⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

10 000 USD від Google Ad Grants на рекламу для благодійних організацій: кейс БФ «Україна це ти»

Автор:
PPC specialist
Рецензент: Галина Лиман
Керівник відділу контексту
5,00 2 оцінки
10 000 USD від Google Ad Grants  на рекламу для благодійних організацій: кейс БФ «Україна це ти»

Ваша благодійна організація також може отримати безкоштовну рекламу в Google!

Програма Google Ad Grants дозволяє будь-якій зареєстрованій некомерційній організації розповісти про свою діяльність мільйонам людей та залучити користувачів для збору коштів на потреби.

Одержувачами Ad Grants повинні бути організації, які створені та діють виключно з благодійною метою.

Клієнт

До нашої компанії звернулися представники Благодійного фонду «Україна це ти» із запитом щодо налаштування рекламних кампаній та забезпечення їх ведення відповідно до вимог Google Ad Grants, а також залучення аудиторії, готової до донатів.

Основними напрямами роботи фонду є:

  • допомога підрозділам Сил оборони України, які знаходяться на лінії зіткнення;
  • допомога пораненим військовим у стабілізаційних пунктах та медичних закладах у прифронтових та деокупованих районах східних областей України;
  • допомога дітям з інвалідністю у навчальних закладах, а також у прифронтових та деокупованих районах східних областей України;
  • допомога родинам вимушених переселенців з дітьми з інвалідністю, з дітьми-сиротами, а також вагітним жінкам зі статусом ВПО, які зараз перебувають у м. Києві та Київській області

Період робіт: серпень-2023 … травень-2024

Результати роботи

Після першого повного місяця ведення РК ми отримали основні показники на рівні необхідних для подальшої роботи з Google Ad Grants.

Основні показники РК за вересень 2023 року:

10 000 USD від Google Ad Grants на рекламу для благодійних організацій, фото 1

Протягом усього періоду роботи над проєктом наша команда постійно займалася оптимізацією РК, тестуванням різних гіпотез і проведенням експериментів для покращення її показників.

Основні показники РК за травень 2024 року:

10 000 USD від Google Ad Grants на рекламу для благодійних організацій, фото 2

Результати:

  • середня ціна за клік знизилася на $1,23;
  • витрати в акаунті зросли на $7,28 тис.;
  • CTR підвищився на 4,23%;
  • кількість конверсій зросла на 30

Порівнюючи статистику основних показників за перший та останній період ведення, виникає логічне запитання: «Чому зростання витрат в акаунті у понад 5,5 рази не призвело до значного зростання кількості конверсій?».

Відповідь: у квітні наша команда змінила стратегію на залучення найцінніших користувачів. У результаті, загальна кількість конверсій скоротилася, але зросли найважливіші для клієнта цільові дії.

Динаміка кількості конверсій за період вересень 2023 … травень 2024 року:

10 000 USD від Google Ad Grants на рекламу для благодійних організацій, фото 3

Що таке Ad Grants

Програму Google Ad Grants призначено для некомерційних організацій, які відповідають вимогам Google, й хочуть отримати $10,000 на місяць для рекламних кампаній у пошуковій мережі, що відображаються в результатах пошуку на сайті google.com. Детальніше на сайті: www.google.com/grants.

Вимоги Ad Grants

Попри значний рекламний бюджет, Google Ad Grants накладає суттєві обмеження на його використання, зокрема, забороняє запускати будь-які типи рекламних кампаній, крім пошукових.

Вимоги Ad Grants щодо налаштування рекламних кампаній:

Налаштування РК Вимоги та обмеження Посилання на Google Довідку
Стратегії призначення ставок «Максимум конверсій», «Максимальна цінність конверсій», «Цільова ціна за конверсію», «Цільова рентабельність інвестицій в рекламу», «Максимум кліків» Детальніше читайте в довідці тут.
Типи кампаній «Пошукові» та «Смарт» Детальніше читайте в довідці тут.
Типи оголошень Пошукові адаптивні оголошення та динамічні оголошення. Детальніше читайте в довідці тут.
Групи оголошень У кожній кампанії має бути щонайменше дві активні групи оголошень, кожна з яких містить тісно пов’язані ключові слова. Кожна група оголошень повинна містити щонайменше два текстових оголошення Детальніше читайте в довідці тут.
Додаткові посилання Мінімум два об’єкти додаткових посилань Детальніше читайте в довідці тут.
Бюджет $10 тис. (не більше $329 на день) Детальніше читайте в довідці тут.
Ефективність CTR не нижче 5% на місяць (на рівні акаунту) Детальніше читайте в довідці тут.
Відстеження конверсій Мінімум 1 зафіксована конверсія на місяць Детальніше читайте в довідці тут.
Ключові слова Заборонено використовувати:

  • вирази з одного слова;
  • надто загальні слова;
  • ключові слова із показником якості 1 або 2
Детальніше читайте в довідці тут.

На основі роботи з нашими клієнтами, ми сформували такі рекомендації щодо ведення РК та дотримання вимог програми Ad Grants

1. Стратегії призначення ставок

Автоматичні стратегії призначення ставок є оптимальним вибором для РК Ad Grants, оскільки стратегія «Максимум кліків» обмежує максимальну ставку двома доларами, тоді як автоматичні стратегії таких обмежень не мають.

Рекомендація: використовуйте стратегію «Максимум конверсій» на початковому етапі, а після збору достатньої статистики — перейдіть до стратегії «Максимальна цінність конверсій»».

2. Типи кампаній

У програмі Ad Grants дозволяється використовувати лише «Пошукові» РК, що суттєво обмежує ефективність реклами. Також можна застосовувати «Смарт» рекламні кампанії, проте для них доступна лише стратегія призначення ставок «Максимум кліків», що значно знижує можливості залучення користувачів порівняно зі стандартними пошуковими кампаніями.

Рекомендація: використовуйте «Пошукові» та «Смарт» РК одночасно для залучення додаткового трафіку на сайт.

3. Типи оголошень

Основний тип оголошень для РК — адаптивні пошукові оголошення. Однак на початковому етапі роботи дані для оптимізації в акаунті збираються дуже повільно, через що витрачається лише незначна частина бюджету.

Рекомендація: задля пришвидшення процесу навчання системи та збільшення обсягів трафіку, радимо використовувати динамічні пошукові оголошення.

4. Групи оголошень

Створюємо щонайменше дві групи оголошень у кожній РК, при цьому в кожній групі обов’язково має бути як мінімум два оголошення.

Рекомендація: на початковому етапі радимо запускати одну «Пошукову» РК, у якій будуть зібрані всі групи оголошень — це дозволить системі значно швидше збирати статистичні дані та покращувати ефективність роботи РК.

5. Додаткові посилання

Обов’язково вказуйте всі типи додаткових об’єктів, які можете додати.

Рекомендація: додавайте:

  • додаткові посилання — не менше чотирьох;
  • структуровані описи — не менше двох;
  • виноски — не менше чотирьох;
  • назву компанії, зображення, логотип, адресу.

Що більше додаткових об’єктів ви використаєте в РК — то вищим буде рейтинг оголошення.

6. Бюджет

Бюджет в розмірі $10 000 на місяць обмежений лімітом у $329 на день, тому навіть за максимального бюджету система не витратить більше цього ліміту.

Рекомендація: встановлюйте сумарний денний бюджет РК не нижче за $329. Якщо ви маєте кілька активних РК — використовуйте спільні бюджети для підвищення ефективності розподілу ресурсів.

7. Ефективність

Для учасників грантової програми наявна вимога підтримувати CTR на рівні акаунту не нижче 5% (це правило діє, якщо у вашому акаунті використовуються не лише «Смарт» РК). Якщо протягом двох місяців показник CTR нижче 5% — ваш акаунт можуть тимчасово призупинити.

Рекомендація: регулярно опрацьовуйте пошукові запити та виключайте нерелевантні, а також створіть списки мінус-слів. Крім того, необхідно використовувати максимально релевантні заголовки та описи для оголошень відповідно до вашої діяльності, аби заохочувати користувачів переходити за ними.

8. Відстеження конверсій

Відповідно до правил, в обліковому запису Google Ads має бути зафіксована мінімум одна конверсія на місяць.

Рекомендація: Перед запуском РК обов’язково налаштуйте відстеження конверсій. Якщо є ризик їх відсутності — додайте другорядні події для прискорення збору інформації про цільову аудиторію. Це дозволить:

  • виконати вимогу щодо одержання конверсій;
  • прискорити збір інформації про вашу цільову аудиторію.

9. Ключові слова (КС)

Збираючи ключові слова для РК, потрібно бути уважними, адже щодо цього накладено багато обмежень. Заборонено використовувати:

  • вирази з одного слова, за винятком таких, що є вашим брендом, назвами захворювань, основними виразами пов’язаними з благодійністю. Перелік дозволених фраз — за посиланням;
  • надто загальні ключові слова, такі як «найкращі відео», «цікаві програми», «електронні книги», «останні новини», «йога для всіх», «завантажуйте ігри», «повідомлення про вакансії» тощо;
  • назви інших організацій, географічних об’єктів, історичних подій, особисті імена;
  • ключові слова із показником якості 1 або 2.

Усі ці вимоги пов’язані з тим, що компанія Google, надаючи можливість безкоштовної реклами у своїй мережі, вимагає, аби ваша реклама лишалася максимально релевантною.

Рекомендація: перевіряйте показник якості КС двічі протягом календарного місяця. Якщо ж ви додаєте нові КС до акаунту, варто переглянути їх статус після їх перевірки системою.

Висновки

  1. Google Ad Grants доступний для українських некомерційних організацій. Обов’язково подайте заявку на грант Google Ad Grants тут, щоб отримати $10 000 на місяць на рекламу. Отримавши грант, ваша організація матиме безкоштовні рекламні можливості на платформі Google, що допоможе донести вашу місію до ширшої аудиторії та залучити більше коштів на важливі потреби
  2. Не варто боятися вимог Ad Grants — ви цілком здатні самостійно керувати своїми рекламними кампаніями в Google Ads. Дотримуючись наших рекомендацій та порад із Довідки Google, ви легко виконаєте всі вимоги грантової програми.
  3. В умовах обмежених інструментів для показу РК, одним із найкращих варіантів є постійне тестування гіпотез, які, на вашу думку, можуть принести найкращий результат. Але не забувайте: якщо ви в чомусь не впевнені — краще звернутися до служби підтримки, аби не втратити грант.

Учасники проєкту:

  • Менеджер проєкту: Ганна Висоцька
  • PPC-фахівець: Вадим Сірман
  • Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!