⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Вивід в ТОП-3 сайту брендової косметики

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 1 оцінка
0 коментарів
Вивід в ТОП-3 сайту брендової косметики

Клієнт

Інтернет-магазин брендової косметики Lakme — єдиний офіційний представник бренду в Україні.

Наша задача

Вивести сайт у топ 3 за брендовими запитами, пов’язаними з косметикою Lakme.

Вихідні дані

Регіон: Україна, Дніпро

Пріоритетна пошукова система: Гугл

Платформа інтернет-магазину: ocStore

Початок робіт: грудень 2020 року

Вік домену на початку робіт: 7 місяців.

Кількість посилань на початок робіт: 2 шт.

Аналіз ніші та конкурентів

Наші фахівці провели аналіз конкурентів, визначивши конкурентів клієнта, якими виявились досить великі гравці: Makeup, Parfums, PromUa. Також до переліку конкурентів увійшли великі інтернет-магазини мультибрендової косметики, які давно працюють на ринку.

Головне завдання нашої команди — обійти конкурентів та показати пошуковим системам, що ми є лідерами у ніші брендової косметики Lakme. Наші фахівці склали стратегію просування та сформували стратегію нарощування маси посилань задля досягнення цілей.

При прийомі проекту в роботу ми провели порівняльний аналіз базових метрик сайту, що просувається, і конкурентів:

Домен DR (Ahrefs) Сторінок, що посилаються (Ahrefs) Доменів, що посилаються (Ahrefs) Ключові фрази (Serpstat) Трафік (Serpstat)
lakmeshop.com.ua 0 63 11 7 700 716
profistyle.in.ua 26 1 980 405 387 500 59 070
makeup.com.ua 70 2 870 000 16 800 7 800 000 4 400 000
parfums.ua 56 2 000 000 1 390 4 400 000 1 500 000
prom.ua 91 136 000 000 84 300 110 500 000 48 700 000

Таблиця конкурентів за даними сервісу serpstat.com:

Таблиця порівняння профілю маси посилань конкурентів за даними сервісу ahrefs.com:

 

Перебіг роботи

Внутрішня оптимізація

На початковому етапі роботи ми провели детальний технічний аудит сайту для виявлення критичних помилок у внутрішній оптимізації сайту: перевіривши його за 44 пунктами, наші співробітники дали рекомендації щодо виправлення помилок за 20.

Список усіх рекомендацій:

Програмна реалізація Результат перевірки Пріоритет Виконавець
1.  Аналіз IP сайту ОК
2.  Перевірка сайту на наявність вірусів, шкідливі скрипти та наявність сайту в блек-листах виправити високий програміст
3.  Аналіз історії домена за WhoIs та Web.archive ОК
4.  Перевірка на наявність елементів, що можуть негативно вплинути на взаємодію користувача з сайтом  ОК
5.  Перевірка наявності та коректності формування SEO-Friendly URL (ЛЗУ) виправити   високий програміст
6.  Перевірка склеювання дзеркал та повних дублів ОК
7.  Перевірка повного дублювання контенту виправити високий програміст
8.  Налаштувати Canonical виправити  високий програміст
9.  Перевірка наявності в індексі технічних сторінок, сторінок із дублюванням контенту або без контенту виправити  високий програміст
10.  Перевірити правильність роботи 404 сторінки ОК
11.  Перевірити код сторінок на помилки в HTML и CSS виправити високий програміст
12.  Перевірити наявність та помилки в SSL сертифікаті виправити високий програміст
13.  Перевірити наявність прихованих або спамних посилань на зовнішні ресурси ОК
14.  Перевірити правильність налаштування файлу robots.txt виправити средний программист
15.  Підключити Google Tag Manager (GTM) ОК
16.  Підключити Google Search Console ОК
17.  Підключити GA ОК
18.  Перевірити Sitemap.xml ОК
19.  Перевірка доступності CSS и JS ОК
20.  Перевірка наявності мікроформатів виправити високий програміст/контент-менеджер
21.  Перевірка наявності кнопок соц.мереж виправити середній програміст
22.  Перевірка швидкості завантаження сайту виправити високий програміст
23.  Перевірка наявності та оптимізації мультимовності ОК
24.  Перевірка наявності мобільної версії сайту ОК
25.  Перевірка адаптивності сайту на різних типах пристроїв виправити високий програміст
26.  Перевірка на коректність виведення текстового контенту ОК
27.  Відстеження контенту Stat.Aweb у SEO-монітор виправити низький програміст
28.  Перевірка часткового дублювання контенту ОК
29.  Усунути видалення неактуальних та відсутніх товарів ОК
30.  Перевірка наявності в коді сторінок контенту, що не відображається на сторінках сайту ОК
31.  Перевірити індексацію відгуків на сайті виправити середній програміст
32.  Відображення сторінок із вимкненим JavaScript ОК

 

Перевірка по асесорам Результат перевірки Пріоритет Виконавець
33.  Перевірка сайту на відповідність вимогам інструкції для асесорів виправити середній програміст/контент- менеджер

 

Контент Результат перевірки Пріоритет Виконавець
34.  Перевірка наявності афіліатів ОК
35.  Перевірка гео-налаштувань у Google Search Console ОК
36.  Перевірка коректності формування мета-тегів виправити високий програміст
37.  Перевірка наявності цільових сторінок під СЯ Ок
38.  Перевірка наявності та унікальності контенту на сайті виправити високий контент-менеджер
39.  Перевірка оптимізації текстового контенту виправити високий програміст/контент-менеджер
40.  Перевірка доступності форматування контенту ОК

 

Структура та перелінкування Результат перевірки Пріоритет Виконавець
41.  Перевірка перелінкування на сайті виправити середній програміст
42.  Перевірка наявності індексованих, оптимізованих сторінок фільтрів ОК
43.  Перевірка наявності битих посилань ОК
44.  Юзабіліті виправити середній програміст/контент-менеджер

У процесі аудиту ми виявили помилки, які надіслали на виправлення нашим програмістам. Фахівці Aweb провели такі роботи:

  • всі URL на сайті привели до людиною зрозумілого вигляду (ЛЗУ) та SEO-Friendly;
  • налаштували 301 редиректи зі старих сторінок на сторінки з ЛЗУ;
  • закрили від індексації сторінки пагінації та сортувань шляхом вказівки в meta name «robots» — «noindex»;
  • на кожній сторінці прописали rel canonical (канонічний УРЛ) шляхом вказівки в атрибуті href адреси основної канонічної сторінки;
  • закрили від індексації технічні сторінки авторизації, реєстрації та інші малокорисні для пошукових роботів сторінки;
  • виправили помилки в HTML- та CSS-коді, внаслідок чого код сторінки став валідним;
  • виправили помилки SSL-протоколу;
  • налаштували коректні директиви у файлі robots.txt;
  • реалізували основні формати мікророзмітки;
  • підвищили швидкість завантаження сторінок;
  • покращили візуальне відображення сайту на мобільних пристроях (це необхідно через постійне збільшення кількості таких користувачів);
  • впровадили індексовані відгуки на сайті (під час прийому проєкту в роботу, на сайті були відсутні відгуки і вони були не здатними до індексації Гуглом).

Семантичне ядро та контент-план

На старті робіт на сайті були відсутні текстові блоки, а також або були відсутні, або не були оптимізовані мета-теги. І фахівці нашої компанії взялися до роботи на цій ниві, зібравши семантичне ядро для основних категорій (всього — 34 групи):

На основі підготовленого ТЗ, наші копірайтери написали оптимізовані тексти, що були опубліковані на сайті.

Для кожної сторінки наші фахівці прописали ручні мета-теги, title та description, включно з необхідними ключовими словами, а для підвищення CTR додали емодзі:

5 січня 2021 року ми розмістили тексти та мета-теги, а вже за 1,5 місяці отримали перші результати:

  • позиції на головній сторінці:

  • позиції групи «Шампуні Lakme»:

Варто відзначити, що напрямок має низьку частотність (наприклад, основний ключ — «lakme» — 880), але перелік конкурентів містить таких великих гравців, як Makeup, Parfums, PromUa, які раніше займали топ за запитами, що просуваються. Нам вдалося обійти їх та зайняти перші місця у видачі.

Наші фахівці просували лише російськомовну версію сайту, але за нашою рекомендацією всі тексти та мета-теги клієнт перекладав та самостійно розміщував на сайті. Україномовні сторінки наповнювали контентом, Гугл вважав їх корисними для користувача — і ми отримали приріст трафіку також за рахунок україномовних запитів.

Після опрацювання основних посадкових сторінок ми продовжували роботу над розширенням видимості сайту за ключовими запитами, опрацьовуючи додаткові категорії.

Сьогодні на сайті впроваджено основні технічні правки та проведено великий обсяг робіт з внутрішньої оптимізації, а також регулярно проводиться нарощування маси посилань.

Вищевикладені роботи дали ефект – сайт зарекомендував себе у пошуковій системі. Під час подальшого опрацювання сайту за новими брендовими запитами, сторінки одразу мали позиції у топ 10, а після розміщення текстів та мета-тегів – запити виходили у топ 3.

Опрацювання карток товарів

Сайт мав картки товарів, де були відсутні описи, тому наші фахівці зібрали семантичне ядро:

Далі команда наших копірайтерів написала оптимізовані тексти, які розмістили на сайті.

Крім того, ми склали індивідуальні мета-теги для товарів:

Нам вдалося досягти топ 3 за картками товарів:

Ведення блогу для залучення цільового трафіку

Оскільки комерційна мета просування полягає у продаі косметики бренду Lakme, ми аналізували можливості залучення цільового трафіку з урахуванням поставленої мети.

При прийомі сайту в роботу блог був відсутній, і для його створення наші фахівці розробили та впровадили ЛЗУ, склали технічне завдання на тексти, після чого копірайтери написали статті, які ми розмістили.

Для статей блогу нам вдалося отримати позиції в топ 10 за частотними запитами:

 

Аналіз сайту на основі Інструкції для асесорів Гугла

Наші оптимізатори проаналізували сайт на відповідність вимогам Інструкції для асесорів Гугла, після чого:

  • на сторінки категорій і товарів додали блок «Товари, що раніше проглядали»;
  • на сторінки товарів додали блок «Товари цієї серії»;
  • вивели блок із рекомендованими товарами на головній сторінці;
  • додали інформацію про графік роботи;
  • до карток товарів додали сертифікати якості, що підтверджують оригінальність продукції;
  • додали сторінки про історію компанії та інфографіку з перевагами.

Репутація сайту на зовнішніх ресурсах

Як відомо, Гугл та асесори оцінюють не лише внутрішню оптимізацію, а й репутацію компанії на зовнішніх джерелах. На жаль, на старті робіт практично були відсутні відгуки на зовнішніх ресурсах. Тому ми зареєстрували та створили картки компанії на популярних сайтах з відгуками, де тепер можна залишати відгуки, формуючи зовнішню репутацію компанії.

Зовнішня оптимізація

На стартовому етапі робіт сайт не мав маси посилань — на нього посилалося лише 2 донора. Наші фахівці склали стратегію нарощування маси.

Ми регулярно закуповували посилання на трастових майданчиках, тематичних форумах, трастових каталогах та новинних майданчиках. При підборі посилань ми завжди враховували необхідні параметри та підбирали лише якісних донорів.

Складнощі на проекті

На жаль, не всі правки нам вдалося реалізувати — були рекомендації, які з власних міркувань клієнт відмовився впроваджувати, наприклад:

  • Додавання номера телефону до шапки сайту;
  • Використання функції «Зворотний дзвінок»;
  • Створення інформативної сторінки «Про компанію» — така сторінка має містити інформацію про вік компанії, керівництво та команду компанії (з фото, іменами та прізвищами), успіхи, досягнення, нагороди;
  • Створення сторінки «Гарантія та повернення» — сторінка має містити широку інформацію про гарантію: на що поширюється, які гарантійні випадки бувають, що робити покупцеві при настанні гарантійного випадку, а також докладний опис способів повернення товару;
  • Створення сторінки «Запитання, що часто ставлять» з відповідями на часті або можливі питання клієнтів;
  • Створення сторінки «Відгуки про компанію» — сторінка відгуків з рейтингами користувачів, що допомагають скласти думку про репутацію компанії/сайту, ґрунтуючись на повідомленнях клієнтів (з позначкою відгуків користувачів, які дійсно здійснили покупку на сайті);
  • Створення сторінки «Як замовити».

Досягнуті результати

Наша основна мета — вивести в топ 5 брендові запити, пов’язані з Lakme. І за період просування ми на 100% досягли цієї мети, а додатково і розширених (зростання трафіку, опрацювання карток товарів).

Відсоток виведення запитів у топ 10 та топ 3 можна побачити на графіку:

Проєкт увійшов до топ 3, при цьому посунувши таких «гігантів»:

  • makeup.com.ua;
  • parfums.ua;
  • prom.ua.

За даними Serpstat, видимість зросла у понад 6 разів — з 0,08 до 0,5:


За даними Google Search Console, ви можете бачити, як зросли покази та кліки за 11 місяців:


Щомісячний трафік проєкту з нашою допомогою зріс з 453 користувачів на місяць до 2517. Таким чином, нам вдалося збільшити трафік більш на понад 400%.


Динаміка позицій за пріоритетними напрямками:

  • Позиції на головній сторінці:

  • Позиції по групі «Шампуні Lakme»:

  • Позиції по групі «Олія для волосся Lakme»:

Висновок

Враховуючи, що коло конкурентів проєкту складають трастові майданчики та маркетплейси, ретельне опрацювання внутрішньої та зовнішньої оптимізації дозволило нам досягти топ 3 у видачі.

Відгук клієнта:

З агенцією «Авеб» ми працюємо з грудня 2020 року. До цього був успішний досвід співпраці з інших проєктів, тому питання вибору підрядника було очевидним.

Перед «Авебом» поставили завдання досягти ТОП-10 за важливими для нас запитами. На диво, це сталося швидко: наприкінці січня 2021 року деякі групи вже почали ранжуватися у ТОП-10, а орієнтовно у травні 2021 року ми вийшли до ТОП-1 за більшістю пріоритетних запитів.

Висловлюємо подяку команді «Авеб» за професіоналізм, оперативність у роботі та можемо рекомендувати компанію як професіоналів у просуванні сайтів у пошуковій мережі та залученні трафіку.

Участники проєкту:

  • Менеджер проєкту: Анна Дроб’язко
  • Оптимізатор: Маргарита Мусієнко, Катерина Горишняк
  • Лінкер: Євген Федченко
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!