⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 1 оцінка
183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher

Клієнт

Інтернет-магазин — франшиза відомого у Східній Європі та інших країнах французького бренду косметики Yves Rocher, який пропонує натуральну рослинну косметику: догляд за обличчям і тілом, засоби для волосся, парфуми тощо

Наша основна задача

Залучення цільового комерційного трафіку та збільшення кількості заявок

Пріоритетні напрямки для просування

Початкові дані та особливості проєкту:

  • Регіон: Азербайджан
  • Пошукова система: Google
  • CMS: Shopify
  • Мови: азербайджанська, російська
  • Початок роботи: вересень 2022

Особливості проєкту

Через використання Shopify, ми мали змогу вносити зміни лише обмежено — при зверненні до підтримки, котра, своєю чергою, мала призначати співробітника для впровадження правок.

Команда. Копірайтери та контент-менеджер — від клієнта. Програмістів немає (кілька завдань точково виконували наші програмісти).

Ми призупинили роботи лише у грудні 2023 року через зміну команди клієнта. У той час не було можливості своєчасно впровадити необхідні оновлення.

Проблеми та складнощі

  1. Насамперед варто зазначити, що клієнт так і не реалізував російськомовну версію на сайті, тому ми працювали з азербайджанськомовною. Основна складність полягала в тому, що зібрати семантичне ядро для цієї мови неможливо — азербайджанська відсутня у Google Keyword Planner.Тому ми прийняли рішення збирати СЯ на турецькій з гео — Азербайджан, оскільки вони максимально схожі (крім того, місцеві користувачі часто шукають інформацію турецькою).Для цього ми збирали базові фрази по меню, тайтли конкурентів у видачі, запити, за якими вже ранжувалися сторінки сайту в Google Search Console, Ahrefs, а також Google Keyword Planner з вказаними раніше налаштуваннями.Приклад частотності запитів турецькою мовою:183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 1

    та азербайджанською:

    183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 2

  2. Друга складність — мешканці Азербайджану не звикли до онлайн-покупок, надаючи перевагу офлайн-магазинам.Однак, якщо розглядати ситуацію у видачі Google, то конкуренція є невисокою: буквально кілька великих маркетплейсів, інформаційні сторінки та неоптимізовані сторінки з категоріями товарів.
  3. Третя проблема — у реалізації технічних правок. Як ми зазначали раніше, сайт побудовано на CMS Shopify. Це означає, що, залежно від оплачуваного пакету послуг, ви отримуєте різні рівні доступу до коду. І наш максимум — доступ до Frontend. Впроваджувати правки в Backend ми не могли, оскільки не мали доступу.Навіть після того, як наші спеціалісти намагалися реалізувати частину правок через техпідтримку Shopify, деякі з них так і залишилися «за кадром».Те ж стосується правок на основі Інструкції для асесорів Google.
  4. Четверта проблема — повільне впровадження правок з боку Ів Роше. На сайті не було реалізовано низку правок з оптимізації сторінок пріоритетних напрямків, які ми для зручності зібрали в один документ, відстежуючи їх впровадження.Серед таких завдань були наступні:
    • зміна посилань внутрішньої перелінковки;
    • оновлення заголовків h1;
    • підготовка унікальних текстів;
    • видалення дублів текстів;
    • розміщення релевантних категорії товарів;
    • налаштування 301 редиректів;
    • додавання посилань на категорії в меню;
    • розміщення мета-тегів;
    • створення сторінок і багато іншого.
  5. І остання проблема — із закупівлею посилань на азербайджанських майданчиках: їхня якість була низькою, а вартість — високою. Тому наша команда вирішила слідувати за конкурентами, розміщуючись як на азербайджанських, так і на турецьких майданчиках.

Приклад майданчиків-донорів та їхніх базових показників, таких як DR з трафіком, а також вартістю:

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 3

Стратегія роботи над проєктом

Технічний аудит сайту

Насамперед наші спеціалісти перевірили технічний стан сайту на наявність помилок у внутрішній оптимізації, що можуть впливати на успішне просування. В результаті аналізу, на сайті потрібні були доопрацювання за 20 пунктами:

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 4
183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 5

Аналіз сайту на відповідність вимогам Інструкції для асесорів

Сайт має мінімум реалізованих пунктів відповідно до E-E-A-T-факторів. Приблизний список рекомендацій від нашої команди щодо покращення сайту — нижче.

    1. Створення ряду сторінок, таких як:
      • Про нас;
      • Оплата;
      • Акції;
      • Подарункові сертифікати;
      • Сертифікати та ліцензії;
      • Зворотний зв’язок;
      • Як оформити замовлення;
      • Співпраця з нами.
    2. Доопрацювання хедера, футера та сторінки контактів:
      • додавання більшої інформації про контактні дані;
      • інформація про те, як дістатися до магазину;
      • додавання кнопок соцмереж;
      • додавання посилань на нові сторінки в хедері та футері.
    3. Доопрацювання сторінок товарів:
      • відповідність назв товарів мовній версії сайту;
      • оформлення опису товару;
      • додавання блоку «Доставка»;
      • додавання блоку «Оплата»;
      • додавання функціонала відгуків;
      • додавання відеоогляду на товар.
    4. Доопрацювання сторінок категорій/підкатегорій:
      • реалізація функціонала питань-відповідей FAQ.

Також у процесі роботи наші спеціалісти провели аналіз конкурентів ніші та надали додаткові рекомендації щодо доопрацювання сайту. З часом більшу частину з них було виконано, проте залишилися й нереалізовані.

 

Робота з семантичним ядром сайту

Як вже акцентували вище, ми зіткнулися зі складнощами при зборі семантичного ядра для сайту в Азербайджані, проте знайшли рішення.

Зрештою, наші оптимізатори опрацювали СЯ для сторінок пріоритетних напрямків, після чого підготували ТЗ на тексти та склали оптимізовані метатеги.

Тексти писали копірайтери від клієнта — одразу азербайджанською.

У метатегах ми використовували переважно запити з СЯ, а в текстах — запити виключно азербайджанською.

Після оптимізації наявних сторінок пріоритетних напрямків, ми взялися за розширення СЯ. Для цього оптимізатори нашого агентства проаналізували конкурентів щодо наявності розділів, яких не має сайт, що нами просуєваться.

При цьому ми обирали такі розділи, під які на «нашому» сайті вже була продукція. Після цього взялися за додавання нових оптимізованих категорій і підкатегорій.

Робота з контентом (комерційні сторінки та блог)

Оскільки тексти для сайту мають бути високої якості, то копірайтерам клієнта ми надали деякі рекомендації:

  • текст має бути технічно грамотним;
  • має відповідати підготовленій структурі та містити ключові запити, у тому числі в заголовках і підзаголовках. Акцентували увагу на тому, що важливо не переспамити, тобто знайти золоту середину між насиченням тексту ключами та надміром;
  • текст повинен бути унікальним;
  • він має містити максимум корисної інформації та мінімум води, залишаючись розгорнутим;
  • у якості бази використовувати характеристики та інформацію, надані клієнтом.

Кожна стаття перевірялася оптимізатором. Якщо на певному етапі виникало питання щодо необхідності доопрацювання тексту — ТЗ з правками передавали копірайтеру клієнта, а після внесення правок перевіряли знову.

Також ми прийняли рішення просувати сторінки пріоритетних напрямків й через блог. Для цього ми, як і для комерційних сторінок, зробили наступне:

  • підготували СЯ (слід уточнити, що запитів, як для російськомовної версії, з питаннями, фактично не було, а конкурентні інформаційні статті ранжувалися за загальними запитами. Тому ми включили більш загальні запити, наприклад, «догляд за хвилястим волоссям»);
  • склали ТЗ на тексти та метатеги;
  • після цього копірайтери готували тексти;
  • потім ми їх перевіряли та надавали зворотний зв’язок із доопрацюваннями чи схваленням;
  • контент-менеджер клієнта розміщував тексти на сайті;
  • ми перевіряли розміщення текстів та метатегів.

Варто зазначити, що один із важливих елементів блогових статей — впровадження внутрішнього перелінкування на сторінки пріоритетних напрямків, завдяки чому вони дають додаткові переходи на сторінки і, як наслідок, — конверсії.

Робота з нарощуванням маси посилань

На початку просування ми провели аналіз наявної маси посилань сайту, проаналізувавши всіх донорів за допомогою Ahrefs та Google Search Console, а потім відхиливши неякісні майданчики за допомогою Google Disavow Tool.

Посилальний профіль азербайджанської версії сайту був невеликим — усього 41 домен-донор, — проте і там мали місце неякісні посилання. У підсумку нами було відхилено 18 із них.

За трохи більше, ніж рік роботи, ми отримали 133 посилання, розміщені на 53 доменах:

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 6

Потім ми підготували стратегію роботи з нарощування маси посилань:

  • щомісячна закупівля «вічних» посилань на азербайджанських і турецьких майданчиках для просуваних сторінок;
  • просування закуплених посилань у Тир2;
  • видобуток нестандартних посилань;
  • розміщення посилань у каталогах Азербайджану;
  • щомісячний перегляд і коригування стратегії роботи з посиланнями за результатами аналізу досягнутих позицій цільових запитів.

Тексти для азербайджанських і турецьких майданчиків писали копірайтери Aweb.

Скріншот динаміки зростання кількості доменів-донорів за Ahrefs (виділений період до моменту призупинення робіт):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 7

Перед розміщенням посилань усі донори перевіряються нами за різними параметрами: тематикою, заспамленістю, динамікою трафіку, джерелами трафіку тощо.

Робота з Google My Business

Оскільки деякі правки залишилися не впровадженими, й просування під Азербайджан відрізняється від звичного нам, ми вирішили, що сайт треба просувати всіма доступними способами. І тому акцентували на оптимізації ГМБ, для чого:

  • оптимізували картку;
  • писали пости за пріоритетними напрямками;
  • закуповували відгуки.

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 8

Результати робіт

Трохи більше, ніж рік роботи над проєктом, нам вдалося збільшити відсоток виведення запитів пріоритетних категорій:

  • у топ 10 – з 35% до 83%;
  • у топ 5 – з 28% до 78%;
  • у топ 3 — з 28% до 73%.

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 9

Приклади зростання позицій:

Saç tökülməsinə qarşı şampun (Догляд за волоссям):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 10

Skrab (Догляд за тілом):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 11

Saç maskası (Догляд за волоссям):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 12

Saç detoksu (Догляд за волоссям):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 13

Üz üçün maskalar (Догляд за обличчям):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 14

Sac yumsaldici sampunlar (Догляд за волоссям):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 15

За час нашої роботи кількість ранжованих запитів на сайті збільшилася на 517 (за даними Ahrefs, виділений період до моменту призупинення робіт):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 16

А трафік збільшився на 183% (за даними Ahrefs, виділений період до моменту призупинення робіт):

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 17

Також за зазначений період зросла кількість і покращилася якість зворотних посилань.

Динаміка та трафік за сторінками блогу, опрацьованими нами:

183% зростання трафіку за рік для регіонального інтернет-магазину бренду косметики Yves Rocher, фото 18

Висновок

Як ви можете побачити, незважаючи на складнощі в просуванні сайту на Shopify та в Азербайджані, можна досягти гарних результатів. Якщо сьогодні відновити роботи над сайтом — показники продовжать зростати.

Основними факторами успіху є:

  • комплекс робіт, що включає технічну, внутрішню та зовнішню оптимізацію;
  • обов’язкова робота над E-E-A-T факторами;
  • просування з використанням блогу та внутрішнього перелінкування;
  • підготовка якісного контенту копірайтерами;
  • робота з розширення семантики та створення нових посадкових сторінок;
  • закупівля посилань на якісних донорах.

Учасники проєкту

Менеджер проєкту: Олександра Несіна

Оптимізатор: Альона Тимко

Лінкер: Євген Федченко