⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Як обирати теми для блогу на сайті?

Автор:
Менеджер з розвитку проектів
5,00 2 оцінки
0 коментарів
Як обирати теми для блогу на сайті?

Для чого потрібен блог? Він може збільшувати кількість трафіку. Підвищувати показник конверсій сайту. Або просто забирати ресурси вашої компанії. Привертати увагу потенційних клієнтів, формувати довіру до вашого бренду або збільшувати кількість пустих сеансів. Від чого це залежить? В першу чергу від того, як ви обираєте тему для статті. В другу – чи перевіряєте по яким запитам ваша цільова шукає цю тему в інтернеті.

Багато разів ми бачили, як менеджери компаній обирають теми для статей блогу навмання. Вони роблять припущення що може бути цікавим потенційним клієнтам і публікують на ці теми матеріал.

Це може спрацювати, але лише у двох випадках:

  1. Ви на ринку декілька десятків років. Знаєте свій товар чи послугу вздовж та упоперек. Через вас пройшло декілька сотень клієнтів і ви знаєте всі їх етапи прийняття рішення. Щобільше, ви знаєте як і де живе, чим цікавиться, як відпочиває та про що мріє ваша цільова аудиторія.
  2. Ви не так давно на ринку, але ви провели глибокий маркетинговий аналіз, декілька десятків інтервʼю та створили точні портрети ваших потенційних клієнтів.

В іншому разі ви знаходитесь з вашою цільовою аудиторією в різних інформаційних полях. У вас різні питання, турботи, досвід, потреби. Вгадати в такому випадку ефективну тему для статі вкрай важко.

Що робити?

Сформуйте портрет вашої цільової аудиторії. Ми підготували таблицю з питаннями, які допоможуть створити образ вашого клієнта. Завантажте її та дайте відповіді на питання. Повертайтесь до своїх відповідей кожного разу, коли думаєте про інтереси ваших потенційних клієнтів.

Чи підбираєте ви запити, які мають бути в тексті?

Для того, щоб ваш текст виглядав максимально релевантним “на думку” Google, ви маєте знати пошукові фрази, які використовує ваша цільова аудиторія. Додавати ці фрази до текстів в блозі. Для пошуку цих виразів використовуйте безплатний сервіс – планувальник ключових слів. Цей інструмент допомагає підібрати пошукові запити, переглянути скільки разів у середньому люди гуглять той чи інший запит. Обирайте найпопулярніші з них та використовуйте при написанні статей до вашого блогу.

Тож, для того, щоб ваш блог став джерелом нових клієнтів дотримуйтесь 2-х правил:

  1. Обирайте теми, що цікавлять вашу цільову аудиторію.
  2. Підбирайте пошукові фрази через планувальник ключових слів.

SEO спеціалісти компанії Aweb понад 15 років збільшують кількість цільового трафіку, розвиваючи блоги наших клієнтів. Вони можуть майстерно підібрати запити для кожної сторінки вашого сайту. Читайте наш кейс про збільшення трафіку сайту зі 162 тис до 2,5 млн в місяць та записуйтесь на консультацію до наших менеджерів на сайті або за телефоном 044 538 0161.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!