Проєкт
Мережа ресторанів в Києві з послугами доставки та самовивозу
Цілі
Маркетингові зусилля клієнта спрямовані на три напрямки:
- збільшення кількості відвідувачів конкретних закладів мережі
- збільшення кількості замовлень з доставкою через сайт
- збільшення кількості клієнтів, які замовляють їжу з собою
В цьому кейсі розглянемо методи та інструменти Meta Ads для досягнення цілі зі збільшення кількості замовлень з доставкою через сайт.
Реалізація експерименту
Доставка готової їжі – специфічний проєкт, якщо оцінювати його з позиції рекламних систем (це стосується і Meta, і Google Ads). Залежно від того, що саме — послуга чи товар, — буде об’єктом рекламної кампанії, залежить набір інструментів та стратегій, які може запропонувати система.
У випадку з сервісом доставки їжі, ми маємо справу з гібридним варіантом:
- послуга з доставки — послуга;
- процес оформлення замовлення на сайті — реалізовано методами, що притаманні сфері ecommerce
Гібридність проєкту створює певну невизначеність не лише для рекламних систем, але й фахівців з контекстної реклами, оскільки відсутня можливість обґрунтовано рекомендувати той чи інший підхід до налаштування рекламних кампаній.
Спільно з клієнтом ми прийняли рішення про проведення експерименту для визначення більш ефективного варіанту налаштувань рекламних кампаній.
Варіант A: |
Варіант Б |
|
|
Приклад відображення оголошень:
- варіант A — статичний банер
- варіант Б — оголошення формується динамічно з елементів фіду товарів, які були завантажені через Facebook Commerce Manager
Результат
За результатами паралельної роботи двох кампаній, однозначно більш ефективною виявився варіант A — налаштування кампанії за методом, який застосовується для просування послуг.
Під час проведення експерименту наші фахівці внесли коригування в розподіл бюджету на кліки, тому для оцінки використовуємо показник Ціна за конверсію, а не Кількість конверсій:
Що до ефективності форматів в Кампанії Б — кращий результат показало оголошення формату «карусель»:
Висновки
- Проведення експерименту дозволить знизити непродуктивні витрати при масштабуванні.
- У випадку використання нестандартних підходів або при специфічних умовах ведення бізнесу, варто приділяти більше уваги тестуванню різних ідей, оскільки рекламні системи використовують штучний інтелект для навчання алгоритмів і, за відсутності достатньої кількості даних, стають неефективними.
Команда проєкту
- Менеджер проєкту: Катерина Тимошенко
- PPC-фахівець: Олександр Шилін
- Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман