⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Блог Авеб

Просування інтернет-магазину косметики: збільшення показника ROAS у 1,5 рази без зниження доходу та без зростання бюджету на кліки

0 коментарів
Просування інтернет-магазину косметики: збільшення показника ROAS у 1,5 рази без зниження доходу та без зростання бюджету на кліки

*при зниженні бюджету на кліки на 15,17 %

Клієнт

Інтернет-магазин косметики та товарів для манікюру з мережею офлайн-магазинів у Києві. ЦА клієнта на макрорівні поділяється на дві частини: B2C (невеликий середній чек, в основному — разові покупки для власного користування) та B2B (оптові замовлення від салонів та майстрів, з високим середнім чеком та LTV).

Період робіт

Роботи за проєктом проводяться з 01/07/2019 і дотепер

Наша задача

Оскільки будь-який бізнес — це «живий організм», що постійно змінюється під дією зовнішніх факторів, за 2 роки роботи початкове завдання від клієнта «Збільшити кількість продажів» трансформувалося в складніше, але ефективніше з фінансової точки зору завдання — максимізувати прибуток від реклами.

Читати далі →

Збільшення доходу на 60% за допомогою відстеження цінності транзакцій

0 коментарів
Збільшення доходу на 60% за допомогою відстеження цінності транзакцій

Клієнт

ShinaDiski — інтернет-магазин шин та дисків, офіційний дилер брендів Michelin, Continental, Yokohama та GoodYear. Компанія працює по всій Україні з 2007 року.
Крім продажу шин та дисків, клієнт надає послуги сезонного зберігання шин та шиномонтажу. Стаціонарні магазини бренду розташовані у Києві та Одесі.

Період робіт

Активні роботи за проєктом ведуться протягом 4 років; роботи з торгових рекламних кампаній проводились з 11.02.2019 року.

Читати далі →

Що таке аудит інтернет-маркетингу?

0 коментарів
Що таке аудит інтернет-маркетингу?

Інтернет-маркетинг розвивається, еволюціонує з кожним роком й поки не збирається зупинятись. Це дає зацікавленим бізнесам широкі можливості для просування в Інтернеті, а користувачам – можливість отримувати рекламу товарів, що їм дійсно потрібні. Фактично, цей розвиток працює на користь усіх учасників ринкових відносин.

Єдиний побічний ефект полягає у неможливості відслідкування ефективності відділу діджитал-маркетингу, якщо ви не є експертом у цьому питанні.

Ніби й маркетинг ефективний, але чи настільки, яким міг бути? Кількість трафіку не зростає, але й рекламні бюджети не збільшуються – чи це правильно? Ви отримаєте відповіді на ці та багато інших питань, ознайомившись з результатами аудиту вашого інтернет-маркетингу.

Читати далі →

SEO-аудит сайту zir.com.ua

0 коментарів
SEO-аудит сайту zir.com.ua

Клієнт

Мережа клінік з лікування проблем із зором

Наша задача

  • Провести комплексний SEO-аудит сайту.
  • Визначити причину просідання пріоритетних груп, оскільки попередній підрядник не зміг повернути позиції сайту в топ після падіння.
  • Перевірити сайт на можливе накладення санкцій з боку пошукової системи.
  • Провести аналіз пріоритетного напрямку.
Читати далі →

Розробка digital-стратегії розвитку інтернет-маркетингу і продажів

0 коментарів
Розробка digital-стратегії розвитку інтернет-маркетингу і продажів

Що таке digital-стратегія

Це використання цифрових технологій у бізнес-моделях з метою формування нових можливостей для вашої компанії. Більшість стратегій побудовано саме на оптимізації присутності компанії у Мережі, що веде до максимальних прибутків за мінімальних витрат.

Читати далі →

Вивід в ТОП-3 сайту брендової косметики

0 коментарів
Вивід в ТОП-3 сайту брендової косметики

Клієнт

Інтернет-магазин брендової косметики Lakme — єдиний офіційний представник бренду в Україні.

Наша задача

Вивести сайт у топ 3 за брендовими запитами, пов’язаними з косметикою Lakme.

Вихідні дані

Регіон: Україна, Дніпро

Пріоритетна пошукова система: Гугл

Платформа інтернет-магазину: ocStore

Початок робіт: грудень 2020 року

Вік домену на початку робіт: 7 місяців.

Кількість посилань на початок робіт: 2 шт.

Читати далі →

Збільшення кількості конверсій у понад 2 рази для регіональної медичної клініки

0 коментарів
Збільшення кількості конверсій у понад 2 рази для регіональної медичної клініки

Клієнт

Приватний медико-хірургічний центр у Дніпрі, що надає послуги у галузі хірургії, онкології, урології, гінекології, травматології, гастроентерології, ЛОР-патології, пластичної хірургії.

Період робіт

Роботи проводились з 01/07/2017 до сьогодні.

Наша задача

Залучити цільовий трафік на сайт для продажу послуг клініки.

Отримати максимум конверсій за фіксованого щомісячного бюджету на кліки.

Читати далі →

Для чого потрібен аналіз конкурентів у інтернет-маркетингу

0 коментарів
Для чого потрібен аналіз конкурентів у інтернет-маркетингу

Аналіз конкурентів вашого сайту та їх базових стратегій є одним з базових маркетингових інструментів, який ми неодноразово згадували в інших статтях нашого блогу. Аналіз зазвичай проводять під час розробки стратегії діджитал-маркетингу або при проведенні аудиту ніші, але у обох випадках це – один з ключових етапів загальної задачі. На цьому етапі ви вже повинні мати сформульовані бізнес-цілі, досліджену цільову аудиторію і, можливо, готову УТП. Зазначимо, що у деяких випадках аналіз конкурентів може допомогти зі створенням УТП та зробити її більш влучною.

Читати далі →

Що таке УТП

0 коментарів
Що таке УТП

Унікальна торгова пропозиція (УТП) – це сукупність характеристик та особливостей товару чи послуги, що вигідно відокремлюють його від пропозицій конкурентів, тим самим приваблюючи споживача. Можна сказати, що УТП – це проста відповідь на резонне питання клієнта: «Що я отримаю, якщо скористаюсь послугами саме вашого бізнесу, а не того, що на іншій стороні вулиці»?

Читати далі →

Виведення у топ 10 сайта з продажу лабораторного та медичного обладнання

0 коментарів
Виведення у топ 10 сайта з продажу лабораторного та медичного обладнання

Клієнт

Компанія, що спеціалізується на виробництві та постачанні лабораторного, медичного обладнання, а також витратних матеріалів.

Наша задача

Зростання позицій сайту за пріоритетними групами товарів, включно з вкладеними підкатегоріями:

  • Мікроскопи (бізнес-модель — продаж товару B2C і B2B).
  • Центрифуги (бізнес-модель — продажу товару B2B).
  • Дистилятори (бізнес-модель — продаж товару B2B).
  • Термостати (бізнес-модель — продаж товару B2B).
Читати далі →
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!