⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Просування додатків у Apple App Store

У січні 2020 року аналітики компанії Apple заявили, що кількість активних iPhone у світі сягнула 900 млн. А якщо додати до цього ще й планшети iPad — кількість зросте до 1,4 млн. Тому можна стверджувати, що продукція Apple — одна з найпопулярніших у світі. А створена нею операційна системаiOS — одна з найпопулярніших, безпечних та інноваційних.

Щороку для користувачів технікою Apple випускають сотні додатків: ігор, різного допоміжного та бізнес-софту, відеоплеєрів, програвачів, VPN-клієнтів тощо. Загальна кількість софту перевищила 3 млн.

3108
успішних проектів за 16 років
count

Тож, не викликає здивування те, що з кожним днем домогтися завантаження додатку на пристрої користувачів та переконати їх встановити саме ваше ПО стає складніше. Тому просування iOS-додатків за допомогою ASO (App Store Optimization) стає пріоритетним напрямом для розробників, що прагнуть донести користувачу цінність своєї продукції, повернути вкладені інвестиції (до речі, чималі) й почати заробляти на своїй розробці.

Таякщо ви вважаєте, що оптимізація подібна «чарівній паличці», якою варто лише змахнути та забажати, — доведеться вас розчарувати. ASO — це продуманий до дрібниць комплекс дій, який не дозволить вашому додатку «потонути» у безкрайньому океані конкуренції між софтом.

До старту просування у App Store (та й до процесу розкрутки загалом) необхідно готуватися, як до надважливої операції: збирати анамнез, зважувати всі «за» й «проти», обирати оптимальну та найбільш цікаву стратегію, а ще було б непогано зробити це з мінімальними видатками.
У роботі на цій ниві необхідно спиратися на попередній досвід роботи, який мають фахівці компанії Aweb. А якщо у вас такого досвіду — катма, то й ризик отримати бан від магазину стає загрозливо високим.

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування з розділеним бюджетом

  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Працюємо не тільки над позиціями, а й конверсією.
  • Збільшуємо трафік і установки через місяць робіт.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 4 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.

Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.

Копірайтер

Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.

Майстер з вебпосилань (лінкер)

Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.

Приклади ефективного ASO-просування

Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Розкрутка мобільного додатка «Добробут»

Клієнт

Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Google Premier Partner Awards

Просування App Store: чому це складний процес

Відповідь на це питання криється в різному підході, логіці і політиці створення операційних систем Apple і Android. Так, софт для Google Play може створити будь-який розробник, оскільки платформа — це система з відкритим кодом. для iOS ж більшість додатків випускає сам Apple, тому програми від зовнішніх розробників редакція розглядає «під мікроскопом», пачками відхиляючи НЕ відповідні необхідним параметрам:

  • некоректно або з помилками працюють — «падаючі» або зависають;
  • працювати не так, як заявлено в описі і супровідної документації;
  • містять приховані функції або збирають секретні або напівсекретні дані;
  • пропагують вживання алкоголю, наркотиків, а також злочинну поведінку;
  • містять виключно маркетингові матеріали;
  • проводять некоректну діагностику або НЕ виправляють виникли помилки;
  • не мають оптимізованого інтерфейсу або іконок, скріншотів і іншого.

Внутрішня оптимізація для App Store

На першому етапі необхідно зібрати якісне семантичне ядро ​​для текстового просування. Але проблема в тому, що офіційної статистики по частотності ключів немає — Apple зберігає їх в секреті, щоб тільки користувачі своїми діями (установками, оцінками, частим використанням) могли управляти популярністю додатків.

Однак є кілька сервісів, які по власним алгоритмам визначають ключі, але розібратися в них, щоб відокремити зерна від плевел, — досить складно.

Наступний крок — розробка привабливою сторінки додатка. Для розкрутки на iOS це серйозно, адже важливо «умовити» користувача встановити ваш софт. Значить, необхідно:

  • написати якісні тексти — опис і покрокову інструкцію;
  • перевести їх або адаптувати з допомогою носіїв мови;
  • додати інформативні скріншоти і пояснення до ним;
  • створити гарну іконку, яка буде відображати суть роботи програми або обігравати назву.

Забезпечення максимальної кількості інсталяцій на старті — ще один крок для просування додатка на iPhone. Підводний «айсберг»: є і тут: мало софт просто встановити — необхідно ще і регулярно запускати його в певний відрізок часу. Наші оптимізатори використовують спеціалізовані ресурси, де можна не тільки знайти зацікавлених користувачів, але і протестувати потрапляння в цільову аудиторію.

ASO для Apple: зовнішня оптимізація

Досягнення топа в AppStore, як і в інших магазинах, які не обійдеться без зовнішніх робіт:

  • написання і розміщення оглядів, статей, відгуків і добірок з вашим згадкою в ЗМІ або у opinion-лідерів;
  • розміщення в онлайн-ЗМІ, на форумах і тематичних ресурсів посилань на сторінку додатка;
  • написання статей з анкорами і ключовими словами, а також закупівля «вічних посилань» для пролонгованої просування;
  • просування в соціальних мережах з допомогою платної реклами і таргетингу, а також завдяки постам від медійних або популярних в певному середовищі персон.

Врахуйте, що при розкручуванні в App Store всі роботи повинні проводитися планомірно і стратегічно продумано — Apple не любить і рідко прощає «скачки» позицій або відсутність логіки в них. Тому може запідозрити вас в нечесної конкуренції і знизити рейтинг, позиції ранжирування або взагалі видалити додатокз платформи.

Розкрутка в App Store від Aweb: прозоро і з гарантією

Наша компанія цінує довіру своїх клієнтів, тому використовує тільки прозору і зрозумілу політику ціноутворення, а за допомогою щомісячних звітів ви можете коригувати тактику, вартість і швидкість розкрутки.

Після підписання договору на надання послуг, наші фахівці:

  • створять і узгодять з вами стратегію ASO і цілі просування;
  • проаналізують нішу, в якій представлено додатку;
  • проведуть аналіз функціоналу і дадуть рекомендації по поліпшення;
  • порівняють ваш софт з конкурентами;
  • зберуть семантичне ядро ​​за допомогою 10 + різних сервісів;
  • поставлять завдання на копірайтинг або адаптацію текстових блоків;
  • розмістять посилання на ваше додаток в ЗМІ та блогах;
  • разом з вами встановлять параметри KPI, за які будуть звітувати щомісяця;
  • почнуть просування в соціальних мережах і месенджерах за допомогою постів і платної реклами;
  • запропонують креативні і / або ситуативні ідеї для залучення ширшої аудиторії.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!