⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Збільшення кількості конверсій у понад 2 рази для регіональної медичної клініки

Автор:
PPC-фахівець
Рецензент: Галина Лиман
Керівник відділу контексту
5,00 1 оцінка
0 коментарів ,
Збільшення кількості конверсій у понад 2 рази для регіональної медичної клініки

Клієнт

Приватний медико-хірургічний центр у Дніпрі, що надає послуги у галузі хірургії, онкології, урології, гінекології, травматології, гастроентерології, ЛОР-патології, пластичної хірургії.

Період робіт

Роботи проводились з 01/07/2017 до сьогодні.

Наша задача

Залучити цільовий трафік на сайт для продажу послуг клініки.

Отримати максимум конверсій за фіксованого щомісячного бюджету на кліки.


Географія

Місто Дніпро та Дніпропетровська область

Робота над проєктом

На старті співпраці у 2017 році фахівці нашої компанії провели аудит сайту, підготувавши рекомендації щодо підвищення конверсійності. Перед запуском реклами ми налаштували цілі, аби подальша робота виключала активності «наосліп», а покладалася на конкретні дані з систем збору статистики. Оскільки реклама медичних послуг обмежує можливість таргетингу за аудиторіями, у контекстно-медійній мережі (КМС) ми зробили вибір на користь пошукових кампаній за пріоритетними для клієнта напрямками. Крім того, налаштували брендову кампанію у КМС та у пошуку. Після завершення безлічі експериментів з іншими типами кампаній, наші фахівці залишили найбільш ефективні, розподіливши наявний бюджет між ними.

Однією з ключових складнощів реалізації завдання є тематика проєкту, до якої застосовують максимально суворі вимоги щодо змісту рекламних оголошень та обмеження з таргетингу, що призводить до регулярних відхилень оголошень. Під час обговорення питань з менеджерами підтримки рекламних акаунтів, наші співробітники проводили низку заходів для відновлення показів:

  • коригували тексти оголошень та розширень;
  • подавали апеляції;
  • надавали клієнту рекомендації щодо доопрацювання контенту сайту з метою приведення його у відповідність до правил та вимог до посадкових сторінок.

Запуск КМС дав вагомий приріст трафіку та конверсій. Ми налаштували адаптивні медійні оголошення, а також таргетування на релевантні місця розміщення та особливу аудиторію за намірами (на основі аналізу пошукових запитів та сайтів-конкурентів).

Наша команда регулярно проводила перелік оптимізаційних робіт:

  • аналізувала ефективність видатків акаунту, перерозподіляючи бюджети між рекламними кампаніями;
  • опрацьовувала пошукові запити користувачів, крім нецільових;
  • оптимізувала семантичне ядро ​​рекламних кампаній на основі детального аналізу ключових слів та пошукових запитів;
  • регулярно переглядала та видаляла майданчики, на яких здійснюються покази — за CTR, вартістю конверсії, змістом та структурою сайтів.

З метою оптимальної адаптації рекламних кампаній до динаміки попиту та охоплення, у липні 2018 року ми перевели всі РК на інтелектуальний тип призначення ставок «Максимум конверсій».

Результати

2018-2019

Перший рік роботи з інтелектуальними стратегіями не приніс значної динаміки зростання конверсій. При збільшенні витрат на 22%, ми отримали на 17% менше конверсій, а вартість кліку зросла на 28%.

Порівняння 07.18-07.19 з аналогічним періодом минулого року:

Тим не менш, у цьому періоді кількість асоційованих конверсій збільшилася вдвічі.

2019-2020

За нашою рекомендацією, у грудні наступного року на сайт додали форми запису до лікаря онлайн з метою покращення юзабіліті сайту. В результаті цього, наші фахівці провели додаткове налаштування нових макроконверсій, що позитивно позначилося на роботі інтелектуальних стратегій призначення ставок, оскільки з’явилося більше даних для оптимізації. На скріншоті можна побачити, як стрімко почали зростати конверсії з грудня 2019 року.

Пандемія COVID-19 внесла власні корективи у роботу РК. На графіку видно зниження нових конверсій з березня 2020 року (до 80 конверсій у квітні), а також відновлення позицій у липні 2020 року (150 конверсій).

Тим не менш, до кінця періоду ми отримали такі результати:

  • ціна за клік знизилася на 25%;
  • вартість конверсії знизилася на 50%;
  • кількість конверсій зросла на 60%;
  • витрати РК знизилися на 20%.

2020 – 2021

Ще за рік роботи та успішної оптимізації РК, нашим фахівцям вдалося досягти таких результатів:

  • при скороченні видатків (-10%), ми отримали приріст за кількістю конверсій на 81%;
  • коефіцієнт конверсій збільшився на 97%, вартість конверсій знизилася на 50%.

Це стало можливим завдяки:

  • постійній оптимізації РК;
  • накопиченій у попередні періоди статистики;
  • перерозподілу бюджету між найбільш ефективними кампаніями та групами;
  • призупинення РК, що не давали прийнятних результатів.

    Висновки

За середнього бюджету 6 000 … 8 000 грн. на місяць, за 4 роки роботи над проєктом нашій команді вдалося збільшити кількість конверсій у понад 2 рази, знизити вартість конверсії на 60%, а вартість кліку — на 40%*.

* Порівняння даних за перший рік роботи з інтелектуальними стратегіями (2018) та 2021.

На конкретному прикладі ви можете переконатися, що отримання максимальної кількості конверсій за вигідною ціною та за невеликого бюджету є цілком досяжною метою, але потребує достатніх витрат часу.
Автоматичні стратегії управління ставками — корисний інструмент, за допомогою якого можна досягти чудових результатів.
Регулярно проведені роботи з оптимізації РК та надання стратегіям достатнього масиву даних для аналізу роблять цей рекламний інструмент максимально ефективним.

Учасники проєкту

  • акаунт-менеджер проєкту – Максим Приходько
  • ррс-спеціалісти проєкту – Ірина Хоменко, Оксана Махініч, Антон Цвєлих, Галина Лиман
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!