⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Збільшення органічного трафіку в 7 разів за 2 роки для інтернет-магазину годинників

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 4 оцінки
0 коментарів
Збільшення органічного трафіку в 7 разів за 2 роки для інтернет-магазину годинників

Клієнт

Інтернет-магазин швейцарських годинників, який надає послуги з придбання та доставки оригінальних годинників та ювелірних прикрас провідних світових брендів.

Наша задача

Зростання позицій та цільового органічного трафіку за пріоритетними брендами швейцарських годинників:

  • Rolex
  • Audemars Piguet
  • Hublot
  • Breguet
  • Zenith
  • Cartier
  • Richard Mille
  • Vacheron Constantin
  • Omega
  • та інших.

Загальна кількість пріоритетних брендів у просуванні – 35.

Вихідні дані

  • Сайт: об’ємний інтернет-магазин, 100К+ сторінок
  • Регіон: Україна
  • Мова: російська, українська
  • Пріоритетна пошукова система: Гугл
  • CMS: OpenCart
  • Сезонність: без вираженої сезонності
  • Початок робіт: жовтень 2020

Аналіз ніші та конкурентів

Ніша швейцарських годинників відрізняється високою конкуренцією — у топ 10 ранжуються:

  • спеціалізовані інтернет-магазини (прямі конкуренти);
  • масмаркети годинників, що мають окремий розділ для швейцарських;
  • сайти офіційних брендів;
  • ломбарди;
  • маркетплейси (Prom, OLX).

У таблиці нижче — порівняльний аналіз базових метрик сайту, що просувається, з конкурентами станом на травень 2023 року (дані взято з сервісу Ahrefs.com):

# Target Domain Rating Domains Total Keywords Total Traffic
1 Сайт клієнта 31 603 4381 5071
2 timeshop.com.ua 27 1129 5933 30714
3 luxwatch.ua 35 1772 7591 12471
4 vector-d.ua 35 813 5566 10692
5 24k.ua 35 1195 8211 4409
6 noblesse.ua 33 169 1813 2020
7 luxgroups.ua 25 528 3617 1862
8 lombard-perspectiva.com.ua 1.2 108 1490 1333
9 luxchrono.com.ua 2.7 52 1502 1248
10 delux.com.ua 3.8 109 1187 1238
11 crystalgroup.ua 17 201 1498 1211
12 vipgold.in.ua 17 222 2539 886

Пошук точок зростання сайту

Для визначення потенційних точок зростання та розширення структури сайту, ми провели такі аналізи:

  • дослідження сайтів конкурентів та їх топ-сторінок за трафіком;
  • ретельний аналіз ключових слів за допомогою інструментів, таких як Google Keyword Planner, Ahrefs та Serpstat, зібравши список втраченої семантики;
  • вивчили запити у Google Search Console, що мають покази, але недостатньо високі позиції — це допомогло нам виявити області, що потребують покращення.

Ці методи аналізу дозволяють максимально якісно опрацювати структуру сайту майже у будь-якій ніші.

Для сайту клієнта ми визначили точки зростання оптимізації та просування таких типів сторінок:

  • бренди швейцарських годинників;
  • колекції брендів;
  • популярні моделі годинників;
  • сторінки фільтрації (тип, призначення, матеріал, корпус, функції).

Процес роботи

Технічна оптимізація

Насамперед фахівці нашої компанії провели детальний технічний аудит сайту задля виявлення критичних помилок у внутрішній оптимізації, перевіривши його за 43 пунктами. Доопрацювання були потрібні за 19 пунктами, з яких 10 мали високий пріоритет.

Програмна реалізація Результат перевірки Пріоритет Виконавець
1. Аналіз IP сайту виправити низький програміст
2. Перевірка сайту на віруси, шкідливі скрипти та наявність сайту в блек-листах ОК високий програміст
3. Аналіз исторії домену за WhoIs и web.archive ОК високий програміст
4. Перевірка наявності елементів, що можуть негативно впливати на взаємодію користувача з сайтом ОК високий програміст
5. Перевірка наявності та коректності формування SEO-Friendly URL (ЛЗУ) ОК високий програміст
6. Перевірка склеювання дзеркал та повних дублів ОК високий програміст
7. Перевірка повного дублювання контенту виправити високий програміст
8. Перевірка наявності в індексі технічних сторінок, сторінок із дублюванням контенту або без контенту виправити високий програміст
9. Перевірити правильність відповідей сервера на запит сторінок ОК высокий програміст
10. Перевірити код сторінок на помилки в HTML и CSS виправити середній програміст
11. Перевірити наявність та помилки в SSL сертифікаті ОК высокий програміст
12. Перевірити наявність прихованих або спамних посилань на зовнішні ресурси виправити високий програміст
13. Перевірити коректність налаштування файлу robots.txt виправити высокий програміст/контент-менеджер
14. Підключити GWT виправити високий програміст
15. Підключити GA ОК високий оптимізатор
16. Підключити Google Tag Manager виправити високий оптимізатор/ програміст
17. Перевірити Sitemap.xml виправити середній програміст
18. Перевірка доступності CSS и JS ОК середній програміст
19. Перевірка наявності микроформатів виправити середній програміст
20. Перевірка наявності кнопок соцмереж виправити низький програміст
21. Перевірка швидкості завантаження сайту виправити високий програміст
22. Перевірка наявності та оптимізації мультимовності виправити середній програміст
23. Перевірка наявності мобільної версії сайту ОК середній програміст
24. Перевірка адаптивності сайту на різних типах пристроїв ОК середній програміст
25. Перевірка коректності виведення текстового контенту ОК високий програміст
26. Відстежування контенту Stat.Aweb в SEO-монітор виправити низький програміст
27. Перевірка наявності на сторінках елементів (комерційних факторів), необхідних для ранжування в цій темі виправити високий програміст
28. Перевірка часткового дублювання контенту ОК середній програміст
29. Усунути видалення неактуальних і відсутніх товарів ОК високий програміст
30. Перевірити індексацію відгуків на сайті ОК середній програміст
31. Чи видно контент з відключеним JavaScript ОК середній програміст

 

Контент Результат перевірки Пріоритет Виконавець
32. Перевірка наявності афіліатів ОК високий оптимізатор
33. Перевірка гео-налаштувань у GWT ОК високий оптимізатор
34. Перевірка коректності формування мета-тегів виправити високий контент-менеджер/ програміст
35. Перевірка наявності та унікальності контенту на сайті ОК високий контент-менеджер
36. Перевірка наявності цільових сторінок під СЯ ОК низький контент-менеджер
37. Перевірка оптимізації текстового контенту ОК середній програміст
38. Перевірка доступності форматування контенту ОК средний програміст

 

Структура и перелінкування Результат перевірки Пріоритет Виконавець
39. Перевірка наявності меню «хлібних крихт» виправити високий програміст
40. Перевірка перелінкування на сайті ОК низький програміст
41. Перевірка наявності індексованих, оптимізованих сторінок фільтрів ОК низький програміст
42. Перевірка наявності битих посилань виправити середній програміст

 

Юзабіліті Результат перевірки Пріоритет Виконавець
43. Юзабіліті виправити середній програміст

 

Семантичне ядро та on-page оптимізація

Після визначення потенційних точок зростання, наша команда приступила до збору семантичного ядра російською та українською мовами. Ми провели ретельний аналіз, в результаті якого зібрали 4037 пошукових запитів, об’єднаних у 366 семантичних груп (для більшості випадків 1 сторінка = 1 семантична група).

Приклад семантики

Група «Швейцарський годинник» (головна сторінка):

Група Rolex (сторінка бренду):

Для кожної сторінки ми прописали оптимізовані мета-теги, title та description, включно з необхідними ключовими словами, а для підвищення CTR — додали емодзі.

Робота з контентом

Після аналізу семантичного ядра, наші фахівці склали детальне технічне завдання на тексти, в якому вказали необхідний обсяг, структуру, ключові слова, що визначають тематику, а також питання для блоку FAQ.

В межах проєкту ми провели роботу зі створення нових текстів для низки сторінок сайту, а також доопрацювання вже існуючих матеріалів.

Написання — на стороні нашої компанії, тому клієнт отримав тексти максимально високої якості.

Реалізація україномовної версії сайту

За останній рік наша команда реалізувала україномовну версію сайту, переклавши весь текстовий контент. На сьогодні органічний трафік цієї версії – 80-100 кліків, що становить ⅕ від усього обсягу трафіку.

Перевірка сайту на відповідність вимогам Інструкції для асесорів

Сайти e-commerce відносяться до типу YMYL (Your Money or Your Life), а тому повинні відповідати найвищим стандартам E-E-A-T (досвід, експертиза, авторитет і надійність).

Після проведеного аналізу факторів E-E-A-T, наші оптимізатори надали рекомендації з їх поліпшення. Нижче — приблизний перелік доопрацювань, реалізованих нашою командою.

На сторінках товарів ми додали інформаційні блоки:

  • Оплата і доставка
  • Гарантія
  • Повернення
  • Наші переваги
  • Посібник з вибору розміру годинника

На сторінках категорій товарів реалізували:

  • Табличку основних характеристик годинника (при наведенні на товар)
  • Блок FAQ
  • Лейбл «В наявності»

Створили та наповнили службові сторінки:

  • Про компанію: історія, місія, цінності, сертифікати
  • Оплата, доставка, повернення
  • Гарантія
  • Ремонт
  • Відгуки покупців

Також доопрацювали футер:

  • Додали віджети рейтингу компанії з профілів Google My Business, Facebook
  • Контактні дані (телефони у форматі Click-to-call)
  • Способи оплати
  • Посилання картинки на профілі компанії в соцмережах

Нарощування зовнішньої маси посилань

Для досягнення успіху в просуванні, необхідно звернути увагу не лише на кількість зовнішніх посилань, а й на їхню якість. Оскільки подана ніша характеризується високою конкуренцією, саме високоякісні зворотні посилання є ключовим чинником успіху.

Робота з токсичними беклінками

Зважаючи на постійну появу неякісних посилань, наша команда регулярно (кожні 2-3 місяці) проводить перегляд беклінків, відхиляючи токсичні за допомогою Google Disavow Tool.

Нарощування посилань

Для нарощування посилань ми використовували такі методи:

  • Аутрич — «білий» спосіб збільшення кількості посилань на сайт, що полягає у пошуку якісних вебресурсів та особистих домовленостей з власниками щодо розміщення. Це — один із найскладніших, але водночас найефективніших методів збільшення кількості донорів.
  • Біржі — метод полягає у розміщенні статей на якісних майданчиках за допомогою бірж посилань. На відміну від Outreach, цей метод значно полегшує пошук майданчиків, позаяк біржа вже має домовленості з власниками, тож ми можемо обирати майданчики з запропонованого переліку, враховуючи необхідні критерії та вартість.
  • Каталоги та агрегатори — метод використовується для урізноманітнення маси посилань, підвищення довіри та залучення додаткової аудиторії.
  • Крауд-маркетинг — метод лінкбілдингу, що передбачає розміщення посилань на тематичних форумах й використовується для збільшення різноманітності профілю посилань.

Графік приросту профілю посилань на проєкті за останні 2 роки:

Результати на проєкті

На проєкті тривалий час (близько року) не спостерігалося відчутних результатів просування, тобто результат не відповідав виконаній роботі. Ми чітко усвідомлювали слабкі сторони сайту, але планомірно рухалися до поставленої мети.

Після того, як наша команда реалізувала більшу частину рекомендацій щодо технічної оптимізації та E-E-A-T, наповнили сайт професійними текстами та розмістили низку якісних беклінків – проєкт почав активно зростати і з того часу під час кожного апдейту показує стабільний буст.

Наразі органічний трафік проєкту подвоївся у порівнянні з довоєнними значеннями.

Графік безкоштовного пошукового трафіку з analytics.google.com

Графік кліків та показів із Search Console

За 3 роки робіт над проєктом, нашій команді вдалося збільшити відсоток виведення запитів пріоритетних категорій:

  • у топ 10 — до 97%;
  • у топ 5 — до 86%;
  • у топ 3 — до 68%.

Кількість запитів, що ранжуються (за даними сервісу ahrefs.com):

  • 1-3 позиція — 472 запити;
  • 4-10 позиція — 671 запит;
  • 11-20 позиція — 645 запитів.

Нижче на скріншотах — приклади позицій з кількох пріоритетних груп.

Група «Швейцарські годинники»:

Група Rolex:

Група Audemars Piguet:

Група Breguet:

Що далі

План робіт на найближчі півроку:

  • Оптимізація контенту під Featured Snippets з метою ранжування у нульовій видачі
  • Регулярна публікація інформаційних статей у блог за брендами
  • Link insertion у тематичні статті, що ранжуються у топ 10
  • Пропрацювання фільтрації за СЧ/НЧ-запитами за брендами

Висновок

Незважаючи на високу конкуренцію в ніші, ми пишаємося тим, що нашій команді вдалося зайняти бажані позиції та досягти поставленої мети зі збільшення трафіку. Це свідчить про нашу високу професійну компетентність та ефективність нашої стратегії просування.

Основні фактори успіху:

  • комплексний підхід у роботі над просуванням: технічна, внутрішня та зовнішня оптимізація;
  • робота над факторами E-E-A-T;
  • робота з розширення семантики та опрацювання фільтрації;
  • якісний та диверсифікований лінкбілдинг.

Учасники проєкту

Менеджер проєкту: Катерина Тимошенко

Оптимізатор: Андрій Легкобит

Лінкер: Євген Федченко

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!