⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

67% запитів в топ-3 для багатопрофільного лікувально-діагностичного центру

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 2 оцінки
0 коментарів ,
67% запитів в топ-3 для багатопрофільного лікувально-діагностичного центру

Клієнт

Багатопрофільний лікувально-діагностичний центр одного з регіональних центрів західної України, що надає широкий спектр медичних послуг для дорослих та дітей

Наша задача

Зростання позицій та пошукового цільового трафіку за пріоритетними напрямками:

  • Загальна медицина, консультації, маніпуляція
  • Хірургія
  • Діагностика

Вихідні дані, особливості проєкту

Регіон: один з обласних центрів західної України та область

Пошукова система: Гугл

Платформа сайту: Справа

Мова: українська, російська

Початок робіт: травень 2021

Аналіз ніші

У медичній ніші в даному регіоні середній рівень конкуренції — у топ 10 за цільовими запитами ранжуються:

  • клініки з цільового гео;
  • клініки з інших регіонів (нецільове гео);
  • агрегатори медичних послуг;
  • нішеві вузькопрофільні клініки;
  • інформаційні веб-сайти.

Аналіз конкурентів

На етапі прийому проєкту в роботу, наші фахівці провели порівняльний аналіз базових метрик сайту, що просувається, і конкурентів (всі дані взяті з сервісу Ahrefs.com):

Домен DR Доменів, що посилаються Трафік Ключові фрази #11–100 Ключові фрази #4–10 Ключові фрази #1–3
Сайт, що просувається 21 105 33800 1000 600 450
Конкурент №1 44 250 34300 6600 810 460
Конкурент №2 13 52 4100 1500 64 207
Конкурент №3 2 29 12000 3000 276 163
Конкурент №4 1 113 4100 976 67 40
Конкурент №5 4 85 2100 43 24 35

Як бачите, порівняно з конкурентами, вихідна ситуація — на досить високому рівні: сайт клініки займає топові позиції за безліччю ключів і має другий показник трафіку з органіки конкурентів.

Що ж до фактору посилань, то домен, що просувається, поступається головному конкуренту за якістю і кількістю зворотних посилань.

Виходячи із ситуації, ми вирішили працювати у двох напрямках:

  1. Збереження та покращення наявних позицій за пріоритетними ключовими запитами
  2. Розширення структури та створення нових посадкових для додаткового зростання органічного трафіку

Процес роботи

Внутрішня оптимізація

На початковому етапі ми провели докладний технічний аудит сайту для виявлення критичних помилок у внутрішній оптимізації, перевіривши його за 44 пунктами. Доробки на сайті були потрібні за 19 пунктами, з яких 12 мали високий пріоритет.

Перелік усіх рекомендацій:

Програмна реалізація Результат перевірки Пріоритет Виконавець
1. Аналіз IP сайту виправити високий програміст
2. Перевірка сайту на віруси, шкідливі скрипти та наявність сайту в блек-листах виправити високий програміст
3. Аналіз історії домену за WhoIs та web.archive ОК
4. Перевірте наявності елементів, що можуть негативно впливати на взаємодію користувача з сайтом. ОК
5. Перевірка наявності та коректності формування SEO-Friendly URL (ЛЗУ) ОК
6. Перевірка склеювання дзеркал та повних дублів ОК
7. Перевірка повного дублювання контенту виправити високий програміст
8. Перевірка наявності в індексі технічних сторінок, сторінок із дублюванням контенту або без контенту виправити високий програміст
9. Перевірити правильність відповідей сервера на запит сторінок ОК
10. Перевірити код сторінок на помилки в HTML та CSS виправити низький програміст
11. Перевірити наявність та помилки в SSL сертифікаті виправити високий програміст
12. Перевірити наявність прихованих або спамних посилань на зовнішні ресурси ОК
13. Перевірити правильність налаштування файлу robots.txt виправити високий програміст
14. Підключити Google Tag Manager (GTM) ОК
15. Підключити Google Search Console ОК
16. Підключити GA ОК
17. Перевірити Sitemap.xml виправити середній програміст
18. Перевірка доступності CSS и JS ОК
19. Перевірка наявності мікроформатів виправити високий програміст
20. Перевірка наявності кнопок соцмереж виправити низький програміст
21. Перевірка швидкості завантаження сайту виправити високий програміст
22. Перевірка наявності та оптимізації мультимовності ОК
23. Перевірка наявності мобільної версії сайту ОК
24. Перевірка адаптивності сайту на різних типах пристроїв виправити середній програміст
25. Перевірка на коректність виведення текстового контенту ОК
26. Відстеження контенту Stat.Aweb у SEO-моніторі виправити низький програміст
27. Перевірка наявності на сторінках елементів (комерційних факторів), необхідних для ранжування у цій тематиці ОК
28. Перевірка часткового дублювання контенту ОК
29. Усунути видалення неактуальних послуг виправити високий програміст
30. Перевірка наявності в коді сторінок контенту, що не відображається на сторінках сайту ОК
31. Перевірити індексацію відгуків на сайті ОК
32. Відображення сторінок із вимкненим JavaScript ОК

 

Контент Результат перевірки Пріоритет Виконавець
33. Перевірка наявності афіліатів ОК
34. Перевірка гео-налаштувань у Google Search Console ОК
35. Перевірка коректності формування мета-тегів виправити високий програміст
36. Перевірка наявності цільових сторінок під СЯ ОК
37. Перевірка наявності та унікальності контенту на сайті ОК
38. Перевірка оптимізації текстового контенту виправити високий програміст
39. Перевірка доступності форматування контенту ОК

 

Структура и перелинковка Результат перевірки Пріоритет Виконавець
40. Перевірка наявності меню «хлібних крихт» ОК
41. Перевірка перелінкування на сайті виправити середній програміст
42. Перевірка наявності битих посилань ОК

 

Юзабіліті Результат перевірки Пріоритет Виконавець
43. Юзабіліті виправити середній програміст
44. Перевірка сайту на відповідність вимогам Інструкції для асесорів виправити середній оптимизатор

Реалізацію специфікації наші фахівці провели у два етапи за 2 місяці.

Перевірка сайту на відповідність вимогам Інструкції для асесорів

У медичній ніші EAT-фактори (експертність, авторитетність та достовірність) мають надзвичайно важливе значення. Ми провели аналіз даних факторів сайту та дали рекомендації щодо їх покращення.

Приблизний список покращень, реалізованих нами на сайті

Сторінки розділу «Послуги»:

  • дали рекомендації щодо написання інформативних та корисних текстів;
  • додали функціонал відгуків;
  • впровадили блок «Часті питання» про послугу;
  • вивели блок «Додаткові послуги».

Службові сторінки:

  • вивели блок відгуків на головній;
  • створили сторінку «Ліцензія та сертифікати»
  • дали рекомендації щодо створення сторінок «Про клініку», «Правила внутрішнього розпорядку», «Способи оплати», «Вакансії»

Профіль посилань

Як відомо, зовнішня оптимізація сайту є надзвичайно важливою, особливо з огляду на конкуренцію в ніші медицини.

В першу чергу, наші фахівці провели аудит наявної маси посилань, проаналізувавши всіх донорів за Ahrefs і Search Console, і відхиливши неякісні майданчики за допомогою Google Disavow Tool.

На старті робіт сайт, що просувається, мав такі показники:

  • домени-донори — 105;
  • всього посилань — 402;
  • DR — 21;
  • dofollow-посилання становлять 27%;
  • в анкор-листі 44 фрази, в основному брендові анкори;
  • 72 домени з низькоякісними та спамними посиланнями ми відправили на відхилення за допомогою disavow.

За рік роботи ми отримали 187 посилань, розміщених на 102 унікальних доменах. Щомісяця публікували по 10-15 посилань на якісних майданчиках.

Розміщення статей розпочали з регіональних тематичних та ЗМІ-сайтів, і плавно перейшли на топові тематичні та ЗМІ загальноукраїнського масштабу.

Скріншот графіка зростання кількості доменів-донорів та органічного трафіку в ahrefs.com:

Всі донори, на яких ми розміщуємо посилання, ретельно перевіряються фахівцями нашої компанії за власною скоринговою моделлю оцінки якості донорів.

Семантичне ядро та контент

З урахуванням поставленої мети, за 17 місяців роботи над проєктом ми зібрали семантичне ядро, що включає 1587 цільових комерційних запитів, поділених на 187 семантичних груп.

Приклади:

 

 

На основі зібраного СЯ наші фахівці підготували ТЗ на доопрацювання існуючих або написання нових текстів.

Написані тексти відповідають всім вимогам експертності та авторитетності — інформацію подавали в енциклопедичному вигляді і вона давала вичерпні відповіді на всі запитання користувачів з цієї теми. Крім того, статті та описи доповнювали візуальним контентом: зображеннями, відео, фото до та після.

Приклад структури текстового опису сторінки послуги:

  • Що це таке;
  • Показання до проведення;
  • Протипоказання, можливі побічні ефекти;
  • Підготовка до процедури;
  • Як проводиться процедура;
  • Обмеження після процедури;
  • Рекомендації щодо догляду та відновлення.
  • FAQ

Для кожної сторінки наші фахівці прописали оптимізовані мета-теги, title та description, включивши необхідні ключові слова, а для підвищення CTR додали емодзі.

Приклади сніпетів з видачі за пріоритетними запитами:

 

Розширення структури

Ми дали рекомендації щодо розширення структури категорій та підкатегорій для послуг клініки з метою охоплення всіх пошукових запитів.
Наприклад, для категорії «УЗД», після опрацювання, структура мала вигляд:

Підсумки

За 17 місяців робіт над проєктом, нашим спеціалістам вдалося збільшити відсоток виведення запитів пріоритетних категорій:

  • у топ 10 — до 84%;
  • у топ 5 — до 76%;
  • у топ 3 — до 67%.

Кількість ранжованих запитів:

  • у топ 10 — виріс з 602 до 1371;
  • у топ 3 — зріс з 388 до 739.

Нижче на скріншотах — приклади позицій щодо кількох пріоритетних груп.

 

 

Виведення сторінок сайту в топ 3 за наявними та новоствореними сторінками, відповідно забезпечило зростання його відвідуваності.

Безкоштовний пошуковий трафік у травні 2022 року зріс на 1% порівняно з аналогічним періодом минулого року (варто враховувати ситуацію в країні), за рахунок зростання видимості проєкту було покрито просідання трафіку, пов’язане з війною.

Безкоштовний пошуковий трафік у серпні 2022 року зріс на 11% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Що далі

  • Завершуємо впровадження рекомендацій щодо покращення EAT-факторів (створення сторінки «ЗМІ про нас», «Про клініку»);
  • реалізуємо англомовну версію сайту;
  • опрацьовуємо блок FAQ на всіх сторінках категорій та підкатегорій;
  • розширюємо семантику та створюємо нові сторінки;
  • працюємо над збільшенням обсягу маси посилань проєкту.

Висновок

Незважаючи на те, що конкуренція в ніші постійно зростає і в топі ранжуються сильні конкуренти, нашій команді вдалося зайняти очікувані позиції та досягти поставленої мети щодо зростання трафіку.

Основні фактори успіху:

  • комплексний підхід у роботі над просуванням: технічна, внутрішня та зовнішня оптимізація;
  • робота над факторами E-A-T;
  • робота з розширення семантики та створення нових посадкових сторінок;
  • експертний контент, підготовлений співробітниками клініки.

Відгук клієнта:

“Ми не початківці у роботі з просуванням нашого сайту. Для нас важливий саме індивідуальний підхід, у нас є своє бачення, робота має бути співзвучною нашим цінностям. Ми вимогливі до роботи, кожна дія має мати відповідь на питання «навіщо». З повагою ставимось до користувачів сайту клініки, заради турботи про Людину важливі достовірність інформації та зручність.

Раді, що компанія «Авеб» стала нашим партнером, є розуміння цінностей нашої співпраці і для чого ми працюємо. Можу впевнено сказати, що перевагами в роботі є системність, прозорість процесів, комплексність, хороша комунікація. І, головне, сам результат.

Було декілька випадків, коли потрібно було терміново зробити додаткові роботи, радує, що менеджер з командою тоді швидко реагували.

Відзначу, що було розуміння складності роботи від початку повномасштабного вторгнення в Україну.

Розвиток сайту є завжди співпрацею, не можна перекладати всю відповідальність на підрядника, це робота у зв’язці, де працювати потрібно всім. Дякую «Авеб» за взяття своєї частини відповідальності. Бажаю подальшого успіху!” — Анна Овсянкіна, маркетолог.

Учасники проєкту

Менеджер проєкту: Олександра Несіна

Оптимізатор: Андрій Легкобит

Лінкер: Євген Федченко

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!