Клієнт
Гуртовий інтернет-магазин біжутерії з мінімальним замовленням від 500 грн.
Наша задача
Збільшити кількість продажів із сайту
Вихідні дані
Рекламна кампанія клієнта в Google Ads проводилася з травня 2016 року. В акаунті були налаштовані 4 рекламні кампанії в пошуковій мережі та 2 кампанії в КМС.
Ефективність існуючих РК на момент передачі акаунта нам на налаштування (за період 1–31 жовтня 2017 року):
Процес налаштування
Ми виходили з того, що поточні показники рекламної кампанії виявилися терпимими, тож не мали б негативно впливати на «карму» акаунту. Тому розпочали налаштування нових РК у тому ж акаунті. Якби попередні рекламні активності показували погані результати, такі як критично низький CTR (менше 3% для Пошукової мережі) або мінімальний показник якості ключових слів, то навіть налаштувавши нові рекламні кампанії ідеально, досягти максимального результату було б нереально. Історія попередніх активностей впливає на поточні та майбутні рекламні кампанії, тому ми завжди оцінюємо можливість продовження роботи з акаунтом клієнта перед тим, як брати його в роботу.
Команда проєкту вивчила бізнес клієнта, проаналізувала макро- та мікроконверсії, а також показники залученості. Після аналізу PPC-спеціаліст розділив семантичне ядро на такі категорії:
- Брендові РК
- Біжутерія Гурт
- Нержавійка
- Позолота
Для кожної категорії ми створили окремі РК, виходячи з локації, мови запиту та типу пристрою:
- окремі РК з таргетингом на різні міста та області України;
- окремі РК для україномовних і російськомовних запитів;
- окремі РК для показу на мобільних пристроях і десктопах.
Нюанси налаштування рекламних кампаній
Розмежування на групи оголошень зроблена задля забезпечення максимальної релевантності оголошення ключовому слову.
Для відображення пошукового запиту в тексті оголошення використана динамічна вставка.
Для кожної групи оголошень створено по 4 різних тексти для визначення найбільш ефективного.
Створено всі можливі розширення оголошень для підвищення показника якості та посилення привабливості оголошень.
Задано коригування ставок за типом пристроїв (мобільні пристрої, десктоп) та місцезнаходженням, аби забезпечити оптимальну ціну за клік і позицію показу оголошень.
На основі аналізу конверсій, отриманих за весь період ведення, було задано оптимальний час показу оголошень, різний для кожної рекламної кампанії.
У текст деяких оголошень ми додали динамічну вставку інформації про доставку, залежно від географічного місцезнаходження користувача (через фід Геотаргетингу). Це дозволило персоналізувати тексти оголошень і відобразити релевантну інформацію про швидкість та нюанси доставки.
Результати на кінець першого місяця ведення
Скорочення витрат на рекламу на 17,05%:
Збільшення кількості конверсій на 124,53%:
Скорочення вартості конверсії на 62,85%:
Лише за перший місяць ведення рекламної кампанії, при зменшенні витрат на рекламу, кількість замовлень через кошик була збільшена на 40,11%. Коефіцієнт конверсії було підвищено на 54,38%.
Досягти такого гарного результату вже після першого місяця ведення рекламної кампанії вдалося завдяки аналізу статистичних даних і преміальній підтримці від команди Гугл.
Компанія «Авеб» є Преміум-партнером Гугла і двічі номінована на премію Google Premier Partners Awards. Преміальна підтримка з боку пошукової системи дозволяє більш оперативно вирішувати технічні питання, отримувати більше статистичних даних щодо рекламних активностей у ніші, а також отримати зріз рекламних активностей по конкурентам для більш продуктивного старту кампанії в Google Ads.
Учасники проєкту
- PPC-спеціаліст: Галина Лиман
- Керівник відділу контекстної реклами: Андрій Коломієць
- Менеджер проєкту: Кирило Яновський
Відгук клієнта
Роботою, як і результатом, я задоволений. Команда «Авебу» провела велику роботу, і результат очевидний. Значно зросла кількість відвідувань сайту, покращився показник конверсії та збільшилися продажі.
Часто отримую від команди рекомендації щодо покращення свого проєкту. Помітно, що в «Авебі» зацікавлені в розвитку та успіху своїх клієнтів.
Рекомендую!