Професійне налаштування та ведення контекстної реклами в Google Ads

Залучайте клієнтів з максимальною ефективністю!
Ми використовуємо найсучасніші технології управління рекламними кампаніями
Збираємо статистику конверсій, заявок, дзвінків. Оцінюємо ефективність реклами
Боремося з нецільовими переходами та оптимально використовуємо рекламний бюджет

Керуйте бізнесом, а не контекстом
Ви чудово знаєте свою справу, а ми знаємо все про рекламу в інтернеті
Головне завдання нашої команди — заощадження коштів клієнта з максимальною віддачею для бізнесу
Довірте управління рекламою сертифікованим спеціалістам — і зосередьтеся на розвитку власного бізнесу

Доручіть роботу найкращим спеціалістам!
Авеб — сертифікований преміум-партнер Google. Ми завжди в курсі новинок в онлайн-рекламі
Нашим спеціалістам можна довіряти: вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах щороку
Контекстна реклама — потужний інструмент для просування товарів і послуг в інтернеті
Вона працює на основі запитів користувачів у пошукових системах, таких як Google або Bing, показуючи оголошення лише тим, хто вже проявив інтерес до ваших продуктів чи послуг. Це дозволяє залучати цільову аудиторію та збільшувати продажі.
Наприклад, якщо ви ведете бізнес у сфері роздрібної торгівлі, грамотне налаштування контекстної реклами в Google Ads допоможе вам швидко знаходити нових клієнтів, показуючи ваші оголошення користувачам, які шукають конкретні товари.
Замовити контекстну рекламу — означає досягати максимальних результатів з мінімальними витратами, забезпечуючи зростання вашого бізнесу.
Контекстна реклама пропонує безліч переваг для бізнесу, зокрема:
Швидкий старт
ваші оголошення починають показуватися відразу після запуску кампанії
Точне налаштування аудиторії
оголошення бачать тільки цільові користувачі на основі їх запитів та інтересів
Геотаргетинг
можливість обрати один або кілька переважних регіонів, наприклад, міста, де відкриті ваші фізичні магазини
Мобільність
змінювати, додавати ключові слова та оголошення можна в будь-який момент ходу рекламної кампанії
Гнучкість бюджету
ви самостійно керуєте бюджетом на кліки, що дозволяє оптимізувати витрати
Можливість відстеження ефективності
ви завжди знаєте, скільки коштує реклама в Google та скільки потенційних клієнтів вона залучає
Фокус на конверсіях та їх цінності
цілі рекламних кампаній можна визначати в кількості конверсій, їх вартості або цінності, орієнтуючи вкладення в кампанію на певний рівень ROI
Послуги з налаштування та ведення Google Ads
Ми надаємо повний спектр послуг з професійної налаштування та ведення контекстної реклами в Google Ads:
- Налаштування Google Ads і ГА4 – на етапі налаштування Google-реклами ми налаштовуємо аналітику, аналізуємо посадкові сторінки, підбираємо стратегію рекламної кампанії відповідно до ваших цілей, створюємо ефективні оголошення та запускаємо рекламну кампанію
- Ведення рекламних кампаній – безперервний моніторинг, коригування ставок, додавання нових ключових слів і виключення неефективних
- Складання прозорої звітності
- Обговорення масштабування або оптимізації проєктів на основі аналізу досягнення поставлених цілей.
- В залежності від проєкту та/або в рамках масштабування додатково налаштовуємо:
- Ремаркетинг – повернення користувачів, які вже взаємодіяли з вашим сайтом, але не здійснили покупку
- Demand Gen – тип кампаній, призначений для популяризації бренду
- Відеорекламу на YouTube – збільшення охоплення та залученості через відеорекламу на YouTube.
1 800 +
запущених рекламних кампаній
3...6 місяців
середній час виходу на окупність
реклами у наших клієнтів
4,2
середній ROAS (Середня цільова
рентабельність витрат на рекламу)
4,51%
середній коефіцієнт конверсії
Скільки коштує реклама в Google: ціна за клік
Ми надаємо повний спектр послуг з професійної налаштування та ведення контекстної реклами в Google Ads:
Галузь | Середня вартість за клік (пошук) | Середня вартість за клік (Cross-network) | Мінімальний бюджет на кліки |
---|---|---|---|
Стоматологічні послуги | 14,34 грн | 4,55 грн | 47 225 грн |
Приватні клініки | 19,12 грн | 3,65 грн | 56 925 грн |
Одяг | 15,20 грн | 4,16 грн | 48 400 грн |
Електроніка | 14,33 грн | 4,55 грн | 47 200 грн |
Меблі | 11,00 грн | 3,62 грн | 36 550 грн |
Косметика | 15,69 грн | 2,89 грн | 46 450 грн |
Спортивні товари | 12,00 грн | 2,77 грн | 36 925 грн |
Дитячі іграшки | 17,40 грн | 4,90 грн | 55 750 грн |
Біжутерія та аксесуари | 3,29 грн | 2,44 грн | 14 325 грн |
Програмування курси онлайн | 13,00 грн | 3,39 грн | 40 975 грн |
Мовні курси онлайн | 5,44 грн | 1,86 грн | 20 250 грн |
Виші | 4,00 грн | 1,12 грн | 13 800 грн |
Доставка іжі | 2,93 грн | 1,46 грн | 14 975 грн |
Юридичні послуги | 18,44 грн | 6,30 грн | 61 850 грн |
Ремонт квартир | 22,80 грн | 4,20 грн | 67 500 грн |
Охоронні послуги | 24,00 грн | 3,88 грн | 69 700 грн |
Beauty-індустрія | 11,43 грн | 6,68 грн | 45 275 грн |
Development (квартири в новобудовах) | 25,06 грн | 2,95 грн | 70 025 грн |
Фітнес-центри | 16,57 грн | 3,20 грн | 49 425 грн |
Прокат автомобілів | 29,00 грн | 4,10 грн | 82 750 грн |
СТО | 13,30 грн | 1,45 грн | 36 875 грн |
Етапи налаштування та ведення рекламних кампаній
2. Фіксація домовленостей:
- узгодження цілей та KPI реклами;
- узгодження категорій товарів або послуг для реклами;
- узгодження бюджету на кліки;
- узгодження посадкових сторінок для оголошень.
3. Налаштування доступів:
- до кабінету Google Ads або створення нового аккаунта;
- до Google Analytics або створення нового аккаунта;
- до Google Tag Manager або створення нового аккаунта;
- до коллтрекингу (опційно);
- до CRM (опційно);
- до Google My Business (опційно).
4. Підвищення конверсійності сайту:
- аналіз зручності сайту для користувачів;
- підготовка рекомендацій з покращення юзабіліті та підвищення ефективності посадкових сторінок;
- контроль впровадження правок.
5. Підготовка прототипу рекламних кампаній:
- збір ключових слів, за якими буде показане оголошення;
- формування структури рекламної кампанії;
- складання оголошень з урахуванням УТП компанії;
- узгодження ключових слів і текстів оголошень з клієнтом.
6. Налаштування рекламних кампаній:
- завантаження прототипу в аккаунт Google Ads;
- розрахунок денного бюджету;
- установка геотаргетингу та інших необхідних налаштувань рекламних кампаній.
7. Налаштування збору даних:
- перевірка коректності роботи кнопок і форм на сайті;
- налаштування відстеження цілей на сайті (відправка форм, дзвінки тощо);
- налаштування імпорту даних з Google Analytics до Google Ads;
- запуск збору аудиторій для ремаркетингу (опційно);
- налаштування імпорту даних з CRM та/або коллтрекингу (опційно).
8. Запуск рекламних кампаній
- опрацювання пошукових запитів;
- розширення списку мінус-слів;
- опрацювання ключових слів, призупинення малоефективних;
- перерозподіл денного бюджету на кліки;
- коригування стратегій призначення ставок залежно від кількості зібраної статистики та цілей проєкту;
- аналіз ефективності оголошень, доопрацювання для підвищення результату.
10. Масштабування проєкту виходячи з цілей бізнесу
Наші кейси та результати
Рекламні кампанії, які налаштовує Авеб
Наші фахівці налаштовують різні типи рекламних кампаній для досягнення максимальних результатів:

Рекламна кампанія на пошуку
Оголошення у вигляді тексту. Допомагають показати рекламу ваших товарів або послуг, коли користувачі їх шукають у Google

Ремаркетинг або ретаргетинг
Технологія, що дозволяє показувати оголошення тим користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Персоналізована реклама, що збільшує кількість продажів, стимулює повторні замовлення, збільшує середній чек

Shopping Ads (Товарна кампанія)
Оголошення у вигляді картки товару. Дозволяє налаштувати персональне оголошення для кожного вашого товару, навіть якщо у вас їх тисячі — система аналізує запит користувача й показує йому найбільш релевантні картки товару з вашого каталогу. Автоматичне відключення реклами для товару, якого немає в наявності

Performance Max
Тип рекламної кампанії, спрямований на досягнення вибраної вами мети: «продажі», «потенційні клієнти», «відвідування магазинів або рекламних акцій». Система самостійно визначає, в якому вигляді показати ваше оголошення: текст, зображення, відео, картка товару або Google Maps

Медійна реклама
Охоплення широкої аудиторії оголошеннями у вигляді зображень, які допоможуть збільшити впізнаваність вашої компанії, побудувати візуальні асоціації з вашим брендом і закохати ваших потенційних клієнтів у товар або послугу

Відеореклама
Формат оголошення, який дозволяє яскраво та лаконічно розповісти про себе. Може приносити конверсії за вартістю нижче, ніж реклама на пошуку. Чудовий формат, який однаково добре підходить як для популяризації бренду, так і для отримання замовлень

Реклама мобільного застосунку
Рекламні кампанії, що допомагають збільшити кількість завантажень мобільного застосунку. Також можливе налаштування пошуку тих користувачів, які виконують важливу для вас дію в додатку — це допомагає підвищити його монетизацію

Demand Gen
Основна мета такої реклами — не лише інформувати аудиторію про існування продукту, але й створити реальний інтерес до покупки, мотивуючи потенційних клієнтів на взаємодію з брендом. На відміну від реклами, сфокусованої на прямих продажах, Demand Gen спрямовано на забезпечення уваги до продукту на більш ранніх стадіях воронки продажів, збільшуючи обізнаність та інтерес
Часті питання (FAQ)
Робоча група
Ефективна робота над рекламними проявами можлива лише за умов злагодженої роботи команди вузькопрофільних фахівців:

Менеджер проєкту
Сполучна ланка між клієнтом і компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проєкту

Технічний керівник
Визначає глобальні цілі та метрики й контролює їх досягнення

Фахівець із платного трафіку
Слідкує за перебігом кампанії

Фахівець з контекстної реклами
Розробляє стратегію проєкту, контролює перебіг кампанії, аналізує ринок й тренди, впроваджує нові рішення

Молодший фахівець з контекстної реклами
Відповідає за опрацювання семантики, актуалізацію текстів оголошень та моніторинг показників акаунту
Чому ви можете нам довіряти
Ми — сертифікований преміум-партнер Google, що підтверджує нашу компетентність у налаштуванні та веденні контекстної реклами.
Наші фахівці щорічно проходять сертифікаційні екзамени, що гарантує їх актуальні знання про останні оновлення Google Ads.
З 2007 року ми займаємося підвищенням ефективності реклами та регулярно відвідуємо спеціалізовані семінари, вебінари та конференції від Google. Завдяки цьому ми завжди в курсі змін в алгоритмах систем контекстної реклами.
Наш принцип ціноутворення
Наш основний принцип — це ефективність та мінімізація витрат для клієнта. Ми давно відмовилися від застарілої моделі ціноутворення, за якої вартість послуг агентства становила 10-15% від рекламного бюджету. У такій системі агентству вигідно збільшувати бюджет клієнта, не дбаючи про ефективність реклами.
Ми пропонуємо інший підхід: після обговорення з клієнтом обсягу робіт, ми складаємо детальну калькуляцію та надаємо комерційну пропозицію. Таким чином, клієнт платить за конкретну кількість часу, витраченого нашими фахівцями. Це дозволяє вам не лише оцінити результат роботи, але й зрозуміти, скільки ви зекономили завдяки нашому підходу.
Ми супроводжуємо потенційних клієнтів через усю воронку продажів, від кліку по оголошенню до покупки, допомагаючи продавати більше й ефективніше.