⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 1 оцінка
Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain

У цьому кейсі команда Aweb поділиться досвідом просування IT-проєкту у висококонкурентній ніші — кібербезпеки у сфері Web3. Мова про компанію, що спеціалізується на Blockchain Security Audit — перевірці та захисті криптопроєктів від хакерських атак

Клієнт

Компанія B2B, яка спеціалізується на захисті платформ і сайтів від хакерських атак, разовому або регулярному аудиті коду на безпеку, а також на захисті інновацій Web3 і криптовалюти від хакерських атак.

Ці послуги можуть поширюватися на всі сайти з впровадженими платіжними онлайн-системами, проте найчастіше клієнтами компанії стають криптобіржі, оскільки звідти можна викрасти не лише персональні дані, а й величезні суми грошей.

Роботи можуть виконуватися як на етапі розгортання проєкту на сервері, так і щодо вже діючих проєктів

Наше завдання

Вивести проєкт у топ 10 Google за пріоритетними запитами

Геозалежність проєкту

Насамперед — Європа (усі англомовні країни)

Період роботи

травень 2021 — лютий 2022 року

Проблематика проєкту

Клієнт раніше вже мав досвід співпраці з SEO-підрядником, однак залишився незадоволений результатами, оскільки роботи не давали очікуваного ефекту:

  • відсутність динаміки по позиціях;
  • нерелевантні посилання (за словами клієнта, посилання на сайт могли розміщуватися у статтях, присвячених, наприклад, меблям);
  • відсутність реакції підрядника на коментарі клієнта.

Найважливіші напрямки роботи:

  • Penetration Test
  • Audit Smart Contract

Аналіз конкурентів

Наші спеціалісти провели аналіз конкурентів з метою зрозуміти особливості ринку та визначити стратегії просування конкурентів:

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain, фото 1

Аналіз проводився з геоприв’язкою до Великої Британії.

Виходячи з результатів аналізу, фахівці нашої компанії визначили стратегію просування для сайту клієнта:

  • збільшення кількості корисних інформаційних статей у блозі для залучення потенційних користувачів;
  • більшість конкурентів не надто зосереджені на SEO-просуванні своїх ресурсів — для нас це перевага, оскільки завдяки загальній оптимізації сайту можна обійти їх за пріоритетними для клієнта напрямками;
  • нарощування посилальної маси у конкурентів варіюється в межах 100–150 посилань на місяць. Ми вирішили нарощувати до 100 донорів на місяць, роблячи акцент не на кількості, а на якості, особливо враховуючи той факт, що ми вже провели аналіз посилального профілю клієнта і почали відхиляти велику кількість неякісних посилань;
  • при закупівлі акцентуватися на анкорні посилання з ключовими словами з вищою частотою, обов’язково звертаючи увагу на анкор-лист конкурентів;
  • необхідно виконати роботи зі збільшення швидкості завантаження мобільної версії сайту, що дозволить посилити перевагу над конкурентами;
  • у топі конкуренти ранжуються за рахунок сильного бренду та трасту сайту загалом — цю задачу ми винесли як окремий пріоритет.

Паралельно з аналізом конкурентів наші спеціалісти провели повний технічний аудит сайту, виявивши 10 критичних помилок, які потребували термінового виправлення.

Програмна реалізація Результат перевірки Пріоритет Виконавець
1. Аналіз IP сайту виправити високий програміст
2. Перевірка сайту на віруси, шкідливі скрипти та наявність сайту в блек-листах ОК високий програміст
3. Аналіз історії домену за WhoIs та web.archive ОК високий програміст
4. Перевірка наявності елементів, що можуть негативно впливати на взаємодію користувача з сайтом ОК середній програміст
5. Перевірка наявності та коректності формування SEO-Friendly URL (ЛЗУ) ОК високий програміст
6. Перевірка склеювання дзеркал та повних дублей ОК високий програміст
7. Перевірка повного дублювання контенту ОК високий програміст
8. Перевірка наявності в індексі технічних сторінок, сторінок з дублюванням контенту або без контенту ОК високий програміст
9. Перевірити коректність відповідей сервера на запит сторінок ОК високий програміст
10. Перевірити код сторінок на помилки в HTML і CSS ОК середній програміст
11. Перевірити наявність і помилки в SSL-сертифікаті виправити високий програміст
12. Перевірити на наявність прихованих або спамних посилань на зовнішні ресурси виправити високий програміст
13. Перевірити коректність налаштування файлу robots.txt ОК високий програміст/контент-менеджер
14. Підключити GSC ОК високий програміст
15. Підключити GA ОК високий оптимізатор
17. Перевірити Sitemap.xml ОК середній програміст
18. Перевірка доступності CSS та JS ОК середній програміст
19. Перевірка наявності мікроформатів виправити середній програміст
20. Перевірка наявності кнопок соцмереж виправити низький програміст
21. Перевірка швидкості завантаження сайту виправити високий програміст
22. Перевірка наявності та оптимізації багатомовності ОК середній програміст
23. Перевірка наявності мобільної версії сайту ОК середній програміст
24. Перевірка адаптивності сайту на різних типах пристроїв виправити середній програміст
25. Перевірка на коректність виведення текстового контенту ОК високий програміст
26. Відстеження контенту Stat.Aweb в SEO-монітор виправити низький програміст
27. Перевірка наявності на сторінках елементів (комерційних чинників), необхідних для ранжування в даній тематиці ОК середній програміст
28. Перевірка часткового дублювання контенту ОК середній програміст
29. Усунути видалення неактуальних і відсутніх в наявності товарів ОК високий програміст
30. Перевірити індексацію відгуків на сайті ОК середній програміст
31. Перевірка наявності в коді сторінок контенту, який не відображається на сторінках сайту ОК високий програміст
32. Чи видно контент із вимкненим JavaScript ОК середній програміст

 

Контент Результат перевірки Пріоритет Виконавець
33. Перевірка наявності афіліатів ОК високий
34. Перевірка гео-налаштувань у GSC виправити високий оптимізатор
35. Перевірка коректності формування метатегів виправити високий контент-менеджер/програміст
36. Перевірка наявності та унікальності контенту на сайті виправити високий контент-менеджер
37. Перевірка наявності цільових сторінок під СЯ ОК низький контент-менеджер
38. Перевірка оптимізації текстового контенту ОК середній програміст
39. Перевірка доступності форматування контенту ОК середній програміст

 

Структура та лінкування Результат перевірки Пріоритет Виконавець
40. Перевірка наявності меню «хлібних крихт» виправити високий програміст
41. Перевірка лінкування на сайті виправити середній програміст
43. Перевірка наявності битих посилань виправити середній програміст

Серед основних проблем на сайті:

  • 404 сторінки, які мали трафік — не було налаштовано переадресацію на схожий контент після видалення сторінок. Відповідно, трафік, який раніше надходив на ці сторінки, не перенаправлявся, а отже — втрачався.
  • Проблеми з безпекою — сторінки або сайти, на яких виявлені проблеми з безпекою, у результатах пошуку позначаються попереджувальним значком. Під час спроби перейти на такі ресурси користувач бачить повідомлення про те, чому не слід цього робити. Звісно, це негативно впливає на позиції сайту у видачі.

Наша команда також підготувала рекомендації щодо доопрацювання сайту, керуючись вимогами Інструкції для асесорів Google та вимогами до E-E-A-T факторів:

  1. Створити сторінку контактів.
  2. Необхідно створити окрему сторінку «Наша команда» та вивести картки з ключовими співробітниками компанії.
  3. Картки ключових співробітників потрібно вивести на головну сторінку.
  4. Картки ключових співробітників слід вивести на сторінки послуг, під текстом.
  5. На сторінці «Про нас» та на кожній сторінці розділу «Послуги» необхідно додати 3–4 картки аудитів. Під картками створити кнопку «Переглянути всі аудити», яка вестиме на сторінку «Наші аудити».
  6. На сторінці «Про нас» потрібно вивести відео про компанію або ключових співробітників (за наявності).
  7. Необхідно створити сторінку «ЗМІ про нас».
  8. Додати в основне меню пункт «Case Studies» з посиланням.
  9. Створити окрему сторінку «Як ми це робимо», відобразивши на ній загальну інформацію з етапами проведення аудитів.
  10. На кожній сторінці «Дослідження» потрібно додати автора статті. При кліку на ПІБ, користувача має переадресовувати на сторінку співробітника.
  11. Створити сторінку «Сертифікати та ліцензії».
  12. Створити сторінку «Наші нагороди».
  13. Створити сторінку «Наші подяки».
  14. Створити сторінку «Наші відео».

Робота над контентом

  • Наші фахівці переглянули семантичне ядро та створили його заново з урахуванням нових цілей клієнта.
  • Ми оновили метатеги для сторінок сайту, прописавши їх відповідно до унікальної торгової пропозиції клієнта.
  • Наша команда доопрацювала тексти для комерційних сторінок.

Результат після оновлення текстів:

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain, фото 2

Роботи із зовнішньої оптимізації

У процесі роботи ми максимально урізноманітнили профіль посилань, використовували різні типи закупівель. Основний акцент було зроблено на якість домену-донора й вагу, яку він може передати нашому сайту.

Проміжний відгук від клієнта через 3 місяці після початку робіт:

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain, фото 3

Відповідно до цілей, з якими ми прийняли проєкт у роботу, нам вдалося досягти таких показників:

1. Досягнення позицій топ 10 за такими напрямками:

  • Penetration Test;
  • Audit Smart Contract

2. Змінили пріоритетний регіон просування на США й всі англомовні країни Європи.У нашій внутрішній системі відстежували позиції за такими пошуковими системами:

  • http://google.com/ (для США)
  • http://google.uk/ (для Великобританії, орієнтувалися на цю країну через найгострішу конкуренцію у видачі).

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain, фото 4

Завдання, які вдалося вирішити в процесі роботи над проектом

  • Видалили дублювання основного контенту

Клієнт має кілька сайтів схожих тематик, на яких були опубліковані повні дублі статей. Для уникнення дублювання, ми впровадили карту редиректів:

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain, фото 5

  • Очистили заспамлений профіль попсилань

Проаналізувавши профіль, ми виявили, що приблизно 1000 доменів із 2700 закуплених донорів — це спамні домени, які ми відхиляли у кілька ітерацій.

Висновки:

Попри складність тематики та численні проблеми, з якими зіткнулася команда проєкту, за 9 місяців роботи нам вдалося досягти відчутних результатів:

  • зростання позицій за пріоритетними для клієнта семантичними групами у висококонкурентному гео — Великій Британії;
  • аналіз і очищення профілю посилань сайту для підвищення його якості та зменшення впливу спамних посилань на домен;
  • виявлення та виправлення критичних помилок, які впливали на ранжування в Google.

Це стало можливим не лише завдяки злагодженій роботі команди Aweb, а й тісній співпраці з клієнтом, який оперативно погоджував наші правки, був глибоко залучений та зацікавлений у процесі просування.

На жаль, після 9 місяців співпраці клієнт вирішив зупинити співпрацю, оскільки заснував кілька суббрендів для різних напрямів і вирішив зібрати власну команду SEO-фахівців.

Водночас клієнт високо оцінив нашу роботу та професіоналізм, залишивши позитивний відгук на Clutch:

Кейс: просування IT-проєкту в ніші Blockchain, фото 6

Команда проєкту

Менеджер проєкту: Катерина Тимошенко

Оптимізатор: Юрій Ощаповський

Посилальник: Євген Федченко