
Клієнт
Інтернет-магазин біжутерії та фурнітури на платформі Prom.ua.
Задача
Збільшити показник кількості транзакцій до рівня довоєнних часів (у одиницях можна виразити, як 300+ транзакцій на місяць).
Інтернет-магазин біжутерії та фурнітури на платформі Prom.ua.
Збільшити показник кількості транзакцій до рівня довоєнних часів (у одиницях можна виразити, як 300+ транзакцій на місяць).
Fantasy Match — платформа спільноти сексуального здоров’я, призначена для знайомств людей, які люблять етичні, відкриті та поліаморні стосунки.
https://fantasyapp.com — сайт програми Fantasy Match, створений з метою підвищення впізнаваності застосунку та збільшення кількості завантажень.
Зростання позицій та трафіку fantasyapp.com за рахунок написання тематичних статей до блогу, за допомогою яких відвідувачі сайту дізнаються про застосунок та завантажать його.
Aquatica — компанія-виробник ванн, умивальників, змішувачів та душових систем у преміум-сегменті. Основний ринок збуту — США, але сайт інтернет-магазину представлено на багатьох ринках Європи на різних доменах.
Зростання позицій та цільового органічного трафіку за пріоритетними напрямками інтернет-магазину:
Євразія – це мережа ресторанів японської та європейської кухні у Києві та Київській області, що налічує понад 20 ресторанів.
Збільшення небрендового трафіку за пріоритетним напрямом — суші, яке можна поділити на 3 частини:
Критерій оцінки нашої роботи клієнтом: у найближчій перспективі — зростання позицій, у якості проміжної метрики, а пізніше — зростання трафіку.
Перший кейс цього проєкту ми опублікували у вересні 2021 року: «Розкрутка сайту по оренді преміум-автомобілів у США».
У нинішній частині кейсу ми опишемо результати просування за 2022 та початок 2023 року.
Компанія з оренди автомобілів преміум-класу (Land Rover, Mercedes Benz, Jaguar, Porsche, Maserati, BMW) у Нью-Йорку.
Фахівець з машинної штукатурки, який розширив свою команду до 4 фахівців, залишивши за собою адміністрування процесів усередині бізнесу та обробку заявок.
Послуги включають штукатурку стін та стель.
Гео: Київ та Київська область (+ 20 км від Києва)
Багатопрофільний лікувально-діагностичний центр одного з регіональних центрів західної України, що надає широкий спектр медичних послуг для дорослих та дітей
Зростання позицій та пошукового цільового трафіку за пріоритетними напрямками:
СММ — це те, про що ми часто чуємо, і ще частіше взаємодіємо в повсякденному житті, позаяк всі ми користуємося соціальними мережами щодня. Маркетинг у соціальних мережах — це використання платформ соціальних мереж для зв’язку з вашою аудиторією задля створення та розвитку вашого бренду, збільшення відвідуваності сайту, а отже, і продажів. Це поняття включає публікацію різного контенту у ваших профілях у соцмережах, комунікацію зі старими підписниками та залучення нових.
Мультибрендовий інтернет-магазин чоловічого одягу преміум-класу, ексклюзивний представник усіх брендів, представлених на сайті.
Активні роботи на проєкті наша команда проводила з 30.10.2020 по 12.12.2021
Можливо ваш підрядник останнім часом став активно пропонувати зміни на сайті, зсилаючись на інструкцію Асесорів Гугл? Якщо ви займаєтесь SEO просуванням сайту, то, ймовірно помітили, що останнім часом текстів та зовнішніх посилань для успіху недостатньо. То хто ж такі асесори Гугл та що написано в їх інструкції? Ми підготували для вас відповіді на ці питання. Вони не претендують на вичерпність, але обовʼязково допоможуть вам визначити пріоритет та оцінити ефективність оптимізації сайту згідно з інструкцією асесорів Гугл.
Асесори Google – це люди, які оцінюють контент сайтів за параметрами, що не можуть виявити алгоритми, і виставляють їм оцінки. Перші асесори з’явились в корпорації Google у 2004 році – у часи розквіту «дикого» SEO, коли тексти сторінок у топ-10 видачі могли повністю складатись з ключових слів.