⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Понад 1К лідів за перший місяць для сайту з навчання в Польщі

Автор:
3,67 3 оцінки
0 коментарів ,
Понад 1К лідів за перший місяць для сайту з навчання в Польщі

Клієнт

UP-STUDY — провідна освітня компанія у напрямку «Організація навчання у Польщі» із понад 10-річним досвідом роботи. Компанія має офіси у 25+ містах України.

Наша задача

Знайти додатковий канал залучення трафіку, збільшити кількість цільових заявок.

Преамбула

Інтернет-реклама є одним з основних джерел отримання лідів для клієнта. Вже другий рік ми ведемо рекламні кампанії для центру польської освіти у Google Ads. Запустили як кампанії, орієнтовані на отримання замовлень, так і виключно брендові.

Попередні роки Едвордс повністю задовольняв потребу клієнта в замовленнях й додаткові джерела трафіку не розглядалися. У 2018-му клієнт звернувся до нас з побажанням розширити рекламні активності на інші канали залучення трафіку. Після аналізу ми вирішили протестувати рекламу Lead Ads у Фейсбуці та Інстаграмі.

Очікування:

  • отримати близько 150-200 лідів із середньою ціною до 2$;
  • збільшити впізнаваність бренду та донести до потенційно зацікавленої аудиторії переваги компанії.

Lead Ads у Фейсбуці та Інстаграмі

Мета Lead Ads – зібрати ліди (номери телефонів, адреси ел. пошти) без переходів користувача на сайт. При натисканні на оголошення, в соцмережі відкривається форма, в яку Facebook автоматично вносить контакти користувача. Таким чином, отримання контактів ліда максимально спрощене і не потребує зусиль.

З відсутністю переходу на сайт рекламодавця також пов’язаний істотний мінус. Якщо користувач нічого не чув про компанію або не знайомий з нюансами пропозиції — йому буде складніше зважитись на відправку особистих контактів, що обов’язково потрібно врахувати під час підготовки оголошень.

Таргетинг

Спочатку ми визначили 2 основні аудиторії:

  • випускники шкіл;
  • батьки випускників.

Для нас складність полягала в тому, що лише невелика частина випускників розглядає навчання за кордоном і, тим паче, у Польщі. Бюджет кампанії дуже обмежений і потрібно було жорстко скоротити аудиторію до максимально цільової.

Хто ухвалює рішення про вибір навчального закладу: майбутній студент чи його батьки? Знайти достовірну статистику з цього питання нам не вдалося. А оскільки вирахувати школярів у Фейсбуці простіше, ніж їхніх батьків, ми вирішили працювати саме з аудиторією майбутніх студентів.

Аудиторія 16…20 років соціально активна, тож Фейсбуку визначити інтереси користувача в рази простіше. У тестовому режимі було запущено кілька груп оголошень за інтересами:

  • зв’язки та зацікавленість у Польщі;
  • інтереси пов’язані з вузами та спеціальностями польських вузів;
  • схожа аудиторія до користувачів сайту.

До речі, останню просуває сам Фейсбук, але в нашому випадку вона була найменш ефективною.

Оголошення

Банери для Lead Ads мають бути більш інформативними за банери для кампаній типу «Трафік на сайт». У користувача не буде можливості дізнатися подробиці пропозиції на сайті, тому все необхідне для реєстрації він мусить отримати з оголошень.

Для тесту було створено по 2 набори оголошень для кожної з трьох описаних груп за інтересами. Фейсбук сам визначить найефективніший варіант.

У нашому випадку графічні зображення мали виконати такі завдання:

  • донести до користувача унікальну торгову пропозицію;
  • забезпечити впевненість у тому, що компанії можна довіряти;
  • мотивувати до здійснення реєстрації.

Найпродуктивніший набір зображень одного з оголошень:

Результати

За 5 тижнів роботи рекламна кампанія принесла 1428 лідів із середньою ціною за лід 0,29$. Перед запуском РК ми розраховували на 150-200 лідів із ціною до 2$.

За кількістю лідів та їх середньою вартістю, рекламна кампанія у Фейсбуці та Інстаграмі виявилась ефективнішою за рекламу в пошуковій мережі Гугла.

Середня вартість ліда в Google Ads перевищує 0,47$. Результати РК на скріншоті:

Ми вважаємо, що досягли відмінного результату завдяки довірі з боку клієнта та його готовності пробувати нові канали залучення трафіку.

Це вже четвертий наш кейс, у якому реклама у Фейсбуці та Інстаграмі виявляється вигіднішою за рекламу в пошуку Гугла.

Вдалих всім тестів та відмінних результатів!

Учасники проєкту

  • Керівник відділу контекстної реклами: Андрій Коломієць
  • Менеджер проєкту: Олена Ніжинська
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!