⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Виведення пріоритетних запитів у топ 1 в ніші таксі

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 2 оцінки
0 коментарів ,
Виведення пріоритетних запитів у топ 1 в ніші таксі

Клієнт

Служба таксі, що працює в різних містах України

Наша задача

Виведення у топ 10 запитів за пріоритетними напрямами і утримання їх у топі

Пріоритетні напрямки (з прив’язкою до міст присутності служби):

  • Таксі/замовлення таксі;
  • Онлайн-замовлення таксі;
  • Водії в таксі.

Вихідні дані:

Регіон: 31 місто України, в яких працює служба таксі.

Мова: російська.

Платформа: WordPress.

Сезонність: відсутня виражена сезонність.

Початок робіт: листопад 2016.

Процес роботи

Аналіз ніші та конкурентів

У даній тематиці майже весь топ зайнято службами таксі, але кілька позицій в топ 10 займають сайти-каталоги служб таксі: catalog.taxiservice.com.ua, taxi.poputka.ua та інші.

Що ж до груп «Водії в таксі» (запити «Робота в таксі Київ», «Водій таксі Київ» та інші), сторінки сайту конкурують із work.ua, rabota.ua та подібними сайтами. Як правило, такі сайти займають високі позиції в топі, що досить складно обійти з огляду на їх більш цільовий характер.

Аби зрозуміти, з якими сайтами треба буде конкурувати, наші фахівці провели аналіз конкурентів й склали стратегію просування.

Наперед відзначимо, що стратегію було обрана правильно.

Нижче — порівняльні дані з аналізу конкурентів на квітень 2021.

Порівняльний аналіз за Serpstat:

Домен

Видимість Google.UA трафік

Кількість ключових фраз у топ 100

Сайт клієнта 49,61 94741 193338
Конкурент 1 22,72 42364 39730
Конкурент 2 26,06 46251 167511
Конкурент 3 12,47 21611 65931
Конкурент 4 8,08 11745 61169
Конкурент 5 13,32 45762 158709
Конкурент 6 6,56 12329 66145
Конкурент 7 13,84 26919 65132
Конкурент 8 3,71 5482 15829
Конкурент 9 1,73 3554 24409
Конкурент 10 3,42 6487 15007
Конкурент 11 2,63 6351 37449
Конкурент 12 26,14 45347 18844
Конкурент 13 5,55 15985 60725
сайт-каталог 1 56,93 124071 125491
сайт-каталог 2 42,89 124959 447823
сайт-каталог 3 31,63 69941 83141

Сайт клієнта можна назвати лідером серед проаналізованих конкурентів: у нього максимальна видимість, кількість трафіку та ключових фраз, що ранжуються у топ 100 google.com.ua.

Трійка сайтів-каталогів не є прямими конкурентами сайту клієнта, оскільки це —  каталоги служб таксі у різних містах України.

Аналіз конкурентів за зворотними посиланнями Ahrefs:

Домен Ahrefs DR Кількість доменів із посиланнями Трафік
Сайт клієнта 29 315 85500
Конкурент 1 14 43 16200
Конкурент 3 27 200 22600
Конкурент 3 57 1335 4600
Конкурент 4 22 175 2700
Конкурент 5 54 835 58100
Конкурент 6 36 493 1500
Конкурент 7 13 105 12300
Конкурент 8 34 117 1000
Конкурент 9 4.1 75 1300
Конкурент 10 12 126 2300
Конкурент 11 8 63 2200
Конкурент 12 22 144 21100
Конкурент 13 29 185 6500
сайт-каталог 1 29 120 20638
сайт-каталог 2 27 473 21449
сайт-каталог 3 8 138 20883

Сайт клієнта має максимальні показники трафіку при середніх показниках рейтингу домену Ahrefs DR і середній кількості донорів, що на нього посилаються.

Збір семантичного ядра

На початку робіт наші оптимізатори зібрали семантичне ядро для трьох пріоритетних сторінок у 14 пріоритетних містах (42 групи).

Періодично, під час виходу служби таксі в нове місто, ми розширювали СЯ для сторінок міст. Загалом, за 2020 рік ми додали на сайт близько 10 нових міст, а у 2021 розширення географії присутності не відбувалося. 

Контент 

Для кожного міста, у якому працює служба, а також при додаванні нових міст на сайт, наші копірайтери писали російською і українською мовами тексти з корисною інформацією для сторінок:

  • Таксі <місто>.
  • Замовлення таксі онлайн <місто>.
  • Про службу таксі <місто>.
  • Тарифи таксі <місто>.
  • Робота в службі таксі <місто>.

Внутрішня оптимізація сайту

Наші оптимізатори провели повний технічний аудит сайту, після якого були виконали завдання:

  • налаштували прямий 301 редирект зі сторінок з http://www на сторінки https://;
  • налаштували 301 серверний редирект зі сторінки https://site.ua/0/ на https://site.ua/;
  • налаштували 301 редирект з URL у верхньому регістрі на URL у нижньому регістрі. Наприклад, зі сторінки https://site.ua/kyiv/ZAakazat-taksi-onlayn/ на сторінку https://site.ua/kyiv/zakazat-taksi-onlayn/;
  • оскільки деякі скрипти, стилі файлів і зображення блокувалися в robots.txt, ми оптимізували цей файл;
  • створили карту sitemap.xml в кореневому каталозі сайту, після чого додали до Google Search Console;
  • оптимізували мета-теги title та description, заголовки для пріоритетних сторінок;
  • збільшили швидкість завантаження сайту (згідно Google Page Speed, до 80-95 балів);
  • програмісти встановили плагін Autoptimize, було відкладено завантаження Faceebok, відключена «Яндекс.Метрика».

За запитом клієнта наші програмісти додавали нові міста до адмінки. Проблема полягала в тому, що в WordPress реалізовано складний механізм додавання міст, за якого для кожного міста необхідно начебто створювати новий сайт, копіювати бази даних і проводити інші подібні роботи. Без втручання програміста — не обійтися.

При додаванні нових міст на сайті, наші фахівці оптимізували й мета-теги Title та Description, а також заголовки для нових сторінок. Крім того, ми постійно переглядали і покращували мета-теги, додаючи емодзі та спеціальні символи до Title і Description задля підвищення CTR у видачі Google.

Також клієнт звернувся до нас через злам сайту: зловмисники налаштовували редіректи з усіх сторінок на рекламні або шкідливі сайти. Ми провели перелік робіт, у межах яких змінили доступи до адмінки, FTP, бази даних, а також змінили префікси в базі даних, встановили і налаштували плагіни з метою підвищення рівня безпеки.

На жаль, багато завдань лишилися нереалізованими, позаяк їх не вдалося узгодити з клієнтом через його зайнятість.

Зовнішня оптимізація 

На початку наших робіт проєкт розташовувався у доменній зоні com.ua, але на прохання клієнта і під нашим контролем було виконано переїзд до зони .ua з посторінковим налаштуванням 301 редиректів.

Також при прийомі проєкту в роботу, на сайті клієнта була наявна  невелика маса посилань. Ми проаналізували її та конкурентів, після чого склали кількість стратегію, що складається з:

  • розміщення крауд-посилань на форумах і темах форумів, пов’язаних з послугами таксі;
  • розміщення сабміту на трастових майданчиках;
  • закупівлі посилань з тематичних статей;
  • розміщення нестандартних посилань (посилань з майданчиків, де потрібно спочатку виконати різні дії, аби мати можливість розмістити посилання);
  • розміщення посилань в архівних тематичних статтях, що мають органічний трафік.

Графік з Ahrefs з позитивною динамікою отримання посилань:

P.S. З нашого досвіду, Ahrefs, як і будь-який інший сервіс, не показує реальну кількість зовнішніх посилань. Наприклад, на даному сайті у Google Search Console було знайдено ще приблизно стільки ж унікальних донорів.

Крім завдань зі збільшення маси посилань, оптимізатори періодично проводили перегляд донорів, що посилаються (Ahrefs + GSC), і відхиляли неякісні та спамні майданчики за допомогою інструменту Google Disavow.

Досягнуті результати

За період просування ми не лише досягли поставлених цілей (виведення до топ 10), а й перевиконали їх.

86% запитів виведено у топ 3, 97% запитів — у топ 5.

Графік виведення ключових слів у топ 10, топ 5, топ 3:

Позиції ключових запитів за окремими семантичними групами

Таксі Київ: 

Замовити таксі Київ: 

Робота таксі Київ: 

Таксі Одеса: 

Таксі Харків: 

Трафік

Графік зростання безкоштовного пошукового трафіку за весь час існування проєкту:

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, органічний приріст користувачів становив 47%:

Складнощі на проєкті

  1. Складне додавання нових міст на сайт. У WordPress для кожного міста створюється начебто окремий сайт, через що потрібна додаткова робота програміста.
  2. Клієнт є дуже зайнятою людиною, тому часто доводилося узгоджувати правки тривалий час. За деякими завданням взагалі не вдавалося отримати відповідь, незважаючи на те, що після чергового перегляду сайту клієнта і конкурентів, ми знаходили додаткові точки зростання та можливості вдосконалення проєкту.
  3. По групах «Водії в таксі» (запити «Робота в таксі Київ», «Водій таксі Київ» і іншим) сторінки сайту конкурують з work.ua, rabota.ua та іншими подібними сайтами. Як правило, їх позиції в топі є вищими, тому обійти їх досить складно.

Плани на майбутнє

У планах клієнта — розробка нового сайту, однак деталей він не озвучив. Забігаючи наперед, ми рекомендували клієнтові показати новий сайт на dev-сервері після його готовності та провести аудит із налаштуванням карти 301 редиректів. Після цього вже проводити переїзд нового сайту на основний домен.

Учасники проєкту

  • Менеджер проєкту: Олександра Несина
  • Оптимізатор: Андрій Корчик
  • Лінкер: Євген Федченко
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!