⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію
Рус

Просування у соціальних мережах

Залучення нових клієнтів, підвищення впізнаваності та довіри до вашого бренду

Користувачі соцмереж регулярно викладають у Фейсбуці та Інстаграмі інформацію про себе та своє життя. Тому рекламні роботи соцмереж достовірно визначають поточні інтереси користувачів.

Ми використовуємо це для налаштування ефективних рекламних кампаній, що націлено на користувачів, які найбільше зацікавлені у рекламованому нами товарі або послузі.

У деяких тематиках правильне налаштування кампанії у соцмережах дозволяє нам забезпечити для наших клієнтів істотно нижчу ціну конверсії у порівнянні з будь-яким іншим каналом маркетингу.

Наприклад

Вартість ліда для фітнес-клубу «5 элемент»

у пошуку Гугла (Google Ads)
600 грн

у Інстаграмі
184 грн

Вартість заявки для виробника секційних огорож «Сітка Захід»

у пошуку Гугла (Google Ads)
212 грн

у Фейсбуці
48 грн

Оптимизация вартості ліда

Рекламна кампанія у соцмережі влаштована таким чином: що вищий інтерес користувача до реклами — то нижча ціна кліку. Цікавий креатив та професійний підбір аудиторії дозволяють у кілька разів скоротити витрати на рекламу.

Наприклад, для виробника секційних огорож за 3 місяці нам вдалося зібрати понад 3 тисячі лидів, завдяки нестандартним банерам та правильно підібраній аудиторії.

Вартість

Залучення нових клиентів

Трафік на сайт — від $0,03 за перехід

Лід або конверсія — від $0,5 до $4, в залежності від ніші

Підвищення впізнаваності бренду та підвищення довіри до нього

Підписники — від $0,07

1000 показів відео чи банеру — від $1,5

Мінімальний бюджет на рекламу — $5 на день

Що ми робимо під час налаштування реклами в соціальних мережах

  • Аналізуємо проєкт, визначаємо його цільову аудиторію (вік, захоплення, поведінка, інтереси тощо).
  • Створюємо спільноту проєкту (якщо її немає) та оптимізуємо її.
  • Визначаємо оптимальні місця для розміщення реклами: месенджер, новинна стрічка Фейсбуку, реклама у контенті, у відео, у Сторіс.
  • Обираємо тип взаємодій: реклама на сайті, реклама у групі, реклама, орієнтована на отримання ліда (без переходу на сайт).
  • Розраховуємо денний бюджет та створюємо розклад показів.
  • Формуємо структуру РК на основі сегментації аудиторії: її віку, інтересів, місця роботи та сімейного стану.
  • Підбираємо таргетинг для кожної групи оголошень.
  • Готуємо банери та складаємо кілька оголошень для кожної з визначених груп або аудиторій користувачів (з урахуванням ціннісної та унікальної торговельної пропозиції).
  • Налаштовуємо мету та взаємодію користувача із рекламою та сайтом у Гугл Аналітиці та Фейсбук Аналітиці.
  • Щодня відстежуємо, аналізуємо та оптимізуємо рекламні кампанії.
  • Масштабуємо рекламні кампанії: розширюємо охоплення на суміжні аудиторії інтересів (look-a-like ), додаємо групи оголошень для нових груп товарів або послуг.
  • Збільшуємо кількість груп оголошень за рахунок деталізації таргетингу та формування максимально персоналізованої реклами.

Посилюємо платну реклами у соціальних мережах за допомогою чудово продуманої стратегії SMM:

  • Розробляємо стиль оформлення групи та корпоративного шаблону для постів.
  • Готуємо теми постів та цілісний контент-план.
  • Визначаємо рубрики, оптимальні дні та час для публікації постів.
  • Пишемо статті для публікацій у групі.
  • Регулярно зачищаємо групи від спаму.
  • Генеруємо активності (акції, конкурси, опитування) саме для вашої аудиторії та проводимо роботи із підвищення залученості користувачів.

Команда проєкту

Ефективна робота над просуванням можлива лише за умов роботи злагодженої команди вузькопрофільних фахівців. Саме тому над вашим проєктом працюватимуть не менше 4 командних гравці:

Менеджер проєкту

Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проєкту.

Технічний керівник

Визначає глобальну мету й метрики та веде команду до їх досягнення.

Спеціаліст з платного трафіку

Дизайнер

Отримує задачі від спеціаліста й готує рекламні зображення та інші креативи для спільноти клієнта.

Реклама у соцмережах

Сьогодні соціальні мережі є ефективним каналом просування ваших товарів та послуг. Таргетована реклама допомагає нам виявити там зацікавлену й платоспроможну аудиторію, аби повністю зосередити рекламні кампанії саме на ній.

Якщо користувачам подобається ваша реклама або вона корисна для них — вартість реклами у соціальних мережах стає нижчою. За допомогою розумного налаштування кампаній, ми вже підвищили впізнаваність брендів, які з нами співпрацювали, залучали для них нових клієнтів та дозволяли скоротити витрати, оптимізуючі вартість лідів.

Реклама у Фейсбуці

Кожен п’ятий мешканець світу є активним користувачем Фейсбуку. Мільйони відвідувачів соцмережі готові дізнаватися про нові продукти та послуги. Як показують дослідження, 52% покупок — як у офлайні, так і в онлайні, — відбулися після того, як покупці зустріли інформацію про товар у Facebook.

Реклама у Фейсбуці — це ефективний спосіб розповісти про ваш продукт або послугу широкій аудиторії, підвищити довіру до вашого бренду. І це підтверджують наші кейси.

Приклади того, як налаштована нами реклама у Фейсбуці допомагала клієнтам «Авеб»:

  • компанія «Організація навчання у Польщі» отримала у 5 разів більше лідів за очікувані;
  • виробнику секційного огородження та габіонів ми забезпечили у 4 рази нижчу, ціну конверсії, аніж з контекстної реклами.

Реклама у Інстаграмі

32% усіх інтернет-юзерів зареєстровано у Instagram. Понад половина з них — це користувачі, віком від 18 до 29 років. І ця армія молоді активно взаємодіє та споживає рекламу у цій соцмережі. Згідно дослідження, 75% користувачів Інстаграму виконують дії, які від них очікує рекламодавець, наприклад, здійснюють перехід на сайт з рекламного оголошення.

Реклама у Інстаграмі можлива у фото- або відеоформаті. Ви можете розповісти про свій бренд новій аудиторії, збільшити охоплення клієнтів та підвищити рівень конверсії на сайті.

Важко надати однозначну відповіді на питання щодо вартості реклами у Інстаграмі. З нашого досвіду можемо стверджувати, що цей канал маркетингу — вигідний. Нам вдавалося знижувати вартість ліда у 2 рази.

Разкручування у соцмережах

З метою посилення позицій платної реклами у Фейсбуці або Інстаграмі, ми також пропонуємо вам SMM-просування, у рамках якого наші спеціалісти:

  • створюють та розкручують корпоративні групи;
  • займаються їх наповненням;
  • регулярно очищають паблік від спаму;
  • підтримують високу активність цільової аудиторії.

Щоб залучити нових передплатників, наші фахівці застосовують такі методи SMM:

  • розробляють довгострокову стратегію розкручування пабліку;
  • складають цікавий та актуальний контент-план;
  • продумують унікальне й стильне оформлення;
  • підбирають способи спілкування саме з вашою аудиторією: акції, опитування, конкурси.

Анна Журба
менеджер проектів

Дізнайтеся вартість вашого проекту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!