⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Чим замінити російські CRM?

Автор:
Менеджер з розвитку проектів
5,00 1 оцінка
0 коментарів

Після 24 лютого для українців зникло визначення «аполітичний». Зараз, коли бізнес відновлює свою діяльність, щоб підтримати нашу країну, ми починаємо стикатися з питаннями, які вказують на те, що працювати так, як до війни більше не має можливості. Одним з таких питань є використання російських сервісів CRM (Customer relationship management). Перехід на іншу CRM — комплексне і часто непросте завдання тому ми разом з партнером підготували інформацію, щоб спростити цей процес для вас.

Команда CRMiUM більше 6 років допомагає своїм клієнтам підібрати CRM/ERP/HRM-платформу, яка максимально відповідає потребам бізнесу. З першого дня війни компанія відмовилась від співпраці з російськими сервісами та підготувала відео, в якому розповідає на які CRM ви можете перейти в залежності від потреб саме вашого бізнесу.

Наші партнери пропонують безкоштовно допомогти українським бізнесменам з перенесенням даних із москальських CRM до нового сервісу. Замовляйте консультацію і менеджери CRMIUM допоможуть вам визначитись з оптимальним рішенням саме для вашого бізнесу.

Отримати консультація

При переході на нову CRM радимо відразу налаштувати імпорт даних у ваш обліковий запис Google Ads.

Звʼязок між CRM та вашим рекламним кабінетом дозволить налаштовувати автостратегії Google на пошук нових клієнтів та вказати системі цільовий відсоток повернення інвестицій у рекламу. Це дозволить підвищити ефективність ваших рекламних кампаній.

За даними Google Ads завдяки інтеграції CRM з рекламним кабінетом компанія Selectra:

  • збільшила коефіцієнт конверсії (за 2 місяці) на 232%;
  • збільшила показник повернення інвестицій у рекламу на 139%;
  • зменшила вартість конверсій на 68%.

Без інтеграції рекламні кампанії працюють на збільшення кількості наступних конверсій:

  • покази вашого оголошення;
  • кліки по вашому оголошенню;
  • кліки по номеру телефону на сайті або в оголошенні;
  • відправлення форм з сайту.

Конверсії не дають можливості оцінити повністю ефективність реклами, якщо у вас немає статистики з кількості успішних угод та прибутку від клієнтів, що у вас зʼявились завдяки оголошенню. Окрім цього, Google Ads може працювати максимально ефективно тільки тоді, коли має дані які саме взаємодії з оголошенням завершились успішною угодою.

Ви можете дізнатись більше про налаштування інтеграції між СRM та обліковим записом Google Ads у наших менеджерів, зателефонувавши за номером 0445380161

Вони з радістю нададуть відповіді на всі ваші запитання.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!