Локальним компаніям часто важко конкурувати з мережами за місце в ТОПі Google. У мережевих компаній, як правило, більший асортимент послуг чи товарів, ширша територія обслуговування і маркетинговий бюджет також більший. Чи рентабельно рекламувати локальний бізнес через SEO? Як одному закладу змагатись з мережами конкурентів? Ці питання ставить кожен власник бізнесу, коли обирає маркетингову стратегію для своєї справи. Якщо ви хочете отримувати більше клієнтів з інтернету, але обмежені однією локацією – спробуйте регіональне SEO. Ця стратегія просування допоможе вам облаштувати своє місце під сонцем серед бурі онлайн конкуренції.
Що таке регіональне SEO?
Регіональне SEO – це просування сторінок сайту за геозалежними запитами. Припустімо, у вас СТО в одному з районів Києва – на Оболоні, ви можете обрати загальні запити для просування свого сайту по типу “ремонт двигуна”, а можете зосередитись на запитах з топонімами, наприклад, “ремонт двигуна на Оболоні”. Оптимізувавши сайт під запити з топонімами ви можете отримати конкурентну перевагу, оскільки для Google сторінки вашого сайту будуть виглядати більш цільовими, релевантними ніж сторінки ваших конкурентів, що оптимізовані під загальні запити на послугу.
З чого складається оптимізація сайту регіонального SEO?
- Зберіть семантичне ядро з топонімами. Крім основних сторінок послуг на сайт варто додати розділи під кожний район, який ви обслуговуєте. Наприклад, по послузі Ремонт двигуна створіть як мінімум 2 сторінки:
- Ремонт двигуна
- Ремонт двигуна на Оболоні
Якщо ви знаєте, що за деякими послугами до вас можуть приїхати клієнти і з інших районів – створіть відповідні сторінки для таких районів. Наприклад, на вашому СТО є рідкісне обладнання. Клієнти, що шукають СТО з цим обладнанням можуть приїхати і з іншого кінця міста – створіть окремі сторінки під цю послугу та всі райони з вашими потенційними клієнтами.
- Оптимізуйте контент сторінок під топоніми. Використовуйте топоніми в тексті сторінки, в її метатегах (title та description), в атрибутах зображень. Сторінки, які ви створили за схемою “послуга + топонім” мають мати унікальний контент, насичений відповідними топонімами. Рекомендуємо підійти до цієї задачі творчо. Ви можете продублювати одну й ту саму інформацію різними словами, щоб зберегти унікальність тексту. А можете прописати корисну інформацію, яка буде цікава кожній з цільових аудиторій, в залежності від послуги та місцеперебування клієнта.
- Врахуйте топоніми при розширенні маси зовнішніх посилань вашого сайту. Включіть запити з топонімами в анкорний лист вашого домену.
- Просування сайту по локальним запитам не зменшує важливість технічної оптимізації сайту. Google може проігнорувати вашу сторінку, яка заточена 1 в 1 під регіональний запит користувача, якщо сайт має помилки та не оптимізований згідно з інструкцією асесорів Google. Всі базові моменти внутрішньої оптимізації сайту перераховані тут. Переглянь та перевірте чи реалізовані на вашому сайті всі необхідні правки.
- Якщо ви досі не маєте профілю на картах Google – обовʼязково зареєструйте свою компанію на цьому сайті. Якщо ви вже зареєстрували вашу компанію, але на цьому робота з профілем закінчилась – виправте це. Регулярно публікуйте тематичні пости, просіть ваших клієнтів залишати відгуки, підтримуйте актуальність інформації про вашу компанію. Ви можете розміщувати фотографії та спеціальні пропозиції в профілі компанії, щоб зацікавити клієнтів.
Від битви з конкурентами нікуди не дітись, але регіональне SEO допоможе вам зосередитись на битві за своїх клієнтів замість того, щоб бити навмання. Визначте хто ваші клієнти і де вони знаходяться. Врахуйте це при оптимізації сайту і вони почують саме вас.
Якщо ви бажаєте пересвідчитись, що на вашому сайті реалізовано все максимально якісно – замовляйте експрес аудит у наших менеджерів на сайті чи телефоном 044 538 0161.