⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

+380 44 538-01-61



Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Форма заявки

Залиште заявку. Наш фахівець вивчить ваше завдання і передзвонить, щоб уточнити деталі.


Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Просування додатків у Google Play

Останніми роками пристрої на базі операційної системи Android зайняли Олімп популярності й поступатися місцем не планують — кількість активних користувачів у світі перевищила позначку у 2,5 мільярди. Це означає, що ринок додатків у Google Play розвивається величезними кроками, щодня пропонуючи користувачам більш цікавий та корисний софт: ігри, планувальники, інструменти для роботи та контролю фінансів, відеоклієнти тощо.

Але є два «кити», без роботи над якими багато заробити ви не зможете, — це найвищий рівень конкуренції у магазині та підвищена вимогливість з боку користувачів.

2856
успішних проектів за 14 років
2856 успешных проекта за 14 лет

З першим — все зрозуміло: у 2008 році, дати випуску першого смартфону на базі Android, кількість додатків для ОС не перевищувала й сотні, тому користувачі завантажували майже все, що було доступно до встановлення, без розбору. Але сьогодні кількість додатків перевищила позначку у 3 млн, тож кожен з них прагне завоювати довіру, лояльність користувача, а також збільшити заробіток, адже розробка додатків — справа вкрай недешева.

А другий «кит» виходить з першого: за нинішнього розмаїття не лише високих, а й шахрайських технологій, користувачі стали максимально перебірливими, тому ретельно перевіряють все, що потрапляє до їх смартфонів. А ще аудиторія стала більше цінувати свій час, не напружуючи себе без нагальної потреби, тому, якщо користувачі не знайшли продукт на перших трьох-п’яти сторінках видачі, то не знайдуть вже ніколи.

І якщо не працювати над цими питаннями, ваш Android-додаток — дорогий, створений шляхом проб та помилок, — залишиться «за бортом», просто загубиться у вирі конкурентного софту. Уникнути цього допоможе ASO (App Store Optimization) — просування додатків у Play Market, послугу якого пропонують вам фахівці Aweb.

Олег ГаврилюкКерівник
оптимізаторів
Олег Гаврилюк Авеб Олег Гаврилюк Авеб

Просування з розділеним бюджетом

  • Використовуємо безпечні методи просування.
  • Працюємо не тільки над позиціями, а й конверсією.
  • Збільшуємо трафік і установки через місяць робіт.
  • Виділяємо на проект робочу групу з 4 фахівців.

Робоча група

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів. Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:


Менеджер проекту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.

Оптимізатор

Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.

Копірайтер

Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку

Майстер з вебпосилань (лінкер)

Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.

Приклади ефективного ASO-просування

Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Розкрутка мобільного додатка «Добробут»

Клієнт

Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервис»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.

Google Premier Partner Awards

Шлях в топ: ключові правила ранжирування в Google Play

В 2017 року компанія Google заявила, що перші місця видачі в маркеті будуть належати тільки тим додатків, які стабільно, без помилок і збоїв, працювали на протягом тривалого часу. Але для попадання в топ Google Play у уваги беруться і супутні показники:

  • сумарна кількість інсталяцій;
  • відгуки і оцінка користувачів (рейтинг);
  • кількість вилучень з пристроїв;
  • рівень інтересу до софту (кількість відкриттів-закриттів в день, оцінка дій користувача всередині додатки, а також час і тривалість його роботи);
  • динаміку установок, а в разі сплеску активності — підтвердження, що цей вплив допустимих чинників;
  • кількість і якість коментарів до з додатком в магазині;
  • відгуки розробників і швидкість вирішення проблем, описаних користувачами в коментарях.

За твердженням кураторів Google, такий алгоритм ранжирування захистить користувача від низькоякісних програм, а розробників стимулюватиме доопрацювати продукти, щоб відповідати запитам ринку.

Перші кроки: внутрішня оптимізація для просування на Google Play

Якісна, красива і зрозуміла візуалізація сторінки в магазині — одна з пріоритетних задач, якщо ви хочете успішного просування додатка на Android. Пильної уваги зажадають:

  • назва — воно повинно бути коротким (до 50 символів), привабливим, ємним, запам’ятовується і бажано відображає функціонал або можуть бути вирішені завдання;
  • іконка — красива і лаконічна, що відображає функціонал, додатки або обіграє його назва;
  • скріншоти — якісні, чіткі, зрозумілі і бажано з локалізованими поясненнями до кожному;
  • тексти — легкі, стилістично і граматично правильні, без важких оборотів і нечитабельних словосполучень;
  • рекламне відео — розміщене на YouTube, не спричинить бажана тривалість — НЕ більше 30 секунд, дозвіл — 1920 × 1080, локалізоване під країну користувача і оптимізоване для перегляду без звуку. До речі, це ж відео ви зможете використовувати для подальшого промо — на платформах партнерів,в соцмережах або з допомогою оплаченої реклами всередині додатків, тому варто підійти до нього з усією відповідальністю;
  • розмір («вага») додатки — деякі фахівці стверджують: чим він нижче —им більше у вас шансів на успішне і менш витратна просування в Play Market.

«Вихід в світло»: зовнішня оптимізація

Мало мати гарний ролик, читабельні тексти і запам’ятовується іконку, якщо цього ніхто не побачить. Тому наступний крок — просування в Google Play з допомогоюзовнішніх чинників.

Варто пам'ятати, що таке просування повинно бути чітко спланованим:

  • важливапланомірна активність — платформа відстежує «життєвий цикл» додатків, тому може відправити ваше додаток в бан при підозрі на нечесну конкуренцію;
  • стратегія повинна включати глобальні цілі, проміжні та фінальні KPI — так ви зможете контролювати результат просування в Google Play і планувати додаткові рекламні кампанії;
  • необхідна постійна робота над відгуками і оцінками користувачів — в Google Play їх можна знижувати або підвищувати, впливаючи на ранжування, тому реакція на негатив повинна бути блискавичною;
  • заплануйте проведення аналізу ніші і позицій конкурентів — це допоможе вдосконалити стратегію і оптимізувати витрати на просування мобільного застосування в Google Play.

Далі необхідно розробити семантичне ядро, на основі якого ви зможете просувати додаток по ключовими словами. Але складність в тому, що офіційного сервісу для збору ключів з маркету і визначення їх частотності немає. всьому виною той самий алгоритм ранжирування, презентований в 2017 року, завдяки якому цінність і рейтинг додатки в «Гугл Плей» визначають лишекористувачі.

Правда, є кілька сервісів, по власним алгоритмам збирають ключі, але їх дані настільки відрізняються один від друга, що без досвіду практично неможливо розібратися і вибрати кращі.

Також на старті важливо забезпечити максимальну кількість установок, без яких ваш додаток відправиться на дно магазина. Для цього наші фахівці співпрацюють з спеціалізованими ресурсами, де можна НЕ тільки знайти зацікавлених користувачів, але і протестувати потрапляння в цільову аудиторію. Крім установок, Google стежить за активністю користувача, тому необхідно регулярно запускати додаток в певний проміжок часу.

Чине обійтися і без преси, різних форумів і спеціалізованих ресурсів. На них потенційно можливий вихід статті з згадуванням або посиланням на додаток, а також огляду або вибірки, де функціонал опишуть більш детально. Це допоможе вашому додатку завоювати і / або підвищити рівень довіри з боку Google.

Резюмуючи кроки до успіху, важливо відзначити, що частиною стратегії просування додатків для Android може стати платна таргетована реклама в пошукових системах або соціальних мережах, що дозволяє:

  • правильно налаштувавши таргетинг — потрапити точно в цільову аудиторію і помітно розширити її;
  • вести з оголошення прямо на сторінку додатка в Google Play — це практично гарантує його інсталл;
  • охопити і зацікавити ширшу аудиторію — створювати і тестувати різні креативи, картинки і опису;
  • знизити витрати на рекламу — за умови співпраці з грамотним SMM і таргетологом.

За розкручуванням додатки в Google Play без ризику — в Aweb!

Важливо розуміти, що ASO — це не спринт, а тривалий марафон, що вимагає постійного участі: коригування стратегії, курсу, портрета цільової аудиторії, тонких налаштувань рекламних кампаній, стеження за трендами і змінюються уподобаннямикористувачів, їх аналіз і висування ідей для реалізації.

Якщо ви не хочете освоювати «з нуля» новий вид діяльності, а вирішили сфокусуватися на розвитку свого застосування — звертайтеся за просуванням до нам!

В компанії Aweb працюють фахівці, що мають значний досвід розкрутки додатків для Google Play і App Store, і знаючі рецепт виведенню в топ навіть складного вузькоспеціалізованого софта.

Вже завтра вашим додатком будуть користуватися тисячі задоволених користувачів, а його заробітком — захоплюватися інвестори і партнери!

Анжеліка Кумуржі
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію