Переможці в номінації
Search Innovation Google Premier Partner Awards
Наша компанія – сертифікований партнер Google, забезпечить просування та постійний розвиток вашого сайту, що привабить безліч нових клієнтів
Етапи запуску рекламних кампаній та терміни
1й ЕТАП Налаштування рекламних кампаній займає від 7 до 14 днів.
2й ЕТАП Після запуску рекламних кампаній алгоритми Гугл Едс збирають дані та формують портрет поведінки тих користувачів, що з більшою ймовірністю можуть стати вашими клієнтами. Цей період зазвичай триває від 5 днів і залежить від бюджету на кліки та регіону реклами.
3-й ЕТАП Система показує ваше оголошення лише тим, хто гуглить ваш цільовий запит, підходить під сформований портрет і демонструє намір замовити послугу або записатися до лікаря. Цей намір алгоритми Гугл Едс визначають за рахунок безперервного аналізу понад 8 млн сигналів користувачів в інтернеті.
Після запуску рекламних кампаній наші спеціалісти постійно проводять оптимізацію роботи рекламного кабінету для підвищення ефективності рекламних оголошень та досягнення узгоджених цілей. Наша команда відстежує та коригує всю інформацію на базі якої алгоритми Гугл Едс відшукують ваших клієнтів з усіх користувачів в Інтернеті. Це дозволяє скоротити період навчання автостратегій до мінімуму, а ефективність підтримувати на її допустимому максимумі.
Які звіти щодо рекламних кампаній надає Авеб?
Для зручного аналізу ефективності рекламних кампаній фахівці Авеб щомісяця надають звіт у форматі Гугл Дата Студіо.
У цьому звіті ви зможете ознайомитись з основними показниками всіх рекламних кампаній за будь-який період, починаючи з першого місяця співпраці з Авеб.
Завдяки постійному посиланню на цей динамічний документ, ви можете переглядати дані в будь-який зручний для вас час без необхідності вимагати звіт і чекати на його підготовку від менеджера.
Ми завжди прислухаємося до прохань наших клієнтів, і якщо вам потрібно включити до звіту додаткові параметри, які не входять до нашого базового набору, фахівці Авеб додадуть важливі для вас показники.
Які формати оголошень підходять для реклами медичних послуг?
- Текстові оголошення — відображаються в результатах пошуку Гугл та є найпопулярнішим форматом реклами, що дозволяє «упіймати» людей в момент вибору лікаря або клініки.
- Оголошення у вигляді зображення допомагають розповісти про ваші послуги, акції або нові локації тим, хто підходить під портрет ваших потенційних клієнтів.
- Відео — зручний формат для інтенсивного залучення нових пацієнтів, що дозволяє швидко та лаконічно розповісти про всі переваги вашої клініки.
- Картка Гугл мій Бізнес — оголошення, які розкажуть про вашу клініку всім, хто шукає медичні послуги поблизу себе через Гугл.
Процес настроювання рекламних кампаній для клініки
- Визначаєте, які послуги клініки хочете рекламувати.
- Ми узгоджуємо з вами ціль для рекламних кампаній: дзвінки, відправлення форм, цільовий показник повернення інвестицій у рекламу, тощо.
- Підбираємо запити, через які люди гуглять ці послуги. Узгоджуємо їх з вами, щоб ви були впевнені, що всі підібрані запити є коректними.
- Складаємо текст оголошень або готуємо спільно з вами банери та/або відео.
- Надаємо первинний прогноз можливих результатів виходячи з обраного бюджету на кліки.
- Запускаємо рекламні кампанії, відстежуємо їх ефективність, порівнюємо з вашою внутрішньою статистикою звернень та записами і коригуємо роботу рекламних кампаній.
У кожного нашого клієнта є менеджер проєкту від Авеб, який постійно контролює, щоб реклама вашої клініки працювала на досягнення ваших цілей: чи то кількість записів до певного спеціаліста, чи загальна кількість звернень до клініки. Менеджер допомагає трансформувати бізнес-цілі у завдання для фахівців з контекстної реклами.
Як відстежувати ефективність контекстної реклами клінікам?
У рекламному кабінеті Гугл Едс можна відстежувати безліч параметрів, але важливо розуміти, як їх інтерпретувати, щоб оцінити ефективність рекламних кампаній. Фахівці Авеб більшою мірою орієнтуються на вартість отриманого звернення до клініки ніж на вартість кліка за оголошенням. Це пояснюється тим, що ви можете отримати 1000 кліків за ціною 1 гривня, які перетворяться на 1 клієнта вашої клініки. А можете отримати 5 кліків за ціною 20 гривень, які перетворяться на 4 клієнтів. У результаті в першому випадку новий клієнт коштуватиме 1000 аа, а в другому — 25 грн, при тому, що вартість кліка була в 20 разів більша.
Тому, оптимізуючи рекламні кампанії, ми контролюємо в першу чергу вартість залучення нового клієнта для вашої клініки. Усі інші показники: вартість кліку, CTR, відсоток отриманих показів, тощо — це маркери, які дозволяють розуміти картину загалом, але не є основними цілями рекламних кампаній.
Авеб — це надійний партнер для компаній медичної сфери. Замовте консультацію нашого менеджера та дізнайтеся як контекстна реклама може бути корисною для вашої клініки.