⬆️ Переможці в номінації Search Innovation
Google Partner
Інформація в цій статті може бути неактуальною через те, що з часу її публікації минуло багато часу.

Кейс: Виведення сайту медичного лазерного центру в Казахстані у лідери ніші

Автор:
Оптимізатор
Рецензент: Олег Гаврилюк
Керівник оптимізаторів
5,00 6 оцінок
Кейс: Виведення сайту медичного лазерного центру в Казахстані у лідери ніші

Клієнт

Медичний лазерний центр у Казахстані, який спеціалізується на лазерній дерматології, косметології, естетичній медицині та гінекології.

Ми добре знаємося на сфері косметологічних послуг, оскільки просували сайт центру лазерної косметології «Лазерхауз» в Україні й досягли значних результатів.

Наша задача

Вивести в топ 10 Гугла ключові запити пріоритетних напрямків, забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті та стати лідером цільової ніші

Вихідні дані

Регіон: Казахстан, Алмати.
Пріоритетна пошукова система: Гугл
Початок робіт: 31 липня 2015 року

Процес робіт

Семантичне ядро

Першим етапом роботи став збір семантичного ядра для проєкту за визначеними клієнтом пріоритетними напрямками послуг:

  • фракційний термоліз
  • фракційне омолодження
  • інтимне омолодження
  • видалення судинних «зірочок»
  • лазерна епіляція
  • видалення родимок
  • видалення шрамів і рубців
  • видалення татуювань
  • лазерна шліфовка
  • лазерна косметологія
  • видалення бородавок
  • видалення врослого нігтя
  • лазерне видалення пігментних плям
  • лазерний пілінг
  • видалення гемангіом
  • видалення атером
  • видалення ксантелазм

У результаті, оптимізатору вдалося зібрати 392 цільові запити.

Роботи з внутрішньої оптимізації

Ми почали з проведення технічного аудиту сайту. Було виявлено, що з поточною системою редагування сайту працювати майже неможливо, оскільки CMS не дозволяла вносити навіть базові правки, усувати дублікати сторінок, задавати метатеги. Ми вирішили замінити стару CMS і створити новий сайт для клієнта.

При перенесенні на новий сайт завжди існує ризик втрати вже досягнутих позицій в пошукових системах. Задля мінімізування цього ризику, ми вжили наступних заходів:

  • відтворили на новому сайті структуру розділів, аналогічну старому сайту;
  • залишили URL-адреси всіх сторінок без змін;
  • перенесли весь контент зі старого сайту на новий.

Аби забезпечити зростання позицій, на новому сайті одразу ж впровадили програмні правки з внутрішньої оптимізації:

  • закрили від індексації «непотрібні» для пошукових систем сторінки: пагінації, пошуку, сторінок з частковим дублюванням контенту;
  • розмістили для кожної сторінки оптимізовані метатеги;
  • додатково оптимізували тексти: сформували атрибути title і alt для ілюстрацій, розмістили заголовки H1 на сторінках, структурували тексти та додали підзаголовки H2, H3;
  • оптимізували швидкість завантаження сайту;
  • провели внутрішню перелінковку, підсиливши вагу цільових сторінок. Для цього на сайті впровадили навігаційну ланцюжок «хлібні крихти», доопрацювали меню сайту, додали блок «Схожі послуги».

Роботи з зовнішньої оптимізації

Сайт надійшов до нас із певною історією маси посилань: на проєкт посилалися 400 доменів, здебільшого — з каталогів. Роботи з нарощування профілю посилань ми почали після запуску нового сайту, а перші результати з покращення позицій були досягнуті завдяки внутрішній оптимізації.

Досягнуті результати

Через тиждень після публікації нового сайту на основному домені, позиції просуваних запитів значно покращилися. Відсоток виведення пріоритетних ключових запитів у топ 10 Гугла виріс із 55% до 80%:

Відсоток виведення пріоритетних ключових запитів у топ 5 Гугла виріс із 45% до 70%:

Наведемо кілька прикладів динаміки позицій за групами запитів після запуску нового сайту з внутрішньою оптимізацією:

У результаті нашої роботи проєкт вдалося вивести в лідери ніші лазерної косметології в Казахстані.

Оптимізатор продовжує працювати над проєктом:

  • По мірі виведення в топ пріоритетних ключових запитів, ми запускаємо просування нових семантичних груп. Сьогодні у просуванні — 750 цільових запитів у 52 семантичних групах.
  • Розширюються можливості та покращується функціонал сайту. Наприклад, завдяки функціоналу онлайн-консультанта на сайті було отримано 84 звернення за 3 дні, приблизно 15 осіб записалися на процедури до салону.

Висновок

Оптимізація коду, контенту, метатегів та структури сайту — основний та необхідний етап роботи перед його активним просуванням у пошукових системах. За період роботи нам вдалося збільшити виведення ключових запитів на 25% завдяки грамотній та професійно проведеній внутрішній оптимізації.

Учасники проєкту

  • Менеджери проєкту: Олександра Антоненко, Анна Дробязко
  • Оптимізатор: Тетяна Омельченко
  • Програміст: Олександр Стойловський
  • Контент-менеджер: Максим Кирієнко
Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!