⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Просування додатків у Apple App Store

У січні 2020 року аналітики компанії Apple заявили, що кількість активних iPhone у світі сягнула 900 млн. А якщо додати до цього ще й планшети iPad — кількість зросте до 1,4 млн. Тому можна стверджувати, що продукція Apple — одна з найпопулярніших у світі. А створена нею операційна системаiOS — одна з найпопулярніших, безпечних та інноваційних.

Щороку для користувачів технікою Apple випускають сотні додатків: ігор, різного допоміжного та бізнес-софту, відеоплеєрів, програвачів, VPN-клієнтів тощо. Загальна кількість софту перевищила 3 млн.

3108
успішних проектів за 16 років
count

Тож, не викликає здивування те, що з кожним днем домогтися завантаження додатку на пристрої користувачів та переконати їх встановити саме ваше ПО стає складніше. Тому просування iOS-додатків за допомогою ASO (App Store Optimization) стає пріоритетним напрямом для розробників, що прагнуть донести користувачу цінність своєї продукції, повернути вкладені інвестиції (до речі, чималі) й почати заробляти на своїй розробці.

Таякщо ви вважаєте, що оптимізація подібна «чарівній паличці», якою варто лише змахнути та забажати, — доведеться вас розчарувати. ASO — це продуманий до дрібниць комплекс дій, який не дозволить вашому додатку «потонути» у безкрайньому океані конкуренції між софтом.

До старту просування у App Store (та й до процесу розкрутки загалом) необхідно готуватися, як до надважливої операції: збирати анамнез, зважувати всі «за» й «проти», обирати оптимальну та найбільш цікаву стратегію, а ще було б непогано зробити це з мінімальними видатками.
У роботі на цій ниві необхідно спиратися на попередній досвід роботи, який мають фахівці компанії Aweb. А якщо у вас такого досвіду — катма, то й ризик отримати бан від магазину стає загрозливо високим.

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування з розділеним бюджетом

  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Працюємо не тільки над позиціями, а й конверсією.
  • Збільшуємо трафік і установки через місяць робіт.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 4 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.

Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.

Копірайтер

Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.

Майстер з вебпосилань (лінкер)

Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.

Приклади ефективного ASO-просування

Способи просування додатка в топ App Store:

  1. Оптимізуйте сторінку додатка в App Store.
  2. Забезпечте зручність та комфорт у використанні додатка.
  3. Використовуйте соціальні мережі для реклами та популяризації додатка.
  4. Організовуйте розіграші та конкурси.
  5. Публікуйте інформацію про додаток на різних сайтах і форумах.
  6. Використовуйте крос-промоушн для взаємного просування додатків.

Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Розкрутка мобільного додатка «Добробут»

Клієнт

Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Google Premier Partner Awards

Просування App Store: чому це складний процес

Відповідь на це питання криється в різному підході, логіці і політиці створення операційних систем Apple і Android. Так, софт для Google Play може створити будь-який розробник, оскільки платформа — це система з відкритим кодом. для iOS ж більшість додатків випускає сам Apple, тому програми від зовнішніх розробників редакція розглядає «під мікроскопом», пачками відхиляючи НЕ відповідні необхідним параметрам:

  • некоректно або з помилками працюють — «падаючі» або зависають;
  • працювати не так, як заявлено в описі і супровідної документації;
  • містять приховані функції або збирають секретні або напівсекретні дані;
  • пропагують вживання алкоголю, наркотиків, а також злочинну поведінку;
  • містять виключно маркетингові матеріали;
  • проводять некоректну діагностику або НЕ виправляють виникли помилки;
  • не мають оптимізованого інтерфейсу або іконок, скріншотів і іншого.

Внутрішня оптимізація для App Store

На першому етапі необхідно зібрати якісне семантичне ядро ​​для текстового просування. Але проблема в тому, що офіційної статистики по частотності ключів немає — Apple зберігає їх в секреті, щоб тільки користувачі своїми діями (установками, оцінками, частим використанням) могли управляти популярністю додатків.

Однак є кілька сервісів, які по власним алгоритмам визначають ключі, але розібратися в них, щоб відокремити зерна від плевел, — досить складно.

Наступний крок — розробка привабливою сторінки додатка. Для розкрутки на iOS це серйозно, адже важливо «умовити» користувача встановити ваш софт. Значить, необхідно:

  • написати якісні тексти — опис і покрокову інструкцію;
  • перевести їх або адаптувати з допомогою носіїв мови;
  • додати інформативні скріншоти і пояснення до ним;
  • створити гарну іконку, яка буде відображати суть роботи програми або обігравати назву.

Забезпечення максимальної кількості інсталяцій на старті — ще один крок для просування додатка на iPhone. Підводний «айсберг»: є і тут: мало софт просто встановити — необхідно ще і регулярно запускати його в певний відрізок часу. Наші оптимізатори використовують спеціалізовані ресурси, де можна не тільки знайти зацікавлених користувачів, але і протестувати потрапляння в цільову аудиторію.

ASO для Apple: зовнішня оптимізація

Досягнення топа в AppStore, як і в інших магазинах, які не обійдеться без зовнішніх робіт:

  • написання і розміщення оглядів, статей, відгуків і добірок з вашим згадкою в ЗМІ або у opinion-лідерів;
  • розміщення в онлайн-ЗМІ, на форумах і тематичних ресурсів посилань на сторінку додатка;
  • написання статей з анкорами і ключовими словами, а також закупівля «вічних посилань» для пролонгованої просування;
  • просування в соціальних мережах з допомогою платної реклами і таргетингу, а також завдяки постам від медійних або популярних в певному середовищі персон.

Врахуйте, що при розкручуванні в App Store всі роботи повинні проводитися планомірно і стратегічно продумано — Apple не любить і рідко прощає «скачки» позицій або відсутність логіки в них. Тому може запідозрити вас в нечесної конкуренції і знизити рейтинг, позиції ранжирування або взагалі видалити додатокз платформи.

Розкрутка в App Store від Aweb: прозоро і з гарантією

Наша компанія цінує довіру своїх клієнтів, тому використовує тільки прозору і зрозумілу політику ціноутворення, а за допомогою щомісячних звітів ви можете коригувати тактику, вартість і швидкість розкрутки.

Після підписання договору на надання послуг, наші фахівці:

  • створять і узгодять з вами стратегію ASO і цілі просування;
  • проаналізують нішу, в якій представлено додатку;
  • проведуть аналіз функціоналу і дадуть рекомендації по поліпшення;
  • порівняють ваш софт з конкурентами;
  • зберуть семантичне ядро ​​за допомогою 10 + різних сервісів;
  • поставлять завдання на копірайтинг або адаптацію текстових блоків;
  • розмістять посилання на ваше додаток в ЗМІ та блогах;
  • разом з вами встановлять параметри KPI, за які будуть звітувати щомісяця;
  • почнуть просування в соціальних мережах і месенджерах за допомогою постів і платної реклами;
  • запропонують креативні і / або ситуативні ідеї для залучення ширшої аудиторії.

Анна Журба
менеджер проєктів

Дізнайтеся вартість вашого проєкту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Отримати консультацію