Клієнт
Медичний лазерний центр у Казахстані, який спеціалізується на лазерній дерматології, косметології, естетичній медицині та гінекології.
Ми добре знаємося на сфері косметологічних послуг, оскільки просували сайт центру лазерної косметології «Лазерхауз» в Україні й досягли значних результатів.
Наша задача
Вивести в топ 10 Гугла ключові запити пріоритетних напрямків, забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті та стати лідером цільової ніші
Вихідні дані
Регіон: Казахстан, Алмати.
Пріоритетна пошукова система: Гугл
Початок робіт: 31 липня 2015 року
Процес робіт
Семантичне ядро
Першим етапом роботи став збір семантичного ядра для проєкту за визначеними клієнтом пріоритетними напрямками послуг:
- фракційний термоліз
- фракційне омолодження
- інтимне омолодження
- видалення судинних «зірочок»
- лазерна епіляція
- видалення родимок
- видалення шрамів і рубців
- видалення татуювань
- лазерна шліфовка
- лазерна косметологія
- видалення бородавок
- видалення врослого нігтя
- лазерне видалення пігментних плям
- лазерний пілінг
- видалення гемангіом
- видалення атером
- видалення ксантелазм
У результаті, оптимізатору вдалося зібрати 392 цільові запити.
Роботи з внутрішньої оптимізації
Ми почали з проведення технічного аудиту сайту. Було виявлено, що з поточною системою редагування сайту працювати майже неможливо, оскільки CMS не дозволяла вносити навіть базові правки, усувати дублікати сторінок, задавати метатеги. Ми вирішили замінити стару CMS і створити новий сайт для клієнта.
При перенесенні на новий сайт завжди існує ризик втрати вже досягнутих позицій в пошукових системах. Задля мінімізування цього ризику, ми вжили наступних заходів:
- відтворили на новому сайті структуру розділів, аналогічну старому сайту;
- залишили URL-адреси всіх сторінок без змін;
- перенесли весь контент зі старого сайту на новий.
Аби забезпечити зростання позицій, на новому сайті одразу ж впровадили програмні правки з внутрішньої оптимізації:
- закрили від індексації «непотрібні» для пошукових систем сторінки: пагінації, пошуку, сторінок з частковим дублюванням контенту;
- розмістили для кожної сторінки оптимізовані метатеги;
- додатково оптимізували тексти: сформували атрибути title і alt для ілюстрацій, розмістили заголовки H1 на сторінках, структурували тексти та додали підзаголовки H2, H3;
- оптимізували швидкість завантаження сайту;
- провели внутрішню перелінковку, підсиливши вагу цільових сторінок. Для цього на сайті впровадили навігаційну ланцюжок «хлібні крихти», доопрацювали меню сайту, додали блок «Схожі послуги».
Роботи з зовнішньої оптимізації
Сайт надійшов до нас із певною історією маси посилань: на проєкт посилалися 400 доменів, здебільшого — з каталогів. Роботи з нарощування профілю посилань ми почали після запуску нового сайту, а перші результати з покращення позицій були досягнуті завдяки внутрішній оптимізації.
Досягнуті результати
Через тиждень після публікації нового сайту на основному домені, позиції просуваних запитів значно покращилися. Відсоток виведення пріоритетних ключових запитів у топ 10 Гугла виріс із 55% до 80%:
Відсоток виведення пріоритетних ключових запитів у топ 5 Гугла виріс із 45% до 70%:
Наведемо кілька прикладів динаміки позицій за групами запитів після запуску нового сайту з внутрішньою оптимізацією:
У результаті нашої роботи проєкт вдалося вивести в лідери ніші лазерної косметології в Казахстані.
Оптимізатор продовжує працювати над проєктом:
- По мірі виведення в топ пріоритетних ключових запитів, ми запускаємо просування нових семантичних груп. Сьогодні у просуванні — 750 цільових запитів у 52 семантичних групах.
- Розширюються можливості та покращується функціонал сайту. Наприклад, завдяки функціоналу онлайн-консультанта на сайті було отримано 84 звернення за 3 дні, приблизно 15 осіб записалися на процедури до салону.
Висновок
Оптимізація коду, контенту, метатегів та структури сайту — основний та необхідний етап роботи перед його активним просуванням у пошукових системах. За період роботи нам вдалося збільшити виведення ключових запитів на 25% завдяки грамотній та професійно проведеній внутрішній оптимізації.
Учасники проєкту
- Менеджери проєкту: Олександра Антоненко, Анна Дробязко
- Оптимізатор: Тетяна Омельченко
- Програміст: Олександр Стойловський
- Контент-менеджер: Максим Кирієнко