Клієнт
Український приватний медичний університет
Наша задача
Залучення цільової аудиторії на сайт філіалу учбового закладу в Польщі з метою набору студентів на навчання
Період робіт
Січень 2024 … серпень 2024
Особливості проєкту
- Тривалий період прийняття рішення клієнтами
- Відсутність можливості відстежувати джерела дзвінків
- Націлювання на аудиторію в Польщі, яка має відмінні патерни поведінки
Початок роботи та перші результати
Враховуючи специфіку проєкту — а саме відсутність технічної можливості налаштувати відстеження джерел дзвінків, а значить й фіксувати найцінніші конверсії на сайті, — спільно з клієнтом ми прийняли рішення оптимізувати рекламні кампанії (РК) на залучення найбільш релевантного трафіку.
Через тривалий процес прийняття рішень при виборі навчального закладу, наша команда вирішила працювати з трьома типами РК:
- пошукова;
- Performance Max;
- Demand Gen.
Кожну з цих кампаній спрямовано на залучення аудиторії на різних етапах маркетингової воронки, тому їх комплексне використання дозволяє досягти найкращих результатів.
Залучення аудиторії на різних етапах маркетингової воронки відповідно до типів РК:
Задля досягнення максимальної ефективності рекламних кампаній, ми розділили цільову аудиторію на три сегменти:
- поляки в Польщі;
- українці в Польщі;
- українці в Україні.
Такий підхід дозволив нам створити персоналізовані рекламні кампанії для кожного сегмента.
*У цьому кейсі ми аналізуємо дані виключно за сегментом аудиторії «поляки в Польщі», оскільки він є найпріоритетнішим, а також водночас новим напрямком для клієнта в роботі з цією цільовою аудиторією.
Наша команда прийняла до опрацювання цей сегмент аудиторії під час першого періоду співпраці з клієнтом, а інші запланувала запускати поступово в наступні періоди.
Результати роботи за період 11.01.2024 … 9.02.2024:
За перший неповний період ми досягли результатів, які задовольнили обидві сторони — і нас, і клієнта:
- загальна кількість кліків: 15,8 тис;
- середня вартість кліку: 0,13 злотих (1,33 грн).
Для порівняння: середня вартість кліку в Україні для категорії «Коледжі, університети та інші заклади вищої освіти» становить 1,03 грн.
Паралельно ми розпочали підготовку прототипів для РК для іншої цільової аудиторії, однак, здається, що Google мав інші плани щодо нашої стратегії.
Блокування акаунту Google Ads
10 лютого 2024 року ми отримали сповіщення про блокування акаунту Google Ads по причині: «Обхід системи». Оскільки ми були впевнені, що не порушували правил — апеляцію подали без зволікань.
З відповіді підтримки на наш запит нам стало зрозуміло, що блокування пов’язане з підозрілими платежами в обліковому записі, тож ми оперативно підготували необхідні документи для підтвердження законності платежів та повторно звернулися до служби підтримки.
Відповідь служби підтримки після першої апеляції:
Після перевірки документів служба підтримки повідомила нам, що для подальшого розгляду апеляції потрібно пройти підтвердження комерційної діяльності рекламодавця.
Відповідь служби підтримки після другої апеляції:
Із нашою допомогою клієнт успішно підтвердив свою комерційну діяльність, про що за кілька тижнів ми отримали сповіщення.
Альтернативні варіанти вирішення проблеми з заблокованим акаунтом
Паралельно з розв’язанням питання розблокування акаунту, ми запропонували клієнту кілька альтернативних варіантів, враховуючи, що він опинився у складній ситуації. Розпочинався високий сезон, а реклама перебувала на паузі без чіткого розуміння термінів розблокування.
Серед запропонованих нами рішень було створення нового акаунту Google Ads або перенесення рекламних кампаній до іншого активного акаунту, який клієнт вже використовував для реклами в Україні. Однак цей варіант був відхилений через ризик повторного блокування.
Зрештою, спільно ми вирішили перенести рекламні кампанії на платформу Meta (Facebook та Instagram), водночас працюючи над розблокуванням акаунту Google Ads.
Етапи розблокування акаунту Google Ads
Після успішного підтвердження комерційної діяльності ми були впевнені, що акаунт незабаром розблокують. Однак відповідь виявилася не такою, як ми очікували — нам повідомили, що акаунт і надалі порушує правила системи, тож його не буде активовано.
Відповідь служби підтримки:
У відповідь ми повторно звернулися до служби підтримки з проханням уточнити, про яке саме порушення йдеться, та висловили готовність надати будь-які необхідні документи.
Проте отримана відповідь була передбачуваною: нас знову попросили пройти перевірку комерційної діяльності. Надання скріншотів про успішне подолання перевірки не дало результатів — нам повідомили, що порушення правил системи триває.
Попередні відповіді від служби підтримки залишалися стандартними й не містили конкретних пояснень чи рекомендацій. Тому ми вирішили звернутися до спеціалістів, з якими мали попередній досвід співпраці з інших питань, й надавши їм усю необхідну інформацію.
Незабаром після чергової апеляції наша команда отримала автоматичну відповідь, що акаунт розблоковано. Але у обліковому записі все ще відображався статус блокування, а рекламні кампанії залишалися неактивними.
Автоматична відповідь після поданої апеляції:
Після цього наші фахівці неодноразово зверталися до служби підтримки, пояснюючи ситуацію та надаючи скріншоти підтвердження розблокування акаунту. Проте кампанії все одно не відновлювали показів.
Врешті, лише за 3,5 місяці обліковий запис Google Ads було остаточно розблоковано.
Підсумовуючи цей важкий процес, важливо відзначити:
- процес розблокування акаунту може зайняти значний час, тому доцільно відразу ж шукати альтернативні рішення;
- не існує 100% гарантії розблокування акаунту Google Ads, навіть якщо ви не порушували жодних правил;
- крім того, служба підтримки Google може надавати суперечливу інформацію — на жаль, це поширена практика.
Перший період після розблокування акаунту Google Ads
Порівняння основних показників РК до та після блокування акаунту:
Після відновлення роботи акаунту нам вдалося збільшити кількість кліків на 32,5% при зниженні їх середньої вартості на 30,4% — таке зростання показників стало можливим за допомогою оптимізаційних робіт в РК та збільшення обсягу пошукових запитів за релевантними категоріями.
Ґрунтуючись на отриманих результатах, можна стверджувати, що блокування акаунту жодним чином не вплинуло на основні показники РК.
Після проведенням нашими фахівцями аналізу основних показників РК у Google Ads та Meta з 6.06 по 5.07, ми прийняли рішення про паралельне використання обох платформ для максимізації результатів.
Висновки
- Навіть за відсутності технічної можливості для детального відстеження конверсій, РК з оптимізацією на трафік сайту можуть ефективно залучати потенційних клієнтів та підвищувати впізнаваність бренду.
- Розблокування облікового запису Google Ads може стати Long Story, яка триватиме від одного дня до кількох місяців, й не завжди закінчиться на позитивній ноті. Тому варто одразу шукати альтернативні рішення для продовження рекламних кампаній.
- При створенні оголошень для рекламних кампаній у Польщі важливо враховувати, що пропозиції, які приваблюють польську аудиторію, можуть суттєво відрізнятися від тих, що цікавлять українців. Тому необхідно провести дослідження: проаналізувати сайти та рекламні оголошення конкурентів, а також відгуки поляків на різних платформах — це допоможе краще зрозуміти пріоритетні аспекти вашої цільової аудиторії.
Учасники проєкту
- Менеджер проєкту: Ганна Висоцька
- PPC-фахівець: Вадим Сірман
- Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман