Розкрутка мобільного додатка «Добробут» в Google Play. 100% запитів в топ 1 за 3 місяці

Клієнт
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Останніми роками пристрої на базі операційної системи Android зайняли Олімп популярності й поступатися місцем не планують — кількість активних користувачів у світі перевищила позначку у 2,5 мільярди. Це означає, що ринок додатків у Google Play розвивається величезними кроками, щодня пропонуючи користувачам більш цікавий та корисний софт: ігри, планувальники, інструменти для роботи та контролю фінансів, відеоклієнти тощо.
Але є два «кити», без роботи над якими багато заробити ви не зможете, — це найвищий рівень конкуренції у магазині та підвищена вимогливість з боку користувачів.
З першим — все зрозуміло: у 2008 році, дати випуску першого смартфону на базі Android, кількість додатків для ОС не перевищувала й сотні, тому користувачі завантажували майже все, що було доступно до встановлення, без розбору. Але сьогодні кількість додатків перевищила позначку у 3 млн, тож кожен з них прагне завоювати довіру, лояльність користувача, а також збільшити заробіток, адже розробка додатків — справа вкрай недешева.
А другий «кит» виходить з першого: за нинішнього розмаїття не лише високих, а й шахрайських технологій, користувачі стали максимально перебірливими, тому ретельно перевіряють все, що потрапляє до їх смартфонів. А ще аудиторія стала більше цінувати свій час, не напружуючи себе без нагальної потреби, тому, якщо користувачі не знайшли продукт на перших трьох-п’яти сторінках видачі, то не знайдуть вже ніколи.
І якщо не працювати над цими питаннями, ваш Android-додаток — дорогий, створений шляхом проб та помилок, — залишиться «за бортом», просто загубиться у вирі конкурентного софту. Уникнути цього допоможе ASO (App Store Optimization) — просування додатків у Play Market, послугу якого пропонують вам фахівці Aweb.
Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних спеціалістів. Саме тому над вашим проектом будуть працювати не менше 4 командних гравці:
Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.
Працює над покращенням позицій у магазині, збільшенням конверсій та завантажень додатку. Несе відповідальність за результат просування.
Вивчає вашу тематику й пише тексти, необхідні для просування додатку
Отримує необхідні посилання на сторінку додатку від авторитетних донорів. У своїй роботи використовує біржі, сайти з оглядів додатків, коментарі на сайтах, форумах та у блогах.
Основні способи просування додатка в Google Play:
Мережа медичних клінік «Добробут» в Києві — найбільша в Україні
Наша компанія — сертифікований партнер Google, забезпечить просування і постійний розвиток вашого сайту, що приверне масу нових клієнтів.
В 2017 року компанія Google заявила, що перші місця видачі в маркеті будуть належати тільки тим додатків, які стабільно, без помилок і збоїв, працювали на протягом тривалого часу. Але для попадання в топ Google Play у уваги беруться і супутні показники:
За твердженням кураторів Google, такий алгоритм ранжирування захистить користувача від низькоякісних програм, а розробників стимулюватиме доопрацювати продукти, щоб відповідати запитам ринку.
Якісна, красива і зрозуміла візуалізація сторінки в магазині — одна з пріоритетних задач, якщо ви хочете успішного просування додатка на Android. Пильної уваги зажадають:
Мало мати гарний ролик, читабельні тексти і запам’ятовується іконку, якщо цього ніхто не побачить. Тому наступний крок — просування в Google Play з допомогоюзовнішніх чинників.
Варто пам'ятати, що таке просування повинно бути чітко спланованим:
Далі необхідно розробити семантичне ядро, на основі якого ви зможете просувати додаток по ключовими словами. Але складність в тому, що офіційного сервісу для збору ключів з маркету і визначення їх частотності немає. всьому виною той самий алгоритм ранжирування, презентований в 2017 року, завдяки якому цінність і рейтинг додатки в «Гугл Плей» визначають лишекористувачі.
Правда, є кілька сервісів, по власним алгоритмам збирають ключі, але їх дані настільки відрізняються один від друга, що без досвіду практично неможливо розібратися і вибрати кращі.
Також на старті важливо забезпечити максимальну кількість установок, без яких ваш додаток відправиться на дно магазина. Для цього наші фахівці співпрацюють з спеціалізованими ресурсами, де можна НЕ тільки знайти зацікавлених користувачів, але і протестувати потрапляння в цільову аудиторію. Крім установок, Google стежить за активністю користувача, тому необхідно регулярно запускати додаток в певний проміжок часу.
Чине обійтися і без преси, різних форумів і спеціалізованих ресурсів. На них потенційно можливий вихід статті з згадуванням або посиланням на додаток, а також огляду або вибірки, де функціонал опишуть більш детально. Це допоможе вашому додатку завоювати і / або підвищити рівень довіри з боку Google.
Резюмуючи кроки до успіху, важливо відзначити, що частиною стратегії просування додатків для Android може стати платна таргетована реклама в пошукових системах або соціальних мережах, що дозволяє:
Важливо розуміти, що ASO — це не спринт, а тривалий марафон, що вимагає постійного участі: коригування стратегії, курсу, портрета цільової аудиторії, тонких налаштувань рекламних кампаній, стеження за трендами і змінюються уподобаннямикористувачів, їх аналіз і висування ідей для реалізації.
Якщо ви не хочете освоювати «з нуля» новий вид діяльності, а вирішили сфокусуватися на розвитку свого застосування — звертайтеся за просуванням до нам!
В компанії Aweb працюють фахівці, що мають значний досвід розкрутки додатків для Google Play і App Store, і знаючі рецепт виведенню в топ навіть складного вузькоспеціалізованого софта.
Вже завтра вашим додатком будуть користуватися тисячі задоволених користувачів, а його заробітком — захоплюватися інвестори і партнери!
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах кожні 12 місяців.