Клієнт
Фахівець з машинної штукатурки, який розширив свою команду до 4 фахівців, залишивши за собою адміністрування процесів усередині бізнесу та обробку заявок.
Послуги включають штукатурку стін та стель.
Гео: Київ та Київська область (+ 20 км від Києва)
ЦА клієнта:
- ті, хто купив квартири у новобудові;
- проводять капітальний ремонт.
Період робіт: 6 травня 2022 …30 травня 2022
Завдання від клієнта: як мінімум 10…50 лідів/місяць
Складність: ситуація на ринку та обмежений бюджет клієнта на кліки
Наше завдання: враховуючи ситуацію в країні та, зокрема, у місті Київ та Київській області, залучити ліди за умов обмеженого бюджету на рекламу.
Преамбула
На момент звернення із завданням, деякі бізнеси лише починали відновлювати активність, а через дуже нестабільну ситуацію прогнозувати результати та поведінку користувачів — вкрай проблематично.
Проаналізувавши динаміку популярності, спрогнозувати кількість лідів для клієнта ми не могли, адже це будівельні роботи, де середній чек – $1000 за об’єкт. А потенційні клієнти, як і основна частина населення, перейшли в режим економії та очікування, інша ж частина виїхала з України.
Орієнтуватися на дані з Google Trends для прогнозу було б некоректно, оскільки вони не могли бути репрезентативними через мінливість поведінки користувача.
Також клієнт має мінімальне замовлення: в роботу беруть площу стін від 150 кв.м. (Квартира площею від 35 кв.м).
Особливості та складності роботи з клієнтом:
- немає сайту;
- сторінка Facebook не оптимізована для просування — не наповнена цінною інформацією для потенційних клієнтів, вона мала низьку інформативність;
- сторінка Instagram – виключно для особистого використання;
- обмежений бюджет на кліки — клієнт орієнтувався на $5 на день ($150 на міс.), але був відкритий для обговорення;
- відсутність креативів та ресурсів для їх створення.
Опис робіт на періоді налаштування РК, підбір аудиторії та креативів.
Період налаштування: 06.05.2022…13.05.2022 (7 днів)
Головне обмеження — відсутність можливості використовувати різні типи РК для охоплення аудиторій на різних етапах воронки продажів. Це обмеження пов’язане з відсутністю сайту та якісного контенту, а також відсутністю можливості збирати аудиторії для подальшої роботи з ними. Клієнту важливо швидко все запустити і одразу отримувати ліди. З огляду на це, ми вибрали тип РК з повідомленнями.
Аудиторію для запуску було сформовано, виходячи з інформації про ЦА, надану клієнтом. Паралельно ми запустили аудиторії у комплексі з характеристиками посад та статусом батька*.
*Дані критерії дають можливість виділити аудиторію з певним рівнем доходу, а також таргетуватися на тих, хто може бути потенційним власником нерухомості у нових ЖК, або тих, хто розширив житлову площу.
Ми надали клієнту рекомендації та технічні вимоги для підготовки креативів та їх приклади. Підготувати та надати креативи згідно наших рекомендацій у клієнта не було можливості.
Ситуація, що склалася з підготовкою креативів, — поширена проблема серед представників малого бізнесу. За обмежених ресурсів, така підготовка професіоналом частіше не є пріоритетом. У такому випадку ми не рекомендуємо використовувати стокові зображення, а знайти фото, які могли б стати базою для створення креативу. Нами було підібрано приклади, і клієнт вибрав зображення, яке хотів би використати в рекламній кампанії: фото техніки, зроблене на об’єкті. Надалі ми підготували додаткові креативи для широкої варіативності оголошень.
Як інструмент для тесту, окрім аудиторій та креативів, ми вибрали різний формат звернення до потенційних клієнтів за допомогою текстового оформлення оголошень.
Запуск рекламної кампанії та перші результати
За перший тиждень, з 16.05 до 22.05, було зафіксовано 102 листування за ціною 0,62$ (~18,1 грн), що перевищувало очікування клієнта майже в 8 разів.
Аналіз перших листувань та фідбек клієнта свідчили про цільові звернення. Тестовий період ми запланували на два тижні, після чого проміжний аналіз, нові тести та/або коригування аудиторій та креативів, текстів оголошень.
За 13 днів роботи РК клієнт отримав 144 звернення за ціною $0,77 (~22,52 грн), після чого рекламу зупинили через заборгованість в акаунті.
Клієнт повідомив, що не готовий поповнювати баланс і взяв паузу для обробки та подальшої роботи з отриманими лідами, а також закриття угод.
Висновки
На етапі старту важливо грамотно підійти до формування мети разом із клієнтом, враховуючи, зокрема, і побудову бізнес-процесів. У цьому випадку обсяг звернень на тестовому періоді підсвітив критичні аспекти у налагодженні бізнес-процесу взаємодії з потенційними клієнтами – лідами.
Формування мети від «як мінімум», «від Х конверсій» або «що більше — тим краще» не завжди є ефективне для бізнесу.
Правильно оцінити потенціал бізнесу, його пропускну спроможність, рентабельність інвестицій і знайти ту саму «золоту середину», коли діяльність компанії буде ефективна — обов’язкова складова ефективної реклами.
Учасники проєкту:
Менеджер проєкту: Олена Лавецька
PPC-фахівець: Валерія Бігун
Керівник відділу контекстної реклами: Галина Лиман