⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин

Автор:
PPC specialist
Рецензент: Галина Лиман
Керівник відділу контексту
5,00 2 оцінки
Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин

Клієнт

Інтернет-магазин запчастин та розхідників для побутової техніки

Наша задача

Знизити середню вартість конверсії

Період робіт

З 10.05.2024 по 8.07.2024

Особливості проєкту

Нішеві особливості, які ускладнюють роботу над проєктом:

  • великий обсяг SKU;
  • екстремально низькі ціни на товари;
  • назви та описи товарів містять кодифіковану частину, яку пошуковий робот переважно не може ідентифікувати.

Перші результати оптимізації

Результати першого періоду

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 1

З огляду на те, що магазин пропонує великий асортимент запчастин різних категорій, брендів і моделей, наша команда прийняла рішення працювати паралельно за двома напрямками: Пошуковими кампаніями та Performance Max на базі фіда товарів.

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 2

Поділ в рекламному акаунті досить умовний, але важливий для комплексної оцінки результатів, оскільки витрати часу на оптимізацію кампаній в пошуковій мережі та Performance Max відрізняються в рази.

Результати другого періоду

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 3

Результати РК за підсумками перших двох періодів співпраці:

  • Кількість конверсій зросла у 2,2 рази;
  • Вартість конверсій знизилася на 48%;
  • Коефіцієнт конверсії зріс на 3,8%.

Кампанії в пошуковій мережі

Враховуючи специфіку магазину, наші фахівці прийняли рішення налаштувати Пошукові кампанії на основі динамічних оголошень. Це допомогло впоратися з великим обсягом товарів в магазині, спростивши управління акаунтом, й водночас зберегти релевантність трафіку.

Результати першого періоду

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 4

Наша гіпотеза про те, що Динамічні пошукові оголошення найкраще підходять до специфіки інтернет-магазину виявилась не зовсім правильною. За перший період роботи хоч і вдалося знизити вартість конверсії на 249 грн у порівнянні з попереднім періодом, проте цей показник все одно здавався завищеним.

Для подальшого зниження вартості конверсій, ми налаштували окремі пошукові РК під пріоритетні категорії клієнта зі спільним бюджетом — це дозволило ефективніше розподіляти ресурси між кампаніями в рекламному кабінеті.

На перший погляд, набагато логічнішим виглядає рішення призупинити Пошукові РК та перевести бюджет на Performance Max. Однак таке рішення матиме негативний вплив на роботу РК Performance Max, бо відсутність даних від Пошукових кампаній порушить роботу автоматичних стратегій призначення ставок і призведе до менш ефективного та дорожчого залучення клієнтів.

Результати другого періоду

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 5

Результати другого періоду роботи пошукових РК:

  • Витрати кампаній зменшились на 12,5%;
  • Кількість конверсій зросла на 86,9%;
  • Вартість конверсій знизилась на 53,2%;
  • Коефіцієнт конверсії знизився на 0,43%

Запуск додаткових РК зі спільним бюджетом дозволив ефективніше розподіляти ресурси між напрямками, що дозволило збільшити кількість та знизити вартість конверсій.

Кампанія Performance Max

Ми налаштували та запустили Performance Max з фідом товарів.

Результати першого періоду

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 6

Результати першого періоду роботи РК Performance Max:

  • Кількість конверсій зросла на 90%;
  • Вартість конверсій знизилась на 26,9%;
  • Коефіцієнт конверсії підвищився на 3,78%.

Зниження вартості та зростання коефіцієнта конверсій вдалося досягти завдяки оптимізації сигналів аудиторії РК. Нами були проведені такі роботи з оптимізації:

  • задані пошукові теми;
  • додані користувачі, які взаємодіяли з нашим сайтом та користувачі за інтересами;
  • створені спеціальні сегменти аудиторії, що включають інтереси та поведінку користувачів.

Результати другого періоду

Кейс: х2 зростання кількості конверсій в Google Ads для інтернет-магазину запчастин, 7

За другий період роботи відбулося зростання кількості конверсій на 7,5% шляхом збільшення бюджету та покращення якості аудиторії.

Висновки

  1. Не завжди початкові гіпотези та досвід інших проєктів є на 100% правильними, тож важливо слідкувати за динамікою результатів РК та завжди мати запасний план для досягнення поставлених цілей.
  2. Рекламні інструменти Google найкраще працюють комплексно. Навіть за значної різниці в ціні за конверсію, не варто вимикати РК в пошуковій мережі — це матиме негативний вплив на оптимізацію та ефективність інших типів РК.
  3. Розробляючи стратегію роботи з контекстною рекламою, необхідно спиратися не лише на фінансові аспекти, але й на спроможність масштабуватися та швидко реагувати на зміни без залучення додаткових ресурсів.

Учасники проєкту:

  • Менеджер проєкту: Анна Лосенко
  • PPC-фахівець: Вадим Сірман
  • Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!