Клієнт
Медична клініка, яка пропонує лікування за сучасними клінічними протоколами із застосуванням:
- органозберігаючих методик;
- малоінвазивних операцій.
Наше завдання
Відновлення трафіку, який проєкт втратив через апдейт Google (йдеться про понад 20% користувачів).
Вихідні дані та особливості проєкту
Під час чергового оновлення Google November 2023 Core Update, яке проводилося з 2 по 28 листопада 2023 року, сайт клініки втратив 23%, або 24 402 нових користувачів за 4 тижні порівняно з чотирма тижнями до початку оновлення:
Так це виглядало в Google Console:
Процент виведення запитів на першу сторінку Гугла скоротився з 62% до 40%:
- у топ-5 — з 35% до 17%;
- у топ-3 — з 20% до 11%.
Сторінки, які зазнали найбільших втрат:
Лікування фіброми матки:
Лікування міоми матки:
Урологія:
Мамологія:
Гістероскопія:
Лікування геморою:
Поліпектомія (видалення поліпа в матці):
Що ми зробили для відновлення трафіку
- Після завершення November 2023 Core Update, наші фахівці провели детальний перегляд просівших сторінок та проєкту в цілому:
- перегляд запитів;
- зміна наміру (інтенту) запитів (деякі стали більш інформаційними, у інших випадках змінився розподіл запитів);
Наприклад, лапароскопія міоми матки — чітко виділилася в окрему видачу, а до цього запити ранжувалися на сторінку «Видалення міоми матки»;
- аналіз конкурентів, які виграли від оновлення: контент, профіль посилань (якість майданчиків, різноманітність анкор-листа).
- Ми переглянули профіль посилань, відхиливши спамні в кілька етапів — сумарно близько 300 доменів.
- Наша команда зібрала семантичне ядро та створила інформаційні статті в блозі для запитів, інтент яких змінився з комерційного на інформаційний:
- Ми перевірили сайт на технічні помилки за чек-листом й усунули помилки ГСК.
- Також більш детально опрацювали внутрішнє перелінкування на сайті: додали посилання в блогові статті, реалізували додаткові блоки з рекомендованими статтями:
- Для пріоритетних сторінок ми доопрацювали тексти для потрапляння в блок Featured snippets:
- Усунули 301 та 404 помилки в коді сайту при внутрішньому перелінкуванні.Під час сканування сайту ми виявили в його коді понад 20 тис. посилань із кодом відповіді 301:
а також понад 100 із кодом відповіді 404:
- Наші спеціалісти провели закупівлю посилань на максимально тематичних і трастових ресурсах. Основна її мета — залучення реферального трафіку через статті з посиланнями на основний сайт:
Ми зосередилися на ретельному опрацюванні технічного завдання для придбаної статті, продумавши максимально релевантну тему та зібравши відповідне семантичне ядро.
Результат реферального трафіку для одного з посилань:
Результат нашої роботи:
- Нашим спеціалістам вдалося відновити трафік до рівня перед падінням:
Рівень органічного трафіку:- березень 2024 року — 111 018 користувачів з органіки;
- квітень 2024 року — 110 738 користувачів з органіки.
- Ми збільшили кількість конверсій для пріоритетних сторінок (порівняно з аналогічним періодом попереднього року):
Порівняно з груднем 2023 року зросли конверсії та трафік (варто враховувати, що грудень — високий сезон, а в липні попит на медичні послуги знижується):
Ми також повернули відсоток виведення пріоритетних сторінок на рівень листопада 2023 року та забезпечили продовження позитивної динаміки:
- Ми повернули позиції в топ:
- За деякими запитами нам вдалося потрапити до виділених описів:
Відгук клієнта:
Команда проєкту:
- Менеджер проєкту: Олександра Несіна
- Оптимізатор: Наталія Проніна
- Лінкер: Євген Федченко
- Програмісти та копірайтери — на боці клієнта