші «Навчання у Польщі»

Клієнт

Освітній центр, який супроводжує абітурієнтів під час навчання у Польщі, має понад 25 представництв у різних містах України, з офіційними представниками приймальної комісії польських університетів.

Маючи понад 15 університетів-партнерів, цей центр є офіційним представником їхньої приймальної комісії.

Наша задача

Поліпшення позицій та трафіку за пріоритетними напрямками:

  • «Навчання у Польщі»
  • «Університети Польщі»
Читати далі →

33% річного прирісту органічного трафіку за умови домену «під фільтром»

0 коментарів
33% річного прирісту органічного трафіку за умови домену «під фільтром»

Клієнт

Клініка німецької медицини, що спеціалізується на якісній хірургії складних випадків

Основні напрямки лікування:

  • Гінекологія
  • Мамологія
  • Хірургія
  • Урологія
  • Проктологія
  • Онкогінекологія
  • Онкохірургія
  • Онкоурологія
  • Онкопроктологія
Читати далі →

Як оптимізація фіда Google Merchant Center знизила ціну транзакції в 3 рази

0 коментарів
Як оптимізація фіда Google Merchant Center знизила ціну транзакції в 3 рази

Клієнт

Інтернет-магазин біжутерії та фурнітури на платформі Prom.ua.

Задача

Збільшити показник кількості транзакцій до рівня довоєнних часів (у одиницях можна виразити, як 300+ транзакцій на місяць).

Читати далі →

SEO для сайту застосунку під США у «прикордонній» ніші

0 коментарів
SEO для сайту застосунку під США у «прикордонній» ніші

Клієнт

Fantasy Match — платформа спільноти сексуального здоров’я, призначена для знайомств людей, які люблять етичні, відкриті та поліаморні стосунки.

https://fantasyapp.com — сайт програми Fantasy Match, створений з метою підвищення впізнаваності застосунку та збільшення кількості завантажень.

Наша задача

Зростання позицій та трафіку fantasyapp.com за рахунок написання тематичних статей до блогу, за допомогою яких відвідувачі сайту дізнаються про застосунок та завантажать його.

Читати далі →
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!