⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США

Автор:
PPC specialist
Рецензент: Галина Лиман
Керівник відділу контексту
5,00 2 оцінки
Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США

Бізнес

Локальний сервіс з продажу та встановлення побутових очисних систем для питної води в приватних будинках

Задачі та цілі запуску реклами в соцмережах:

  • Оцінка перспектив ніші та замір реальних потреб аудиторії
  • Перевірка гіпотез за цільовими сегментами аудиторії
  • Визначення оптимальних поєднань креативів та цілей

Реалізація

Клієнт лише розпочав свою діяльність в цій сфері, тому й стандартних сформованих цілей у вигляді кількості залучених клієнтів на момент початку співпраці ще не було. В таких випадках можливі два підходи:

  • All-In — дозволяє отримати результати дорого й швидко. Ми налаштовуємо всі можливі типи рекламних кампаній, використовуємо всі можливі сегменти аудиторій, тестуємо різні формати цілей в рамках облікового запису та в межах безпосередньо соціальних мереж;
  • раціональний підхід — мінімальні витрати бюджету, але отримання результату розтягнуто в часі. Ми поетапно налаштовуємо різні типи та формати рекламних кампаній — від гіпотетично найбільш до менш ефективних й перехід до наступного етапу відбувається виключно після завершення попереднього. Аналіз та порівняння результатів — після завершення всіх етапів.

Враховуючи той факт, що це новий проєкт клієнта, а отже внутрішні процеси ще не напрацьовані, ми прийняли спільне рішення щодо реалізації раціонального підходу.

Типи цілей для оптимізації

Перший параметр для порівняння — ціль оптимізації кампанії. Наші фахівці запустили 3 різні варіанти з метою визначення формату, який здатен залучити найбільшу кількість конверсій:

Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США, фото 1

Важливо: гібридний формат послуги (покупка обладнання + встановлення, без можливості вибрати окремо обладнання або окремо встановлення) не був відображений на сайті, створеному на платформі Shopify, який мав функціонал звичайного інтернет-магазину. Тому кампанія з оптимізацією на eCommerce події отримала незадовільний результат.

Тип взаємодії в кампанії з метою — ліди

Наступний параметр — тип взаємодії. Варіанти для перевірки:

  • повідомлення в Facebook Messenger;
  • повідомлення в Instagram;
  • форма для лідів Facebook.

Тут результат цілком залежить від того, як вашій ЦА зручніше спілкуватися. Якщо ви маєте проєкт з історією, то без цього запуску можна обійтися, а просто перевірити як ваші клієнти найчастіше звертаються (за допомогою Instagram чи Facebook):

Facebook Messenger Instagram Message Форма для лідів
1 конверсія 1 конверсія 10 конверсій

Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США, фото 2

Креативи для соцмереж

Для креативів підхід оцінки ефективності за кількістю конверсій не найбільш вдалий формат, оскільки основне завдання креативу — привернути увагу користувача, а не конвертувати його в клієнта.

За сукупністю факторів оцінка може бути виражена будь-яким значенням (залежить від того, які параметри ви враховуєте та з якою метою оцінюєте). Ми в якості значення використовуємо стандартні значення Meta Ads Quality Rank. Цей рейтинг відображає відносну ефективність оголошення в рекламному аукціоні з урахуванням інформації про ефективність схожих оголошень в інших рекламних акаунтах. Оголошення може отримати, оцінку:

  • вище середнього;
  • середня;
  • нижче середнього (нижчі за 35%, 20%, 10% оголошень).

Формати креативів, задіяних в рекламній кампанії:

Тип: Одинарне зображення Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США, фото 3
Оцінка ефективності: нижче середнього
Тип: Галерея зображень Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США, фото 4
Оцінка ефективності: середня
Тип: Відео Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США, фото 5
Оцінка ефективності: середня

Кейс оцінки ефективності використання Meta Ads на ринку США, фото 6

Результати

Результат проведених експериментів з оцінки ефективності інструментів Meta Ads:

Ціль оптимізації кампанії Тип взаємодії Тип креативу
  • Лідогенерація
  • eCommerce
  • Трафік
  • Форма для лідів
  • Facebook Messenger
  • Instagram Message
  • Відео
  • Одинарне зображення
  • Галерея зображень

За результатами проведеного експерименту, найбільш ефективним набором налаштувань для отримання конверсій за найнижчою ціною є наступне поєднання налаштувань:

  • ціль: лідогенерація;
  • тип конверсії для оптимізації: форма для лідів;
  • формат оголошення: відео.

Команда проєкту

  • Менеджер проєкту: Олександра Несіна
  • PPC-фахівець: Олександр Шилін
  • Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!