Клієнт
Оrthosmiles – це інтернет-магазин ортодонтичних товарів: стоматологічні інструменти, трейнери для зубів, самолігуючі брекети.
Наше завдання
Вивести пріоритетні запити до топ-3, збільшити кількість замовлень.
Початок:
28 березня 2018
Мета-теги на сайті не були оптимізовані, а на деяких сторінках взагалі були відсутні. Контент дублювався, редиректи – не налаштовані, технічні сторінки не закриті від індексації, швидкість завантаження сайту – низька. Крім того, на багатьох сторінках був відсутній контент, у тому числі картинки для товарів та категорій. Посилань на сайт майже не було.
Більшість цільових запитів ранжувалося поза топ 30. Трафік був майже нульовим. Кількість замовлень – приблизно за 1 замовлення на день (близько 30 на місяць).
Внутрішня оптимізація
- налаштували редиректи для усунення сторінок-дублів;
- закрили від індексації усі технічні сторінки (пагінації, сортування);
- для переходу сайту на https встановили SSL-сертифікат;
- погані зовнішні посилання видалили або закрили від індексації;
- виправили помилки у файлах robots.txt та sitemap.xml;
- реалізували мікророзмітку Breadcrumb, виправили мікророзмітку Product відповідно до вимог schema.org;
- підняли швидкість роботи сайту.
Семантичне ядро та контент-план
На початку робіт оптимізатор зібрав семантичне ядро за всіма пріоритетними категоріями та розділами. Потім сформував оптимізовані шаблони мета-тегів для карток товарів.
Для всіх сторінок, що просуваються, написали тексти з використанням ключових фраз з семантичного ядра.
Зовнішня оптимізація
Розміщали «анкорні» та «безанкорні» посилання на тематичних та трастових ресурсах, а також посилання на форумах:
Результати та нюанси роботи з проектом
З травня до жовтня зростання позицій було несуттєвим. Число запитів у топ 10 зросло з 8% до пікових 20%. Трафік практично не виріс, як і кількість замовлень.
У проект було вкладено чимало зусиль і часу, але динаміка була гіршою за очікування клієнта, а кількість замовлень не окуповувала вкладених коштів. Нам довелося запропонувати зміну домену як єдину можливість покращення результатів.
Оскільки ще з початку просування клієнт не був налаштований на зміну доменного імені, це питання відкладалося максимально довго. Але після тривалих спроб отримати результат і через слабке зростання кількості замовлень у жовтні 2018 року було прийнято непросте для клієнта рішення про зміну домену. Зі старого домену на новий домен були налаштовані редиректи та виконані всі дії для успішного склеювання доменів.
У листопаді-грудні йшла склейка доменів, після чого почалося зростання:
Після зміни домену, ми не тільки «на ходу» активно коригували посилальну стратегію, але й постійно моніторили всі зміни на сайті. Був випадок, коли співробітник клієнта при роботі з сайтом випадково видалив частину сторінок, що просуваються. Ми відразу це помітили і встигли відновити віддалені сторінки та контент, перш ніж це виявить гугл-бот.
З грудня до лютого число запитів у топ 10 зросло з 19% до 87% у топ 3 — з 5% до 63%.
Значно зріс органічний трафік:
За 10 місяців робіт вдалося збільшити органічний трафік з 256 сеансів за червень 2018 року до 3011 сеансів за січень 2019 року.
Кількість замовлень також суттєво збільшилась. У червні 2018 року було приблизно 30 замовлень на місяць, а в січні 2019 року стало близько 300 замовлень на місяць.
Ми досягли того результату, заради якого сайт зайшов до нас на просування!
Учасники проекту
- Менеджер проекту: Галина Мякішева, Ганна Дробязко
- Оптимізатор: Дмитро Ігнатченко
- Програміст: Павло Фомічев
- Посилання: Сергій Яненко, Дмитро Тарануха