⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Блог Авеб

Як запустити контекстну рекламу, аби не конкурувати з власними дилерами та партнерами

Як запустити контекстну рекламу, аби не конкурувати з власними дилерами та партнерами

Клієнт

Виробник професійного обладнання та інструментів для будівництва й ремонту.

Наші задачі

  • Забезпечити максимальну кількість показів для кожної категорії товарів
  • Утримувати першу позицію за отриманими показами (згідно звіту Статистика аукціонів) для Пошукових та Торгових кампаній
  • Збільшити обсяг трафіку, утримуючи середню ціну за клік менше 5 грн.
Читати далі →

Як нам вдалося збільшити дохід за пріоритетною категорією на 42%

Як нам вдалося збільшити дохід за пріоритетною категорією на 42%

Клієнт

Інтернет-магазин товарів для тюнінгу авто

Наша задача

Збільшення кількості транзакцій і доходу

Період робіт

З 19.07.2021 по 24.02.2023 і з 17.03.2022 по 05.09.2023.

Читати далі →

336% зростання трафіку для інтернет-магазину покрівельних матеріалів

336% зростання трафіку для інтернет-магазину покрівельних матеріалів

Клієнт

Український завод з виробництва та збуту покрівельних матеріалів, до товарних позицій якого входять євроруберойд, бітумна черепиця, геотекстиль, шипоподібна мембрана та комплектуючі.

Наша задача

Зростання позицій та цільового пошукового трафіку за пріоритетними напрямками:

  • Євроруберойд
  • Бітумна черепиця
  • Шипоподібна мембрана
Читати далі →

Відхилення у Google Ads? Рішення є

Відхилення у Google Ads? Рішення є

Клієнт

Землевпорядна організація, що має команду кваліфікованих фахівців у сфері земельних відносин

Послуги, що надає клієнт:

  • приватизація земельних ділянок;
  • поділ земельних ділянок;
  • внесення змін у Державний кадастровий реєстр;
  • оформлення права сервітуту та інші

Період робіт: січень 2023 — жовтень 2023.

Читати далі →

463% зростання органічного трафіку за рік для медичного центру

463% зростання органічного трафіку за рік для медичного центру

Клієнт

Бізнес клієнта — широкопрофільний медичний центр, що має 4 відділення.

Клієнт звернувся з конкретною проблемою: після переїзду на новий сайт у жовтні 2020 року, просіли позиції та трафік. Основні болі — погана видимість та низькі позиції за основними напрямками МЦ:

  • Гінекологія;
  • Урологія;
  • КТ;
  • МРТ

Також клієнт просив покращити видимість сайту із захворювань:

  • Лікування шийки матки Київ;
  • Лікування дисплазії Київ
Читати далі →

Зростання трафіку в 9 разів для сайту бізнес-стартапу із продажу продуктів харчування

Зростання трафіку в 9 разів для сайту бізнес-стартапу із продажу продуктів харчування

Клієнт

EAT-ME-AT — компанія з виробництва та продажу рослинного м’яса на основі текстурованого соєвого білку

Наша задача

Основна мета — покращити позиції сайту по запитах пріоритетних груп:

Читати далі →

Збільшення вдвічі кількості заявок з органіки для стоматологічної клініки

Збільшення вдвічі кількості заявок з органіки для стоматологічної клініки

Клієнт

«Клініка доброго стоматолога» — приватна стоматологічна клініка у Києві з двома філіями на Позняках.

Пріоритетні напрямки лікування:

  • Імплантація зубів
  • Встановлення вінірів
  • Лікування зубів дітям під седацією
  • Лікування під мікроскопом
  • Установка коронок всіх видів
  • Виправлення прикусу (ортодонтія)
  • Встановлення брекетів
  • Типове та атипове видалення зуба
  • Реставрація та нарощування зубів
  • Відбілювання
  • Пародонтологія
  • Комп’ютерна томографія зубів
  • Лікування карієсу
  • Пломбування зубів
Читати далі →

Збільшення кількості дзвінків на 41% для закордонної клініки

Збільшення кількості дзвінків на 41% для закордонної клініки

Клієнт

Приватна медична клініка в Лондоні, що пропонує повний комплекс медичних послуг, зокрема консультації сімейного лікаря, обстеження та лікування у фахівців за різними напрямами, лабораторні дослідження та інші діагностичні процедури.

Задачі

За допомогою якісного налаштування контекстної реклами Google Ads клієнт планував досягти наступних цілей:

  • Збільшити об’єм трафіку на сайт за пріоритетними напрямками
  • Забезпечити його високу якість та релевантність
  • Збільшити кількість дзвінків та записів на прийом
  • Керувати завантаженням лікарів за напрямками практики
Читати далі →

Збільшення органічного трафіку в 7 разів за 2 роки для інтернет-магазину годинників

Збільшення органічного трафіку в 7 разів за 2 роки для інтернет-магазину годинників

Клієнт

Інтернет-магазин швейцарських годинників, який надає послуги з придбання та доставки оригінальних годинників та ювелірних прикрас провідних світових брендів.

Наша задача

Зростання позицій та цільового органічного трафіку за пріоритетними брендами швейцарських годинників:

  • Rolex
  • Audemars Piguet
  • Hublot
  • Breguet
  • Zenith
  • Cartier
  • Richard Mille
  • Vacheron Constantin
  • Omega
  • та інших.

Загальна кількість пріоритетних брендів у просуванні – 35.

Читати далі →

Як зміна стратегії допомогла збільшити конверсії на 60%

Як зміна стратегії допомогла збільшити конверсії на 60%

Клієнт

Стоматологічна клініка в Києві

Мета

Клієнт звернувся до нас з амбітною метою: 900 конверсій на місяць з контекстної реклами. Стартові умови та поточні показники в рекламному акаунті вказували на те, що отримати бажаний результат раніше, ніж за 8 місяців — малоймовірно.

Читати далі →
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!