⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс: збільшення коефіцієнту конверсій на 346% для проєкту медичної ніші

Автор:
PPC-фахівець
Рецензент: Галина Лиман
Керівник відділу контексту
5,00 2 оцінки
Кейс: збільшення коефіцієнту конверсій на 346% для проєкту медичної ніші

Клієнт:

Медичний центр Ladisten Clinic — клініка, що спеціалізується на проведенні специфічних операцій у сфері косметичної ортопедії та травматології кінцівок.

Наше завдання:

Збільшення кількості конверсій

Період робіт:

Травень 2023 … серпень 2024

Особливості проєкту:


Під час налаштування пошукових кампаній ми використовували широкі та загальні ключові слова. Це зумовлювалось тим, що вузькі ключові запити, які точно описували послуги клініки, мали низьку частотність, тож такий підхід дозволив залучити більше потенційних клієнтів, попри специфіку ніші.

Географія показів:

Основний фокус кампаній — на Україні, а також на Казахстані, де клініка проводила виїзні консультації.

Рекламна кампанія в Україні

Наша команда взялася налаштовувати рекламу для просування пріоритетних категорій: «Травма/перелом» та «Лікування дисплазії кульшового суглоба» у Пошуковій мережі.

Зважаючи на низьку частотність ключових слів, ми вирішили протестувати показ пошукових оголошень у медійній мережі. Результати показали, що активація цієї функції сприяє збільшенню кількості конверсій при збереженні їхньої вартості.

Тому покази у медійній мережі здійснюються лише за умови наявності невикористаного бюджету та можливості отримати конверсію через такі покази. Це дозволяє ефективно використовувати рекламний бюджет без ризику зменшення кількості показів у пошуковій мережі.

У жовтні 2023 року для підтримки кампанії «Травма/перелом» ми запустили кампанію Performance Max для цієї ж категорії. Це дозволило розширити охоплення через різноманітні канали Google та отримати додаткові конверсії:

Кейс: збільшення коефіцієнту конверсій на 346% для проєкту медичної ніші, фото 1

У березні 2024 року виникла необхідність скоротити загальні витрати для основних категорій. Задля мінімізації негативного впливу скорочення бюджету на роботу РК, ми ухвалили рішення про поступове зменшення витрат.

Завдяки цьому та оптимізації рекламних кампаній нашій команді вдалося досягти зниження витрат на 43,1%, при цьому кількість конверсій зменшилася лише на 10,3%:

Кейс: збільшення коефіцієнту конверсій на 346% для проєкту медичної ніші, фото 2

Запуск реклами на Казахстан

З огляду на заплановані консультації в Казахстані, ми запропонували запустити кампанію для підвищення обізнаності щодо можливості консультацій з хірургами з України.

Мета кампанії — рекламувати візит хірургів до Казахстану та заохочувати запис на консультацію. Для цього ми запустили кампанії Performance Max, а також пошукові рекламні кампанії по всіх актуальних напрямках.

Враховуючи обмежений час і наявність лише однієї загальної посадкової сторінки, на якій було представлено інформацію щодо візиту та консультації, ми вирішили не розділяти напрямки в окремі групи оголошень. Це дозволило швидше зібрати статистику та налаштувати стратегію ставок.

Оскільки ремаркетинг у медичній тематиці заборонено правилами Google, кампанія Performance Max стала ефективною альтернативою. Завдяки автоматизації та таргетингу, ця кампанія допомогла розширити охоплення авдиторії та залучити нових користувачів, зберігаючи відповідність політиці платформи.

Зважаючи на особливості посадкової сторінки, ми збирали статистику взаємодій користувачів з сайтом для наступних типів конверсій: відправка форми, клік по месенджеру та звернення в чат Бінотел.

Кейс: збільшення коефіцієнту конверсій на 346% для проєкту медичної ніші, фото 3

Особливості конверсій

Вартість конверсії в кампанії Performance Max на 70% нижча за вартість у пошукових кампаніях, але цінність цих конверсій — різна.

Наприклад, переважна більшість конверсій у Performance Max — це кліки по месенджеру, тоді як у пошукових кампаніях — відправлення лід-форми. Цінність цих конверсій відрізняється через потенційно різний рівень наміру користувачів (етап воронки продажу), але обидві важливі для зв’язку з клінікою.

Завдяки поєднанню пошукових кампаній і Performance Max, нам вдалося досягти максимального охоплення та ефективно залучити клієнтів.

Запуск реклами додаткових напрямків для України

Ми регулярно тестували запуск реклами додаткових напрямків роботи клініки, таких як «Хірургічне виправлення синдактилії», «Реабілітаційні масажі», «Хірургічне виправлення вальгусного/варусного викривлення ніг» тощо. Однак часто стикалися з проблемами низької частотності ключових слів та низького коефіцієнту конверсії. На це значною мірою впливала специфіка ніші.

Для оцінки ефективності ми також проводили тестові запуски нових напрямів та обговорювали з клієнтом рентабельність рекламних кампаній.

Кейс: збільшення коефіцієнту конверсій на 346% для проєкту медичної ніші, фото 4

Висновки

  1. Комбінація пошукових кампаній і Performance Max показала відмінні результати як в Україні, так і за кордоном. Такий підхід дозволив досягти максимального охоплення та залучити більше клієнтів, враховуючи особливості різних ринків
  2. Зміни в бюджеті РК треба впроваджувати поступово, аби уникнути негативного ефекту перенавчання автоматичних стратегій призначення ставок. Це дозволяє адаптувати кампанії до нових умов без перезапуску процесу навчання, що забезпечує стабільність результатів.
  3. Крім того, коли не потрібно розподіляти витрати між різними напрямками, об’єднання їх в одну кампанію дозволяє отримати більше даних для аналізу та швидше налаштувати стратегію ставок, що в підсумку забезпечує кращі результати.

Відгук клієнта:

Компанію «Авеб» ми свого часу знайшли через інтернет. Для нас важливими показниками були комунікація, розуміння задач та зацікавленість у результаті.

На той момент ми хотіли запустити процес пошуку нових клієнтів за допомогою Гугл-інструментів в галузі ортопедичних послуг, в тому числі й для нових напрямків нашого медичного центру. А наразі — співпрацюємо з «Авеб» вже кілька років, й за цей час змогли збільшити потік та загальну зацікавленість клієнтів.

Завдяки якісній комунікації з менеджерами, нам достеменно відомо, що відбувається з рекламою та сайтом. Крім того, ми відчуваємо вмотивованість команди «Авеб» на досягнення результату, бачимо точки росту та знаємо, що можна зробити для покращення вже досягнутого.

Ми повністю задоволені співпрацею!

Учасники проєкту:

Менеджер проєкту: Ганна Висоцька

РРС-спеціаліст: Ірина Хоменко

Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман