SERM — управління репутацією у пошукових системах
SERM (Search Engine Reputation Management) — дії, спрямовані на виключення негативних відгуків про компанію, товар або послугу в результатах видачі пошукової системи. Простими словами, це — очищення пошукової видачі.
Головним завданням SERM є витісненні небажаної інформації з результатів пошуку якомога глибше. В результаті продуманих дій, цільова аудиторія перестане бачити сторінки з негативними текстами, а користувачі не потраплять на них під час пошуку у пошукових системах.
Було: |
Стане: |
Як працює SERM
Наші спеціалісти створюють відгуки позитивного або нейтрального забарвлення, публікують хз на авторитетних рекламних майданчиках Мережі, що гарантує витіснення негативних відгуків.
Для роботи ми використовуємо виключно авторитетні ресурси:
- популярні новинні ресурси;
- тематичні портали;
- галузеві форуми;
- персональні блоги та особисті сайти споживачів.
Окрім цього, надалі ми просуваємо позитивний контент до топу пошукової видачі.
А що, як негативний відгук опубліковано на авторитетному ресурсі?
Іноді негативну статтю або відгук, що опубліковано на популярному ресурсі, практично неможливо витіснити з топ 10 пошукової видачі. У такому випадку ми намагаємося максимально делікатно зв’язатися з адміністрацією майданчику, на якому розміщено негативний відгук, із проханням прибрати сторінки з індексації пошуковими системами або, якщо це можливо, взагалі видалити такі сторінки з популярного сайту.
Приклади наших робіт
Статті у нашому блозі:
- Захист від «чорного» піару, або Як створити здоровий бренд
- Управління репутацією у інтернеті: правило трьох
- PR у Мережі. Правила гри