Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Клієнт
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
У січні 2020 року аналітики компанії Apple заявили, що кількість активних iPhone у світі сягнула 900 млн. А якщо додати до цього ще й планшети iPad — кількість зросте до 1,4 млн. Тому можна стверджувати, що продукція Apple — одна з найпопулярніших у світі. А створена нею операційна системаiOS — одна з найпопулярніших, безпечних та інноваційних.
Щороку для користувачів технікою Apple випускають сотні додатків: ігор, різного допоміжного та бізнес-софту, відеоплеєрів, програвачів, VPN-клієнтів тощо. Загальна кількість софту перевищила 3 млн.
Тож, не викликає здивування те, що з кожним днем домогтися завантаження додатку на пристрої користувачів та переконати їх встановити саме ваше ПО стає складніше. Тому просування iOS-додатків за допомогою ASO (App Store Optimization) стає пріоритетним напрямом для розробників, що прагнуть донести користувачу цінність своєї продукції, повернути вкладені інвестиції (до речі, чималі) й почати заробляти на своїй розробці.
Таякщо ви вважаєте, що оптимізація подібна «чарівній паличці», якою варто лише змахнути та забажати, — доведеться вас розчарувати. ASO — це продуманий до дрібниць комплекс дій, який не дозволить вашому додатку «потонути» у безкрайньому океані конкуренції між софтом.
До старту просування у App Store (та й до процесу розкрутки загалом) необхідно готуватися, як до надважливої операції: збирати анамнез, зважувати всі «за» й «проти», обирати оптимальну та найбільш цікаву стратегію, а ще було б непогано зробити це з мінімальними видатками.
У роботі на цій ниві необхідно спиратися на попередній досвід роботи, який мають фахівці компанії Aweb. А якщо у вас такого досвіду — катма, то й ризик отримати бан від магазину стає загрозливо високим.
Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів.
Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:
Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.
Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.
Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку.
Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.
Способи просування додатка в топ App Store:
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.
Відповідь на це питання криється в різному підході, логіці і політиці створення операційних систем Apple і Android. Так, софт для Google Play може створити будь-який розробник, оскільки платформа — це система з відкритим кодом. для iOS ж більшість додатків випускає сам Apple, тому програми від зовнішніх розробників редакція розглядає «під мікроскопом», пачками відхиляючи НЕ відповідні необхідним параметрам:
На першому етапі необхідно зібрати якісне семантичне ядро для текстового просування. Але проблема в тому, що офіційної статистики по частотності ключів немає — Apple зберігає їх в секреті, щоб тільки користувачі своїми діями (установками, оцінками, частим використанням) могли управляти популярністю додатків.
Однак є кілька сервісів, які по власним алгоритмам визначають ключі, але розібратися в них, щоб відокремити зерна від плевел, — досить складно.
Наступний крок — розробка привабливою сторінки додатка. Для розкрутки на iOS це серйозно, адже важливо «умовити» користувача встановити ваш софт. Значить, необхідно:
Забезпечення максимальної кількості інсталяцій на старті — ще один крок для просування додатка на iPhone. Підводний «айсберг»: є і тут: мало софт просто встановити — необхідно ще і регулярно запускати його в певний відрізок часу. Наші оптимізатори використовують спеціалізовані ресурси, де можна не тільки знайти зацікавлених користувачів, але і протестувати потрапляння в цільову аудиторію.
Досягнення топа в AppStore, як і в інших магазинах, які не обійдеться без зовнішніх робіт:
Врахуйте, що при розкручуванні в App Store всі роботи повинні проводитися планомірно і стратегічно продумано — Apple не любить і рідко прощає «скачки» позицій або відсутність логіки в них. Тому може запідозрити вас в нечесної конкуренції і знизити рейтинг, позиції ранжирування або взагалі видалити додатокз платформи.
Наша компанія цінує довіру своїх клієнтів, тому використовує тільки прозору і зрозумілу політику ціноутворення, а за допомогою щомісячних звітів ви можете коригувати тактику, вартість і швидкість розкрутки.
Після підписання договору на надання послуг, наші фахівці:
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах кожні 12 місяців.