⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс: Зростання кількості конверсій у 2,2 рази

Автор:
5,00 2 оцінки
0 коментарів ,
Кейс: Зростання кількості конверсій у 2,2 рази

Клієнт

Клієнт — інтернет-магазин косметичної продукції, що працює з відомими та трендовими брендами у б’юті-індустрії. Ринковий сегмент — вище за середній.

Період робіт

Активні роботи проводились у період з 01/02/2020 до 30/06/2020.

Наша задача

Підготуватися до початку сезону та збільшити кількість прямих та асоційованих конверсій порівняно з попереднім роком.

Преамбула

  • Однією з ключових складнощів реалізації завдання є високий рівень конкуренції з боку великих гравців аукціонів: Makeup, Notino.ua, Parfums, IHerb та інших:
  • Просування за допомогою контекстної реклами виконувалося за пріоритетними для клієнта брендами.

Запуск Google Shopping

Для максимально точного контролю витрат за цікавими для клієнта брендами, торгові рекламні кампанії розділили на дві категорії: високопріоритетні та інші товари.

  1. Перед початком робіт клієнту було надіслано ТЗ на підготовку фіда та доопрацювання сайту відповідно до всіх вимог Merchant Center.
  2. Після завершення фінальних коригувань та перевірок було запущено Торгові РК.
  3. Проаналізувавши отримані результати за місяць роботи Shopping-кампаній, ми визначили низьку рентабельність товарів з чеком до 250 грн, оскільки ціна їхньої конверсії незначно відрізнялася від вартості конверсії дорожчої косметики. Для підвищення цінності конверсій, ми виключили малоефективні товари на рівні фіду.

Розумні рекламні кампанії

Після встановлення модуля електронної конверсії, отримавши позитивний результат звичайних торгових РК, ми перейшли розумні торгові кампанії.

Враховуючи досвід запуску Смарт РК на інших проєктах, ми дійшли того, що за наявності якісного фіда, правильно налаштованих конверсій та зручного сайту можна досягти дуже хороших результатів.

*На скріншоті представлена порівняльна статистика звичайних та розумних торгових РК за 30-денні періоди їх роботи

Такий формат РК дозволяє додатково показувати оголошення у Youtube, Gmail та КМС. За рахунок великого потоку вхідної інформації, так званої Big Data, штучний інтелект Google максимально ефективно призначає ставки для показу в потрібний момент потрібному користувачеві в режимі реального часу, що неможливе навіть для досвідчених PPC-фахівців.

Пошукова мережа

З метою оптимальної адаптації рекламних кампаній до нової динаміки попиту та охоплення, ми перевели всі РК на інтелектуальний тип призначення ставок «Максимум конверсій».

Для збільшення охоплення та трафіку ми періодично налаштовували нові пошукові РК для пріоритетних брендів косметики.

Кожен період ми проводили такі оптимізаційні роботи:

  • аналіз ефективності видатків акаунту, перерозподіл бюджетів між РК;
  • опрацювання пошукових запитів користувачів, виключення нецільових;
  • оптимізація семантичного ядра рекламних кампаній на основі детального аналізу ключових слів та пошукових запитів.

Контекстно-медійна мережа

Щоденний трафік на сайті в 1500 користувачів дозволив зібрати досить об’ємні аудиторії для ремаркетингу.

Фід товарів у Merchant у нас уже був готовий. Для запуску динамічного ремаркетингу залишалося лише надіслати програмістам клієнта ТЗ на встановлення коду подій.

За рахунок наявності фіда та коректного відстеження подій на сайті, нам вдалося запустити рекламні кампанії в контекстно-медійній мережі з показом оголошень користувачам, які додали товар до кошика, але не завершили покупку.

Таким чином, ми закрили останній етап воронки продажів і значно збільшили кількість конверсій.

Результати

В результаті роботи з обліковим записом ми досягли наступних результатів.

  1. Відсоток отриманих показів було збільшено у 3,3 рази. Відсоток виграшів аукціонів серед топових гравців у середньому був збільшений у 2,9 раза.*Порівняння показників представлено за перший та останні тижні робочого періоду.
  2. Кількість прямих конверсій було збільшено на 125,14% (з 525 до 1182).*Порівняння показників подано за аналогічний минулий календарний період.
  3. Кількість асоційованих конверсій (конверсії, отримані іншими каналами трафіку, але де Google/CPC бере участь на шляху їх здійснення) було збільшено на 95,29% (з 488 до 953).* Порівняння показників представлено за аналогічний минулий календарний період.

Висновки

За відносно короткий термін було проведено значну роботу з розширення та оптимізації рекламних кампаній, що суттєво позначилося на ефективності контекстної реклами — зростання конверсій у 2,2 рази порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Домогтися таких результатів вдалося за рахунок правильного налаштування розумних торгових кампаній, постійного опрацювання семантики в пошуковій мережі, контролю воронки продажів у КММ, а також злагодженої взаємодії нашої команди та клієнта.

Окрема подяка клієнту за довіру та готовність до експериментів.

Відгук клієнта:

Роботою команди та результатами задоволений. Надходило багато пропозицій налаштувати нові типи РК, протестувати ті чи інші гіпотези і, зрештою, все вийшло якнайкраще. З лютого було зроблено багато роботи, яка дала вражаючий результат за відносно короткий термін.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!