⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner
Інформація в цій статті може бути неактуальною через те, що з часу її публікації минуло багато часу.

Кейс: Виведення сайту будинку для людей похилого віку в Києві в лідери ніші

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 4 оцінки
Кейс: Виведення сайту будинку для людей похилого віку в Києві в лідери ніші

Клієнт

Пансіонат для людей похилого віку в Києві.

Наше завдання

Виведення запитів у топ за пріоритетними групами: будинок для людей похилого віку, пансіонат для літніх людей, хоспіс.

Вихідні дані

Регіон: Україна, Київ

Пріоритетна пошукова система: Google

Початок робіт: 3 липня 2018

Історія посилань: 24 домени

Трафік: ~80 відвідувачів на місяць

Процес робіт

Семантичне ядро

На початку просування ми зібрали семантичне ядро ​​під зазначені клієнтом цільові групи: пансіонат для людей похилого віку та хоспіс. Усього було зібрано 72 запити.

Роботи з внутрішньої оптимізації

Наші фахівці провели повний аудит внутрішньої оптимізації сайту, за результатами якого сформували ТЗ на впровадження змін на сайті. Основними помилками на сайті були:

  • адреси сторінок — не ЛЗУ;
  • некоректна відповідь на неіснуючі сторінки;
  • наявність в індексі службових сторінок та сторінок без контенту (було проіндексовано сторінки-шаблони Вордпресу, чернетки записів);

Крім виправлення помилок, нами були створені відсутні цільові сторінки, а також розміщено оптимізовані мета-теги.

Покращення юзабіліті

Для цієї тематики, крім залучення трафіку на сайт, дуже важливий показник конверсії.

Після аналізу юзабіліті:

  • виправлено дрібні помилки, які не були опрацьовані після створення сайту;
  • виправлено відображення сайту на мобільних пристроях;
  • доопрацьовано форму замовлення зворотнього дзвінка;
  • усі телефони на сайті зробили клікабельними;
  • реалізовано сторінку частих питань з відповідями, аби користувач мав змогу отримати більш чітке уявлення про діяльність пансіонату.

Досвід просування афіліатів

Окрім цього сайту, клієнт має кілька інших, схожої тематики. Спочатку на двох сайтах, одним з яких був даний проєкт, було розміщено абсолютно однаковий контент. Крім того, задвоювалися контактні дані (телефон). Все це в комплексі могло призвести до розпізнавання сайтів пошуковою системою як афіліатів та песимізації одного з них.

Наші фахівці провели детальний аналіз контенту цільових сторінок, статей у блозі та склали контент-план написання нових унікальних текстів.

Для усунення дублювання контактів ми попросили клієнта завести нові телефони для кожної філії та розмістили їх на сайті.

Роботи з зовнішньої оптимізації

У процесі робіт із зовнішньої оптимізації нами були відхилені неякісні посилання, а надалі ми розпочали нарощування нових посилань з якісних доменів:

Досягнуті результати

Більшість запитів зараз ранжуються у топ 3.

За час роботи над проєктом органічний трафік зріс з 80 відвідувачів на місяць у липні 2018 року до 1260 відвідувачів у лютому 2019 року:

На графіку видно період затишшя перед та під час новорічних свят й загалом крива сходиться з динамікою популярності даних запитів. Пік у цій тематиці спостерігається під кінець жовтня та у березні.

Відсоток виведення пріоритетних запитів у топ 10 за Гуглом становить 78%, з яких 63% у топ 3:

Нюанси проєкту

11 січня ми помітили просідання в позиціях. Виявилося, що блок тексту з головної сторінки видалено. Після зникнення оптимізованого заголовка та зменшення кількості контенту, позиції помітно просіли.

Ми оперативно усунули прикру помилку, повернувши текст. Незабаром позиції повернулися на колишні місця:

Учасники проєкту:

  • Менеджери проєкту: Анна Висоцька, Ганна Кущ
  • Оптимізатор: Анастасія Фінашина
  • Лінкер: Сергій Яненко
  • Програміст: Павло Фомічов