⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Замовити налаштування контекстної реклами в Авеб

Залучайте клієнтів ефективніше

Ми використовуємо найпередовіші технології управління рекламними кампаніями.

Збираємо статистку конверсій, заявок, дзвінків. Вираховуємо ефективність реклами.

Розвивайте свій бізнес із нашою допомогою!

Тонкі налаштування

В процесі ми плануємо кампанії за днями тижня та по годинах, точно налаштовуємо геотаргетинг, контролюємо витрати до копійки.

Боремося з нецільовими переходами, оптимально використовуючи рекламний бюджет.

Головне завдання — економія грошей клієнта з максимальною віддачею для бізнесу.

Керуйте бізнесом, а не контекстом

Ви добре знаєте свою справу. А ми знаємо все про рекламу в інтернеті.

Доручіть управління рекламою сертифікованим фахівцям та сфокусуйтеся на розвитку власного бізнесу.

Доручіть роботу кращим спеціалістам

Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх нововведень у онлайн-рекламі.

Нашім спеціалістам можна довіряти, адже вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифіаційних іспитах щороку.

Розв’язуємо задачу: оптимізуємо використання кожної копійки з рекламного бюджету

416

кампаній
контекстної реклами
запущено нашими спеціалістами

41%

рекламного бюджету,
в середньому,
економить наш клієнт

1,87

середня позиція оголошень
наших клієнтів у пошуку

10,5%

середній CTR у рекламних
кампаніях нашіх клиентів

Про переваги контекстної реклами

  • Ви отримуєте швидкі результати протягом 24 годин.
  • Реклама спрямована виключно на цільову аудиторію.
  • Мобільність. Міняти, додавати ключові слова та оголошення можна в будь-який момент рекламної кампанії.
  • Ви можете експериментувати з різними текстами рекламного оголошення.
  • Гнучкий контроль витрат. Ви самостійно визначаєте денний бюджет.
  • Геотаргетинг. Можливість налаштовувати показ реклами тільки в необхідних вам регіонах.
  • Час показу вашого рекламного оголошення можна планувати за днями тижня та по годинах.

Самостійне налаштування контекстної реклами

На перший погляд, контекстна реклама — простий та доступний кожному інструмент. Але щоб користуватися ним з максимальною ефективністю, необхідне професійне налаштування рекламних кампаній та якісне управління ними.

Майже всі клієнти, які зверталися до нас з питань контекстної реклами, починали з автоматичного налаштування реклами у Гуглі. Дехто спробував це робити самостійно, інші — доручали співробітникам з відділів продажів, маркетингу, реклами, а то й взагалі — офіс-менеджеру. Але з плином часу та грошей, кожен робив висновки, що контекстна реклама — неефективна й не використовує свій потенціал на повну, тож це перетворюється на пусту витрату бюджету.

Звернувшись до нас, клієнти отримали саме той результат, на який очікували від контекстної реклами на початку, але не могли отримати, оскільки стикнулися з безліччю проблем, типових для новачків й непідготовлених фахівців.


Наші принципи роботи з кампаніями клієнтів

6 пунктів нижче розкажуть вам, на які зміни ви зможете розраховувати, якщо доручите налаштування й управління контекстною рекламою нам. Можливо, ви зможете з іншого боку побачити й відкрити для себе контекстну рекламу та її використання у вашому бізнесі.

  1. Усунення нецільового трафіку. Відвідувань сайту — багато, а конверсія — занизька.
  2. Повна автоматизація. Автоматичне оновлення цін у рекламних оголошеннях, згідно останніх даних на сайті, відключення реклами, що веде користувачів на непрацюючі сторінки, а також на сторінки із товарами, що наразі відсутні.
  3. Тонкі налаштування рекламної кампанії та аналітики. Налаштування за географією користувачів, по днях та часу показу оголошень, а також відстеження результатів звернень.
  4. Підвищення ROI. Відключення реклами товарів, якщо вартість реклами вища за прибуток, який принесе продаж такого товару.
  5. Скорочення рекламного бюджету. Не дивуйтеся, ми дійсно скорочуємо, а не підвищуємо ваш рекламный бюджет. Ми зробимо усе, що в наших силах, аби ви сплачували менше за кожен клік.
  6. Ефективність — це найголовніше. Після отримання доступу до статистики, ми збираємо дані щодо конверсій, заявок, дзвінків, аналізуємо їх та вираховуємо ефективність реклами.

Кожен з представлених пунктів ми підтверджуємо прикладами з нашої роботи. Нижче розглянемо наші реальні кейси з контекстної реклами.

Усунення нецільового трафіку

Сайт курсів з англійської мови щодня відвідувало 1500 унікальних юзерів, однак конверсія складала лише 3-4 заявки на місяць. Після проведених нашими спеціалістами робіт, конверсія збільшилася на 260%, а вартість ліда з контекстної реклами знизилася у 3,63 рази. У результаті, наш клієнт отримав більше слухачів, при цьому знизивши вартість реклами.

  • на 379% підвищилася конверсія для органічного трафіку
  • у 3,63 рази зменшилася вартість ліда з контекстної реклами
  • на 260% збільшилася загальна кількість конверсій

Тонкі налаштування рекламної кампанії та аналітики

Компанія з доставки піци займалася налаштуваннями контекстної реклами у Гугл Едвордс самостійно, але результату своєї роботи не бачила. Після переходу рекламної кампанії під управління наших фахівців, кількість замовлень збільшилася вдвічі.

  • на 37% збільшилася загальна кількість продажів
  • 22,64% коефіцієнт конверсії відвідувачів сайту в замовлення
  • 620% повернення інвестицій у контекстну рекламу

Кейс увеличение продаж пиццерии

Підвищення ROI

Після того, як управління контекстною рекламою для мережі клінік «Лазерхаус» перейшло до наших спеціалістів, ми виявили, що ставки на запит «лазерна епіляція» настільки високі, що конкуренція втрачає сенс. Не знаючи про це, клініки накручують й без того зависоку вартість запиту.

  • 414 слів у топ 10 Гугла
  • 68% збільшення кількості клієнтів
  • 2000 відвідувачів на день

Скорочення рекламного бюджету

Фірма з продажів суші звернулася до нас після того, як спробувала співпрацювати з іншим агентством, результати роботи якого категорично не влаштовували: надто швидко спливав бюджет на кліки. Лише за місяць роботи наші спеціалісти допомогли збільшити обсяг продажів на 30%, кількість кліків зросла на 25%, а кількість втрачених замовлень ми скоротили з 15% до 0%. Цільовий трафік досяг 3,5 тисяч на місяць.

  • 30% підвищення продажів інтернет—магазину
  • 0% зменшення кількості втрачених замовлень до 0
  • 3500 цільових відвідувачів на місяць

Ефективність

Цей кейс — унікальний, оскільки за допомогою контекстної реклами ми допомогли клієнту розпродати товар за умови повної відсутності попиту на нього. Для контекстної реклами такі приклади — досить рідкісні, адже за замовчуванням вважається, що неможливо продати те, до чого немає запитів у інтернеті.

  • +39% продажів за місяць через інтернет
  • з 90% до 36% знижено показник відмов
  • 348% ROI рекламної кампанії

Чому ви можете довіряти нам

  • Ми — сертифікований преміум-партнер Гугла. Наши спеціалісти підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах щороку.
  • Займаємося питаннями підвищення ефективності контекстної реклами з 2007 року.
  • Наші співробітники регулярно відвідують спеціалізовані семінари та конференції від Гугла, тому одразу дізнаються про нововведення у алгоритмах роботи систем контекстної реклами.

Наш принцип ціноутворення, або Чому з нами — економніше

На чолі нашого принципу роботи — ефективність та зниження витрат клієнта. Тому ми давно відійшли від практики визначення вартості послуг на рівні 10-15% від рекламного бюджету, оскільки за такого підходу агенції вигідно збільшувати бюджет без орієнтації на результат.

Після проведення переговорів із клієнтом, наші спеціалісти оцінюють обсяг робіт, необхідних для досягнення визначеної мети, й надсилають детальну калькуляцію у комерційній пропозиції. Наш клієнт має розуміти, що сплачує за час роботи спеціалістів компанії. А після досягнення мети, він зможе оцінити заощадження свого бізнесу завдяки нашому підходу, а також розрахувати можливі втрати за умов ціноутворення у відсотках від рекламного бюджету.

Наші спеціалісти не просто виконують налаштування контекстної реклами — вони проводять вашого потенційного клієнта «воронкою продажів» від кліку по оголошенню до купівлі вашого товару. Наша робота — зробити все, аби ви могли продавати більше з кожним днем!

Робоча група

Ефективна робота над рекламними проявами можлива лише за умов злагодженої роботи команди вузькопрофільних фахівців. Тому над вашим проєктом працюватимуть не менше 4 командних гравці:

Менеджер проєкту

Сполучна ланка між клієнтом і компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проєкту.

Технічний керівник

Визначає глобальну мету та метрики й домагається їх досягнення

Спеціаліст з контекстної реклами

Пильно слідкує за рекламною кампанією та оперативно змінює її налаштування

Програміст

Отримує задачі від спеціаліста й впроваджує необхідні зміни на сайті клієнта.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!