⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Блог Авеб

Збільшення ROAS інтернет-магазину у понад 13 разів

0 коментарів
Збільшення ROAS інтернет-магазину у понад 13 разів

Клієнт

Мультибрендовий інтернет-магазин чоловічого одягу преміум-класу, ексклюзивний представник усіх брендів, представлених на сайті.

Період робіт

Активні роботи на проєкті наша команда проводила з 30.10.2020 по 12.12.2021

Читати далі →

Вимоги до сайтів YMYL та хто такі асесори Google

0 коментарів
Вимоги до сайтів YMYL та хто такі асесори Google

Хто такі асесори Гугл?

Можливо ваш підрядник останнім часом став активно пропонувати зміни на сайті, зсилаючись на інструкцію Асесорів Гугл? Якщо ви займаєтесь SEO просуванням сайту, то, ймовірно помітили, що останнім часом текстів та зовнішніх посилань для успіху недостатньо. То хто ж такі асесори Гугл та що написано в їх інструкції? Ми підготували для вас відповіді на ці питання. Вони не претендують на вичерпність, але обовʼязково допоможуть вам визначити пріоритет та оцінити ефективність оптимізації сайту згідно з інструкцією асесорів Гугл.

Асесори Google – це люди, які оцінюють контент сайтів за параметрами, що не можуть виявити алгоритми, і виставляють їм оцінки. Перші асесори з’явились в корпорації Google у 2004 році – у часи розквіту «дикого» SEO, коли тексти сторінок у топ-10 видачі могли повністю складатись з ключових слів.

Читати далі →

Гугл-реклама юридичних послуг в США

0 коментарів
Гугл-реклама юридичних послуг в США

Клієнт

Міжнародна юридична фірма з ліцензією на юридичну діяльність у США та Україні, що працює у кількох юридичних напрямках: спадкові справи, нерухомість, сімейне право, міжнародне право, імміграція до США, корпоративне право. Фірма мала представництва у США та Україні.

Період робіт

Активні роботи з проекту велися з червня 2019 року до лютого 2022 року, з перервами з ініціативи клієнта.

Читати далі →

Укрупнення структури кабінету Google Ads

0 коментарів
Укрупнення структури кабінету Google Ads

Клієнт

ММ «Добробут» — найбільша мережа медичних клінік з комплексним підходом до лікування пацієнта: від лабораторної діагностики до хірургічного втручання.

23 клініки у Києві

1 клініка в Ірпені

1 клініка у Бучі

Термін співробітництва з агенцією «Авеб»

з січня 2019 року до лютого 2022 року.

Читати далі →

Як перекласти сайт українською та зберегти позиції?

0 коментарів
Як перекласти сайт українською та зберегти позиції?

Війна з Росією надихнула багатьох українців спілкуватись українською: популярність запитів державною мовою поступово зростає. Але головним тригером створення україномовної версії сайту став Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Згідно нього, всі компанії, що зареєстровані в України, зобов’язані мати версію сайту державною мовою за замовчуванням.

Читати далі →

Ефективність Google Ads для Luxury сегмента

0 коментарів
Ефективність Google Ads для Luxury сегмента

Контекстна реклама в моїй ніші не працює — найчастіше це можна почути від представників наступних сфер бізнесу:

  1. B2B-послуги
  2. Послуги та товари Luxury-сегменту
  3. Девелопмент
  4. IT-аутсорсинг
  5. Аграрні підприємства
  6. Виробництво (від торгового обладнання до пошиву нижньої білизни)
  7. Послуги індустрії краси (пластична хірургія та ін’єкційні процедури)
Читати далі →

Зростання цільового органічного трафіку та лідів для офіційного сайту житлового комплексу Signature

0 коментарів
Зростання цільового органічного трафіку та лідів для офіційного сайту житлового комплексу Signature

Клієнт

Корпорація «Континіум», забудовник ЖК Signature — житлового комплексу преміум-класу, що зводять на Печерську, по вулиці Мечникова. Наші фахівці взяли в роботу офіційний сайт новобудови.

Наша задача

Глобальна мета клієнта — продаж квартир, тож від нашої роботи він очікує не стільки збільшення трафіку, скільки зростання лідів, чим і планував оцінювати ефективність співпраці.

З урахуванням високої вартості квартир, обмеженої цільової аудиторії, складнощів щодо її пошуку та сегментації, нашій команді дісталося надскладне завдання.

Читати далі →

Налаштування контекстної реклами в Google Ads для клініки лікування наркозалежних. Кейс медичного центру Василенка.

0 коментарів
Налаштування контекстної реклами в Google Ads для клініки лікування наркозалежних. Кейс медичного центру Василенка.

Практично всі фахівці з контекстної реклами, які стикалися з просуванням медичних послуг у сервісі Google Ads, знають, що навіть дозволені до просування напрямки можуть викликати “нездоровий” інтерес модераторів та перевіряючих роботів, що призводить до постійних відхилень оголошень або обмеження показів рекламних оголошень.

З травня 2018 року реклама служб допомоги залежним офіційно заборонена в сервісі Google Ads для всіх країн крім США. Рекламодавці зі США повинні отримати сертифікат LegitScript і додатково пройти сертифікацію Google.

Читати далі →

Збільшення кількості записів до лікаря-проктолога

0 коментарів
Збільшення кількості записів до лікаря-проктолога

Клієнт

Медичний центр “Клініка Доброго Доктора”, який знаходиться у спальному районі міста Київ. Послуги, що надаються:

  • консультація сімейних лікарів та вузьких фахівців;
  • діагностика;
  • амбулаторні хірургічні втручання.

ЦА клієнта:

мешканці прилеглих районів.

Період робіт:

з 11 серпня 2021 по 31 січня 2022

Читати далі →

Просування інтернет-магазину косметики: збільшення показника ROAS у 1,5 рази без зниження доходу та без зростання бюджету на кліки

0 коментарів
Просування інтернет-магазину косметики: збільшення показника ROAS у 1,5 рази без зниження доходу та без зростання бюджету на кліки

*при зниженні бюджету на кліки на 15,17 %

Клієнт

Інтернет-магазин косметики та товарів для манікюру з мережею офлайн-магазинів у Києві. ЦА клієнта на макрорівні поділяється на дві частини: B2C (невеликий середній чек, в основному — разові покупки для власного користування) та B2B (оптові замовлення від салонів та майстрів, з високим середнім чеком та LTV).

Період робіт

Роботи за проєктом проводяться з 01/07/2019 і дотепер

Наша задача

Оскільки будь-який бізнес — це «живий організм», що постійно змінюється під дією зовнішніх факторів, за 2 роки роботи початкове завдання від клієнта «Збільшити кількість продажів» трансформувалося в складніше, але ефективніше з фінансової точки зору завдання — максимізувати прибуток від реклами.

Читати далі →
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!