Бізнес
Локальний сервіс з продажу та встановлення побутових очисних систем для питної води в приватних будинках
Задачі та цілі запуску реклами в соцмережах:
- Оцінка перспектив ніші та замір реальних потреб аудиторії
- Перевірка гіпотез за цільовими сегментами аудиторії
- Визначення оптимальних поєднань креативів та цілей
Реалізація
Клієнт лише розпочав свою діяльність в цій сфері, тому й стандартних сформованих цілей у вигляді кількості залучених клієнтів на момент початку співпраці ще не було. В таких випадках можливі два підходи:
- All-In — дозволяє отримати результати дорого й швидко. Ми налаштовуємо всі можливі типи рекламних кампаній, використовуємо всі можливі сегменти аудиторій, тестуємо різні формати цілей в рамках облікового запису та в межах безпосередньо соціальних мереж;
- раціональний підхід — мінімальні витрати бюджету, але отримання результату розтягнуто в часі. Ми поетапно налаштовуємо різні типи та формати рекламних кампаній — від гіпотетично найбільш до менш ефективних й перехід до наступного етапу відбувається виключно після завершення попереднього. Аналіз та порівняння результатів — після завершення всіх етапів.
Враховуючи той факт, що це новий проєкт клієнта, а отже внутрішні процеси ще не напрацьовані, ми прийняли спільне рішення щодо реалізації раціонального підходу.
Типи цілей для оптимізації
Перший параметр для порівняння — ціль оптимізації кампанії. Наші фахівці запустили 3 різні варіанти з метою визначення формату, який здатен залучити найбільшу кількість конверсій:
Важливо: гібридний формат послуги (покупка обладнання + встановлення, без можливості вибрати окремо обладнання або окремо встановлення) не був відображений на сайті, створеному на платформі Shopify, який мав функціонал звичайного інтернет-магазину. Тому кампанія з оптимізацією на eCommerce події отримала незадовільний результат.
Тип взаємодії в кампанії з метою — ліди
Наступний параметр — тип взаємодії. Варіанти для перевірки:
- повідомлення в Facebook Messenger;
- повідомлення в Instagram;
- форма для лідів Facebook.
Тут результат цілком залежить від того, як вашій ЦА зручніше спілкуватися. Якщо ви маєте проєкт з історією, то без цього запуску можна обійтися, а просто перевірити як ваші клієнти найчастіше звертаються (за допомогою Instagram чи Facebook):
Facebook Messenger | Instagram Message | Форма для лідів |
1 конверсія | 1 конверсія | 10 конверсій |
Креативи для соцмереж
Для креативів підхід оцінки ефективності за кількістю конверсій не найбільш вдалий формат, оскільки основне завдання креативу — привернути увагу користувача, а не конвертувати його в клієнта.
За сукупністю факторів оцінка може бути виражена будь-яким значенням (залежить від того, які параметри ви враховуєте та з якою метою оцінюєте). Ми в якості значення використовуємо стандартні значення Meta Ads Quality Rank. Цей рейтинг відображає відносну ефективність оголошення в рекламному аукціоні з урахуванням інформації про ефективність схожих оголошень в інших рекламних акаунтах. Оголошення може отримати, оцінку:
- вище середнього;
- середня;
- нижче середнього (нижчі за 35%, 20%, 10% оголошень).
Формати креативів, задіяних в рекламній кампанії:
Тип: Одинарне зображення | ![]() |
Оцінка ефективності: нижче середнього | |
Тип: Галерея зображень | ![]() |
Оцінка ефективності: середня | |
Тип: Відео | ![]() |
Оцінка ефективності: середня |
Результати
Результат проведених експериментів з оцінки ефективності інструментів Meta Ads:
Ціль оптимізації кампанії | Тип взаємодії | Тип креативу |
|
|
|
За результатами проведеного експерименту, найбільш ефективним набором налаштувань для отримання конверсій за найнижчою ціною є наступне поєднання налаштувань:
- ціль: лідогенерація;
- тип конверсії для оптимізації: форма для лідів;
- формат оголошення: відео.
Команда проєкту
- Менеджер проєкту: Олександра Несіна
- PPC-фахівець: Олександр Шилін
- Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман