⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Наталья Пронина
Оптимизатор
5,00 2 оцінки
Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома

Описано перші місяці роботи: ми продовжуємо працювати над проєктом

Клієнт

Сервісна компанія з блокчейну, сайт якої наразі у процесі розробки (минулий був односторінковий та не просувався)

Наша задача

Оптимізація сайту на етапі розробки:

  • збір семантичного ядра з групуванням запитів на посадкові сторінки верхнього рівня, а також написання ручних метатегів;
  • огляд конкурентів для створення оптимальної структури сайту. Формування рекомендацій щодо структури сайту;
  • надання технічних рекомендацій з розробки нової версії сайту та впровадження EEAT-факторів;
  • складання технічного завдання на написання контенту;
  • підготовка шаблонних метатегів для непріоритетних сторінок;
  • підбір тем для блогу, складання семантичного ядра та техзавдання на написання текстів;
  • складання стратегії лінкбілдингу.

Чому це важливо?

SEO-оптимізація на етапі розробки важлива, тому що дозволяє відразу створити сайт, готовий до просування: без технічних помилок, з правильною структурою та швидким завантаженням. Це дешевше й ефективніше, ніж переробляти вже готовий сайт.

Період роботи

З листопада 2024 … по теперішній час

Особливості проєкту

До нас звернулась компанія, що спеціалізується на розробці блокчейн-рішень — це складна тематика з напрочуд вузькою аудиторією, де технічні неточності одразу помітні фахівцям.

У клієнта вже був досвід співпраці з SEO-підрядником, однак в процесі реалізації з’явилися труднощі з узгодженням деяких стратегічних рішень. Наприклад, було важливо забезпечити максимальну відповідність контенту специфіці індустрії, зокрема в частині точного формулювання послуг. Термін “Defi Exchange Development”, хоч і може мати певну пошукову привабливість, не відображає суті діяльності компанії. Натомість “Decentralized Exchange Development” або “DEX” — більш точне та прийнятне формулювання для фахової аудиторії.

Також у процесі підготовки нової структури сайту ми звернули увагу на важливість повного охоплення тематики, що дало змогу створити більш комплексну архітектуру, адаптовану до очікувань як клієнта, так і цільової аудиторії:

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 1 Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 2

Рішення Aweb

Наша команда підійшла до проєкту комплексно:

  • ми провели аудит поточної структури сайту й семантичного ядра;
  • запропонували гібридний підхід: враховувати частотні запити, навіть якщо формулювання неідеальне, але подавати їх через перенаправлення або внутрішні лінки (наприклад, клієнта не влаштовувала назва DeFi Exchange Development Services, оскільки вона звучить непрофесійно — коректніше DEX Development. Попередні підрядники використовували одну сторінку для різних ключів, хоча видача за Defi Exchange Development Company та Dex Development Company відрізняється:

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 3

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 4

Створення дублюючих сторінок клієнт теж не схвалює. Тому ми запропонували написати окрему блогову статтю під популярний запит, у якій пояснюємо, що правильно називати послугу DEX Development, і даємо посилання на відповідну сторінку);

  • запропонували публікувати пояснювальні статті у блозі — не просто тексти під ключі, а матеріали, які допомагатимуть аудиторії зрозуміти різницю в термінах та уникнути хибних уявлень (до речі, це одразу відгукнулося клієнту: він мав такий самий план).

Перебiг роботи

Занурення в нішу

Звісно, тематика була новою для нашої команди, але замість поверхневого аналізу наші спеціалісти:

  • пройшли курси на Binance Academy для швидкого занурення в тему;
  • проаналізували конкурентів та їхні сторінки, аби зрозуміти, з яких вони переважно отримують трафік. Ґрунтуючись на цьому аналізі, ми розробили більш зрозуміле та простіше розподілення послуг на окремі категорії та підкатегорії, сформували рекомендації щодо оптимальної структури сайту, яка дасть змогу одразу залучати більше цільового трафіку;
  • проаналізували видачу Google за цільовими запитами задля формування технічного завдання на мета-теги, а також контенту для сторінок;
  • використали ШІ для швидкого занурення в термінологію та розуміння тонкощів й нюансів, пов’язанних із послугами в цій ніші.

Командна робота

Ключову роль у проєкті відіграли:

  • відділ продажів — налаштували первинний контакт з клієнтом, зуміли пояснити важливість SEO-проєктування на етапі розробки сайту;
  • супероптимізатор — забезпечив якісний аудит, який виявив упущені частотні ключові запити:

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 5

У процесі експрес-аудиту ми виявили, що для сторінки Private Blockchain Development Services було пропущено низку частотних ключових запитів. Зокрема, не використовувалися такі запити, як custom blockchain development company, blockchain development services та інші, що потенційно обмежує видимість сторінки в пошукових системах.

  • SEO-фахівець — став містком між SEO та технічною логікою клієнта. Якщо клієнт сумнівався у наших рішеннях, наш SEO-профі пояснював йому, чому ми робимо саме так, які результати це дасть в майбутньому.
  • проєкт-менеджер — зібрав усі частини разом, забезпечивши координацію роботи та комунікацію з клієнтом.

Робота з контентом

Окремого наголошення потребує частина з текстами, до якої ми підійшли вкрай обережно через надзвичайно складну тематику:

  • вивчили брендбук і Tone of Voice;
  • створили детальні ТЗ для копірайтерів:

    Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 6

Приклад створення ТЗ для однієї зі сторінок

  • запропонували варіант тексту, згенерованого ШІ:

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 7

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 8

Скріни фрагментів тексту

ШІ – https://drive.google.com/file/d/1c4X6Wuv1Zdmk-BqS3DcufcRx0fWBlGkM/view?usp=sharing

Копірайтер – https://drive.google.com/file/d/1MQPrL6dWulGXwLK4dqM7nDHrt1znyf-u/view?usp=sharing

Клієнт був здивований якістю тексту ШІ — він виглядав більш технічним, але, враховуючи складність ніші та особливості цільової аудиторії, вирішив писати тексти з власною командою, а нас залишити на боці редактури та SEO-коригування.

Окрім цього, ми створили окремий файл, до якого зібрали всі побажання клієнта щодо текстів та акцентували на необхідності користуватися брендбуком компанії при їх підготовці:

Кейс: SEO-проєктування в складній ніші, або Як ми працюємо з проєктами, де важлива кожна кома, фото 9

Перші результати та реакція клієнта

Клієнт побачив у нас партнерів, які дійсно його чують та розуміють специфіку бізнесу. Особливо позитивне враження справило те, що ми змогли підхопити й розвинути ідеї, які були для нього важливими, — це стало основою для довіри та продуктивної співпраці.

До того ж, наша готовність до складних рішень і пояснень — один з головних факторів успіху на цьому етапі.

Show must go on

Цей кейс — лише початок нашої співпраці з клієнтом. Робота триває, й далі на нас чекатимуть тестування рішень у видачі, подальше SEO-розширення структури, запуск блогу як каналу залучення трафіку, оновлення копірайтингу (залежно від результатів)

Але головне: ми вже знаємо, як будувати SEO у складних нішах. І якщо ви бачите в цьому кейсі свій бізнес — ми зможемо працювати з вами так само глибоко, обережно й результативно.

Учасники проєкту

Менеджер проєкту: Олександра Несіна

Оптимізатор: Артем Круглік