⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Інфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

Автор:
Менеджер з розвитку проектів
5,00 2 оцінки
0 коментарів ,
Інфографіка: Перелік робіт з контекстної реклами від Авеб

Контекстна реклама, або PPC (pay per click) – це один з найефективніших, швидких і надійних каналів залучення цільового трафіку на ваш сайт. Продажі або брендинг – грамотна рекламна кампанія гарантує результати .

Ми налаштовуємо:

  • оголошення на пошуку;
  • банерну рекламу у контекстно-медійній мережі Google;
  • відео рекламу на Youtube;
  • рекламу мобільних додатків;
  • торгові рекламні кампанії (Google Shooping).

За 15 років роботи ми сформували оптимальний план запуску рекламних кампаній та список перевірених прийомів оптимізації, які поєднуємо з найновішими інструментами Google Ads.

Щоб відповісти на запитання: “як будується проект з контекстної реклами?” і “з чого починається робота з проекту?” – Ми підготували інфографіку.

Як побудовано комунікацію за проектом?

За кожним клієнтом Aweb закріплений менеджер проекту – сполучна ланка між цілями бізнесу та завданнями команди контекстної реклами.

При запуску проекту ми завжди уточнюємо, який канал комунікації найбільш зручний для клієнта (електронна пошта, дзвінки, месенджери). Окрім цього, співпрацюючи з Aweb, ви отримуєте доступ до нашої CRM системи, в якій можете створювати завдання або ставити питання команді вашого проекту:

Якщо питання було поставлено в першій половині дня – ви отримаєте відповідь того ж дня. Якщо ближче до вечора або не в робочий час – ми відповімо протягом бізнес-доби.

До старту робіт команди менеджер погодить з вами пріоритетні групи товарів чи послуг для реклами, уточнить графік сезонності попиту та зафіксує KPI проекту.

Коли та у якому форматі надаються звіти?

Щомісяця ми надаємо звіт про виконану роботу та показники всіх запущених рекламних кампаній. Для кожного проекту формується звіт у форматі Google Data Studio. Він завжди доступний вам за посиланням, яке надає менеджер проекту після закінчення першого періоду співпраці.

У звіті ви можете переглядати показники рекламних кампаній за будь-який період від початку проекту, оскільки дані динамічно підвантажуються з облікових записів Google Ads та Google Analytics.

Зміст і формат щомісячного звіту можуть відрізнятися залежно від запитів клієнта та інструментів. Наприклад, у звіті можна показувати статистику щодо клієнтів та продажів від контекстної реклами, якщо компанія клієнта використовує CRM та коллтрекінг.

Окрім щомісячного звіту, ми можемо підготувати додаткові звіти на ваш запит. Це може бути одноразовий, щотижневий звіт або звіт за триваліший період, який допомагає побудувати подальшу стратегію онлайн маркетингу компанії.

Якщо ви хочете почати використовувати контекстну рекламу – замовте консультацію та наш менеджер відповість на всі ваші запитання.

Якщо ви використовуєте контекстну рекламу, але не задоволені її результатами – замовте експрес аудит і ми знайдемо точки зростання ефективності вашої реклами.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!