Все про контекстну рекламу
Контекстна реклама Google — це оголошення, які відображаються на сайтах-партнерах або в пошуковій видачі. Вони відповідають пошуковому запиту користувача або змісту сторінки, на якій розміщені.
Контекстна реклама – це один з найефективніших інструментів сучасного цифрового маркетингу, що дозволяє бізнесам досягати цільової аудиторії у потрібний момент та у потрібному місці. Завдяки своїй гнучкості, точності налаштувань та можливості таргетування, контекстна реклама забезпечує високий рівень повернення інвестицій (ROI), що робить її невід'ємною частиною маркетингових стратегій багатьох компаній.
Принцип контекстної реклами
Як працює контекстна реклама в Google Ads? Користувач вводить запит у пошуковий рядок, і разом з результатами пошуку він бачить рекламні оголошення, що відповідають його запиту. Крім того, тематичні оголошення показуються на сайтах, які є частиною рекламної мережі Google.
Як це можливо?
Наприклад, ви ввели запит «професійна кавова машина» і одразу побачили пропозиції інтернет-магазинів та кілька рекламних оголошень на перших позиціях пошукової видачі. Через кілька днів у Gmail вам показують рекламний банер, який пропонує кавову машину. Це також контекстна реклама.
Контекстна реклама базується на принципі показу оголошень користувачам, які вже виявили інтерес до певних продуктів або послуг, переглядаючи схожі сайти чи шукаючи інформацію за відповідними запитами. Це значить, що оголошення бачать лише ті користувачі, які дійсно зацікавлені у пропозиціях («тепла» аудиторія), що підвищує шанси на успішну конверсію.
Контекстна реклама в Гугл, зокрема, працює за принципом аукціону, де рекламодавці визначають суму, яку вони готові заплатити за клік або за тисячу показів оголошення. Пошукова система враховує не лише ставку, але й релевантність оголошення та посадкової сторінки, що дозволяє меншим компаніям конкурувати з великими брендами.
Навіщо компаніям підрядник для налаштування реклами?
На перший погляд здається, що контекстна реклама в інтернеті є простим та доступним кожному інструментом, але для її ефективного використання необхідне професійне налаштування та якісне управління. Агенція Aweb має досвід роботи з різними нішами та інструментами реклами, що дозволяє ефективно налаштовувати кампанії для досягнення максимального результату.
Майже всі наші клієнти починали з самостійного налаштування реклами в Google для свого сайту. Хтось робив це власними зусиллями, хтось доручав співробітникам з відділу продажів, маркетингу, реклами, а іноді навіть офіс-менеджеру. Але рано чи пізно кожен приходив до висновку, що контекст-реклама чомусь не працює ефективно, як могла б, й гроші спливають «в нікуди».
Фахівці Aweb знають, як оптимізувати оголошення, обрати правильні ключові слова, встановити ефективний бюджет та моніторити результати, аби уникнути зайвих витрат. Окрім того, вони постійно стежать за оновленнями в алгоритмах пошукових систем та інших платформ, що дозволяє своєчасно адаптувати стратегії під зміни ринку.
Звернувшись до нас, клієнти отримали той результат, на який очікували від контекстної реклами спочатку, але не могли отримати, оскільки зіткнулися з багатьма проблемами, типовими для новачків і непідготовлених спеціалістів.
Видача у користувача, який вибирає телефон:
Видача у користувача готового купити телефон:
Види контекстної реклами
Існує кілька основних видів контекстної реклами, кожен з яких має свої особливості та підходить для різних цілей маркетингових кампаній.
Текстова реклама
Цей вид реклами складається з коротких текстових оголошень, які з'являються у результатах пошуку. Текстова контекстна реклама Google є основою більшості рекламних кампаній, адже безпосередньо відповідає на пошукові запити користувачів. Головна перевага текстової реклами полягає у її точності – оголошення видно тільки користувачам, які активно шукають відповідну інформацію.
Банерна (медійна) реклама
Банерна, або медійна реклама використовує графічні елементи (зображення, анімацію або відео) для привернення уваги користувачів на різних сайтах-партнерах пошукової системи. Така контекстна реклама Гугл ефективна для підвищення впізнаваності бренду та залучення нової аудиторії.
Відеореклама
Відеореклама, яку можна побачити на YouTube або інших платформах, що підтримують відеоконтент, є потужним інструментом для візуального впливу на аудиторію. Така реклама дозволяє детальніше показати продукт або послугу, створюючи емоційний зв'язок із глядачем.
Команда Авеб є Преміум Партнером Google
Неодноразово ставала призером найголовнішого конкурсу серед фахівців із контекстної реклами — Google Premier Partner Awards. Протягом 15 років наші фахівці відточували свої навички і йшли пліч-о-пліч з розвитком технологій Google Едс. Як Преміум Партнери ми одними з перших отримуємо доступ до нових технологій реклами Google. Наш досвід дозволяє застосовувати їх для підвищення результатів клієнтів, на відміну від менш досвідчених агенцій.
Переможці в номінації пошукові інновації Premier Partner Awards
«Бути клієнтом агентства зі Статусом преміум-партнера Гугла — це вже переваги. Преміум-партнери отримують ексклюзивну підтримку від старшого менеджера Гугла, доступ до найповнішого обсягу статистичних даних, ранні оновлення і доступ до бета-версій продуктів Гугла. Бути клієнтом Авеба — означає отримати максимально ефективну рекламну кампанію.
Керівник відділу контекстної реклами «Авеб»
Авеб — сертифікований преміум-партнер Гугла. Ми завжди в курсі всіх новинок в онлайн-рекламі.
Нашим фахівцям можна довіряти. Вони підтверджують свою кваліфікацію на сертифікаційних іспитах кожні 12 місяців.
Вирішуємо задачу: оптимізуємо використання кожної копійки рекламного бюджету
416
запущених кампаній
контекстної реклами
на нашому рахунку
41%
рекламного бюджету,
в середньому, економить
наш клієнт
1,87
середня позиція оголошень
наших клієнтів у пошуках
10,5%
середній CTR у рекламних
кампаніях наших клієнтів
Типи рекламних кампаній
Існує кілька типів рекламних кампаній, які можна реалізувати за допомогою контекстної реклами в Google AdWords.
- Рекламна кампанія на пошуку
Це найбільш розповсюджений тип кампанії, у якій оголошення показуються у результатах пошуку Google. Вона підходить для залучення користувачів, які вже шукають конкретні товари або послуги, що дозволяє отримати високий рівень конверсій.
- Shopping Ads (Товарна кампанія, або шопінг Google)
Це спеціальний тип реклами, що дозволяє показувати товари з фото, ціною та коротким описом безпосередньо у пошуковій видачі. Така реклама є особливо ефективною для інтернет-магазинів, адже дозволяє користувачам швидко знайти потрібний товар і перейти до його купівлі.
- Перфоменс Макс
Performance Max – це новий тип кампаній у Google Ads, що дозволяє показувати оголошення на всіх доступних платформах (у пошуку, YouTube, дисплейній мережі тощо) одночасно. Це забезпечує максимальне охоплення аудиторії та високу ефективність рекламної кампанії.
- Ремаркетинг, або ретаргетинг
Це стратегія показу оголошень користувачам, які вже відвідували ваш сайт, але не здійснили цільової дії (наприклад, покупку). Ремаркетинг дозволяє повернути таких користувачів на сайт і стимулювати їх завершити шлях або спонукати до іншої дії.
- Банерна реклама
Банерна реклама з використанням графічних елементів підходить для підвищення впізнаваності бренду. Її може бути показано на різних сайтах, що співпрацюють з Google, забезпечуючи широке охоплення аудиторії.
- Відеореклама
Відеореклама дозволяє показувати ваші оголошення у форматі відео на таких платформах, як YouTube. Вона ідеально підходить для створення емоційного зв’язку з аудиторією та демонстрації продуктів або послуг у дії.
- Smart РК
Smart рекламні кампанії автоматизують більшість процесів налаштування реклами, використовуючи машинне навчання для досягнення найкращих результатів. Google автоматично оптимізує показ оголошень, визначає найкращі ставки та вибирає цільову аудиторію.
- Реклама мобільного додатка
Цей тип кампаній спрямований на просування мобільних додатків. Оголошення можуть з’являтися у пошуку Google, на YouTube або в Google Play, що допомагає залучати нових користувачів.
- Дискавері
Discovery Ads – це новий тип реклами, який показується у стрічках новин Google, YouTube, Gmail та інших платформах. Вона забезпечує широке охоплення і може бути налаштована для показу на основі інтересів користувачів.
Який тип реклами — найефективніший?
Найефективніший тип контекстної реклами залежить від мети вашої кампанії. Так, для залучення нових клієнтів найкраще підходять пошукові кампанії та Shopping Ads. Якщо ж ви хочете підвищити впізнаваність бренду або залучити користувачів до перегляду відео — варто зосередитись на медійній або відеорекламі. Ремаркетинг допоможе повернути користувачів, які вже були на вашому сайті, але не зробили покупку. Smart-кампанії можуть бути ефективними для досягнення різних цілей завдяки автоматизації процесів.
Приклади ефективних рекламних кампаній Aweb
Щодня наші фахівці корегують плани рекламної кампанії, аби ваш бізнес працював, як швейцарський годинник. Які зміни ви побачите, якщо доручите налаштування та управління контекстною рекламою нам?
- Усунення нецільового трафіку. Якщо рівень відвідувань сайту високий, а конверсія — низька.
- Повна автоматизація. Автоматичне оновлення цін у рекламних оголошеннях відповідно до останніх даних на сайті, відключення реклами, що веде на неробочі сторінки, а також на сторінки відсутніх товарів.
- Тонкі налаштування рекламної кампанії та аналітики. Налаштування таргетингу за географією, за днями і часом показу оголошень, а також відстеження результатів звернень.
- Підвищення ROI. Вимкнення реклами, вартість якої вища за прибуток, що вона приносить.
- Скорочення рекламного бюджету. Ми дійсно скорочуємо, а не збільшуємо ваш рекламний бюджет, і робимо так, аби ви платили за кліки менше.
- Ефективність — насамперед. Отримавши доступ до статистики, ми збираємо дані про конверсії, заявки, дзвінки, аналізуємо їх та оцінюємо ефективність реклами.
Наша робота — це щоденний пошук неординарних рішень, і контекстна реклама, приклади кейсів якої ми пропонуємо до ознайомлення, — не виключення:
Збільшення кількості дзвінків на 41% та зниження витрат на рекламу на 20%
Приватна клініка, що пропонує повний комплекс медичних послуг та обрала своєю ЦА іноземців, для чого рекламні кампанії необхідно було готувати не лише англійською, але й литовською, румунською, українською, російською.
За півроку роботи нашій команді вдалося збільшити кількість дзвінків та CTR — на 41% та 20% відповідно, а також знизити витрати на рекламу та середню вартість кліку — на 20% та 24% відповідно. Разом з тим, такі результати демонструють високу ефективність PPC-реклами для просування у сфері охорони здоров’я.
Збільшення кількості кліків на 203% при зниженні середньої ціни за клік на 9%
Реклама для виробника професійного обладнання та інструментів для будівництва й ремонту, який окрім власного інтернет-магазину має розгалужену мережу дилерів. У рамках проєкту ми мусимо уникати прямої конкуренції з ними.
Після налаштування реклами нашим фахівцям вдалося збільшити кількість кліків та кількість показів — на 203% та 54%, а також знизити середню ціну кліку на 9%. Першу позицію для домену в статистиці аукціонів наша команда забезпечила протягом всього періоду роботи як для кампаній в Пошуковій мережі, так і для Торгових
Збільшення доходу за пріоритетною категорією на 42%
Для клієнта, інтернет-магазину товарів для автотюнінгу, фахівці нашої компанії Пошукові та Торгові рекламні кампанії, а під час масштабування — кампанії Perfomance Max, у рамках якого провели й оптимізацію фіда.
У результаті, за всіма напрямками загалом фахівцям вдалося збільшити дохід від транзакцій на 19,2% при зниженні кількості конверсій на 6,8% і витрат на 19,9%; а за окремою пріоритетною категорією збільшити кількість транзакцій на 11,3%, а дохід на 42,1%.
Збільшення рентабельності інвестицій у контекстну рекламу
Клієнт, мережа стоматологічних клінік, звернувся до нас по допомогу у зміненні стратегій роботи рекламних кампаній й забезпеченні можливостей гнучкого управління в розрізі конкретних напрямків. Проєкт ускладнено технічною складністю та високою вартістю впровадження наскрізної аналітики, тож команді довелося шукати інші шляхи.
В результаті нашої роботи, кількість конверсій зросла на 26,8%, їх цінність — на 53,5%, а показник рентабельності виріс на 2,39%.
Використання Demand Gen-кампанії для просування вузькоспеціалізованих послуг
Компанія з надання консультацій та юридичного супроводу з питань землевпорядкування, що звернулася до нас із запитом про збільшення кількості релевантних звернень з Google Ads. Складність проєкту у відсутності можливостей використання стандартних стратегії та інструментів, які ефективно застосовуються в більшості проєктів.
При досить незначному бюджеті для запуску, нашій команді за 4 місяці роботи вдалося досягти понад 23к кліків, 156 конверсій за середньою вартістю 39.91 грн.
Наші клієнти
Робоча група
Ефективна робота над просуванням можлива лише у злагодженій команді вузькопрофільних фахівців. Тому над вашим проектом буде працювати не менше 4 співробітників:
Менеджер проекту
Сполучна ланка між клієнтом та компанією. Слухає клієнта, розуміє його завдання, контролює робочу групу проекту.
Технічний керівник
Визначає глобальні цілі та метрики і домагається їхнього досягнення.
Спеціаліст з контекстної реклами
Слідкує за ходом кампанії та оперативно змінює налаштування.
Програміст
Отримує завдання від спеціаліста і впроваджує всі необхідні зміни на сайті клієнта.
Які рекламні кампанії налаштовує «Авеб»?
Якщо коротко — то будь-які, оскільки пропонуємо максимально широкий спектр послуг з налаштування реклами:
Пошукові кампанії
— забезпечуємо показ текстових оголошень у пошуковій видачі Google, що дозволяє залучати зацікавлену цільову аудиторію.
Shopping Ads
— налаштовуємо товарні оголошення з фотографіями товарів, вказанням цін та коротким описом, що допомагає користувачам швидко знайти потрібний товар і здійснити покупку.
Performance Max
— розробляємо комплексні рекламні кампанії, що охоплюють усі платформи Google, для досягнення максимальних результатів.
Ремаркетинг
— допомагаємо повернути користувачів на ваш сайт і стимулюємо їх до завершення покупки або виконання іншої цільової дії.
Медійні кампанії
— створюємо ефективні банерні оголошення для підвищення впізнаваності вашого бренду на різних сайтах-партнерах Google.
Відеореклама
— налаштовуємо кампанії на YouTube та інших відеоплатформах для створення емоційного зв’язку з аудиторією.
Smart-кампанії
— використовуємо автоматизовані інструменти Google для досягнення найкращих результатів із мінімальними витратами часу.
Реклама мобільних додатків
— допомагаємо залучати нових користувачів до ваших додатків за допомогою цільових кампаній.
Discovery Ads
— налаштовуємо оголошення, що відображатимуться у стрічках новин Google, YouTube та Gmail, для охоплення широкої аудиторії.
Як побудовано процес співпраці з командою Авеб?
Співпраця з агентством Aweb починається з детального обговорення ваших цілей та потреб. Ми проводимо аналіз ринку та конкурентів, аби запропонувати найбільш ефективну стратегію контекстної реклами.
Після затвердження стратегії наші фахівці розпочинають налаштування рекламних кампаній, забезпечуючи постійний моніторинг і оптимізацію для досягнення максимального результату.
На кожному етапі роботи ми підтримуємо тісний контакт з клієнтом, надаємо регулярні звіти та консультуємо з усіх питань, що виникають. Ми відмінно знаємо свою справу, тож ви можете доручити управління рекламою професіоналам й сфокусуватися на розвитку власного бізнесу.
Чому варто замовити послуги в нашій компанії
- Ми налаштовуємо рекламу з 2007 року і за цей час здобули значний досвід у сфері маркетингу.
- Aweb є преміум-партнером Google, що підтверджує нашу високу кваліфікацію та відповідність найсучаснішим стандартам у галузі.
- Наші фахівці регулярно підтверджують свою кваліфікацію, а також відвідують спеціалізовані семінари та конференції з реклами, що дозволяє нам бути в курсі всіх нововведень та новітніх трендів у контекстній рекламі.
Наш принцип ціноутворення, або Чому з нами — економніше
У центрі нашого принципу роботи стоять ефективність та зниження витрат клієнта. Тому ми одними з найперших в Україні відійшли від підходу, за якого вартість послуг виконавця становить 10...15% від рекламного бюджету.
Адже якщо агентство отримує 10%, то йому вигідніше, не переймаючись ефективністю, збільшувати рекламний бюджет клієнта, а не зменшувати його.
Після переговорів з клієнтом ми оцінюємо обсяг необхідних робіт для досягнення потрібного результату — й надаємо кошторис у комерційній пропозиції. Наш клієнт розуміє, що оплачує час роботи фахівців. Досягнувши результату, він може оцінити: скільки зекономив завдяки нашому підходу та скільки міг би втратити при використанні «відсоткової» системи ціноутворення.
Обираючи Aweb, ви отримуєте надійного партнера, який допоможе досягти ваших бізнес-цілей за допомогою контекстної реклами. Ми гарантуємо індивідуальний підхід, високу якість послуг та максимально можливу ефективність ваших рекламних кампаній.
Ми не просто виконуємо налаштування контекстної реклами. Ми проведемо вашого потенційного покупця через «воронку продажів» від кліку по оголошенню до покупки та допоможемо вам продавати ще більше.
10 000 ₴
Отримує у вигляді промокоду від Google Едс кожен клієнт Авеба з новим рекламним кабінетом. Цю суму можна витратити на кліки.