⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Рус

Контент-маркетинг

Що кажуть про контент-маркетинг у світі:

  • 90% B2C-маркетологів використовують контент-маркетинг;
  • маркетологи B2C-компаній використовують, в середньому, 12 інструментів контент-маркетингу;
  • приблизно 24% рекламного бюджету B2C-компаній виділяють на контент-маркетинг;
  • 60% компаній планують збільшити бюджет на контент маркетинг у найближчі 12 місяців

За даними Content Marketing Institute

Контент-маркетинг — це якісно новий інструмент донесення інформації користувачеві. Від банера до бренду, від спостереження до спілкування і, нарешті, від зацікавленості до конверсії.

Контент-маркетинг вирішує бізнес-задачі наших клієнтів, використовуючи різні інструменти інтернет-маркетингу.

Бізнес-задачі:

  • Підвищити впізнаваність компанії на ринку
  • Стати opinion-лідером у своїй сфері
  • Віддалитися від конкурентів
  • Отримувати максимально якісні ліди
  • Збільшити показники конверсій на сайті
  • Збільшити цільову відвідуваність сайту

Інструменти:

  • корпоративний блог
  • поштова розсилка
  • ведення соцмереж
  • ведення розділу порад
  • гостьовий блогінг

Формат:

  • «білі книги»
  • різноманітні інструкції
  • інфографіка
  • інтерв’ю
  • відео
  • конкурси

Результати

Завдяки ефективному та продуманому контент-маркетингу, ви отримаєте зростання трафіку, підвищення впізнаваності, залучення цільової аудиторії та підвищення показників конверсії.

Зростання трафіку:

  • пошуковий трафік;
  • брендовий трафік;
  • трафік з соцмереж;
  • трафік з джерел, де поширюється ваш контент.

Зростання впізнаваності:

  • впізнаваність вашої компанії та вашого бренду (брендів);
  • підвищення та утримання лояльності аудиторії до вашої компанії;
  • створення іміджу вашої компанії, як opinion-лідера.

Зростання рівня зацікавленості аудиторії:

  • збільшення перегляду сторінок;
  • збільшення глибини перегляду;
  • підвищення середнього часу, проведеного на сайті;
  • збільшення можливих точок входу й виходу;
  • зниження показнику відмов.

Зростання конверсії:

  • розширення воронки конверсії;
  • збільшення відносних та абсолютних показників конверсії;
  • більш якісні (підготовлені) ліди.

Команда проекту

Менеджер

Копірайтер

Дизайнер

SEO-спеціаліст

Програміст

Чому вам вже зараз потрібен правильно побудований та продуманий контент-маркетинг

  • Ваш потенційний клієнт став більш вимогливим: сьогодні йому потрібні більш вагомі причини, щоб купити саме у вас.
  • Клієнт приймає рішення про покупку на підставі оффера (комерційної пропозиції) та додаткової цінності вашого бренду (контент-маркетинг).
  • Вартість переходу з контекстної реклами стрімко зростає. Правильно налаштований контент-маркетинг — дешевше та ефективніше.
  • Щоб успішно продавати у кризовий час, ви маєте вигідно відрізнятися від конкурентів.

Ми пропонуємо

  • Створення індивідуальної стратегії контент-маркетингу для вашого проекту.
  • Регулярне написання та розміщення контенту.
  • Поширення контенту на тематичних майданчиках та в соціальних мережах.
  • Створення ілюстрацій та публікація готових матеріалів.
  • Створення а відправлення email-розсилок, аналіз результатів.

Додатково

  • Написання «білих книг», різноманітних інструкцій та мінуалів.
  • Створення сценаріїв відеороликів, зйомка, монтаж, фінальна обробка та розміщення.
  • Створення інфографік.

Вартість робіт

Ціна нашої роботи залежить від завдань, мети вашого бізнесу та обсягу робіт.

Мінімальний бюджет — 8000 гривень на місяць.

Мінімально ефективний термін роботи над контент-маркетингом — 6 місяців.

Вам не варто вкладати кошти у контент-маркетинг, якщо:

  • Ви не готові витрачати свій час (або вашого компетентного співробітника) на спільну роботу під час складання та затвердження стратегії контент-маркетингу для вашої компанії.
  • Ви не розумієте різниці між контент-маркетинг та «написанням текстів» й «постингом у соціальних мережах».
  • Ви чекаєте на миттєві результати.

Кому стануть у нагоді наші послуги

  • Клієнтам, які почали робити щось самостійно (наприклад, розміщувати корисні статті), але не знають, як робити це системно, ефективно та хотіли б вивести результати на якісно новий рівень.
  • Клієнтам, які використовують пошукове просування, контекстну рекламу і хочуть підвищити показник конверсії, лояльність аудиторії та популярність бренду.
  • Клієнтам, які розуміють необхідність відбудови від конкурентів та хочуть ставати кращим за них.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!