⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Просування в топ 1 інтернет-магазину у висококонкурентній ніші — кондиціонери

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
4,64 11 оцінок
0 коментарів
Просування в топ 1 інтернет-магазину у висококонкурентній ніші —  кондиціонери

Клієнт

Інтернет-магазин кондиціонерів kievkomfort.com.ua, який пропонує не лише продаж кондиціонерів, але й становлення «під ключ».

Наша задача

Зростання позицій та цільового трафіку за пріоритетними напрямками:

  • Кондиціонери;
  • Бренди кондиціонерів;
  • Встановлення кондиціонерів.

Вихідні дані

Регіон: Україна

Пріоритетне географічне розташування: Київ та найближчі міста

Платформа: OpenCart

На проєкті має місце яскраво виражена сезонність:

  • березень, квітень — високий сезон;
  • травень, червень — пік сезону;
  • липень, серпень — високий сезон;
  • з вересня — падіння попиту.

Аналіз ніші та конкурентів

Одне з найважливіших завдань для наших фахівців на старті оптимізації — аналіз ніші та конкурентів. Під час аналізу пошукової видачі стало зрозуміло, що конкурентів можна поділити на дві категорії:

  • Трастові та SEO-оптимізовані інтернет-магазини та маркетплейси, наприклад, rozetka.com.ua, comfy.ua, hotline.ua;
  • SEO-оптимізовані нішеві сайти, такі як climat-opt.com.ua, air-conditioner.ua, conditioner.kiev.ua, кондиціонери.kiev.ua.

При старті просування наші оптимізатори виважено оцінювали можливості сайту та розуміли, що конкурувати з rozetka.com.ua та подібними магазинами немає можливості, тому поставили завдання обійти нішеві сайти за пріоритетними запитами.

Фахівці компанії детально проаналізували конкурентів, після чого розпочали роботу:

  • внутрішню оптимізацію;
  • юзабіліті;
  • кількість посадочних сторінок;
  • якість та кількість посилань;
  • співвідношення анкорних посилань до безанкорних.

Процес роботи

Внутрішня оптимізація

У перший місяць робіт наші фахівці виконали аудит сайту, де детально описали всі технічні помилки та усунули їх. Основні помилки були пов’язані з дублями сторінок, проблемами з індексацією деяких фільтрів тощо.

Надалі ми проводили щотижневий аналіз Google Search Console і, у разі виявлення нових помилок, оперативно їх виправляли.

Проєкт просувається досить тривалий термін, і весь цей час алгоритми Гугла розвивалися. Враховуючи цей нюанс, оптимізатори нашої компанії раз на 5-6 місяців проводили повторний детальний технічний аудит сайту, виправляючи нові помилки та адаптуючи сайт до нових факторів ранжування в Гугл.

Основні технічні помилки, що були виправлені:

  • закрито від індексації технічні сторінки;
  • доопрацьовано robots.txt;
  • виправлені помилки у sitemap.xml;
  • виправлено проблеми з битими посиланнями за допомогою 301 редиректів;
  • усунуто помилки GWT;
  • оптимізовано швидкість завантаження сайту та постійно доопрацьовується;
  • усунуто дублі мета-тегів;
  • вирішена проблема з індексацією текстів.

Аналіз сайту на основі Інструкції для асесорів

Аналіз сайту на основі Інструкції для асесорів — новий напрямок, який наші фахівці відкрили для себе і почали практикувати трохи більше року тому. Оцінка асесора Гугла безпосередньо не впливає на ранжування сайту та не є фактором ранжування, проте алгоритми пошукової системи навчаються на основі цих оцінок, а це означає, що всі пункти (і навіть більше), описані в Інструкції, обов’язково мають бути реалізовані на сайті. Особливо це важливо для категорії YMYL, в якій знаходиться наш сайт. Критерії E-A-T дуже важливі, тож Гугл постійно покращує свої алгоритми для кращого їх розуміння.

Нижче — деякі пункти, реалізовані нами на сайті

  • На картках товарів додано вкладки:
  • Доставка;
  • Оплата;
  • Повернення товару;
  • Гарантія;
  • Сертифікати;
  • Інструкції;

  • Крім окремих блоків оплати, доставки, гарантії тощо, на сторінках товарів додатково створено сторінки, що детально описують корисну для відвідувача інформацію;
  • Створено сторінку «Наші роботи»: https://www.kievkomfort.com.ua/info/nashi-raboti/, яка показує якість та кількість виконаних робіт, підвищуючи цим експертність компанії в ніші

Збір семантичного ядра та контент-план

Враховуючи пріоритетні категорії та сторінки, які надав клієнт на початковому етапі, наші оптимізатори розпочали збір семантичного ядра. Оскільки цей сайт — інтернет-магазин, під час збору ми використали міксування ключових слів, що значно прискорило його.

Зібравши семантичне ядро ​​та проаналізувавши позиції пріоритетних сторінок за запитами, ми склали контент-план для написання текстів. У першій ітерації написано близько 80 000 символів для 28 груп.

У кожному наступному періоді просування проєкту, фахівці розширювали ядро ​​сторінками фільтрації та менш пріоритетними категоріями, сторінками брендів, а наші копірайтери писали новий контент.

З огляду на те, що проєкт у роботі досить давно, ми періодично аналізували конкурентів, шукали нові точки зростання, а також підтримували актуальність вже зібраного семантичного ядра.

Сторінки по містах

Для клієнта було важливо отримати хороші позиції та трафік не лише у Києві, а й у деяких найближчих містах, для кожного з яких ми створили окрему посадкову сторінку. Здобути хороші позиції в невеликих містах було досить легко, позаяк основні конкуренти не створювали таких сторінок.

Сніппет та підвищення CTR

На окрему увагу заслуговує робота зі сніпетом і підвищенням клікабельності. На роботи з поліпшення сніпету нами було виділено досить багато часу, що принесло плоди.

Для відокремлення нашого сніпету від інших, ми використовували спецсимволи та Emoji у title та description. А за допомогою мікророзмітки FAQ та рейтингу, ми отримали збільшений сніпет.

Важливо! Зазвичай для того, аби отримати рейтинг у сніпеті, ми використовуємо мікророзмітку Product та aggregateRating. Але тести показали, що мікророзмітка FAQ і Product конфліктує (виводиться тільки Product з aggregateRating). Тому, аби отримати FAQ та рейтинг у сніпеті, ми використовували зв’язку FAQ+CreativeWorkSeries+aggregateRating.

Всі ці дії досить незначні, але вони підвищили клікабельність сніпету.

Зовнішня оптимізація

На старті робіт наші оптимізатори провели аналіз поточної маси посилань і виявили такі проблеми:

  • велика кількість неякісних посилань;
  • високий відсоток безанкорних посилань;
  • слабкий приріст маси посилань.

Після аналізу маси посилань, ми відхилили погані посилання за допомогою Google Disavow Links Tool і взялися до нарощування нових. При нарощуванні маси посилань було прийнято рішення тримати співвідношення анкорних посилань до безанкорних приблизно 30 на 70%, при цьому підвищуючи відсоток входження анкорних посилань на сторінках з поганим зростанням позицій. Такі дії дозволили нам ефективно та безпечно будувати масу посилань.

Оптимізація «Гугл. Мій бізнес»

На наш подив, більшість SEO-агенцій досі не приділяють належної уваги оптимізації картки «Гугл. Мій бізнес», незважаючи на те, що це досить простий та швидкий спосіб отримати додатковий трафік та конверсії у пріоритетному регіоні.

*динаміка дзвінків з картки «Гугл. Мій бізнес» за червень-серпень.

Для підвищення позицій та CTR нашої картки, ми використовували ключові слова та Emoji у назві.

І вам ми рекомендуємо заповнювати атрибути у картці «Гугл. Мій бізнес», позаяк тепер вони теж виводяться у пошуковій видачі, тим самим збільшуючи та трохи виділяючи вашу картку на тлі інших.

Крім цього, наші спеціалісти:

  • оптимізували назву картки;
  • завантажили додаткові фотографії;
  • закупили відгуки та підвищили рейтинг;
  • щотижня публікували записи.

Результати

  • 85% запитів — у топ 10;
  • 71% запитів — у топ 5;
  • 54% запитів — у топ 3.

Сайт стабільно займає топ 1-2 за пріоритетними та висококонкурентними запитами в ніші, випереджаючи трастові та SEO-оптимізовані сайти, про які ми писали в розділі аналізу конкурентів.

За деякими запитами rozetka.com.ua все ще знаходиться у топ 1, випереджаючи нас.

«Посунути» її буде досить складно, але враховуючи, що ми це вже зробили для більшості запитів, мета цілком реальна й вимагатиме лише більше часу.

Позиції за найпріоритетнішою сторінкою брендів:

За загальним запитами (Cooper&Hunter) позиції трохи відстають, оскільки у пошуковій видачі за такими запитами вище ранжуються головні сторінки сайтів, що «заточені» під конкретний бренд.

Позиції з основної послуги сайту:

Ще кілька прикладів менш пріоритетних груп:

 

Висновки

Як видно за позиціями, навіть у висококонкурентній ніші, де топ 5 зайнято трастовими інтернет-магазинами, маркетплейсами та топовими агрегатори всеукраїнського рівня, цілком реально ранжуватись у топ 1 за конкурентними запитами та отримувати достатньо трафіку.

Учасники проєкту

Менеджер проєкту: Ганна Дроб’язко

Оптимізатори: Юрій Ощаповський, Маргарита Мусієнко

Лінкер: Євген Федченко

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!