Контент-маркетинг
Що кажуть про контент-маркетинг у світі:
- 90% B2C-маркетологів використовують контент-маркетинг;
- маркетологи B2C-компаній використовують, в середньому, 12 інструментів контент-маркетингу;
- приблизно 24% рекламного бюджету B2C-компаній виділяють на контент-маркетинг;
- 60% компаній планують збільшити бюджет на контент маркетинг у найближчі 12 місяців
За даними Content Marketing Institute
Контент-маркетинг — це якісно новий інструмент донесення інформації користувачеві. Від банера до бренду, від спостереження до спілкування і, нарешті, від зацікавленості до конверсії.
Контент-маркетинг вирішує бізнес-задачі наших клієнтів, використовуючи різні інструменти інтернет-маркетингу.

Бізнес-задачі:
- Підвищити впізнаваність компанії на ринку
- Стати opinion-лідером у своїй сфері
- Віддалитися від конкурентів
- Отримувати максимально якісні ліди
- Збільшити показники конверсій на сайті
- Збільшити цільову відвідуваність сайту

Інструменти:
- корпоративний блог
- поштова розсилка
- ведення соцмереж
- ведення розділу порад
- гостьовий блогінг

Формат:
- «білі книги»
- різноманітні інструкції
- інфографіка
- інтерв’ю
- відео
- конкурси
Результати
Завдяки ефективному та продуманому контент-маркетингу, ви отримаєте зростання трафіку, підвищення впізнаваності, залучення цільової аудиторії та підвищення показників конверсії.
Зростання трафіку:
- пошуковий трафік;
- брендовий трафік;
- трафік з соцмереж;
- трафік з джерел, де поширюється ваш контент.
Зростання впізнаваності:
- впізнаваність вашої компанії та вашого бренду (брендів);
- підвищення та утримання лояльності аудиторії до вашої компанії;
- створення іміджу вашої компанії, як opinion-лідера.
Зростання рівня зацікавленості аудиторії:
- збільшення перегляду сторінок;
- збільшення глибини перегляду;
- підвищення середнього часу, проведеного на сайті;
- збільшення можливих точок входу й виходу;
- зниження показнику відмов.
Зростання конверсії:
- розширення воронки конверсії;
- збільшення відносних та абсолютних показників конверсії;
- більш якісні (підготовлені) ліди.
Команда проекту

Менеджер

Копірайтер

Дизайнер

SEO-спеціаліст

Програміст
Чому вам вже зараз потрібен правильно побудований та продуманий контент-маркетинг
- Ваш потенційний клієнт став більш вимогливим: сьогодні йому потрібні більш вагомі причини, щоб купити саме у вас.
- Клієнт приймає рішення про покупку на підставі оффера (комерційної пропозиції) та додаткової цінності вашого бренду (контент-маркетинг).
- Вартість переходу з контекстної реклами стрімко зростає. Правильно налаштований контент-маркетинг — дешевше та ефективніше.
- Щоб успішно продавати у кризовий час, ви маєте вигідно відрізнятися від конкурентів.
Ми пропонуємо
- Створення індивідуальної стратегії контент-маркетингу для вашого проекту.
- Регулярне написання та розміщення контенту.
- Поширення контенту на тематичних майданчиках та в соціальних мережах.
- Створення ілюстрацій та публікація готових матеріалів.
- Створення а відправлення email-розсилок, аналіз результатів.
Додатково
- Написання «білих книг», різноманітних інструкцій та мінуалів.
- Створення сценаріїв відеороликів, зйомка, монтаж, фінальна обробка та розміщення.
- Створення інфографік.
Вартість робіт
Ціна нашої роботи залежить від завдань, мети вашого бізнесу та обсягу робіт.
Мінімальний бюджет — 8000 гривень на місяць.
Мінімально ефективний термін роботи над контент-маркетингом — 6 місяців.
Вам не варто вкладати кошти у контент-маркетинг, якщо:
- Ви не готові витрачати свій час (або вашого компетентного співробітника) на спільну роботу під час складання та затвердження стратегії контент-маркетингу для вашої компанії.
- Ви не розумієте різниці між контент-маркетинг та «написанням текстів» й «постингом у соціальних мережах».
- Ви чекаєте на миттєві результати.
Кому стануть у нагоді наші послуги
- Клієнтам, які почали робити щось самостійно (наприклад, розміщувати корисні статті), але не знають, як робити це системно, ефективно та хотіли б вивести результати на якісно новий рівень.
- Клієнтам, які використовують пошукове просування, контекстну рекламу і хочуть підвищити показник конверсії, лояльність аудиторії та популярність бренду.
- Клієнтам, які розуміють необхідність відбудови від конкурентів та хочуть ставати кращим за них.