⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Рус

Контент-маркетинг

Що кажуть про контент-маркетинг у світі:

  • 90% B2C-маркетологів використовують контент-маркетинг;
  • маркетологи B2C-компаній використовують, в середньому, 12 інструментів контент-маркетингу;
  • приблизно 24% рекламного бюджету B2C-компаній виділяють на контент-маркетинг;
  • 60% компаній планують збільшити бюджет на контент маркетинг у найближчі 12 місяців

За даними Content Marketing Institute

Контент-маркетинг — це якісно новий інструмент донесення інформації користувачеві. Від банера до бренду, від спостереження до спілкування і, нарешті, від зацікавленості до конверсії.

Контент-маркетинг вирішує бізнес-задачі наших клієнтів, використовуючи різні інструменти інтернет-маркетингу.

Бізнес-задачі:

  • Підвищити впізнаваність компанії на ринку
  • Стати opinion-лідером у своїй сфері
  • Віддалитися від конкурентів
  • Отримувати максимально якісні ліди
  • Збільшити показники конверсій на сайті
  • Збільшити цільову відвідуваність сайту

Інструменти:

  • корпоративний блог
  • поштова розсилка
  • ведення соцмереж
  • ведення розділу порад
  • гостьовий блогінг

Формат:

  • «білі книги»
  • різноманітні інструкції
  • інфографіка
  • інтерв’ю
  • відео
  • конкурси

Результати

Завдяки ефективному та продуманому контент-маркетингу, ви отримаєте зростання трафіку, підвищення впізнаваності, залучення цільової аудиторії та підвищення показників конверсії.

Зростання трафіку:

  • пошуковий трафік;
  • брендовий трафік;
  • трафік з соцмереж;
  • трафік з джерел, де поширюється ваш контент.

Зростання впізнаваності:

  • впізнаваність вашої компанії та вашого бренду (брендів);
  • підвищення та утримання лояльності аудиторії до вашої компанії;
  • створення іміджу вашої компанії, як opinion-лідера.

Зростання рівня зацікавленості аудиторії:

  • збільшення перегляду сторінок;
  • збільшення глибини перегляду;
  • підвищення середнього часу, проведеного на сайті;
  • збільшення можливих точок входу й виходу;
  • зниження показнику відмов.

Зростання конверсії:

  • розширення воронки конверсії;
  • збільшення відносних та абсолютних показників конверсії;
  • більш якісні (підготовлені) ліди.

Команда проекту

Менеджер

Копірайтер

Дизайнер

SEO-спеціаліст

Програміст

Чому вам вже зараз потрібен правильно побудований та продуманий контент-маркетинг

  • Ваш потенційний клієнт став більш вимогливим: сьогодні йому потрібні більш вагомі причини, щоб купити саме у вас.
  • Клієнт приймає рішення про покупку на підставі оффера (комерційної пропозиції) та додаткової цінності вашого бренду (контент-маркетинг).
  • Вартість переходу з контекстної реклами стрімко зростає. Правильно налаштований контент-маркетинг — дешевше та ефективніше.
  • Щоб успішно продавати у кризовий час, ви маєте вигідно відрізнятися від конкурентів.

Ми пропонуємо

  • Створення індивідуальної стратегії контент-маркетингу для вашого проекту.
  • Регулярне написання та розміщення контенту.
  • Поширення контенту на тематичних майданчиках та в соціальних мережах.
  • Створення ілюстрацій та публікація готових матеріалів.
  • Створення а відправлення email-розсилок, аналіз результатів.

Додатково

  • Написання «білих книг», різноманітних інструкцій та мінуалів.
  • Створення сценаріїв відеороликів, зйомка, монтаж, фінальна обробка та розміщення.
  • Створення інфографік.

Вартість робіт

Ціна нашої роботи залежить від завдань, мети вашого бізнесу та обсягу робіт.

Мінімальний бюджет — 8000 гривень на місяць.

Мінімально ефективний термін роботи над контент-маркетингом — 6 місяців.

Вам не варто вкладати кошти у контент-маркетинг, якщо:

  • Ви не готові витрачати свій час (або вашого компетентного співробітника) на спільну роботу під час складання та затвердження стратегії контент-маркетингу для вашої компанії.
  • Ви не розумієте різниці між контент-маркетинг та «написанням текстів» й «постингом у соціальних мережах».
  • Ви чекаєте на миттєві результати.

Кому стануть у нагоді наші послуги

  • Клієнтам, які почали робити щось самостійно (наприклад, розміщувати корисні статті), але не знають, як робити це системно, ефективно та хотіли б вивести результати на якісно новий рівень.
  • Клієнтам, які використовують пошукове просування, контекстну рекламу і хочуть підвищити показник конверсії, лояльність аудиторії та популярність бренду.
  • Клієнтам, які розуміють необхідність відбудови від конкурентів та хочуть ставати кращим за них.

Анна Журба
менеджер проєктів

Дізнайтеся вартість вашого проєкту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Отримати консультацію