⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner

Кейс: Виведення в топ 10 сайту з продажу спецтехніки

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 7 оцінок
Кейс: Виведення в топ 10 сайту з продажу спецтехніки

Клієнт

Сайт з продажу спец. техніки — офіційний дилер провідних світових виробників, таких як Palfinger Sany, Fassi, Liebherr та інших.

Наша задача

Зростання позицій та цільового трафіку за пріоритетними напрямками:

  • Автокрани;
  • Крани-маніпулятори;
  • Автобетонозмішувачі.

Особливості проєкту

Регіон: Україна.

Пріоритетне географічне розташування: Україна.

Мова: спочатку на сайті — лише українська версія.

Платформа: самописна CMS.

Сезонність: відсутня.

Процес роботи

1. Аналіз ніші та конкурентів

 

У цій тематиці практично весь топ зайнято дошками оголошень: auto.ria.com, rst.ua, olx.ua, besplatka.ua, autoline.com.ua. Буквально 1-2 позиції займали прямі нішеві конкуренти, такі як thk.kiev.ua, polycar.com.ua та подібні.

Щоб обійти конкурентів, нашими фахівцями було проведено аналіз нішевого топу:

  • за віком доменів;
  • за кількістю сторінок в індексі пошукової системи;
  • за якістю та кількістю одержуваного трафіку (перспективного для нас);
  • за посиланням профілю: кількості/якості/швидкості нарощування та інших факторів.

Взявши за основу зібрану інформацію, наші оптимізатори скоригували стратегію просування проєкту і склали стратегію посилення для досягнення цілей, узгоджених з клієнтом.

2. Збір семантичного ядра

Опрацювання семантики за пріоритетними категоріями українською мовою

Оскільки в перші місяці просування ми працювали лише з українською версією сайту, то зібрали семантику за основними пріоритетними категоріями та підготували рекомендації щодо оптимізації сторінок української версії сайту:

Як ви бачите на скріншоті, семантика переважно — низькочастотна.

Опрацювання семантики за пріоритетними категоріями російською мовою

Безумовно, семантика за російськомовними запитами набагато «цікавіша» за україномовні запити.

3. Внутрішня оптимізація сайту

  1. Ми виконали повний технічний аудит сайту:

    1. опрацювали SEO-Friendly URL для категорій та підкатегорій;
    2. усунули повне дублювання сайту сторінками з безліччю слешів і приставкою /home;
    3. опрацювали канонічні сторінки для фільтрації;
    4. налаштували коректну відповідь сервера на неіснуючі сторінки тощо.
  2. Оптимізатори склали рекомендації з доопрацювання комерційних факторів та покращення юзабіліті:

    1. додали кнопки конверсії;
    2. впровадили «хлібні крихти» для кращої навігації сайтом;
    3. розширили фільтрацію у категорії «Автокрани»
  3. Фахівці підготували технічне завдання на розробку російськомовної версії сайту

Завдяки оперативній комунікації з програмістами на стороні клієнта, протягом місяця було впроваджено технічні виправлення на сайті, а через 2 місяці ми запустили повноцінну російськомовну версію сайту.

4. Контент

Наповнення сайту контентом ми вели за такими напрямами:

  1. На сторінках категорій та підкатегорій:
    1. написали унікальні тексти відповідно до зібраного семантичного ядра, тексти розбавили фото-, відеоматеріалами для покращення читабельності;
    2. додали корисний контент для підписів карток товарів;
    3. опрацювали мета-теги та заголовки;
    4. розмістили часто вживані питання.
  2. Сторінки фільтрації опрацьовували ітераціями, відповідно до зібраного семантичного ядра, та ітераціями відкривали для індексування пошуковою системою.
  3. Картки товарів:
    1. додали великі характеристики спецтехніки;
    2. наповнили фото-, відеоконтентом.

Впровадження правок за рекомендаціями асесорів пошукової системи

Аби донести користувачам меседжі про надійність компанії та сайту, ми опрацювали службові сторінки:

  • розширили інформацію про компанію та її переваги;
  • з метою підвищення довіри до сайту та компанії, додали «новинний розділ», в якому відобразили діяльність компанії в офлайні.

5. Розширення семантичного ядра

Для забезпечення більш конверсійного трафіку, наші фахівці провели розширення семантичного ядра «вглиб» категорій: опрацювали сторінки фільтрації та картки спецтехніки. На основі цієї семантики, ми впровадили рекомендації щодо оптимізації сторінок.

6. Зовнішня оптимізація

Проєкт надійшов у просування без зовнішнього профілю посилань. Після аналізу конкурентів (1), оптимізатори нашої компанії склали стратегію, що складалася з таких пунктів:

  1. закупівля посилань у тематичних статтях;
  2. розміщення крауд-посилань на форумах та топах з України з акцентом на тематику спецтехніки, будівництва та подібні тематики;
  3. розмістили посилання на трастових сабмітах (соцмережі);
  4. провели аутрич за виробниками спецтехніки.

Розміщення постів на біржах і крауд-посилання було необхідне задля нівелювання профілю посилань конкурентів. Паралельне опрацювання сабмітів та посилань з аутрича дозволили нам обігнати конкурентів та вивести проєкт у топ.

Оскільки сайт є офіційним дилером багатьох брендів спецтехніки, ми змогли отримати безкоштовні зворотні посилання з потужних трастових доменів.

Досягнуті результати

За період просування ми на 100% досягли поставлених цілей та додатково досягли розширених цілей (фільтрація, картки товарів).

Більшість високочастотних і середньочастотних запитів наші оптимізатори вивели в топ 10. За низкою середньочастотних і превалюючою кількістю низькочастотних запитів, проєкт вийшов у топ 3, посунувши при цьому таких «гігантів»:

— auto.ria.com;

— olx.ua;

— rst.ua;

— besplatka.ua;

— autoline.com.ua

— thk.kiev.ua, а також інших конкурентів, що мають потужні комерційні та трастові фактори ранжування.

Графік виведення ключових слів у топ 10, топ 5, топ 3

При побудові графіка ми врахували додаткові ключові слова, тому виведення у топ 10 становить 56%.

Позиції ключових запитів щодо окремих семантичних груп (частково)

Автокрани:

Маніпулятори:

Фільтрування маніпуляторів за тоннажем:

Автобетонозмішувачі:

Приріст трафіку

Динаміка приросту органічного трафіку за період просування:

Загалом, за 1 рік роботи ми збільшили органічний трафік на 818%, поточний трафік становить 1600 осіб/міс.

Складнощі на проєкті

На жаль, не всі рекомендовані нами правки було затверджено клієнтом, тому у нас виникли труднощі з індексацією фільтрації (на самописній CMS сторінки фільтрів генеруються з гет-параметром).

У певний період Google викинув сторінки фільтрації з індексу і ранжував за семантичними групами сторінки категорії (при цьому варто відзначити, що ранжував погано).

Нами було впроваджено кілька правок для покращення індексації і, в результаті, змогли проіндексувати її та покращити позиції.

Динаміку позицій фільтрації в цей період добре видно на прикладі:

Основні висновки з кейсу

Досягти результатів за проєктом нашим фахівцям вдалося завдяки двом факторам:

  • комплексній роботі над сайтом (технічної, внутрішньої та зовнішньої оптимізації);
  • своєчасному затвердженню рекомендацій клієнтом та якісному впровадженню правок програмістами.

Плани на майбутнє

На сьогодні з клієнтом узгоджено зміну пріоритетів у бік нової спецтехніки, а також автобусів. Крім того, ми будемо продовжувати опрацювання фільтрації та карток товарів для решти категорій сайту, розширювати рекомендації щодо покращення пошукового сніпету, контенту на сайті, впроваджувати рекомендації асесорів пошукової системи.

Учасники проєкту:

  • Керівник проєкту: Олег Гаврилюк.
  • Менеджери проєкту: Олександр Скуратовський, Максим Приходько.
  • Оптимізатор: Олександр Веселов.
  • Лінкер: Євген Федченко.
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!