*при зниженні бюджету на кліки на 15,17 %
Клієнт
Інтернет-магазин косметики та товарів для манікюру з мережею офлайн-магазинів у Києві. ЦА клієнта на макрорівні поділяється на дві частини: B2C (невеликий середній чек, в основному — разові покупки для власного користування) та B2B (оптові замовлення від салонів та майстрів, з високим середнім чеком та LTV).
Період робіт
Роботи за проєктом проводяться з 01/07/2019 і дотепер
Наша задача
Оскільки будь-який бізнес — це «живий організм», що постійно змінюється під дією зовнішніх факторів, за 2 роки роботи початкове завдання від клієнта «Збільшити кількість продажів» трансформувалося в складніше, але ефективніше з фінансової точки зору завдання — максимізувати прибуток від реклами.