⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Виведення інтернет-магазину ортодонтичних товарів у топ 3

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
3,38 8 оцінок
0 коментарів
Виведення інтернет-магазину ортодонтичних товарів у топ 3

Клієнт

Оrthosmiles – це інтернет-магазин ортодонтичних товарів: стоматологічні інструменти, трейнери для зубів, самолігуючі брекети.

Наше завдання

Вивести пріоритетні запити до топ-3, збільшити кількість замовлень.

Початок:

28 березня 2018

Мета-теги на сайті не були оптимізовані, а на деяких сторінках взагалі були відсутні. Контент дублювався, редиректи – не налаштовані, технічні сторінки не закриті від індексації, швидкість завантаження сайту – низька. Крім того, на багатьох сторінках був відсутній контент, у тому числі картинки для товарів та категорій. Посилань на сайт майже не було.

Більшість цільових запитів ранжувалося поза топ 30. Трафік був майже нульовим. Кількість замовлень – приблизно за 1 замовлення на день (близько 30 на місяць).

Внутрішня оптимізація

  • налаштували редиректи для усунення сторінок-дублів;
  • закрили від індексації усі технічні сторінки (пагінації, сортування);
  • для переходу сайту на https встановили SSL-сертифікат;
  • погані зовнішні посилання видалили або закрили від індексації;
  • виправили помилки у файлах robots.txt та sitemap.xml;
  • реалізували мікророзмітку Breadcrumb, виправили мікророзмітку Product відповідно до вимог schema.org;
  • підняли швидкість роботи сайту.

Семантичне ядро ​​та контент-план

На початку робіт оптимізатор зібрав семантичне ядро ​​за всіма пріоритетними категоріями та розділами. Потім сформував оптимізовані шаблони мета-тегів для карток товарів.

Для всіх сторінок, що просуваються, написали тексти з використанням ключових фраз з семантичного ядра.

Зовнішня оптимізація

Розміщали «анкорні» та «безанкорні» посилання на тематичних та трастових ресурсах, а також посилання на форумах:

Результати та нюанси роботи з проектом

З травня до жовтня зростання позицій було несуттєвим. Число запитів у топ 10 зросло з 8% до пікових 20%. Трафік практично не виріс, як і кількість замовлень.

У проект було вкладено чимало зусиль і часу, але динаміка була гіршою за очікування клієнта, а кількість замовлень не окуповувала вкладених коштів. Нам довелося запропонувати зміну домену як єдину можливість покращення результатів.

Оскільки ще з початку просування клієнт не був налаштований на зміну доменного імені, це питання відкладалося максимально довго. Але після тривалих спроб отримати результат і через слабке зростання кількості замовлень у жовтні 2018 року було прийнято непросте для клієнта рішення про зміну домену. Зі старого домену на новий домен були налаштовані редиректи та виконані всі дії для успішного склеювання доменів.

У листопаді-грудні йшла склейка доменів, після чого почалося зростання:

Після зміни домену, ми не тільки «на ходу» активно коригували посилальну стратегію, але й постійно моніторили всі зміни на сайті. Був випадок, коли співробітник клієнта при роботі з сайтом випадково видалив частину сторінок, що просуваються. Ми відразу це помітили і встигли відновити віддалені сторінки та контент, перш ніж це виявить гугл-бот.

З грудня до лютого число запитів у топ 10 зросло з 19% до 87% у топ 3 — з 5% до 63%.

Значно зріс органічний трафік:

За 10 місяців робіт вдалося збільшити органічний трафік з 256 сеансів за червень 2018 року до 3011 сеансів за січень 2019 року.

Кількість замовлень також суттєво збільшилась. У червні 2018 року було приблизно 30 замовлень на місяць, а в січні 2019 року стало близько 300 замовлень на місяць.

Ми досягли того результату, заради якого сайт зайшов до нас на просування!

Учасники проекту

  • Менеджер проекту: Галина Мякішева, Ганна Дробязко
  • Оптимізатор: Дмитро Ігнатченко
  • Програміст: Павло Фомічев
  • Посилання: Сергій Яненко, Дмитро Тарануха
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!