Перший кейс за цим проєктом ми опублікували у вересні 2017 року. Кейс: від 0 до 13000 відвідувачів на місяць для сайту клініки лазерної медицини.
Через рік опублікували оновлені дані за результатами просування. Кейс: від 0 до 25000 відвідувачів на місяць для сайту клініки лазерної медицини.
У цьому кейсі ми опишемо результат просування за рік.
Клієнт
Київська клініка лазерної медицини та хірургії, що надає широкий спектр медичних і косметологічних послуг.
Наша задача
Зростання позицій та пошукового цільового трафіку за пріоритетними напрямами: лазерна епіляція, лікування варикозу, лікування геморою, урологія, гінекологія, флебологія.
Основна мета — вийти до топ 3 по запитах пріоритетних категорій.
Вихідні дані, особливості проєкту
- Регіон: Україна, Київ
- Пріоритетна пошукова система: Гугл
- Платформа сайту: Bitrix
- Початок робіт: серпень 2016
Список робіт за проєктом у 2020 році
Робота з семантикою та контентом
Наші оптимізатори регулярно переглядали та розширювали семантичне ядро, створивши максимально розгорнуту структуру категорій та підкатегорій для послуг клініки з метою охоплення всіх пошукових запитів.
Приклад опрацювання послуги «Лазерна епіляція»
Ми створили посадкові сторінки під всі зони епіляції:
- Лазерна епіляція рук:
- Лазерна епіляція ніг:
- Лазерна епіляція для чоловіків:
Під групи інформаційних запитів ми публікували статті у блозі:
- Лазерна епіляція: відгуки та думки лікарів:
- Лазерна епіляція: за та проти:
- Лазерна епіляція при вагітності:
Опис на сторінках послуг й у статтях блогу були написані лікарем, що спеціалізується на цій послузі. В результаті, тексти відповідали вимогам експертності та авторитетності, оскільки не лише подавалися в енциклопедичному вигляді, але й надавали вичерпну відповідь на всі запитання користувачів щодо теми.
Приклад структури опису на посадковій сторінці «Лазерна епіляція»:
- Що таке лазерна епіляція;
- Показання до проведення;
- Протипоказання, можливі побічні ефекти;
- Необхідна кількість процедур;
- Інтервали між процедурами;
- Підготовка;
- Рекомендації з догляду за шкірою у післяпроцедурний період;
- Обмеження після процедури;
- Види лазерів для епіляції;
- Як проводиться сеанс епіляції;
- Міфи про лазерну епіляцію.
Текстовий опис ми супроводжували візуальним контентом: зображеннями, відео, інфографікою.
Доопрацювання сайту відповідно до інструкції для асесорів Гугла
Сайт клініки відноситься до категорії YMYL (Your Money or Your Life), тож повинен мати високі показники E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness).
Ми детально вивчили інструкцію для асесорів Гугла, а також досвід топових клінік, в тому числі західних, й застосували його для сайту, над просуванням якого працюємо.
Приблизний список поліпшень, реалізованих нами на сайті
Сторінки розділу «Послуги»:
- Ми опублікували сертифікати клініки;
- додали блок з відео про послугу, а також фото «До» та «Після»;
- вказали автора тексту та список використаної літератури з мітками по тексту;
- реалізували публікацію блоку інформаційних статей;
- додали блок «Питання — відповідь» й FAQ.
Сторінка «Про клініку»:
Ми створили інформативну сторінку «Про клініку» в розділі «Про нас» з інформацією:
- Устаткування, що використовується в клініці, з сертифікатами;
- матеріали, що використовуються, з відповідними сертифікатами якості;
- фото клініки (зовні та всередині);
- дані про керівництво клініки;
- посилання на згадки на зовнішніх майданчиках і сайтах.
Сторінки лікарів
Ми наповнили сторінки лікарів інформативним контентом:
- Інформацією про освіту та стаж роботи;
- додатковою освітою;
- посиланнями на профілі в соцмережах (Facebook) та профільні медичні портали (doc.ua, likarni.com тощо);
- опублікували відеоінтерв’ю з лікарем;
- описали досвід роботи;
- вказали актуальні посади та професійні навички;
- опублікували отримані сертифікати;
- розмістили фотороботи «До» та «Після» процедури;
- зібрали відгуки пацієнтів.
Нарощування маси посилань
Від моменту старту робіт з просування, нам вдалося отримати посилання з 800+ доменів.
Останнім часом наші фахівці займаються питаннями отримання посилань з топових тематичних ресурсів, тож ми змістили акцент з кількості на якість донорів.
Приклади майданчиків, на яких ми публікували статті:
- liza.ua;
- womo.ua;
- beauty.ua;
- interfax.com.ua;
- gazeta.ua;
- clutch.net.ua;
- depo.ua;
- med.obozrevatel.com;
- health.fakty.ua;
- vesti.ua;
- ubr.ua та інші.
Складнощі у роботі над проєктом
- Максимально конкурентна тематика проєкту, у якій дуже складно боротися за топ 10.
Видача за більшістю пріоритетних запитів дуже різна й складається з таких типів сайтів:
- Топові клініки;
- інформаційні сайти;
- агрегатори медичних послуг.
Після чергового апдейту пошукових алгоритмів відсоткове співвідношення щодо кожного типу сайтів у видачі змінюється. У такій ситуації дуже складно утримувати позиції у топ 10.
- «Морально застарілий» сайт. Вимоги до сайту постійно підвищують. У результаті зростає й кількість пропозицій щодо можливих поліпшень з нашого боку. Через постійні доробки, сайт виглядає досить складним та нагромадженим. Тому найближчим часом ми плануємо проведення редизайну, у якому врахуємо всі вимоги до внутрішньої оптимізації та юзабіліті.
Результати December Core Update 2020
Після апдейту у грудні, частина інформаційних запитів, що ранжувалися на сторінки блогу, просіли. Ймовірно, це пов’язане з тим, що статті у блозі не були достатньо прокачані масою посилань.
Комерційні запити за пріоритетними групами зберегли свої позиції.
Оновлені результати
Графік зростання безкоштовного пошукового трафіку за весь час роботи над проєктом: від 0 до 202 тис. користувачів.
Порівняння безкоштовного пошукового трафіку за листопад 2020 року з аналогічним періодом минулого року. Результат просування: + 104,26% (202 663 та 99220 користувачів).
Досягнення цілей по позиціях
За більшістю пріоритетних груп та ключових слів нам вдалося увійти до топ 3.
Лікування варикозу:
Лікування геморою:
Консультація проктолога:
Консультація флеболога:
Учасники проєкту
Менеджер проєкту: Катерина Тимошенко
Оптимізатор: Андрій Легкобит
Лінкбілдер: Євген Федченко