⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Збільшення органічного SEO трафіку в 4 рази для інтернет-магазину камінів і печей

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 2 оцінки
0 коментарів , ,
Збільшення органічного SEO трафіку в 4 рази для інтернет-магазину камінів і печей

Клієнт

Інтернет-магазин камінів і печей. Крім продажів, надає послуги з установки і монтажу камінів і димоходів.

Наша задача

Зростання цільового трафіку за пріоритетними напрямами, з акцентом на досягнення топових позицій за напрямками: каміни, монтаж і установка камінів, камінні топки.

Вихідні дані

  • Регіон: Україна, Київ
  • Пріоритетна пошукова система: Гугл
  • Платформа інтернет-магазину: OpenCart
  • Початок робіт: червень 2020

Аналіз ніші та конкурентів

Після проведення аналізу видачі по ключових запитах, наші фахівці виділили 2 групи конкурентів у цій ніші:

  1. Трастові, багатопрофільні інтернет-магазини та маркетплейси, наприклад, rozetka.com.ua, epicentrk.ua, prom.ua.
  2. Нішеві сайти, що також спеціалізуються на продажі камінів, такі як: artkamin.ua, euro-kamin.com.ua, kamin.lutsk.ua.

Основним завданням було — обійти нішеві сайти конкурентів, оскільки обійти трастові майданчики, наприклад, rozetka.com.ua, досить складно. Це пов’язано з тим, що такі сайти не лише технічно оптимізовані, а й мають переваги у вигляді великої маси посилань, «прокачаного» бренду, високих показників трафіку.

Та навіть високотрастові майданчики можна посунути у видачі, якщо зробити ставку на експертність. Як ми знаємо, Гугл постійно змінюється, покращуючи алгоритми та звертаючи увагу на важливість показників E-A-T (експертність — авторитетність — надійність). Після поліпшення показників, нашим фахівцям вдалося обігнати трастові майданчики та зайняти топ 1 за пріоритетними напрямами.

Процес роботи

Внутрішня оптимізація

На етапі прийому проєкту в роботу, ми провели детальний аудит сайту на предмет технічних помилок і кинули сили на їх виправлення.

Які роботи нами було проведено:

  • Ми усунули дублі сторінок з додатковими каталогами index.php, index.html, 0;
  • налаштували 301 серверний редирект з дублюючих сторінок з множинними слеш в URL на основні сторінки;
  • усунули дублі сторінок з верхнім регістром в URL, дублі першої сторінки пагінації, дублі з додатковими гет-параметрами;
  • закрили від індексації сторінки пагінації та угруповань, вказавши в meta name “robots” — “noindex”;
  • наші фахівці закрили від індексації технічні сторінки;
  • коректно налаштували директиви у файлі robots.txt;
  • реалізували автоматичну генерацію sitemap.xml движком сайту;
  • виправили помилки в мікророзмітці;
  • виправили помилки в оптимізації сайту під мобільні пристрої;
  • тексти на сторінках ми перемістили вниз (спочатку текст був зверху, перед каталогом товарів, і прихований функціоналом Click-to-Extend, що негативно впливало на індексацію тексту);
  • прописали оптимізовані, ручні мета-теги (title й description) для пріоритетних категорій;
  • підготували шаблонні мета-теги для карток товарів;
  • усунули биті посилання на сайті.

У процесі подальшої роботи, ми:

  • розмістили відеоогляди на сторінках-категоріях, що просуваються;
  • для поліпшення релевантності сторінок, реалізували перелинковку з блогом, додавши посилання на посадочні сторінки у відповідні ключові слова в статтях блогу;
  • виправили помилки, замінивши всі 301 сторінки на 200 (у коді сайту мали місце безліч сторінок з 301 відповіддю сервера, що додатково створювало навантаження на сайт).

Семантичне ядро та контент-план

Аби охопити всі ключові слова (КС), наші оптимізатори зібрали максимально повне семантичне ядро (СЯ) для всіх пріоритетних сторінок, які надав клієнт.

Після виміру позицій та перевірки унікальності наявних текстів, ми визначили сторінки, що вимагають оптимізації, склали контент-план і приступили до активного наповнення сайту унікальним й оптимізованим контентом.

Використовуючи зібране СЯ, ми прописали оптимізовані мета-теги та підготували технічне завдання (ТЗ) на оптимізацію контенту для посадкових сторінок.

Для підготовки ТЗ на оптимізацію контенту, наші фахівці:

  • провели аналіз контенту конкурентів з топу видачі за пріоритетними запитами;
  • визначили оптимальний об’єм контенту;
  • крім основних КС, зібрали список LSI-фраз;
  • підготували структуру майбутнього тексту.

Наші копірайтери підготували тексти, а клієнт виступив у ролі експерта, оскільки добре розбирається в даній темі: вніс доповнення та рекомендації в тексти, що підвищило рівень експертності.

Під час підготовки контенту важливо пам’ятати, що тексти мають бути без води, цікавими та корисними користувачеві, достовірними та максимально відповідати на запит користувача, допомагаючи йому зробити вибір. Також необхідно стежити, аби тексти містили всі релевантні ключові слова та LSI-фрази.

Після опрацювання всіх пріоритетних сторінок, ми продовжили роботу з контентом у наступних періодах. І наповнюємо сайт оптимізованим контентом.

Аналіз сайту на основі Інструкції для асесорів Гугла

Крім технічної та контентної оптимізації, наші фахівці провели аналіз сайту на основі Інструкції для асесорів. Одна з рекомендацій — наявність інформації про гарантії, можливості повернення, доставки та способах оплати. Ця інформація важлива — вона підвищує рівень довіри як користувача, так і пошукової системи, безпосередньо впливаючи на показник E-A-T.

Виходячи з цієї рекомендації, ми реалізували:

  1. Сторінку «Гарантія та повернення»;
  2. на картках товарів додали вкладки: гарантія, доставка, оплата, де докладно описано всі умови.

І хоча прямого впливу на просування рекомендації з Інструкції для асесорів не мають, варто врахувати, що пошукова система навчається на основі оцінок асесора, які в свою чергу оцінюють сайт за Інструкцією. Відповідно, пошукова машина також звертає увагу на реалізацію на сайті рекомендацій з Інструкції. Ми рекомендуємо не ігнорувати ці фактори, а впроваджувати їх на сайті.

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація важлива, так само, як і внутрішня: для якісної побудови довідкового профілю важлива не стільки кількість донорів, скільки їх якість. Донори низької якості негативно впливають на просування сайту, песимізуючи його, тому такі майданчики необхідно відхиляти.

У перший місяць ми провели аналіз маси посилань сайту клієнта:

  • Перевірили якість маси посилань — близько 20% майданчиків (зі 130) були низької якості: спамі, не тематичні, без трафіку і з дуже низьким показником DR. Майданчики відхилили за допомогою сервісу Google Disavow. Зараз регулярно моніторимо появу нових посилань, відхиляючи посилання поганої якості.
  • Перевірили анкор-лист: мали місце як анкорні, так і безанкорні посилання. Переспаму по ключах не було, проте анкори були однотипні та не були задіяні необхідні ключові слова у анкор-листі.
  • Провели аналіз конкурентів: визначили низьку динаміку маси посилань на сайті клієнта — у порівнянні з конкурентами, сайт відставав за кількістю доменів-донорів.

На основі проведеного аналізу, наші фахівці склали стратегію з нарощування маси посилань.

Сьогодні ми розміщуємо посилання на тематичних форумах, у трастових каталогах, на новинних і тематичних майданчиках. Під час підбору посилань, завжди враховуємо всі параметри та підбираємо лише якісні посилання.

Складності на проєкті

На жаль, не всі правки вдалося реалізувати:

  • для оптимізації сніпету та підвищення CTR, ми рекомендували додати до мета-тегів Emoji — цю правку не було заапрувлено ​​клієнтом;
  • також для розширення сніпету наші фахівці планували реалізувати FAQ на сторінках з відповідною розміткою, що клієнт також не схвалив (з особистих причин);
  • не всі правки з Інструкції для асесорів було узгоджено клієнтом та реалізовано;
  • нам не вдалося поліпшити швидкість мобільної версії сайту, оскільки для цього необхідні додаткові ресурси;
  • також не вдалося реалізувати оптимізовані фільтри у пошуку відповідного модуля.

Результати, яких ми досягли

Наша основна мета — залучення трафіку з пріоритетних сторінок. За 6 місяців роботи, щомісячний трафік проєкту з нашою допомогою виріс з 2426 користувачів на місяць до 9 900.

Порівняємо результат з показниками минулого року:

Листопад 2019 Листопад 2020
1 672 користувачів 9 954 користувачів
Зростання 495,33 %

Порівняльний графік по днях бачимо нижче:

Відсоток виведення запитів до топ 10 і топ 3 ви можете побачити на графіку:

За даними Serpstat, видимість зросла у понад 2 рази: з 3,1 до 6,6.

За даними Google Search Console, можемо бачити, наскільки зросли покази та кліки за 6 місяців у порівнянні з попередніми, покращився CTR та середня позиція:

Для прикладу, графіки з динамікою позицій за пріоритетними напрямами:

Висновок

Незважаючи на те, що серед конкурентів нашого проєкту є високотрастові майданчики, маркетплейси та агрегатори, якісна внутрішня та продумана зовнішня оптимізація допомогла нам досягти топ 1 у видачі.

Корисні поради:

  • Аналізуйте конкурентів — шукайте їх сильні та слабкі сторони. Продумайте, як сильні сторони можна поліпшити та використовувати, а слабкі сторони конкурентів зробити своєю перевагою.
  • Аналізуйте ваш проєкт — навіть коли основні завдання реалізовано, регулярно аналізуйте проєкт на наявність нових помилок, продумуйте, де і що додатково можна поліпшити на сайті (в тому числі, спираючись на аналіз конкурентів).
  • Переглядайте СЯ — перевіряйте, чи не з’явилися нові ключові слова, яких не було при первинному зборі; можливо, частину КС було упущено; нові семантичні групи, які можна використовувати у просуванні. Доповнюйте ядро і використовуйте нові КС у просуванні.
  • Не ігноруйте рекомендації з Інструкції для асесорів — їх реалізація може стати вашою перевагою.
  • Регулярно аналізуйте масу посилань — яка динаміка зростання; чи з’являються неякісні посилання, які потрібно відхилити; порівнюйте з конкурентами; аналізуйте кількість стратегію нарощування маси посилань.

Учасники проєкту:

  • Менеджер проєкту: Анна Дробязко
  • Оптимізатор: Маргарита Мусиенко
  • Лінкер: Євген Федченко.
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!