⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

+380 44 538-01-61



Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Форма заявки

Залиште заявку. Наш фахівець вивчить ваше завдання і передзвонить, щоб уточнити деталі.


Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Оптимізація та покращення landing page

Ви створили посадкову сторінку та запустили рекламну кампанію. Що далі? А далі варто почати тестувати її різні варіанти та постійно покращувати.

Ми переконалися, що будь-яку посадкову сторінку, навіть ретельно продуману й спроектовану на початку, можна зробити ще кращою.

Ви можете дізнайтеся більше про посадкові сторінки за статей у нашому блозі

Тестування різних варіантів посадкових сторінок дозволить вам зрозуміти, що саме подобається або не подобається відвідувачам сайту, а також визначити елементи, до яких прикута їх увага. У підсумку, ви зможете підібрати такий варіант сторінки, який зможе гарантувати найвищий показник конверсії.

А/Б-тестування: як ми покращуємо посадкову сторінку?

Для тестування ми використовуємо А/Б або мультиварівні експерименти.

А/Б-тестування (або «спліт-тестування») — це тестування двох або більше сторінок, що відрізняються лише одним елементом. Наприклад, кольором та положенням кнопки.

Для проведення якісного тестування потрібно мати достатній запас часу та кількість відвідувань для оцінки результату. Ми не робимо висновків до закінчення експерименту — мінімум 3 тижні.

Мультиваріативне тестування (тестування Тагучі) — це комплексне тестування двох або більше варіантів сторінок, що кардинально відрізняються.

До уваги необхідно брати трафік лише з одного джерела, оскільки трафік з різних джерел може мати різні характеристики, що впливають на «конверсійну» здатність відвідувачів. Трафік з соціальних мереж можна порівнювати з трафіком зі сторінки результату пошуку.

Для тестування landing page наших клієнтів, ми змінювали колір кнопок, міняли місцями фотографії та зображення на сторінці, розміщували та прибирали відгуки, та й багато іншого робили. А після закінчення тестів — аналізували коефіцієнт конверсії та впроваджували на сторінку зміни, які збільшували віддачу від її використання.

Як це відбувається?

Нашим спеціалістам дажу зручно організовувати експерименти у Google Analytics (Стандартні звіти — Зміст — Експерименти).

Детальна інформація — у довідці Google Analytics, у розділі «Відносні URL альтернативних сторінок».

Розглянемо приклад мультиваріативного тестування однієї зі сторінок сайту «Авеб». Ми змінювали зовнішній вигляд сторінки в цілому, але детально не працювали над кожним елементом, оскільки отриманих нам даних було достатньо, щоб зробити висновки.

Подивіться результати тестуванyя з Google Analytics.

Варіант № 1

Варіант № 2

Варіант № 3

Наш експеримент показав, що другий варіант сторінки має найбільший успіх, тому ми на сайті саме його. Найбільше значення показника конверсії склало 18,69%.

Що ви отримаєте

Для наших наших клієнтів ми робимо те ж, що й для себе.

  • Визначаємо та налаштовуємо мету, за досягненням якої будемо вимірювати ефективність.
  • Створюємо кілька варіантів сторінок.
  • Налаштовуємо та запускаємо експеримент.
  • Аналізуємо результати та залишаємо найкращий варіант.

Повторювати ці етапи можна, доки ви разом з нашими спеціалістами не вирішите, що верхньої межі показника конверсії досягнуто.

Анжеліка Кумуржі
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію