⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс з використання Demand Gen кампанії для просування вузькоспеціалізованих послуг

Автор:
PPC-фахівець
Рецензент: Галина Лиман
Керівник відділу контексту
4,00 4 оцінки
Кейс з використання Demand Gen кампанії для просування вузькоспеціалізованих послуг

Клієнт

Компанія з надання консультацій та юридичного супроводу з питань землевпорядкування

Запит від клієнта

Збільшити кількість релевантних звернень з Google Реклами

Специфіка проєкту

Технології Google Реклами переважно спрямовані на задоволення потреб рекламодавців, що пропонують товари та послуги зі значним рівнем стабільного попиту. Відповідно, стандартні стратегії та інструменти, які ефективно застосовуються в більшості проєктів, не підходять для просування складних і вузькоспеціалізованих послуг.

Проблемні аспекти:

Реалізація стратегії PPC

Рекламні кампанії в Пошуковій мережі працювали досить довго й приносили стабільний результат. Проте, через низький об’єм пошукових запитів, цей тип кампаній вичерпав свій потенціал, і для зростання та розвитку необхідно було змінити підхід: замість задоволення існуючого — формувати попит серед цільової аудиторії.

Рішення поки не популярне серед невеликих рекламодавців через відкладений в часі ефект та додаткові витрати, проте у вузькопрофільних сегментах — це цілком виправдані фінансові витрати.

Кампанія Demand Gen як інструмент формування попиту

Оскільки шлях до покупки не є лінійним – необхідно перетинатися зі споживачами в усіх точках шляху до покупки. Раніше для вирішення цієї задачі необхідно було забезпечити функціонування складної архітектури рекламного акаунту з окремими кампаніями до кожного етапу:

  • відеореклама для холодної аудиторії на етапі Обізнаність;
  • медійні кампанії для зацікавленої аудиторії на етапі Роздуми;
  • пошукові кампанії на етапі Дія

Кейс з використання Demand Gen кампанії для просування вузькоспеціалізованих послуг, фото 1

(спрощена схема воронки залучення клієнта)

Сьогодні, за допомогою кампанії типу Demand Gen, можна забезпечити контакт з аудиторією на потрібному етапі в рамках однієї кампанії — це значно спрощує управління рекламним акаунтом, зменшує витрати на кліки, забезпечує вищий показник ефективності.

Результати кампанії Demand Gen за 4 місяці

При досить незначному бюджеті для тестового запуску, нашій команді вдалося досягти наступних результатів:

156 39.91 грн. 23 000 +
конверсії ціна конверсії кліки

Кейс з використання Demand Gen кампанії для просування вузькоспеціалізованих послуг, фото 2

Водночас за той самий період, середня ціна за конверсію в кампаніях в Пошуковій мережі склала 115 грн, що на 92% вище за ціну конверсії в кампанії Demand Gen.

Кейс з використання Demand Gen кампанії для просування вузькоспеціалізованих послуг, фото 3

Висновки

  • Demand Gen може генерувати конверсії при незначних бюджетах у спеціалізованих нішах.
  • Від кампаній в Пошуковій мережі не варто відмовлятися взагалі, навіть за такої значної різниці показника Вартості конверсії, оскільки без активних пошукових кампаній ефективність Demand Gen також знизиться.

Команда проєкту

  • Менеджер проєкту: Олександра Несіна
  • PPC-фахівець: Валерія Бігун
  • Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!