Клієнт
Пансіонат для людей похилого віку в Києві.
Наше завдання
Виведення запитів у топ за пріоритетними групами: будинок для людей похилого віку, пансіонат для літніх людей, хоспіс.
Вихідні дані
Регіон: Україна, Київ
Пріоритетна пошукова система: Google
Початок робіт: 3 липня 2018
Історія посилань: 24 домени
Трафік: ~80 відвідувачів на місяць
Процес робіт
Семантичне ядро
На початку просування ми зібрали семантичне ядро під зазначені клієнтом цільові групи: пансіонат для людей похилого віку та хоспіс. Усього було зібрано 72 запити.
Роботи з внутрішньої оптимізації
Наші фахівці провели повний аудит внутрішньої оптимізації сайту, за результатами якого сформували ТЗ на впровадження змін на сайті. Основними помилками на сайті були:
- адреси сторінок — не ЛЗУ;
- некоректна відповідь на неіснуючі сторінки;
- наявність в індексі службових сторінок та сторінок без контенту (було проіндексовано сторінки-шаблони Вордпресу, чернетки записів);
Крім виправлення помилок, нами були створені відсутні цільові сторінки, а також розміщено оптимізовані мета-теги.
Покращення юзабіліті
Для цієї тематики, крім залучення трафіку на сайт, дуже важливий показник конверсії.
Після аналізу юзабіліті:
- виправлено дрібні помилки, які не були опрацьовані після створення сайту;
- виправлено відображення сайту на мобільних пристроях;
- доопрацьовано форму замовлення зворотнього дзвінка;
- усі телефони на сайті зробили клікабельними;
- реалізовано сторінку частих питань з відповідями, аби користувач мав змогу отримати більш чітке уявлення про діяльність пансіонату.
Досвід просування афіліатів
Окрім цього сайту, клієнт має кілька інших, схожої тематики. Спочатку на двох сайтах, одним з яких був даний проєкт, було розміщено абсолютно однаковий контент. Крім того, задвоювалися контактні дані (телефон). Все це в комплексі могло призвести до розпізнавання сайтів пошуковою системою як афіліатів та песимізації одного з них.
Наші фахівці провели детальний аналіз контенту цільових сторінок, статей у блозі та склали контент-план написання нових унікальних текстів.
Для усунення дублювання контактів ми попросили клієнта завести нові телефони для кожної філії та розмістили їх на сайті.
Роботи з зовнішньої оптимізації
У процесі робіт із зовнішньої оптимізації нами були відхилені неякісні посилання, а надалі ми розпочали нарощування нових посилань з якісних доменів:
Досягнуті результати
Більшість запитів зараз ранжуються у топ 3.
За час роботи над проєктом органічний трафік зріс з 80 відвідувачів на місяць у липні 2018 року до 1260 відвідувачів у лютому 2019 року:
На графіку видно період затишшя перед та під час новорічних свят й загалом крива сходиться з динамікою популярності даних запитів. Пік у цій тематиці спостерігається під кінець жовтня та у березні.
Відсоток виведення пріоритетних запитів у топ 10 за Гуглом становить 78%, з яких 63% у топ 3:
Нюанси проєкту
11 січня ми помітили просідання в позиціях. Виявилося, що блок тексту з головної сторінки видалено. Після зникнення оптимізованого заголовка та зменшення кількості контенту, позиції помітно просіли.
Ми оперативно усунули прикру помилку, повернувши текст. Незабаром позиції повернулися на колишні місця:
Учасники проєкту:
- Менеджери проєкту: Анна Висоцька, Ганна Кущ
- Оптимізатор: Анастасія Фінашина
- Лінкер: Сергій Яненко
- Програміст: Павло Фомічов