⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Надішліть заявку
і отримаєте пропозицію

Контекстна реклама для клінік та медичних закладів

Гугл Едс — це гнучкий інструмент, який допомагає клінікам знайти нових пацієнтів враховуючи сезонність попиту, завантаження кабінетів та інші нюанси, властиві медичній сфері.

Як контекстна реклама клініки допомагає збільшити прибуток?

  1. Знаходить вам нових пацієнтів в інтернеті.
  2. Розповідає вашим клієнтам про нові послуги чи локації.
  3. Збільшує кількість записів до спеціалістів.
  4. Підвищує впізнаваність вашого бренду.
3108
успішних проектів за 16 років
count

Які особливості налаштування реклами медичних послуг?

  1. Якість відібраних запитів для показу об'яв.
  2. Оголошення вашої клініки побачать ті користувачі, які шукають в інтернеті послуги ваших фахівців, наприклад, за запитами «записатися до дерматолога» або «проктолог Київ». При створенні рекламних кампаній наші фахівці відбирають лише ті запити, які зможуть привести до вас нових пацієнтів. Ми захищаємо ваш бюджет від зливу на інформаційні запити, які не дають можливості спрогнозувати наміри користувача.

  3. Аудит цільових сторінок вашого сайту
  4. Команда Авеб проаналізує сторінки вашого сайту та надасть рекомендації для їх покращення (за потреби). Це дозволить отримати максимальний результат від контекстної реклами.

  5. Оптимальні формати оголошень для реклами медичних послуг
  6. Залежно від цілей, яких потрібно досягти для вашого бізнесу, наші фахівці налаштують і запустять найефективніший набір рекламних оголошень. Вони можуть бути у вигляді тексту, зображень, відео або картки Гугла Мой Бизнес.

  7. Уникаємо заборони Гугл на рекламу послуг медичної тематики
  8. Оголошення клініки можуть бути відхилені модераторами Гугл Едс, якщо вони належать до заборонених тем. Наприклад, контроль народжуваності — засоби контрацепції та засоби для лікування безпліддя — рекламувати заборонено. Часто система блокує цілі рекламні кампанії через одне тільки слово десь на сайті. Тому наші фахівці уважно ставляться не лише до відбору ключових слів, але й перегляду сайту, щоб усі оголошення наших клієнтів успішно проходили перевірку Гугл.

Спецпропозиції для клієнтів

Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу

Безкоштовна стратегічна сесія щодо визначення напрямку розвитку бізнесу

Безкоштовний експрес аудит з пошукового просування, контекстної реклами

Безкоштовний експрес аудит рекламного кабінету Google Ads

+2000 грн на кліки у Google Ads

+10 000 грн на кліки для нових рекламних кабінетів

«Бути клієнтом агенції, що має статус преміум-партнера Гугла — це вже неабияка перевага. Преміум-партнери отримують ексклюзивну підтримку від старшого менеджера Гугла, доступ до найбільш повного обсягу статистичних даних, ранні оновлення та доступ до бета-версій продуктів Гугла.
Бути клієнтом «Авеб» — значить, отримувати максимально ефективну рекламну кампанію

Галина Ліман,
Керівник відділу контекстної реклами «Авеб»

Приклади ефективності Google Ads

Інфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

нфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

Контекстна реклама, або PPC (pay per click) – це один з найефективніших, найшвидших і найнадійніших каналів залучення цільового трафіку на ваш сайт.

Кейс: Зростання числа конверсій у 2,2 рази

Кейс: Зростання числа конверсій у 2,2 рази

Клієнт

Клієнт – інтернет-магазин косметичної продукції

1,21$ за лид для интернет-магазина шин и дисков

1,21$ за лид для интернет-магазина шин и дисков

Клієнт

ShinaDiski - інтернет-магазин шин та дисків.

Наші клієнти

Відео відгуки клієнтів

Дивитися відео-відгук

«Aweb allows me to not worry about whole section of the business that otherwise I need to hire people to run»

Simon Kaastrup-Olsen,
Global Fantasy Sports
Дивитися відео-відгук

«Компанії Авеб вдалося скоротити наші витрати в 20-30 разів»

Сергій Бжезицький,
технічний директор компанії PEREKLADACH
Дивитися відео-відгук

«За 4-5 місяців про нас знала вся Україна»

Олександр Черток,
директор ТОВ «Металбудсервіс»
Дивитися відео-відгук

«За час співпраці, ця компанія проявила себе як колектив досвідчених фахівців, з високим рівнем відповідальності».

Дмитро Мартиненко,
співзасновник компанії Експерт-меблі

Переможці в номінації

Search Innovation Google Premier Partner Awards

Наша компанія – сертифікований партнер Google, забезпечить просування та постійний розвиток вашого сайту, що привабить безліч нових клієнтів

Aweb Award
Google Premier Partner Awards

Етапи запуску рекламних кампаній та терміни

1й ЕТАП Налаштування рекламних кампаній займає від 7 до 14 днів.

2й ЕТАП Після запуску рекламних кампаній алгоритми Гугл Едс збирають дані та формують портрет поведінки тих користувачів, що з більшою ймовірністю можуть стати вашими клієнтами. Цей період зазвичай триває від 5 днів і залежить від бюджету на кліки та регіону реклами.

3-й ЕТАП Система показує ваше оголошення лише тим, хто гуглить ваш цільовий запит, підходить під сформований портрет і демонструє намір замовити послугу або записатися до лікаря. Цей намір алгоритми Гугл Едс визначають за рахунок безперервного аналізу понад 8 млн сигналів користувачів в інтернеті.

Після запуску рекламних кампаній наші спеціалісти постійно проводять оптимізацію роботи рекламного кабінету для підвищення ефективності рекламних оголошень та досягнення узгоджених цілей. Наша команда відстежує та коригує всю інформацію на базі якої алгоритми Гугл Едс відшукують ваших клієнтів з усіх користувачів в Інтернеті. Це дозволяє скоротити період навчання автостратегій до мінімуму, а ефективність підтримувати на її допустимому максимумі.

Які звіти щодо рекламних кампаній надає Авеб?

Для зручного аналізу ефективності рекламних кампаній фахівці Авеб щомісяця надають звіт у форматі Гугл Дата Студіо.


У цьому звіті ви зможете ознайомитись з основними показниками всіх рекламних кампаній за будь-який період, починаючи з першого місяця співпраці з Авеб.

Завдяки постійному посиланню на цей динамічний документ, ви можете переглядати дані в будь-який зручний для вас час без необхідності вимагати звіт і чекати на його підготовку від менеджера.

Ми завжди прислухаємося до прохань наших клієнтів, і якщо вам потрібно включити до звіту додаткові параметри, які не входять до нашого базового набору, фахівці Авеб додадуть важливі для вас показники.

Які формати оголошень підходять для реклами медичних послуг?

  1. Текстові оголошення — відображаються в результатах пошуку Гугл та є найпопулярнішим форматом реклами, що дозволяє «упіймати» людей в момент вибору лікаря або клініки.
  2. Оголошення у вигляді зображення допомагають розповісти про ваші послуги, акції або нові локації тим, хто підходить під портрет ваших потенційних клієнтів.
  3. Відео — зручний формат для інтенсивного залучення нових пацієнтів, що дозволяє швидко та лаконічно розповісти про всі переваги вашої клініки.
  4. Картка Гугл мій Бізнес — оголошення, які розкажуть про вашу клініку всім, хто шукає медичні послуги поблизу себе через Гугл.

Процес настроювання рекламних кампаній для клініки

  1. Визначаєте, які послуги клініки хочете рекламувати.
  2. Ми узгоджуємо з вами ціль для рекламних кампаній: дзвінки, відправлення форм, цільовий показник повернення інвестицій у рекламу, тощо.
  3. Підбираємо запити, через які люди гуглять ці послуги. Узгоджуємо їх з вами, щоб ви були впевнені, що всі підібрані запити є коректними.
  4. Складаємо текст оголошень або готуємо спільно з вами банери та/або відео.
  5. Надаємо первинний прогноз можливих результатів виходячи з обраного бюджету на кліки.
  6. Запускаємо рекламні кампанії, відстежуємо їх ефективність, порівнюємо з вашою внутрішньою статистикою звернень та записами і коригуємо роботу рекламних кампаній.

У кожного нашого клієнта є менеджер проєкту від Авеб, який постійно контролює, щоб реклама вашої клініки працювала на досягнення ваших цілей: чи то кількість записів до певного спеціаліста, чи загальна кількість звернень до клініки. Менеджер допомагає трансформувати бізнес-цілі у завдання для фахівців з контекстної реклами.

Як відстежувати ефективність контекстної реклами клінікам?

У рекламному кабінеті Гугл Едс можна відстежувати безліч параметрів, але важливо розуміти, як їх інтерпретувати, щоб оцінити ефективність рекламних кампаній. Фахівці Авеб більшою мірою орієнтуються на вартість отриманого звернення до клініки ніж на вартість кліка за оголошенням. Це пояснюється тим, що ви можете отримати 1000 кліків за ціною 1 гривня, які перетворяться на 1 клієнта вашої клініки. А можете отримати 5 кліків за ціною 20 гривень, які перетворяться на 4 клієнтів. У результаті в першому випадку новий клієнт коштуватиме 1000 аа, а в другому — 25 грн, при тому, що вартість кліка була в 20 разів більша.

Тому, оптимізуючи рекламні кампанії, ми контролюємо в першу чергу вартість залучення нового клієнта для вашої клініки. Усі інші показники: вартість кліку, CTR, відсоток отриманих показів, тощо — це маркери, які дозволяють розуміти картину загалом, але не є основними цілями рекламних кампаній.

Авеб — це надійний партнер для компаній медичної сфери. Замовте консультацію нашого менеджера та дізнайтеся як контекстна реклама може бути корисною для вашої клініки.

Анна Журба
менеджер проєктів

Дізнайтеся вартість вашого проєкту

Надішліть заявку
Отримайте пропозицію