Клієнт
Компанія, що пропонує в оренду автомобілі преміум-класу (Range Rover, Jaguar, Porsche, Maserati, BMW, Mercedes) у Нью-Йорку.
Унікальна торгова пропозиція:
- Доставка автомобіля під двері за будь-якою адресою в Нью-Йорку.
- Автомобілі лише преміум-сегменту.
Наша задача
Зростання позицій та цільового органічного трафіку в Нью-Йорку за загальними тематичними запитами та конкретними марками автомобілів.
Вихідні дані
- Сайт: невеликий проєкт на 20-30 сторінок
- Регіон: Нью-Йорк
- Мова англійська
- Пріоритетна пошукова система: Гугл
- CMS: Ruby
- Особливості проєкту: вартісне впровадження будь-яких правок на сайті; періодично змінюваний асортимент автомобілів
- Сезонність: падіння попиту спостерігається в лютому й вересні
- Початок робіт: жовтень 2019
Аналіз ніші і конкурентів
Окремої уваги заслуговує висока конкуренція в ніші. Після проведення аналізу пошукової видачі по цільових запитах і порівняння сайту, що просувається, з конкурентами, наші фахівці зробили кілька висновків.
- Конкуренція — дуже висока. У топ 10 видачі по NYC розташовані більш великі сайти, незалежно від семантичної групи. Більшість сайтів в топі є агрегаторами, що у середньому мають понад 20000 сторінок в індексі. Природно, асортимент автомобілів у них ширший, оскільки сайти займаються просуванням у кількох регіонах — багато конкурентів охоплюють не лише США, але й інші країни. Так чи інакше, конкурувати за місце в топ 10 і навіть в топ 20 доводиться саме з такими сайтами. Найменші з них мають від 1000 сторінок в індексі, найбільші — понад 1 мільйона сторінок.
- Вік доменів конкурентів стартує від 10 років — це свідчить про усталений топ й неможливість вийти туди молодшим сайтам. Сайту, що просувається нами, понад 5 років.
- Обсяг і якість посилань конкурентів. Кілька основних метрик:
- у топ 10 мінімальний DR (Ahrefs) — 71;
- кількість донорів — від 3000;
- 1 мільйон посилань — нормальна практика для конкурентів.
Приклади конкурентів та їх метрик:
- https://www.enterprise.com;
- https://www.kayak.com;
- https://www.expedia.com;
- https://www.alamo.com.
Дані за Ahrefs щодо основних метрик:
Динаміка зростання донорів за Ahrefs:
Дані за Semrush щодо трафіку:
Незважаючи на це, наш досвід просування невеликих сайтів та боротьба за топ у інших нішах показав, що проєкт має право на життя, може отримати власні позиції та трафік.
Процес роботи
Технічна оптимізація
Просування сайту завжди варто починати саме з цього пункту, оскільки він має вплив на досягнення результатів. Якщо ви виконаєте оптимізацію мета-тегів, напишете ідеальний контент, поліпшите юзабіліті, швидкість завантаження сайту і багато іншого, а за кілька місяців просування зрозумієте, що сайт частково або повністю недоступний для пошукових роботів Гугла через технічні помилки — це нівелює всю виконану роботу.
Приклади впроваджених нами технічних правок:
- видалили невеликий шкідливий код з сайту;
- видалили повні дублі, налаштували 301 редиректи з www, http, безліччю ///, сторінок з index.html, URL c верхнім регістром;
- склали карти редиректів для 404 сторінок — раніше клієнт видаляв сторінки неактуальних моделей авто без налаштування редиректів;
- порівняли контент на сторінках, який бачить користувач, з контентом, що доступний Гуглу — в результаті ми помітили, що роботи не бачать частину корисного контенту на сторінках через те, що він підтягується через JS;
- усунули помилки validator.w3.org;
- допрацювали SSL-сертифікат;
- впровадили дрібні правки у robots.txt;
- закрили від індексації «сміттєві» сторінки за допомогою noindex;
- створили автогенеруємий Sitemap.xml (хоча для такого невеликого сайту Sitemap.xml не дуже важливий, ми реалізували його з перспективою зростання сайту та бізнесу в цілому);
- впровадили мікророзмітки Product — виведення рейтингу сторінки у сніпет для підвищення CTR;
- впровадили мікророзмітки FAQ — виведення поширених запитань у сніпет для підвищення CTR;
- збільшили швидкість завантаження сайту (для підвищення якості сайтів, у 2021 році Гуглом введено нові метрики — Core Web Vitals, що є одним з факторів ранжування);
- поліпшили юзабіліті;
- впровадили безліч інших правок.
Семантичне ядро та контент-план
Основні точки зростання проєкту:
- загальні запити, пов’язані з Нью-Йорком й орендою преміум-автомобілів (Luxury Car rental, Luxury rentals cars NYC, Premium car rental NYC та інші);
- запити щодо оренди авто за типом кузова (Luxury SUV rental NYC, Premium SUV for rent та інші);
- запити щодо оренди авто визначених виробників (BMW rental NYC, BMW Car rental і подібні);
- запити щодо оренди визначених моделей авто (Rent a Porsche Cayenne, Range Rover Velar rental і інші);
- запити щодо оренди авто у визначених районах NYC.
Для всіх напрямків наші фахівці зібрали семантичне ядро, оптимізували мета-теги та написали унікальні тексти, що здатні продавати.
Зовнішня оптимізація
Зовнішня оптимізація сайту також дуже важлива, особливо з огляду на високу конкуренцію в ніші. Для ефективного просування важлива не лише кількість донорів й посилань від них, але й їхня якість, а також співвідношення анкорних та безанкорних посилань.
- На першому етапі ми відхилили неякісних донорів за допомогою Google Disavow Tool для поліпшення якості наявної маси посилань.
- На другому етапі склали план з нарощування якісної маси посилань маси та впровадження його до робочого процесу з оптимізації сайту.
Для нарощування посилань ми використовували:
- Outreach («Аутріч») — «білий» спосіб нарощування маси посилань, суть якого полягає в пошуку якісних майданчиків та особистих домовленостях щодо розміщення посилань з власниками сайтів. Це є одним з найскладніших способів нарощування донорів, але й один з максимально ефективних;
- розміщення статей на якісних майданчиках за допомогою бірж посилань — цей спосіб значно спрощує пошук майданчиків і домовленості з ними (на відміну від Outreach), оскільки біржа вже їх має, а нам лишається обрати майданчик зі списку за певними критеріями та вартістю;
- розміщення компанії у різних каталогах і агрегаторах — використовується для розведення маси посилань, підвищення трасту та залучення додаткового трафіку;
- крауд-маркетинг — розміщення посилань на тематичних форумах, що використовується в основному для розведення посилальної маси;
- нестандартне розміщення (посилання з play.google.com, amazon та інших майданчиків), що використовується в основному для розведення посилальної маси та підвищення трасту.
Такий обсяг різних способів нарощування пояснюється високими вимогами до природної, якісної посилальної маси. Що більше посилань з різних джерел вестимуть на сайт — то природніша маса посилань, а значить, просування стає ефективнішим та безпечнішим.
Оптимізація «Гугл. Мій бізнес”
Оскільки бізнес клієнта в NYC є локальним, оптимізацією картки «Гугл. Мій бізнес» ми мали підвищити покази картки у «Гугл. Мапах» та пошуку, задля збільшення трафіку та підвищення конверсії.
Наші оптимізатори провели такй перелік робіт:
- заповнили стандартну інформацію у картці «Гугл. Мій бізнес»;
- оптимізували назви з використанням цільових ключових фраз і Emoji (для підвищення CTR);
- заповнили атрибути, що відображаються у видачі, збільшуючи розмір картки і підвищуючи CTR;
- щотижня публікували записи та новини;
- моніторили відгуки та підвищували рейтинг компанії.
Після проведення робіт, кількість показів зросла в кілька разів — на сьогодні статистика переглядів є такою:
Статистика взаємодій:
Варто зазначити, що 30-70 цільових переходів на день з «Гугл. Мій бізнес» в NYC — це дуже хороший показник.
Mini-SERM
У межах просування сайту, щодо всіх проектів нашої компанії ми проводимо SERM-оптимізацію — вид робіт, спрямований на підвищення репутації бізнесу в інтернеті. Оскільки сайт відноситься до категорії YMYL (Your Money Your Life), важливо максимально скрупульозно опрацьовувати E-A-T-фактори: експертність, авторитетність, надійність.
За рахунок підвищення рейтингу сайту та репутації бізнесу, поліпшення впізнаваності компанії в Мережі, ми підвищуємо експертність і авторитетність ресурсу не лише у очах користувача, але й пошукової системи. Це позитивно позначається на просуванні проєкту, оскільки Гугл більше довіряє експертним, авторитетним і надійним сайтам, що надають якісну інформацію та не вводять в оману користувачів.
Для підвищення E-A-T-факторів ми підібрали популярні майданчики з відгуками (наприклад, trustpilot.com), на яких створили сторінки для постійного поліпшення репутації шляхом розміщення відгуків.
Результати на проєкті
Динаміка позицій щодо загальних запитів про оренду авто в NYC:
Динаміка по географічно залежних запитах, пов’язаних з near me:
Динаміка позицій по окремих сторінках для конкретних моделей та марок автомобілів:
Висновок
Незважаючи на те, що конкуренція в ніші дуже висока й в топі ранжуються кращі сайти про оренду авто в США, нашій команді вдалося вивести на хороші позиції невеликий нішевий сайт.
- За час роботи над проєктом практично всі цільові та важливі для клієнта запити було виведено у топ 1-10 (велика частина — у топ 3).
- Органічний трафік за 2020 рік зріс у 2 рази в порівнянні з 2019 роком (початок робіт — у жовтні 2019 року).
- Органічний трафік на сьогодні, у 2021 році, виріс в 4+ рази (у порівнянні зі стартом робіт в 2019 році).
Участники проєкту:
Менеджер проєкту: Катерина Тимошенко
Оптимізатори: Юрій Ощаповський, Андрій Легкобит, Олександр Веселов
Лінкер: Євген Федченко
Відгук від клієнта
Ми працюємо з компанією Aweb з жовтня 2019 року, і за цей період довелося долати труднощі, пов’язані з впровадженням правок в нашій CRM-системі, оскільки створення додаткових сторінок на сайті – трудомісткий.
Незважаючи на складності, завдяки внутрішній і зовнішній оптимізації сайту, нам вдалося збільшити органічний трафік за 2020 рік у два рази (в порівнянні з попереднім), що позитивно позначилося на прибутках компанії.
Ми задоволені результатами співпраці і продовжуємо працювати над нарощуванням темпів зростання трафіку.
Дякуємо команді Aweb за плідну співпрацю! Чи можемо рекомендувати компанію, як надійного і ефективного партнера!